Cafe Klint-gudhjem Bewertungen 20

TrustScore 2 von 5

1,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Var 2 til frokost og fik kyllingesandwich med ristet bacon og karrydressing, samt fiskefrikadeller med remoulade og “løgkompot” og pomfritter. Kedelig oplevelse. Kyllingekødet var ikke opvarmet,... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Hvis du kunne tænke dig en fiskefilet eller en omgang Sol over Gudhjem, vil jeg i allerhøjeste grad anbefale Café Klint. De andre retter vi fik serveret var også i fin kvalitet, men det er klart Sol... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Efter en dejlig minigolf-oplevelse ville vi invitere vores børn og svigerbørn på mad. Café Klint Gudhjem så på papiret ud til at kunne skabe rammen for en god frokost. “Spis en god frokost med en kol... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi spiste middag på cafeen i september 2016 og fik noget af det ringeste mad vi har fået på en cafe. Efter at have smagt på maden lod vi den stå og forlod stedet idet vi mente at når cafeen synes det... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

1,8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

20 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kedelig oplevelse

Var 2 til frokost og fik kyllingesandwich med ristet bacon og karrydressing, samt fiskefrikadeller med remoulade og “løgkompot” og pomfritter.
Kedelig oplevelse.
Kyllingekødet var ikke opvarmet, det samme gjaldt for bacon`en, dressingen var der meget lidt af, men velsmagende. Brødet var meget lidt ristet, men dog af en god kvalitet.
Fiskefrikadellerne var ikke lune, eller nystegte og pomfritterne var af en ringe kvalitet.
Som drikkelse fik vi 2 glas Grimbergen double, serveret i drinksglas og ikke som forventet i et passende ølglas.

2. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig salsa og dårlig personale

Vi følte os meget uvelkomnene mig og mine veninder! De sagde vi larmede selvom vi snakkede normalt og de sagde vi smed gæster ud. De tog maden før vi bar færdige og der var hår i maden! Så klamt! Personalet var ret sure
Små portioner stor pris! Alt i alt en dårlig oplevelse og en dårlig salsa. Kommer aldrig igen!!!

18. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig helhedsoplevelse - ØV

Efter en dejlig minigolf-oplevelse ville vi invitere vores børn og svigerbørn på mad. Café Klint Gudhjem så på papiret ud til at kunne skabe rammen for en god frokost. “Spis en god frokost med en kold øl”. Kartoffelmaden bestod desværre af gamle smagløse kartofler - pomfritterne kolde, det kunne vi leve med. Min mand fik en IPA-øl - han havde glædet sig til denne - det viste sig at øllen ikke levede op til den smag den oprindelig har (min mand har kendskab til øl). Derfor opfordrede vi ham til at fortælle damen (betjeningen) i baren det. Hun hævede stemmen og sagde at sådan skulle den smage. Ingen imødekommenhed - ingen mulighed for forståelse evt at hun selv kunne smage og vurdere farven på øllen som var blevet for mørk (altså oxideret). Øv - desværre havde vi betalt, lod øllen stå og gik med en dårlig oplevelse.
Café Klint bliver ikke vores frokoststed når vi besøger Gudhjem næste gang.

19. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig dårlig mad og service!

Virkelig dårlig mad og service!
Vi spiste frokost - fik 3 x kyllingesandwich og 1x kartoffelmad.
717 kr inkl en limonade (som var alt for sød), 2 x små sodavand og 1 mellem. Så er det også betalt.
Kartoflerne var flere dage gamle (fik vi bekræftet). Kyllingen fra køleskabet - koldt og kedeligt. Samme kylling, som de bruger, som man kan få i færdiglavede sandwich i netto.
Da vi afleverede kartoffelmaden var der ingen beklagelse og der blev ikke spurgt om vi ku tænke os noget andet, så vi ku spise sammen.
Vi fik dog pengene retur for kartoffelmaden.
Da vi gik fik vi sagt vores mening, at man til den pris ikke kan servere så kedeligt mad og flere dage gamle kartofler og kold køleskabskylling.
Hvortil der bliver svaret “vi skulle jo stå tidligt op, hvis vi sku nå at koge så mange kartofler når vi har 500 gæster om dagen”.
Hvis man som restaurant ikke kan administrere den slags skal man nok sænke priserne
Iøvrigt var bestikket ødelagt/dårligt og skår i tallerknerne.
Efter vi bad om “chefen” fik vi penge tilbage - selvom det var meget tydeligt, at hun synes, at det var helt ok at servere den mad til den pris og at det bare var os den var gal med.

5. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ingen stor oplevelse

Ingen stor oplevelse. Fik min Burger serveret på tallerken med 3 skår !!!! Det holder bare ikke. Middelmådig burger. Min kæreste fik noget salat med noget tørt flutes der aldrig havde været varmet. Ikke et sted vi kan anbefale.

2. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Det er godt💪

Det er godt💪
Vi er en lille familie fra Hillerød og vores yngste søn ville have nuggets.
Det havde de ikke, så han fik en pandestegt filet og fritter hvor han spiste helt op🙏🏻👍
Det vi andre fik, var super god mad.
Vi elsker Bornholm❤️

21. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendigt!!!!

Har lige spist det ringeste måltid mad nogensinde på en restaurant! Elendig bøf, noget kød der var blevet stegt for længe siden og som smagte derefter.
Elendigt !!
Har besøgt stedet for første og sidste gang

30. August 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Det hele var som det burde være

Det hele var som det burde være, vi undersøgte spisesteder på nettet og faldt over café klint, de havde noget blandet anmeldelser så vi var lidt betænkelige ved at tage derind men prøvede og vi blev rigtig posetiv overrasket, god varm mad, sprøde fritter, hyggelig placering så det kan godt anbefales

21. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Besøgte Cafe Klint den 13.9.2020 og…

Besøgte Cafe Klint den 13.9.2020 og bestilte pandestegte fiskefileter med pommes, tænkte fisk i dejlige Gudhjem ville det være frisk, men fisken var pap og pommes var frysepommes smidt ovenpå remouladen. Dyr og MEGET kedelig oplevelse. Anbefaler ikke og kommer aldrig igen.

14. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kold mad og dårlig behandling

Vi bestilte en starter og 2 hovedretter. I modstrid med bestillingen kom alt samtidig. Da tilberedelsen af starteren tager længere tid end tilberedelsen at hovedretterne var hovedretterne kolde. Bare ærgerligt blev der sagt.
Hvis vi ikke havde betalt ved bestilling var vi gået.
Meget dårlig kundeoplevelse - det anbefales at holde sig væk.

3. September 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig dårlig mad til MANGE penge

Mig og min kæreste havde bestilt hhv. kylling og steak med pommesfritter og sovs til i alt 360 kr. (uden drikkevarer). Kødet var åbentbart stegt i forvejen og genopvarmet på dagen det blev solgt - alligevel spurgte de hvordan steaken skulle steges, og min kæreste som bad om at få den medium-rare, fik selvfølgelig den allerede gennemstegte steak 🙄 Pommesfritterne var fra pose og sovsen fra en bøtte. Som MINIMUM vil jeg have hjemmelavet sovs til den pris, og så skal kødet steges når det bestilles. Vi gik med et rigtig dårligt humør, og kommer der ALDRIG igen!

1. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi spiste der til frokost

Vi spiste der til frokost. Findes vist ikke meget ringere. Cæsarsalat og kyllingeburger med koldkylling, lige fra plastikbøtten. Salat ligeledes fra plastbøtten. En rigtig turistfælde

19. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Hvis du kunne tænke dig en fiskefilet…

Hvis du kunne tænke dig en fiskefilet eller en omgang Sol over Gudhjem, vil jeg i allerhøjeste grad anbefale Café Klint. De andre retter vi fik serveret var også i fin kvalitet, men det er klart Sol over Gudhjem og deres fiskefileter der tager guldmedaljen.

På cafeen sidder man udendørs, der er ikke mange borde til rådighed og man skal selv bestille i baren og bære drikkevarer ned til bordet.

13. Juli 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Utroligt

Vi spiste middag på cafeen i september 2016 og fik noget af det ringeste mad vi har fået på en cafe. Efter at have smagt på maden lod vi den stå og forlod stedet idet vi mente at når cafeen synes det er i orden at servere så ringe et måltid, så vil argumentation om madens kvalitet være som at kaste vand på en gås.
Peder

4. Dezember 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kold bøf

Jeg spiste plankebøf på Cafe Klint, men det var en kedelig oplevelse. Bøffen var køleskabskold. selv om den var omkranset af kartoffelmos! En klage til tjeneren, bragte planke, bøf og mos en ny tur i ovnen, men det hjalp ikke. Jeg fortalte tjeneren, at min oplevelse var, at bøffen var stegt for længe siden, taget ud af køleskabet, omkranset med kartoffelmos og bagt. Jeg fik svaret, at det var den måde, de gjorde på! Helt ærligt, hvor lang tid taget det at stege en bøf? Den bør selvfølgelig have været friskstegt. Skam over kokken.

4. September 2013
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr