Perthshire Caravans Bewertungen 

101
•
TrustScore 4 von 5

3,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve bought 2 camper vans as both with fantastic customer service, I struggle to understand poor customer after service as I personally couldn’t fault it. I Would recommend this company and their prod... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service. Leaving Aberdeen the lever of the jocky wheel snapped. Phoned Perthshire caravans who were able to assist us on our journey south. Drilled out clamp bolt stud and fitted new c... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

French people on holidays in Scotland coming from France with our motor home (model from 2014) Leak on the roof caused by an old butyl sealant. Nice phone call with Lorraine who really tried to... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Felt that unless you wanted to buy a brand new Motorhome the Sales person we spoke to was not interested. We also had to go looking to speak to someone to get keys of secondhand Motorhome to look a... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fahrzeug & Transport

Vom Unternehmen geschrieben

Founded in 1936 by Peter and Chris McCormack, Perthshire Caravans is a proud family-run business with deep roots in Scotland's leisure industry. Over the decades, we’ve grown from modest beginnings to become a leading name in caravans, motorhomes, and holiday parks. Our showroom at Errol features a wide range of new and used motorhomes and caravans from trusted brands like Swift, Bailey, Elddis, Buccaneer, Burstner, Coachman, Carado and Auto-trail, ensuring something for every traveler. In addition, we operate two stunning holiday parks, Loch Earn Leisure Park and Red Lion Holiday Park, offering exceptional facilities and unforgettable stays. Despite challenges like the devastating fire in 2009, we’ve continued to innovate and expand, now with state-of-the-art facilities and nearly 100 employees. Run by siblings Ian and Claire McCormack, Perthshire Caravans is built on a passion for quality, exceptional customer service, and a commitment to creating memorable experiences for every customer. Whether you're looking to start your caravan journey, upgrade to a motorhome, or relax in one of our parks, we’re here to make it happen. Visit us and discover why we’re at the forefront of Scotland’s caravan and motorhome industry.


Kontaktinformationen

3,9

Gut

TrustScore 4 von 5

101 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 33 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,9

Alle Bewertungen

(101)

18 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

We bought a new swift motorhome

We bought a new swift motorhome. We bought it from another swift dealership. It was £8500 cheaper!!!

1. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perthshire Caravans-Logo

Antwort von Perthshire Caravans

We are sorry you are unhappy. We sell Swift vehicles - and all other vehicles for that matter - at the RRP supplied to us by the manufacturer. The price of a vehicle south of the border is sometimes less owing to the lower transportation cost. Customers also have to travel backwards and forwards to the supplying dealer for any warranty work needing done (as this work is dealer subsidised) so that is not usually desirable for most people.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

£70 for 30 seconds labour

Purchased a caravan of perthshire 13 months ago, my fault I broke the breakaway cable, but but since I was passing enroute to site I thought ideal get them to fit new one but after breaking the foot on my van they took it into workshop for few seconds I was charged £75 to supply and fit, think it’s an absolute disgrace charging £70 labour to clip a wire on a loop using a quick clip took me 30 seconds to remove and refit new, so if paying outrageous price is your thing perthshire caravan is the to go

25. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BUYERS BEWARE

Would give 0 stars if I could BUYERS BEWARE, we had put a £1000 down on a 2016 Elddis Crusader Aurora advertised at £20,750 in Oct 2022, on viewing we picked up damp problem rear right hand side (inside wardrobe) and were advised this would go through the workshop to fix before collection (van would only come with 6 month warranty)

After hearing nothing from them having paid the deposit & van meant to be in workshop (with a call when ready) we chased this up early Jan 2023, we were told salesman Dylan had left but sale now being handled by another salesman- fair enough & van was supposedly ready - news to us!

However on inspecting the van on collectiom day the repair work was minimal & more to mask the problem rather than fix it with damp readings in this area still being 25+

We asked for the van to be repaired properly, so gave them another chance to remedy. Again we had to chase & chase for updates, with van supposedly repaired and ready for collection end Feb 2023.

We again went to collect 70 mile round trip each time - again van had not been properly repaired, just new sealant on top of old mouldy sealant outside rhs rear which is where water ingress had obviously caused dampness problem. Internal damp readings were still 25+

We had a quick quote for the repair from an expert in this line of work coming in at £1500 to properly address the root problem & adequately repair the van.

Looking at options we asked Perthshire Caravans if they would reduce the price by £1500 to reflect cost of repair, as on two occasions through their workshop the alleged repair work was substandard & ineffective & the salesman had indicated workshop would not look at doing more work on this van

Salesman said unlikely to reduce price to reflect the repair being done elsewhere but he would check & get back to us. We had chase up again after few days as hadn't heard anything.

Salesman advised no Perthshire Caravans would not look to reduce price to reflect necessary repair work & the caravan would get passed on to a trader as obviously the damp issue if any other customer picked up with 6 months warranty period would then need to come into their workshop - which they didn't want.

After nearly 5 months from viewing the van & paying £1000 deposit, 3 x 70 mile round trips, 2 chances to repair problem properly, Perthshire Caravans would not sell the van to us at a reduced price to reflect repair required (we offered to evidence cost of proper repair via 2 separate quotes from industry experts) but said they would only return deposit of £1000 (nice being in their bank for that length of time) and would only move the van on to a trader effectively removing the van from sale to us/the public

Of course we were disappointed as having thought we had secured a van we liked subject to repair of identified issue before collection - which they had agreed to do & had two chances to do - we had stopped looking at vans, however we do know at least 2 similar vans could have purchased elsewhere within the the 5 month window we had committed to the van at Perthshire Caravans.

Imagine our disgust at seeing the same van with the same problems up for sale on Perthshire Caravan website a day later (after the deposit was returned and supposedly they would only sell to a trader) at the reduced price of £20,250 - still a lot to pay for a van with known dampness issues which will cost circa £1500 to professionally repair (not commenting on the Perth Caravan workshop team but clearly they didn't have the industry skillset to properly repair or werent allocated the budget to do so)

Perthshire Caravans - lack of communication, inability to carry out adequate repairs, non existent customer service & lack of integrity. Buyers please beware - they are knowingly putting substandard van back on the forecourt for sale, which is concerning for any of their customers but also causing reputational damage to their dealership represented brands, who I imagine would also not be particularly happy with Perthshire Caravans sharp practice!

5. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dreadful customer service

My parents recently bought a new motor home costing £36+k. Problems during sale with staff not returning phone calls etc. First the awning and shower head broke, now the alarm is faulty, both within the first couple of months. Both times, my parents (85 and 79 years; my mum has dementia) were told to bring the van in then left to sit waiting all day for someone to look at it and not once offered a lift home. Today they had to call me, I had to leave work early and collect them and when I expressed my unhappiness to the staff I find that there is a courtesy lift service which no-one had bothered to offer them. After spending so much money, the customer service is appalling. Staff are disinterested, service is poor and even the vans are below the standard you'd expect from something brand new, especially at the price. Please don't buy from here.

11. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Trustworthy company

I went to Perthshire Caravans on Tuesday 16th & Thursday 18th August to get advice on my tyres & gas for my motorhome.
I received an excellent response, care & sound advice from a technical employee & reception staff. They were so helpful.
I was able to buy gas & they fitted it for me. I was able to purchase a few items from the shop as well.
I would definitely have my motorhome serviced there as the employees have my complete confidence.

5. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy from Perthshire Caravans

We went to Perthshire Caravans in October 2021 to view camper vans. We saw a AutoTrail 635 SE and liked it so, paid a deposit. We took delivery in late March 2022. So far so good. Then we noticed a few minor faults, missing screw caps, poor sealing in the shower, a loose connection on the rear view camera causing the camera to go on and off. Getting an appointment to remedy these issues became a struggle. They obviously are understaffed in the workshop. We said that as this need for a repair is nothing to do with us then Perthshire should give us a courtesy vehicle, they don’t have any. So we got a colleague to agree to gives us a lift from Aberdeen to Perth (80miles) and asked Perthshire to pay the fuel costs. Consumer Advice Scotland says “When you purchase a car or vehicle from a trader, the Consumer Rights Act 2015 states that it should be of satisfactory quality”. It patently was not. “ You can also ask the trader to repair the vehicle or provide you with a like for like replacement, they should do this within a reasonable period of time and without causing you any significant inconvenience or cost. ” So at this stage we asked for Perthshire Caravans to buy the van off us and my jaw dropped when they said how much they would pay. So we found another company (webuyanymotorcaravan.com) that treated us brilliantly and bought the van off us for a fair price with absolutely no hassle. My advice is to avoid Perthshire Caravans like the plague.

18. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid

Terrible service still waiting for a repair under warrantee after 2 bad yearly habitation checks and just keep being told they have no parts waiting on parts. Don't believe their sales patter and the after sales service is non existent.

8. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Whilst on holiday with my moterhome I…

Whilst on holiday with my moterhome I had a accident with the front cab roof light I returned to Perthshire Caravans to order a replacement and spoke to Kate about the replacement who was most helpful and contacted me the following day to say she had ordered it but couldn’t give me a delivery date on the window as it had to come from Germany,I contacted my insurance company to submit a claim for the damage and was told they would need images of the damage which was conveniently done by Marion and sent to my insurance company,Marion called me 3 weeks later to inform that the roof light had arrived but still not had the authorisation from my insurance company so I contacted them regarding the claim,On the day that the repair was authorised Marion contacted me to let me know she had the go ahead,I explained to Marion that I needed the repair done sooner than later as I needed the motorhome for the weekend she offered me the following day for the work to be carried out which I was delighted with,I don’t often write any reviews but in this case I thought it was only right to give credit to Kate and Marion for the customer service that I received in this case from them both.Kind Regards Mr McLean.

28. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought a caravan last year

Bought a caravan last year. It took them 7 weeks to prepare it. (Had to cancel my holiday) They tried to get us to pay the balance (£16k) before collection. Went to collect it, they said some broken parts were on order and they’d let me know when they were in. 9 months later they contacted me to advise that some parts were in. But wanted to charge me £20 to send them, even though it should have been sorted on collection. Totally regret purchasing from this company! Don’t make my mistake!

21. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be Aware If You Are Looking At Selling a Motorhome

I emailed Perthshire Caravans as circumstances meant I had to sell my eleven month old motorhome and they were advertising that they were looking for stock. They are obviously preying on people they think need to desperately sell as they offered me £11,000 less than all the other dealers I had contacted. Disgusting behaviour and I would advise everyone to steer clear of unscrupulous Perthshire Caravans.

21. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Truly shocking company

Truly shocking company, couldn’t care less about their customers or employees, simply because there’s little competition. They have untrained staff who are not NCC approved which is massively concerning. Any part exchange prices or purchase price offered will be bottom book, you would be better trying to sell privately or going to Dixon’s, struans or Webuyanymotorcaravan as you will get a better offer for your caravan/motor home. They are also short staffed due to their employee turnover meaning you will be waiting at least 1 month before it will be ready for you to take away, this being longer with pre owned as they don’t inspect until the sale has been agreed, at which point it could take any length of time depending on the issues.
Old fashioned company not willing to change or adapt to the times and as soon as there’s more competition they will start to struggle.

10. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perthshire Caravans-Logo

Antwort von Perthshire Caravans

This review has been left by a disgruntled employee that only lasted 2 months of his trial period. He continues to show the same level of maturity that led us to decide to remove him from our employment. We wish him all the best for the future and are sure he will “know it all” again in what ever job he ends up doing next.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

More than very disappointed

In the past always had excellent service from the service dept and also in the shop. 5days ago phoned to speak to a named salesman to discuss upgrading our caravan and still waiting for a return call. Guess what.....we are investigating elsewhere.

5. März 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very very poor after care service

Very very poor after care service. My door lock broke on our caravan was told to send photos and they would get a replacement as long as I returned the broken one. I waited 8 MONTHS, luckily my husband fitted a temporary one. When I called to book my caravan in for its 1st service I was told the lock was there. Dropped caravan off-for it’s service and again was told the lock was there. Got a phone call a week later to say they have just ordered the lock and will be another week. I phoned a week later to be told they would call back they never did call me they called my husband 2 days later to say caravans ready to be picked up. I checked all the warranty repairs had been done and yes you guessed it not all of the repairs were done. I went down myself as hubby was working and asked for help to hitch it onto my car as my husband normally does this part, was told nobody could help me as there was no service guys working on a Saturday. I was disgusted that they wouldn’t help. Once they get your money they just don’t care. If I lied and treated my customers like this I would be out of a job. Never again would I every buy from them again.

13. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great!

I buy Bailey Autograph 745 motorhome, carvan is good. Helpfull staff and cheap price.
I’ll keep going back.
Recommend for all

7. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Repair quote

While on holiday ,we had a clash of mirrors on returning home, took too Perthshire 15 August for insurance quote, was charged £30 for this. Received this 17 september.I phoned James about quote which did not include habitation window, also questioned him about paint damage he did not agree . Have since taken too two paintshops for advice they said paint damage would not polish out as they were Chips not scratches. And was not charged £30 for this advice.
Was hoping for better service than this as we bought van new from Perthireshire

30. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perthshire Caravans-Logo

Antwort von Perthshire Caravans

Mr Haig,

We received your email and note the Trust Pilot review you have left online.

The estimate we have supplied you is our only repair strategy for your vehicle. Our specialist bodyshop carries out most of the accident repair work for motorhomes and caravans in Scotland, and we are experienced at doing so and in working with insurance companies in relation to such repairs. From the inspection carried out, the habitation window is not damaged and does not need replaced.

We not you are not in agreement with our bodywork specialist’s proposed method. We are sorry for this however if you are in agreement with the other bodyshops that you attended it is probably best that they carry out the works for you.

Our £25 + VAT admin fee is standard for large, professional dealerships such as ours for bodywork estimates.

Please be assured of our best intentions at all times.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

THANK YOU PERTHSHIRE CARAVANS

We bought our new Auto Sleeper a little over 3 years ago from Perthshire Caravans. I would like to thank you for your customers service. First, thank you for promising to install a twin sky satellite outlet for the TV, but on picking it up you said it was not possible to do it. Thank you for doing a service and failing to turn the gas back on under the van. Rectifying this I found the the large cover missing as you had left it loose and it had disappeared. Thank you for not updating the maker when serviced to comply withe the warranty, a simple computer action. Thank you for cancelling our service and not informing us during lockdown. As a result thank you for then being fully booked until the 3 year warranty had run out, although it was not a problem as Auto Sleeper extended the warranty. Thank you when finally getting round to doing the final warranty service, during the extended warranty, and then offering to give us a price to replace the waste water sensors you had found to be faulty. Thank you for excepting this as still under warranty and then failing to order the parts and refusing to reply to our calls when messages left at reception as the service department were too busy to answer the phone. WE are lucky that Auto Sleeper is such an excellent company who are always available and look after their customers. They were happy for us to drop into their workshop and have the work done at a days notice they fitted us in. Perhaps that is why Perthshire Caravans no longer the dealership, who knows.

16. September 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perthshire Caravans-Logo

Antwort von Perthshire Caravans

Apologies you are unhappy. We inspected your motorhome in order to fit a satellite – every motorhome is different so depending on its build it is not always possible. Autosleepers are not something that sell in large quantities so inspections for fitments are necessary. We are sorry it wasn’t possible on your vehicle.

The government imposed lockdown, which posed all sorts of challenges for businesses. We had to re-book everyone that had been affected by the pandemic lockdown (2020). Your service could have been carried out by any Approved Workshop (AWS) to keep your warranty in check (if you were unable to get the booking slot you wanted with us). There are hundreds of these agents up and down the UK. You can access these via the AWS website for future reference.

Autosleepers do not as a rule need service records sent to them for their warranty policies so we are unsure of the complaint here – your manufacturer’s warranty policy stands regardless.

A warranty claim was raised for your water sensors.

We are happy your issues are resolved you are enjoying using your motorhome again.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worse service and experience we…

The worse service and experience we have ever received. Was meant to collect Van on 1/5/21, been reserved since Nov 20. Day before we were due to collect advised its faulty and needs alernator
goes to Fiat and then apparent recall so further delayed. Received message from Steve on 10/6 advising still no parts but Fiat say is safe to drive until parts available. Collect van yesterday 17/6 and breaks down, needs alernator. Paid £52,870.00 and advised to phone fiat assistance for help. Have asked to speak to manager 3 or 4 times now but no-one ever calls you back and Steve has disappeared on holiday conveniently. So we now have a brand new van that doesn't work.
Thanks Perthshire Caravans.

18. Juni 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perthshire Caravans-Logo

Antwort von Perthshire Caravans

We are sorry you are unhappy. We note your online reviews and as you are aware, our Sales Manager is dealing with this for you. He has arranged for the vehicle to be collected from your home. Unfortunately as the vehicle is new and was driving perfectly at time of your collection, we could not foresee such a problem happening. As you know the dash lights came on as you were driving, not at the start of your journey. It is not in our interest to upset customers. Your Sales Executive is on holiday this week - his annual leave was booked in some time ago. We will do all that we can to resolve the issue as promptly as possible.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Contrary to alot of the reviews on here…

Contrary to alot of the reviews on here I have bought 2 caravans from Perthshire over the last 3 years and no they weren't all trouble free but all of my dealings with them have been more than satisfactory.
I dealt with Andrew wood for my latest purchase and can say an excellent Easy transaction was dealt with from start to finish.
Even the little hiccup with my settlement figure and finance was sorted out quickly and efficiently.

31. Mai 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Perthshire Caravans-Logo

Antwort von Perthshire Caravans

Thank you for your kind words Mr Connolly. It was a pleasure doing business with you.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr