Skulle have læst anmeldelser inden vi spildte vores penge. Har sjældent oplevet så dårlig en fiskebufet. Tørre sild i alle afskygninger, tørt franskbrød og rugbrød. Ingen lækre overraskelser. Tæn... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Bestilte Sol over Gudhjem, de havde mindst stået på køl fra dagen før, slatne radiser og purløg og kedelig sild. Rødspættefileter og pommes fritterne havde fået så meget salt at barnebarnet ikke kunne... Mehr ansehen
Vi fik “Sol over Gudhjem”, som vi havde store forventninger til. Og det levede helt op til forventningerne. Fin, mindre ret. Godt pillet for småben, da jeg er meget sart. Service/betjening venlig og... Mehr ansehen
Netop hjemkommet fra Gudhjem Røgeriet en stor skuffelse Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kede... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Fiskefileterne er ikke friske og…
Fiskefileterne er ikke friske og sikkert købt i Lidl. De er dobbelt paneret og smager ikke godt. Alt deres brød om det var rugbrød eller franskbrød var det så tørt så det smuldrede når man skulle prøve at spise det. Deres buffet er simpelthen så ringe, og vi kommer ikke her en anden gang der er virkelig skuffende.
Meget ekstremt ulækkert mad
Meget meget dårligt oplevelse fiskene lignede en bunke Skral og jeg som ikke spiser fisk som i stedet bestilte en slagterens frikedælle som var kold da jeg fik den, hold kæft en dårlig oplevelse kommer aldreg mere der igen.
Øv en oplevelse
Øv en oplevelse
Spurgte om rødspættefilet på rugbrød var friske - nej var svaret… frosne og friturestegt 😫 - vi taler om en fiskeforretning på Gudhjem havn der ikke sælger friske fisk!!!!
Vi bestilt i stedet 2x “Sol over Gudhjem” i den tro at de var friske…. Føj for en omgang…
Tørre sild, slattent tilbehør, 2 tomater der nok var fra dagen forinden…
Som om sildene havde ligger i køledisken hele dagen og måske også var fra dagen før… løg der manglede på den ene bestilling og på den anden, var så groft skåret at man måtte dele dem - for at kunne spise dem sammen med sildene… vi måtte begge give op…
Min datter som hentede bestillingen fortalte at begge “anretninger” blev taget direkte fra køledisken… så tænker måske begge anretninger har ligget der meget længe…
Aldrig mere Gudhjem Røgeri… ØV for en oplevelse…
Besøgt lørdag i uge 31/2023
Kedelig buffet
Kedelig buffet. Smagte egentlig ikke særlig godt. Her kommer vi aldrig igen.
Ringeste spiseoplevelse til dato
Hvis du skal spise i Snogebæk Røgeri (en del af Bornholmer Røgerierne kæden), kan du med fordel vælge døde fisk der er skyllet i land ved stranden, fremfor denne rædselsfulde turistfælde. Så får du i det mindste noget der smager af fisk, og slipper for stedet ubehøvlede ansatte og den absurde pris de tager for en skive rugbrød med supermarkedets billigste fryser-fisk.
Mens du venter på maden, kan du muntre dig med at studere de mange fluer og hvepse som også bliver tiltrukket af stedets ringe udvalg.
0 stjerner ville være mere passende.
Fed og dårlig mad.
Fed og dårlig mad.
Maden er bestemt ikke lavet med kærlighed, og slet ikke hjemmelavet.
Meget meget dyr og skuffende oplevelse.
Det eneste friskfanget her er turister!
Turistfælde med kedelig mad til overpris. Røgeriet i Allinge og Gudhjem (smokedfish.dk) er nok ude på at skræmme folk væk fra Bornholm. Det er den eneste logiske forklaring.
Den mest dødssyge fiskefilet jeg nogensinde har set
Utrolig ringe fiskefilet den her dårlig været på stegepanden flad Kære sætter aldrig mine ben igen og vil aldrig nogensinde ændre sig eller den restauration tak for ingenting
Ærgelig oplevelse hos gudhjem røgeri
Ærgelig oplevelse hos gudhjem røgeri, 5 mennesker tager vi ned og spiser på gudhjem røgeri til 185kr. per person. Dårligt udvalg af mad, hvidblege fiskefiletter, rejer der var noget ulækkert brunt indeni, fiskefrikadeller, makrel og kartoffelsalat der smagte af det samme som nettos købemad.
Vi sætter aldrig vores ben der mere igen, følte os direkte til grin i forhold til den pris man giver.
Dårlig kvalitet af mad og ingen kvantitet af fisk. Slet ikke det værd, lad være med at komme her og bliv snydt, kan nemt se at røgeriet ikke læser beskeder herinde på trustpilot så håber i andre læser dem inden i sætter jer til rette ved dette 0 stjernes spisested...
Jeg havde prøvet det for 2 år siden
Jeg havde prøvet det for 2 år siden. Lovet mig selv, aldrig mere.
Klokken var blevet mange, så vi røg derind. Simpelthen elendigt.
Det tørreste laks jeg længe har prøvet. Bornholmersalaten måtte jeg lade være. Prøvede en saltsild, tør kedelig og alt for salt. Måtte tage handsker på for, at pille lidt rejer.
De blegeste tynde fiskefilet, man har ikke lyst til, at prøve dem.
Det var SIDSTE gang jeg hopper på den. Deres færdige smørrebrød så godt ud, og det skulle jeg nok have prøvet.
Gudhjem Røgeri er ligeglad med kvaliteten blot de får sig betalt
Når vi som turister besøger Gudhjem, er det naturligt at gå på et røgeri for at spise ”Sol over Gudhjem”.
Det gjorde vi den 2. juni kl 12.36 og vi bestilte Jeres version af Sol over Gudhjem.
Ved et besøg på et røgeri, og endda et som på deres hjemmeside siger ”Der er frisk røget sild hver dag” forventer jeg, at få serveret en frisk røget sild, absolut ikke en køleskabskold sild.
Lidt skuffede købte vi et stykke røget ål med hjem for at lave et lækkert – om end temmelig dyrt – stykke smørrebrød til aften. Det var en glædelig overraskel-se. Det smagte aldeles vidunderligt.
Af samme årsag kørte vi derfor hen til Jer dagen efter og købte yderligere et stykke ål, så vi havde til et stykke mad da vi kom hjem.
Det skulle vi ikke have gjort. Jeg har aldrig tidligere i nogen forretning betalt så dyrt for salt, det var uspiseligt af salt at vi måtte kassere det.
Det værste ved Gudhjem Røgeri er dog næsten, at de lader en skriftlig klage aldeles ubesvaret.
Gudhjem Røgeri er ligeglad med kvaliteten blot de får sig betalt
Solen gik ned over Gudhjem
Kedelig - kedelig sol over Gudhjem.
Kold kedelig og tør sild der ABSOLUT ikke var nyrøget Kedelig cafeteria mad der burde være så nemt at lave lækker.
Det eneste positive var Sort Guld fra Svaneke Bryghus!
ØV!
Laksen var uspiselig pga af den var tør…
Laksen var uspiselig pga af den var tør og smagte af alt for meget røg.
Vi spiste der om aftenen og det havde været godt med et par varme retter i buffeten, hvilket der ikke var.
Tjeneren tog et fad ud for at fylde det op 2 min før lukketid, han sagde det var til næste dag ?????! 😵💫😬
Generelt var det ikke pengene værd.
Vh Therese Sommer
Fabrik mad
Fabrik mad, fik en frisk fiskefilet, føj, man kan ikke snyde en Frederikshavner, rødspætte byen I nord
Turistfælde, plattenslager
Turistfælde , plattenslager
Dårlig mad ,tørt som en kiks kedelig anretning, de har ingen madforståelse og
Ingen kærlighed i det de laver.
Hold jeg langt væk , det er spild af penge. FØJ i skulle skamme jer.
Tag et andet sted hen.....
Tag et andet sted hen.....
Havde fået gavekort til buffet til 4 pers. Ringer ugen før vi skal derhen for at booke bord til 15/9.- får af vide at det behøver vi ikke, vi skal bare komme, da der er masser af plads.
Vi kommer 15/9 kl 13 . Spørger hvor vi kan sidde, da vi kan se der er dækket op i over halvdelen af restauranten.- Vi kan gå på 1. salen, men jeg forklarer tjeneren at der er 2 dårligt gående med i selskabet der ikke kan gå på trapper. Der kommer et busselskab forklarer tjeneren og derfor kan vi ikke sidde nede. Vi ledte efter bord i 15 min. Hver gang der var ledigt bord fik vi besked på det skulle bruges til det kommende selskab
'Mærkelig koncept at vi ikke kan få lov at bestille, men en bus kan??
'Derudover var maden dårlig og kedelig..
Kan bestemt ikke anbefale at bruge penge på dette.
Meget dårlig oplevelse hos Gudhjem Røgeri
Vi var 4 voksne og 2 børn, der besøgte Gudhjem Røgeri, med en forventning af at få serveret frisk fisk. Men vi blev slemt skuffede over kvaliteten. Fiskefilet var tydeligvis fra fabrik og havde lige været en tur forbi fryseren og frituren inden den landede på vores tallerkener. Mere panering end fisk. Kartoffelsalat var også fra fabrik, og salat var brun og kedelig. Vi kontaktede personalet, men blev blot afvist med en forklaring, at de ikke rigtig kunne gøre noget. Ikke en god oplevelse. Vi kommer aldrig igen og vil ikke anbefale stedet til andre. En ren turist fælde.
Dårligt
Tjeneren gav mig den forkerte ordrer som jeg skulle betale for. Maden var forfærdelig og tør, og hygiejnen var i bund.
Skuffende buffet- bestilte den ikke
Skuffende buffet- bestilte den ikke. Smørrebrød meget kedeligt og dyrt. Kan anbefale nordbornholms røgeri samt Nexø gammel røgeri.
Vi havde glædet rigtig meget til at…
Vi havde glædet rigtig meget til at spise en lækker fiskebuffet, men har nu tilbragt flere dage med opkast og dårlig mave.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








