Gudhjem Røgeri Bewertungen 116

TrustScore 2 von 5

1,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Skulle have læst anmeldelser inden vi spildte vores penge. Har sjældent oplevet så dårlig en fiskebufet. Tørre sild i alle afskygninger, tørt franskbrød og rugbrød. Ingen lækre overraskelser. Tæn... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte Sol over Gudhjem, de havde mindst stået på køl fra dagen før, slatne radiser og purløg og kedelig sild. Rødspættefileter og pommes fritterne havde fået så meget salt at barnebarnet ikke kunne... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi fik “Sol over Gudhjem”, som vi havde store forventninger til. Og det levede helt op til forventningerne. Fin, mindre ret. Godt pillet for småben, da jeg er meget sart. Service/betjening venlig og... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Netop hjemkommet fra Gudhjem Røgeriet en stor skuffelse Ingen ål som står på meny kort udenfor? Kun reklame føj, kedelige fiskefrikadeller (lidt fisk i farsen virker som supermarkeds kede... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

1,8

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

116 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Fin buffet, men manglede tilbehør

En fiskebuffet kun med fisk er vel egentlig ikke en overraskelse, men hold da op hvor jeg savnede noget tilbehør i buffeten. Der var lidt kartoffelsalat og brød til som det eneste. Ellers var det fisk med fisk.

27. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mad uden gennemsnittet.

Ville til Gudhjem og have god mad , Fiskefilerene smagte ikke i nærheden af fisk ... de panerede fra Rema 1000 smager bedre.
Promfritterne havde da aldrig havde noget at gøre med kartofler , de var hule og smagsløse .. passe godt til den smagsløse fisk .
Datteren siger at der skal IKKE remulade på min tallerken , hvad f.. ligner det så at smide en kæmpe skefuld på ...
Der var ingen af os der spiste op ...

14. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Sol over gudhjem

Venlige og imødekommende personale, pæn fiskebuffet, sol over Gudhjem blev prøvet, synes den manglede smag, flot renset lidt mere purløg ville gøre lykke.

Fish and chips velsmagende men noget blege.

16. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mangel på mad

Jeg var i dag d. 18/4 på Allinge røgeri, som er ejet af samme ejer som Gudhjem røgeri.

Oplevelsen startede med at stå i kø i 20 min. For at bestille mad og drikke. Det viste sig så, da vi endelig havde bestilt at buffeten var tom! Der var ikke nok mad til det antal gæster de havde lukket ind. Flere gæster gjorde opmærksom på at der manglede mad i buffeten, uden at blive taget alvorligt af medarbejderne.
En af de mandlige medarbejdere vendte sågar øjne af en gæst, da han gjorde opmærksom på dette.

Selvom der ikke var mad nok til de gæster, der allerede sad der, blev de ved med at tage flere gæster ind og sælge dem buffet. Det endte ud i at flere af gæsterne rådede nyankomne gæster til at finde et andet sted at spise.

Det er helt i orden at have travlt, men man bør opfører sig ordentlig overfor de gæster, der kommer og ligger penge i kassen. Og så stoppe med at sælge, når der ikke er nok medarbejdere til at sørge for at der er mad nok.

18. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Manglende afrydning

Manglende afrydning, beskidte borde, bad om aftørring da det ekstremt fedtet. Halvdelen af bordet blev aftørret.
Dog venlig betjening.
Kan absolut ikke anbefale stedet.

4. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aldrig mere! Skuffelse!

HOLD JER LANGT VÆK!
Vi bestilt to fish and chips
Pomfritterne var helt tørt og uspiseligt.
Priserne er overdrevet, vi betalte 256 for to fiskefilet og to pomfritter!! Helt vanvittigt.
Aldrig mere der.

2. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ALLINGE RØGERI HOLD JER VÆK

Vi var i Allinge røgeri -
Samme koncept som Gudhjem & snogebæk -
HOLD JER LANGT VÆK!
Nu er i advaret

Priserne er hjernedøde
Portionerne er meget små
Tørt & kedeligt.
Ingen børnemenu!!!

Jeg var stadig sulten da jeg gik derfra
Buffeten er meget lille, nærmest intet & vælge mellem, kun fordi der var optaget de andre steder vi gik derind, selvom vi Var blevet advaret. Fortrød med det samme.
2 juice = 90kr
2 voknse 2 børn 800kr

Jeg sætter aldrig mine ben der igen.

26. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig en dårlig oplevelse

Virkelig en dårlig oplevelse.
Dyrt.
En fiskefilet til 88 kroner, den var så lille at et barn ikke kunne blive mæt.
Klagede over det med det samme, deres svar var jeg kunne bare prøve det andet røgeri i Allinge

15. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Undgå turistfælde

Bestilte en fiskefilet med kartoffelsalat.
Denne var paneret så voldsomt at den var nærmest uspiselig. Kartoffelsalaten var taget direkte op fra en spand .
Fish’n chips var lige så
Ringe og pomfritterne havde ligget meget længe i frituren .
Bordene er fedtede og det fremstår generelt nusset.
Ærgerligt vi skulle give mindst en stjerne for anmeldelse

13. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Desværre fik mad madoplevelsen en…

Desværre fik mad madoplevelsen en kedelig konsekvens, da to i familien måtte døje med en madforgiftning i 2 dage. Der skulle hentes smertemedicin i Rønne.
Ærgerligt, for stedet er ellers hyggeligt nok.
Sørg for friske fiskevarer i buffeten og ellers god hygiejne, så skal det nok gå.
Hilsen
Peer

2. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse - fik fish and chips - bestod af pommes frites og et lille styk panering med lidt fisk i.
Gav udtryk for at det var meget skuffende hvilket de var ligeglade med.
Anbefaling: spis et andet sted.

8. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårligt

Den dårligste rejemad til prisen, jeg længe har fået.
Rejerne var taget direkte fra optøning, lige så våde de var, lagt på det mest simple lille stykke franskbrød, smurt med et tykt lag mayonnaise.
Det må kunne gøres bedre!

4. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ringe service og dårlig mad

Købte en stort glas karrysild med hjem for så at opdage at der var kryddersild istedet for karrysild. Har skrevet til dem for at få min penge retur men de nægter fuldkommen at det er kryddersild der er i dåsen.

Herudover var den pebermakrel jeg fik på stedet så tør så jeg var glad for at der var rigelige mayonnaise med til den.
Sætter skrig lin ben igen i nogle af deres røgerier.

12. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Sol over Gudhjem

Vi havde glædet os til at smage den autentiske Sol over Gudhjem, men vi blev skuffet, da det desværre var en smagsløs oplevelse.
Betjening og omgivelserne var i orden - derfor 2 stjerner.

2. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi spiste på Snogbæk røgeri

Vi spiste på Snogbæk røgeri , føj for en oplevelse gamle fisk intet udvalg ..så elendigt .pris 185 kr pr næse uanstændigt .. kør i stedet til Svaneke og spis frisk lækker fisk i den sorte hytte på havnen.

16. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr