Skulle have læst anmeldelser inden vi spildte vores penge. Har sjældent oplevet så dårlig en fiskebufet. Tørre sild i alle afskygninger, tørt franskbrød og rugbrød. Ingen lækre overraskelser. Tæn... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte Sol over Gudhjem, de havde mindst stået på køl fra dagen før, slatne radiser og purløg og kedelig sild. Rødspættefileter og pommes fritterne havde fået så meget salt at barnebarnet ikke kunne... Mehr ansehen
Vi fik “Sol over Gudhjem”, som vi havde store forventninger til. Og det levede helt op til forventningerne. Fin, mindre ret. Godt pillet for småben, da jeg er meget sart. Service/betjening venlig og... Mehr ansehen
Netop hjemkommet fra Gudhjem Røgeriet en stor skuffelse Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kede... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Trist og skuffende besøg
Vi har besøgt røgeriet i Allinge, samme koncept som i Gudhjem, som vi besøgte tidligere på dagen. Oplevelserne har været samme triste oplevelse hvor end vi var. Ungt personale uden viden om koncept og indholdet i buffeten og på menukortet.
Maden var IKKE friskt. Fik bl.a. en fiskefilet som både var daggammel og fra frost. Buffeten var ikke fyldt op til antal af gæster.
En hel igennem skuffende oplevelse, når man søgte det ægte Bornholm og dens friske glæder.
Lækker og frisklavet mad i buffeten
Lækker og frisklavet mad i buffeten, og sød betjening.
Kedelig frost cafe mad
, ville spise frokost hos røgeriet gudhjem, sikke en DÅRLIG oplevelse, tørre kedlige fiskefilet for der var kun 1 på tallerkenen og de kedligste overfrituret pommes frites og en treblade salat til en pris 95kr , vi købte fiskedeller med hjem, de var tørre og uspiselige trist at skulle opleve dette på et røgeri/ med friske fisk lige udenfor døren 😳 KAN absolut ikke anbefale stedet
Netop hjemkommet fra Gudhjem
Netop hjemkommet fra Gudhjem
Røgeriet en stor skuffelse
Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kedelige frikadeller)
Købt kartoffelsalat udefra
Kr 155.00 er alt for meget for så få forskellige fisk
Turistfælde
Hvis folk skal komme til Bornholms 3 sammenspiste røgerier så må de øge deres buffet, nok vil vi have fisk når vi kommer til Bornholm, men vi ønsker ikke at være til grin for vores penge
Absolut en kæmpe skuffelse……
Absolut en kæmpe skuffelse… Fiskefrikadellerne var gummiagtige, kartoffelsalaten købt færdig, pomfritter kolde… det eneste der var godt, var datterens nuggets !! Spild af penge og vores tid…
Kedelig 'sol over Gudhjem' næsten fersk…
Kedelig 'sol over Gudhjem' næsten fersk sild, trist rugbrød og æggeblomme i plastbæger
Virkelig dårlig
Virkelig dårlig . Fiskefilet stenhård , fiskefrikadelle stenhård. Kedelig sild uden det almindelige tilbehør . Tør laks . Så fik vi .
Det er de dyreste pomfritter til EN…
Det er de dyreste pomfritter til EN lille fiskefilet. Det smagte godt
Den ros skal de have
Ringe mad
Ringe mad, fiskefilet tør og kedelig, reste af maden er ikke at tale om.
Er langt under tidligere standard.
Dårligt betjening
God mad.
Dårlig service. Ingen til at holde øje med kunder bruger fingerne til at tag mad med.
Sodavand er fortyndet, smager af vand. Ved påtale, blev ikke tilbud kompensation, men blot ignoreret.
Købte ind til frokost til 3 personer…
Købte ind til frokost til 3 personer for knap 200 kr. saltstegte sild og stegt marineret sild smagte godt- dog træls at man skal købe et helt glas sennep, for at få til 3 sild.
Fiskefilet var fuldstændig tør- den kan umuligt være friskstegt, og det synes jeg man må forvente at den er.
Fiskefrikadellen var med meget hård skorpe, tør og med store stykker løg i.
Rejesalat havde jeg især glædet mig til, efter at smagt Nordbornholms røgeri’s, men nej, den smagte virkelig ikke godt/ rejerne havde en underlig syrlig smag.
Øv en trist oplevelse.
Dårlig og kedelig
Dårlig og kedelig
Vi ville have frisk og lækker fisk som man burde kunne forvente når man kommer til Bornholm. Men hold da op en skuffelse.
Vi skulle bestille i baren og det var en okay sød knægt.
Og vi fik bestik og fandt et bord.
Og gik så op til buffeten, men det så kedeligt ud. Så vi tog lidt forskelligt på vores tallerken og satte os til bordet, men det var sgu en kedelig trist oplevelse og ja vi burde måske havde læst deres anmeldelse herinde før vi gik ind. Men ud fra deres hjemmeside så det lækkert og frisk ud.
Men virkelig en tynd kop the og fiskefileten var næsten total selvdød i rasp og dellerne var som bomber, sildene og hvad deres ellers var var en kedelig oplevelse og vi tog kun små bider af de ting vi havde på tallerken og drak ikke vores sodavand færdig og gik uden at blive mætte så selvom om det kun kostede 147 kr så var det en totalskuffelse og vi endte med at gå ind ved naboen som solgte thai mad, hvor vi fik en dejlig lækker frisklavet gang kylling. Men ærligtalt så havde vi virkelig glædet os til at få frisk fisk når vi kom til Bornholm, men aldrig om vi sætter vores ben der igen.
De net der hang ude i loftet var virkelige ulækre og kunne ikke lade være med at tænke på hvordan de gør dem rent og hvor meget skidt og møg der var i dem, som kunne falde ned i folks tallerkener.
Vi var i Snogebæk Røgeriet, men vi vil slet ikke prøve de andre to steder, da tanken om det ville være samme oplevelse .... Så øv øv en træls start på vores ferie vi fik der. Men fandt da heldigvis andre lækre steder ....
Den mest forfærdeligt mad oplevelse vi…
Den mest forfærdeligt mad oplevelse vi længe har haft, kolde tørre fiskefileter, sild - hvor selv et glas glynøre er meget bedre. Spis et andet sted :(
Elendig oplevelse!
Det mest elendige og og skuffende sted til dato. Handlede for ca 800 kr i butikken og ikke andet end tør og kedelig fisk, som i øvrigt ikke smagte tilfredstillende og så ikke specielt indbydende ud. Ydermere var betjeningen også under al kritik.
- vil ikke anbefale denne fiskehandler, men de havde dog dejlige kolde øl, men var dog også det eneste positive.
Super godt
Super godt, der er rigeligt. Og det smager super godt. Kan slet ikke forstå de dårlige anmeldelser
Ikke godt nok
Ok mad, men tjeneren var lad og doven. Ingen service !
Forfærdeligt sted
Forfærdeligt sted. Ingen styr på coronarestriktioner. Vi gik igen. Det hele så tarveligt ud
Ikke anbefalelsesværdig
Lune drikkevarer, kedeligt udvalg i buffeten og ingen smag i fisken
Ekstrem dårligt😔
Ekstrem dårligt😔
Vi fik Deres fiskebuffet for 5 dage siden, den var den mest skuffende og triste buffet vi længe har set😲
Fiskefrikadellerne og flutes var det der smagte bedst😔
Tænker de skal tage et smut til Nordjylland og se hvordan fiskebuffeter skal se ud. Der kan de lærer en masse fra.
Så andre der tænker det skal vi have, gør jer selv en tjeneste, lad værd.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








