Skulle have læst anmeldelser inden vi spildte vores penge. Har sjældent oplevet så dårlig en fiskebufet. Tørre sild i alle afskygninger, tørt franskbrød og rugbrød. Ingen lækre overraskelser. Tæn... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte Sol over Gudhjem, de havde mindst stået på køl fra dagen før, slatne radiser og purløg og kedelig sild. Rødspættefileter og pommes fritterne havde fået så meget salt at barnebarnet ikke kunne... Mehr ansehen
Vi fik “Sol over Gudhjem”, som vi havde store forventninger til. Og det levede helt op til forventningerne. Fin, mindre ret. Godt pillet for småben, da jeg er meget sart. Service/betjening venlig og... Mehr ansehen
Netop hjemkommet fra Gudhjem Røgeriet en stor skuffelse Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kede... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Elendig oplevelse!
Elendig oplevelse!! Kunne man give 0 stjerner så gjorde jeg det. Cafeteria-mad og den dårligste service jeg længe har oplevet!
Maden var super
Maden var super. Der var alt for lidt kontrol med buffeten. Handsker og håndsprit var som det skulle være. Personalet var alt for passive.
Turistfælde af værste skuffe
Turistfælde af værste skuffe. Ringe cafeteriemad. Deres koldrøget laks smattede ud, når man lagde en gaffel oven på den. Uspiselig, som det tørre stykke toastbrød der fulgte med. Sol over Gudhjem var ligeledes en kæmpe skuffelse. Smagsløst og sørgeligt anrettet. Hold jer langt væk
Simpelthen en skuffelse
Simpelthen en skuffelse.
Kan ikke siges mere præcist. Vi var 4 Pers, som havde glædet os til Fiskebuffet på Bornholm. 135kr pr Pers, og 47kr for en sodavand i mellemstørrelse. Vi kom ved 16 tiden, og dette skulle være frokost/ tidl aftensmad.
Der var marinerede sild, røget makrel og koldrøget laks. Samt skalrejer.
Fiskefrikadeller og fiskefilet, kan næsten ikke nævnes. Frikadellerne var hårde og tørre ( for længe i microovnen), og fiskefileterne lignede discount fra frysedisken i et supermarked. Men tilberedningen var frygtelig. Ikke pandestegte, smagte ikke af fisk( for der var næsten ingen fisk under paneringen)
Brød:
Alt for tykke skiver hvidt franskbrød, og alm rugbrød.
Ville lave en “ Sol over Gudhjem”, men måtte betale 5 kr ekstra for æggeblomme.
Alt i alt, en stor skuffelse for os.
Åh hygiejnen: flere tallerkner i tag selv stablen, var ikke rene efter opvasken. Og personalet fjernede ikke selv dem fra stakken,- trods øverst og i nærheden.
Havde forventning om hjemmelavet mad…
Havde forventning om hjemmelavet mad men fik fiskefilet, der kom fra frost. Bar præg af cafeteriemad.
Ekstrem dårlig service
dårlig service. Maden er til gengæld rigtig god.
Aldrig i mit liv har vores venner og…
Aldrig i mit liv har vores venner og min familie fået sååååå dårlig service, sådanne en uforskammet måde at tale til deres kunder på skal man lede længe efter.
Vi sætter aldrig vores ben her igen.
Og jeg vil ikke anbefale andre at gøre det!!!
Verdens bedste karrysild.....friske…
Verdens bedste karrysild.....friske lækre røget sild, skønne pillede rejer og diverse andre lækkerier. Alt til rimelige priser. Personalet var super søde og tålmodige. Kan varmt anbefales. Kommer helt sikkert igen næste gang solskinsøen skal besøges.
Gudhjem Røgeri får kun 1 stjerne
Gudhjem Røgeri får kun 1 stjerne! Virkelig dårlig service, meget meget ringe aftenudvalg i deres “fiskebuffet”. Virkelig ærgeligt at vi skulle bruge en aften af vores miniferie her! Øv!
Dyrt sted og virkelig dårlig mad.
Dyrt sted og virkelig dårlig mad.
Kommer og vil sætte os ved et bord udenfor. De ikke særlig gode til at rydde borde af når andre gæster går så vi måtte selv tørre bordet af efter andre gæster og ser en dreng, han kan ikke have været mere end 13-14 år og spørger om vi ikke må sætte os og så tager han bare servicet med og ikke noget med at hilse pænt eller sige velkommen eller noget. Man føler sig ikke velkommen, og da vi får bestilt mad som var en tallerken med fiskefilet og pommes og en rejemad blev vi slemt skuffede. Filet smagte ALT for meget af fisk og pommes var søbet ind i fedt, remouladen putter de på tallerkenen og smider pommes oveni så de rigtig kan ligge og blive bløde og fedtet ind i det også. Først tænkte jeg hvor dyppelsen var men den var altså under alt maden. Rejemaden var som om man havde åbnet en dåse med rejer og bare hældt over brødet uden at dryppe rejerne af. Brødet var uspiseligt fordi de havde suget al saften til sig og at tage 85,- for en sådan lille og klam mad er fanme for dårligt!!!!!! Det samme med filet og pommes til 80,- for det fedtede stads. Ærgrer mig over jeg ikke klagede og ikke krævede pengene retur for de burde ikke have lov at servere mad.
Så gør jer selv en tjeneste og gå på Svaneke røgeri, Nordbornholms Røgeri eller Nexø Røgeri, de skulle efter sigende være de bedste derover på øen.
Bestilte sol over Gudhjem
Bestilte sol over Gudhjem, fisk og purløg var gamle, alt for lang kø. For dyrt mad i forhold til kvalitet...næste dag bestilte vi fiskefilet med pomme'frit og remoulade, vi var heldige hvis vi kunne smage fisken for alt for meget pannering, der havde fået alt for meget. og der var alt for lidt remoulade ca 3 gr. Igen for dyrt mad i forhold til kvalitet...meget skuffende oplevelse når det er et røgeri vi snakker om. Anbefaler det absolut ikke til andre der vil besøge bornholm.
Lækker buffet både fiske- og …
Lækker buffet både fiske- og grillbuffet. Det kan varmt anbefales
- elendig mad
- elendig mad
- dårlig services
- dette års dårligste mad "oplevelse"
- dog kunne fiskefrikadelleren spises - resten var uspislig
Super dejligt sted
Super dejligt sted. Billigt og godt mad.
Dyrt og dårligt
Vi ankom 5 personer til dette sted. Efter noget forvirring omkring hvordan deres buffet-koncept fungerede valgte vi at henvende os til barpersonalet, som kunne fortælle at bestillingen foretog man i baren.
De bød os hverken velkommen eller mødte os med et smil. Så vær' forberedt på det. Efter vi havde betalt (forud) fik vi alle hver et klistermærke, som vi skulle bære (?)
Vi skulle selv finde tallerknerne, som de havde gemt væk i baren (?) Herefter gik vi udenfor og bestilte grillkød af en ansat, som absolut ikke kunne stege kød. Aldrig før har vi fået så råt kød (fisk og oksekød).
Udover kødet var råt smagte det heller ikke af noget, og der var hverken salt eller peber at finde nogen steder på bordene udenfor. Pga. af køen til grillen orkede vi ikke at bestille noget nyt.
Heller ej salatbaren var frisk. Gulerodssalaten var så tør og lignede rester fra sagen før.
Vi vil til enhver tid hellere være blevet hjemme og have spist rugbrødsmadder med leverpostej.
Vi betalte 5 x 180 kr. pr. mand + drikkevarer.
De får kun en stjerne grundet stedets flotte udsigt.
urimmelig modtagelse af buffet bestilling,ingen friskhed ,men fælt eftermæle føltes
ankom kl 20 25 til resturanten og havde udvalgt den med øje på deres buffet,betalte knap 900 til at starte med for at få udleveret mærkater som gav adgANG til buffeten,startede op med lige at komme på toilettet ,sætte os klar og skåle ,ryge en cigaret så vi var landet,derefter gik vi op for at bestille til grillen,der blev vi oplyst om at den lukkede ned om 10 min,så vi kunne lige nå en omgang ellers indbydende hvidvinsdampet torsk,samt haj,men meget gummiagtigt og smagte af absolut intet,den enes foliepakke gjorde...henvente mig i kassen og hørte om det kunne passe at der blev lukket ned kl 21,jeps..men vi kunne dog tage og fylde et par talerkner og have stående nede på vores bord...og hun beklagede normalt oplyste de om det men ikke i dette tilfælde....vi mistede appetiten....det er voldsomt mange penge for vores familie og blev en forfærdelig kedelig oplevelse som vi godt kunne ha været foruden...stedet lever åbenbart ikke af kvalitet og servise men hurtig ekspedering af turister...fy for pokker.....
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








