Skulle have læst anmeldelser inden vi spildte vores penge. Har sjældent oplevet så dårlig en fiskebufet. Tørre sild i alle afskygninger, tørt franskbrød og rugbrød. Ingen lækre overraskelser. Tæn... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte Sol over Gudhjem, de havde mindst stået på køl fra dagen før, slatne radiser og purløg og kedelig sild. Rødspættefileter og pommes fritterne havde fået så meget salt at barnebarnet ikke kunne... Mehr ansehen
Vi fik “Sol over Gudhjem”, som vi havde store forventninger til. Og det levede helt op til forventningerne. Fin, mindre ret. Godt pillet for småben, da jeg er meget sart. Service/betjening venlig og... Mehr ansehen
Netop hjemkommet fra Gudhjem Røgeriet en stor skuffelse Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kede... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Super trist buffet
Super trist buffet bestående af sild, sild, sild.. fiskefileter fra en pose i frituren. Fiskefrikadelle ok, men resten er kedelige pil-selv rejer og ingen varmrøget laks, muslinger, skaldyr, hvid fisk eller lignende. Det er slet ikke pengene værd. Vi bestilte også en rejemad, som bestemt ikke mætter tilstrækkeligt, hvis man er bare er lidt sulten.
Betjeningen i baren er lidt halvsure nedladende teenagedrenge, der aldrig har hørt om ordet service. Stedet har udviklet sig til et slags “fast-food fiskested” uden kvalitet.
Smukt beliggende røgeri
Smukt beliggende røgeri
Super lækker fiskebuffet og altid nyrøgede laks og sild
Kan især anbefale deres varmrøgede laks
Super sød betjening
Rigtig dårlig oplevelse med trist mad…
Rigtig dårlig oplevelse med trist mad og fiskefileten kunne næsten ikke skæres over med en kniv og var totalt uspiselig.
Hvad mon der er sket siden vi var der for 3 år siden da det var en rigtig god oplevelse.
Kan absolut ikke anbefales, og ingen coronapas kontrol!!
Nedladende betjening
Nedladende betjening. Måtte selv gå om i "baren" og sige "undskyld"? For at blive taget imod. Bad om isterninger og citron i vores cola. Vi har ikke is og citron til cola, fik vi at vide. Hele "fiskebuffeten" var dog anrettet på lutter isterninger og der var masser af citronbåde, på selvsamme buffet, så undrer os, at dette ikke var muligt, i en cola til 48.-
Buffeten var en stor skuffelse. Sild, sild og sild... færdigkøbt kartoffelsalat. Pil selv rejer, men ingen færdigpillede og ingen muslinger af nogen art. Røget makrel i tomat, men ikke hverken røget ål eller røget makrel, som vi havde glædet os til, med røræg og purløg. Fiskefileter, som ihverfald ikke var friske, men købt færdigpanerede og smidt i friture. Tvivler også stærkt på, at remouladen var hjemmelavet, som jeg havde enforventning om. Knastørt formbrød, som smagte "støvet"
Tallerkener og bestik skulle sættes af på en reol udenfor. Tilsynladende havde vi sat tallerkenerne det forkerte sted, for de blev demonstrativt knaldet ned i en anden stak tallerkner, som stod nede under.
Så fik jeg nok og vi rejste os og gik! Jeg har tinitus og det efterlod en timelang hyletone i mine ører.
Anbefaler absolut ikke.... og vi havde sådan set frem til, at runde ferien af, men god mad på det lokale røgeri.
God restaurant med alt godt fra havet
God restaurant med alt godt fra havet. Beliggenheden kan man ikke klage over med udsigt over vandet.
Under lavmålet af kvalitet af “Sol over Gudhjem”…
Kvaliteten af vores “Sol over Gudhjem” er dårligere år for år. Serveringen fra disken var kedelig og fisken så uspændende ud. Smagen var “tør” og smagte som om silden var røget ugen før. Prisen på 70 kr. var direkte alt for høj i forhold til kvaliteten. Prøv at finde et andet røgeri eller restaurant som servere “Bornholms nationalret”
Det mest elendige fisk vi nogensinde…
Det mest elendige fisk vi nogensinde har oplevet.
Varmrøget laksesalat m stor brune klumper i, vindtør fiskefilet og røget laks, helt igennem en dårlig oplevelse.
Samme oplevelse var vi ude for på røgeriet i Snogebæk .
Minus kan ikke gives
Minus kan ikke gives, men det kunne godt være nødvendigt her.
Overhovedet ingen kontrol med coronapas allerede der burde man have forladt stedet. Maden ikke værd at skrive hjem om ret ordinært og kedeligt, nej der kommer vi ikke igen.
Det er absolut ikke et besøg værd
Det er absolut ikke et besøg værd.
Betjeningen er en mangelvare. Tomme fade og skal bede om at de bliver fyldt op.
Meget kedeligt og elendigt mad
Meget kedeligt og elendigt mad, halvtomme fade og ringe betjening
Ikke et sted jeg vil komme fremover.
Tørre fiskefileter og lige så tørre…
Tørre fiskefileter og lige så tørre fiskefrikadeller. Ikke en fiskebuffet værdig, øv øv.
Synd, for der er nok brugt gode råvarer.
Skuffende
Skuffende
Det var virkelig skuffende.
Helt igennem ikke pengene værd.
Det kan kun gå fordi det er turister der serveres for. Der er næppe mange gengangere blandt kunderne.
Vi kan kun beklage, at vi ikke tidligere tjekkede trustpilot.
Brug pengene et andet sted i byen. Der er flere som gør det godt.
God mad og stemning
God mad og stemning. Prisniveau er yderst fair.
Cafeteria
Fin mad men har da aldrig set så blege fiskefileter., men var noget “Cafeteria” agtig, der var kun nogle meget unge mennesker til at tørre borde af. Man henter selv maden og rydder selv af., fungerede jo egentlig fint nok - Men som sådan ingen service.
Maden var OK
Maden var OK
Med betjeningen - afrydning og
Rengøring af borde var elendig.
Du henter og betaler selv maden i baren.
Og “ bakker selv af”
Det eneste personalet skulle sørge for var at rengøre og spritte borde af.
Inden næste kunde.
Og det kneb gevaldig, for de unge afrydere, indtil vi tog en alvorlig snak med en af dem😡
Slet ikke godt nok.
Det var elendig mad
Det var elendig mad, fiskefilet med pommefrites. Fisken forsvandt og var den mest kedelige jeg længe har fået. Pommefrites var hårde, og totalt overproppet på tallerken. Under alt det her kaos skal jeg lede efter remouladen som slet ikke passer til mængden af pommefrites man får. Ikke pengene værd, tag på almindelige pizzaer og få bedre fiskefilet.
Maden var kold
Maden var kold, pomfritterne sten hårde, da vi fik en ny omgang, var det blot varmet hvilket gjorde pomfritterne endnu hårdere.
Elendig hygiejne ved buffeten
Tager tilsyneladende ikke Covid-19 situationen alvorligt. Vi kom om aftenen d. 2/8, men gik hurtigt igen. Der står ganske vist et diskret placeret skilt, hvor man “anbefaler” at bruge håndsprit, men det er intet krav, og så er det jo intet værd. Ingen plasthandsker i syne. Resultatet er, at alle dem vi observerede i løbet af de minutter vi var der, gik direkte hen til buffeten uden at bruge håndsprit, og brugte de skeer, der var stukket ned i maden. Intet personale, der holdt opsyn. Under al kritik. Vi kørte til et andet af øens røgerier, hvor hygiejnen bliver taget helt anderledes alvorligt.
Virkelig god mad og god service.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








