Gudhjem Røgeri Bewertungen 116

TrustScore 2 von 5

1,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Skulle have læst anmeldelser inden vi spildte vores penge. Har sjældent oplevet så dårlig en fiskebufet. Tørre sild i alle afskygninger, tørt franskbrød og rugbrød. Ingen lækre overraskelser. Tæn... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte Sol over Gudhjem, de havde mindst stået på køl fra dagen før, slatne radiser og purløg og kedelig sild. Rødspættefileter og pommes fritterne havde fået så meget salt at barnebarnet ikke kunne... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi fik “Sol over Gudhjem”, som vi havde store forventninger til. Og det levede helt op til forventningerne. Fin, mindre ret. Godt pillet for småben, da jeg er meget sart. Service/betjening venlig og... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Netop hjemkommet fra Gudhjem Røgeriet en stor skuffelse Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kede... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

1,8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

116 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Super trist buffet

Super trist buffet bestående af sild, sild, sild.. fiskefileter fra en pose i frituren. Fiskefrikadelle ok, men resten er kedelige pil-selv rejer og ingen varmrøget laks, muslinger, skaldyr, hvid fisk eller lignende. Det er slet ikke pengene værd. Vi bestilte også en rejemad, som bestemt ikke mætter tilstrækkeligt, hvis man er bare er lidt sulten.
Betjeningen i baren er lidt halvsure nedladende teenagedrenge, der aldrig har hørt om ordet service. Stedet har udviklet sig til et slags “fast-food fiskested” uden kvalitet.

24. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Rigtig dårlig oplevelse med trist mad…

Rigtig dårlig oplevelse med trist mad og fiskefileten kunne næsten ikke skæres over med en kniv og var totalt uspiselig.
Hvad mon der er sket siden vi var der for 3 år siden da det var en rigtig god oplevelse.
Kan absolut ikke anbefales, og ingen coronapas kontrol!!

12. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nedladende betjening

Nedladende betjening. Måtte selv gå om i "baren" og sige "undskyld"? For at blive taget imod. Bad om isterninger og citron i vores cola. Vi har ikke is og citron til cola, fik vi at vide. Hele "fiskebuffeten" var dog anrettet på lutter isterninger og der var masser af citronbåde, på selvsamme buffet, så undrer os, at dette ikke var muligt, i en cola til 48.-
Buffeten var en stor skuffelse. Sild, sild og sild... færdigkøbt kartoffelsalat. Pil selv rejer, men ingen færdigpillede og ingen muslinger af nogen art. Røget makrel i tomat, men ikke hverken røget ål eller røget makrel, som vi havde glædet os til, med røræg og purløg. Fiskefileter, som ihverfald ikke var friske, men købt færdigpanerede og smidt i friture. Tvivler også stærkt på, at remouladen var hjemmelavet, som jeg havde enforventning om. Knastørt formbrød, som smagte "støvet"
Tallerkener og bestik skulle sættes af på en reol udenfor. Tilsynladende havde vi sat tallerkenerne det forkerte sted, for de blev demonstrativt knaldet ned i en anden stak tallerkner, som stod nede under.
Så fik jeg nok og vi rejste os og gik! Jeg har tinitus og det efterlod en timelang hyletone i mine ører.
Anbefaler absolut ikke.... og vi havde sådan set frem til, at runde ferien af, men god mad på det lokale røgeri.

16. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Under lavmålet af kvalitet af “Sol over Gudhjem”…

Kvaliteten af vores “Sol over Gudhjem” er dårligere år for år. Serveringen fra disken var kedelig og fisken så uspændende ud. Smagen var “tør” og smagte som om silden var røget ugen før. Prisen på 70 kr. var direkte alt for høj i forhold til kvaliteten. Prøv at finde et andet røgeri eller restaurant som servere “Bornholms nationalret”

12. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det mest elendige fisk vi nogensinde…

Det mest elendige fisk vi nogensinde har oplevet.
Varmrøget laksesalat m stor brune klumper i, vindtør fiskefilet og røget laks, helt igennem en dårlig oplevelse.
Samme oplevelse var vi ude for på røgeriet i Snogebæk .

4. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Minus kan ikke gives

Minus kan ikke gives, men det kunne godt være nødvendigt her.
Overhovedet ingen kontrol med coronapas allerede der burde man have forladt stedet. Maden ikke værd at skrive hjem om ret ordinært og kedeligt, nej der kommer vi ikke igen.

14. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Skuffende

Skuffende
Det var virkelig skuffende.
Helt igennem ikke pengene værd.
Det kan kun gå fordi det er turister der serveres for. Der er næppe mange gengangere blandt kunderne.
Vi kan kun beklage, at vi ikke tidligere tjekkede trustpilot.
Brug pengene et andet sted i byen. Der er flere som gør det godt.

29. März 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Cafeteria

Fin mad men har da aldrig set så blege fiskefileter., men var noget “Cafeteria” agtig, der var kun nogle meget unge mennesker til at tørre borde af. Man henter selv maden og rydder selv af., fungerede jo egentlig fint nok - Men som sådan ingen service.

9. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Maden var OK

Maden var OK
Med betjeningen - afrydning og
Rengøring af borde var elendig.

Du henter og betaler selv maden i baren.
Og “ bakker selv af”
Det eneste personalet skulle sørge for var at rengøre og spritte borde af.
Inden næste kunde.
Og det kneb gevaldig, for de unge afrydere, indtil vi tog en alvorlig snak med en af dem😡
Slet ikke godt nok.

23. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Det var elendig mad

Det var elendig mad, fiskefilet med pommefrites. Fisken forsvandt og var den mest kedelige jeg længe har fået. Pommefrites var hårde, og totalt overproppet på tallerken. Under alt det her kaos skal jeg lede efter remouladen som slet ikke passer til mængden af pommefrites man får. Ikke pengene værd, tag på almindelige pizzaer og få bedre fiskefilet.

18. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Maden var kold

Maden var kold, pomfritterne sten hårde, da vi fik en ny omgang, var det blot varmet hvilket gjorde pomfritterne endnu hårdere.

6. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig hygiejne ved buffeten

Tager tilsyneladende ikke Covid-19 situationen alvorligt. Vi kom om aftenen d. 2/8, men gik hurtigt igen. Der står ganske vist et diskret placeret skilt, hvor man “anbefaler” at bruge håndsprit, men det er intet krav, og så er det jo intet værd. Ingen plasthandsker i syne. Resultatet er, at alle dem vi observerede i løbet af de minutter vi var der, gik direkte hen til buffeten uden at bruge håndsprit, og brugte de skeer, der var stukket ned i maden. Intet personale, der holdt opsyn. Under al kritik. Vi kørte til et andet af øens røgerier, hvor hygiejnen bliver taget helt anderledes alvorligt.

3. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr