Var 2 til frokost og fik kyllingesandwich med ristet bacon og karrydressing, samt fiskefrikadeller med remoulade og “løgkompot” og pomfritter. Kedelig oplevelse. Kyllingekødet var ikke opvarmet,... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Hvis du kunne tænke dig en fiskefilet eller en omgang Sol over Gudhjem, vil jeg i allerhøjeste grad anbefale Café Klint. De andre retter vi fik serveret var også i fin kvalitet, men det er klart Sol... Mehr ansehen
Efter en dejlig minigolf-oplevelse ville vi invitere vores børn og svigerbørn på mad. Café Klint Gudhjem så på papiret ud til at kunne skabe rammen for en god frokost. “Spis en god frokost med en kol... Mehr ansehen
Vi spiste middag på cafeen i september 2016 og fik noget af det ringeste mad vi har fået på en cafe. Efter at have smagt på maden lod vi den stå og forlod stedet idet vi mente at når cafeen synes det... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Kedelig oplevelse
Var 2 til frokost og fik kyllingesandwich med ristet bacon og karrydressing, samt fiskefrikadeller med remoulade og “løgkompot” og pomfritter.
Kedelig oplevelse.
Kyllingekødet var ikke opvarmet, det samme gjaldt for bacon`en, dressingen var der meget lidt af, men velsmagende. Brødet var meget lidt ristet, men dog af en god kvalitet.
Fiskefrikadellerne var ikke lune, eller nystegte og pomfritterne var af en ringe kvalitet.
Som drikkelse fik vi 2 glas Grimbergen double, serveret i drinksglas og ikke som forventet i et passende ølglas.
Dårlig salsa og dårlig personale
Vi følte os meget uvelkomnene mig og mine veninder! De sagde vi larmede selvom vi snakkede normalt og de sagde vi smed gæster ud. De tog maden før vi bar færdige og der var hår i maden! Så klamt! Personalet var ret sure
Små portioner stor pris! Alt i alt en dårlig oplevelse og en dårlig salsa. Kommer aldrig igen!!!
Dårlig helhedsoplevelse - ØV
Efter en dejlig minigolf-oplevelse ville vi invitere vores børn og svigerbørn på mad. Café Klint Gudhjem så på papiret ud til at kunne skabe rammen for en god frokost. “Spis en god frokost med en kold øl”. Kartoffelmaden bestod desværre af gamle smagløse kartofler - pomfritterne kolde, det kunne vi leve med. Min mand fik en IPA-øl - han havde glædet sig til denne - det viste sig at øllen ikke levede op til den smag den oprindelig har (min mand har kendskab til øl). Derfor opfordrede vi ham til at fortælle damen (betjeningen) i baren det. Hun hævede stemmen og sagde at sådan skulle den smage. Ingen imødekommenhed - ingen mulighed for forståelse evt at hun selv kunne smage og vurdere farven på øllen som var blevet for mørk (altså oxideret). Øv - desværre havde vi betalt, lod øllen stå og gik med en dårlig oplevelse.
Café Klint bliver ikke vores frokoststed når vi besøger Gudhjem næste gang.
Dårlig betjening
Dårlig betjening /arrogant af damen bag baren.
Sol over Gudhjem skal spises i Gudhjem
Sol over Gudhjem skal spises i Gudhjem. Pænt anrettet og smagte himmelsk, kan så absolut anbefales
Bestilte stegt fiskefilet og smagte…
Bestilte stegt fiskefilet og smagte ikke af noget - forelagde de Ejeren som var hamrende ligeglad.
Fik penge retur - men virkelig dårlig service !
Virkelig dårlig mad og service!
Virkelig dårlig mad og service!
Vi spiste frokost - fik 3 x kyllingesandwich og 1x kartoffelmad.
717 kr inkl en limonade (som var alt for sød), 2 x små sodavand og 1 mellem. Så er det også betalt.
Kartoflerne var flere dage gamle (fik vi bekræftet). Kyllingen fra køleskabet - koldt og kedeligt. Samme kylling, som de bruger, som man kan få i færdiglavede sandwich i netto.
Da vi afleverede kartoffelmaden var der ingen beklagelse og der blev ikke spurgt om vi ku tænke os noget andet, så vi ku spise sammen.
Vi fik dog pengene retur for kartoffelmaden.
Da vi gik fik vi sagt vores mening, at man til den pris ikke kan servere så kedeligt mad og flere dage gamle kartofler og kold køleskabskylling.
Hvortil der bliver svaret “vi skulle jo stå tidligt op, hvis vi sku nå at koge så mange kartofler når vi har 500 gæster om dagen”.
Hvis man som restaurant ikke kan administrere den slags skal man nok sænke priserne
Iøvrigt var bestikket ødelagt/dårligt og skår i tallerknerne.
Efter vi bad om “chefen” fik vi penge tilbage - selvom det var meget tydeligt, at hun synes, at det var helt ok at servere den mad til den pris og at det bare var os den var gal med.
Ingen stor oplevelse
Ingen stor oplevelse. Fik min Burger serveret på tallerken med 3 skår !!!! Det holder bare ikke. Middelmådig burger. Min kæreste fik noget salat med noget tørt flutes der aldrig havde været varmet. Ikke et sted vi kan anbefale.
Lækker mad og god service
Lækker mad og god service. :-) Kan anbefale deres Sol over Gudhjem og lune fiskefrikadeller. Hyggeligt sted med god stemning. :-)
Det er godt💪
Det er godt💪
Vi er en lille familie fra Hillerød og vores yngste søn ville have nuggets.
Det havde de ikke, så han fik en pandestegt filet og fritter hvor han spiste helt op🙏🏻👍
Det vi andre fik, var super god mad.
Vi elsker Bornholm❤️
Elendigt!!!!
Har lige spist det ringeste måltid mad nogensinde på en restaurant! Elendig bøf, noget kød der var blevet stegt for længe siden og som smagte derefter.
Elendigt !!
Har besøgt stedet for første og sidste gang
Det hele var som det burde være
Det hele var som det burde være, vi undersøgte spisesteder på nettet og faldt over café klint, de havde noget blandet anmeldelser så vi var lidt betænkelige ved at tage derind men prøvede og vi blev rigtig posetiv overrasket, god varm mad, sprøde fritter, hyggelig placering så det kan godt anbefales
Flad sodavand og de kunne ikke rette…
Flad sodavand og de kunne ikke rette fejlen og virkede også lidt ligeglade.
Besøgte Cafe Klint den 13.9.2020 og…
Besøgte Cafe Klint den 13.9.2020 og bestilte pandestegte fiskefileter med pommes, tænkte fisk i dejlige Gudhjem ville det være frisk, men fisken var pap og pommes var frysepommes smidt ovenpå remouladen. Dyr og MEGET kedelig oplevelse. Anbefaler ikke og kommer aldrig igen.
Kold mad og dårlig behandling
Vi bestilte en starter og 2 hovedretter. I modstrid med bestillingen kom alt samtidig. Da tilberedelsen af starteren tager længere tid end tilberedelsen at hovedretterne var hovedretterne kolde. Bare ærgerligt blev der sagt.
Hvis vi ikke havde betalt ved bestilling var vi gået.
Meget dårlig kundeoplevelse - det anbefales at holde sig væk.
Virkelig dårlig mad til MANGE penge
Mig og min kæreste havde bestilt hhv. kylling og steak med pommesfritter og sovs til i alt 360 kr. (uden drikkevarer). Kødet var åbentbart stegt i forvejen og genopvarmet på dagen det blev solgt - alligevel spurgte de hvordan steaken skulle steges, og min kæreste som bad om at få den medium-rare, fik selvfølgelig den allerede gennemstegte steak 🙄 Pommesfritterne var fra pose og sovsen fra en bøtte. Som MINIMUM vil jeg have hjemmelavet sovs til den pris, og så skal kødet steges når det bestilles. Vi gik med et rigtig dårligt humør, og kommer der ALDRIG igen!
Vi spiste der til frokost
Vi spiste der til frokost. Findes vist ikke meget ringere. Cæsarsalat og kyllingeburger med koldkylling, lige fra plastikbøtten. Salat ligeledes fra plastbøtten. En rigtig turistfælde
Hvis du kunne tænke dig en fiskefilet…
Hvis du kunne tænke dig en fiskefilet eller en omgang Sol over Gudhjem, vil jeg i allerhøjeste grad anbefale Café Klint. De andre retter vi fik serveret var også i fin kvalitet, men det er klart Sol over Gudhjem og deres fiskefileter der tager guldmedaljen.
På cafeen sidder man udendørs, der er ikke mange borde til rådighed og man skal selv bestille i baren og bære drikkevarer ned til bordet.
Utroligt
Vi spiste middag på cafeen i september 2016 og fik noget af det ringeste mad vi har fået på en cafe. Efter at have smagt på maden lod vi den stå og forlod stedet idet vi mente at når cafeen synes det er i orden at servere så ringe et måltid, så vil argumentation om madens kvalitet være som at kaste vand på en gås.
Peder
Kold bøf
Jeg spiste plankebøf på Cafe Klint, men det var en kedelig oplevelse. Bøffen var køleskabskold. selv om den var omkranset af kartoffelmos! En klage til tjeneren, bragte planke, bøf og mos en ny tur i ovnen, men det hjalp ikke. Jeg fortalte tjeneren, at min oplevelse var, at bøffen var stegt for længe siden, taget ud af køleskabet, omkranset med kartoffelmos og bagt. Jeg fik svaret, at det var den måde, de gjorde på! Helt ærligt, hvor lang tid taget det at stege en bøf? Den bør selvfølgelig have været friskstegt. Skam over kokken.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








