Banner for Spaze

Spaze Bewertungen 

219
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Online ordering was easy. When I received an email re: delivery from an unknown source I called Spaze to confirm that the email from their delivery partner was legitimate. I received 2 notices about d... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I couldn't believe how quickly our order of the Bamton sofa bed arrived. Delivery was super smooth and assembly of the sofa was relatively easy. It is the perfect size for our space and adorable. H... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

While I have yet to receive my sofa, I cannot say enough good things about the customer service I’ve received so far. Every question or concern was handled with warmth and professionalism….rare in com... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The style of the Napa armless sofa bed is clean and modern but the quality is sorely lacking for the price. There's not enough cushioning so you can feel the wood under you when you sit. It is a small... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Wohnmöbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

At Spaze, we believe your home should adapt to your life, not the other way around. Whether you are living in a small apartment, downsizing to a cozier home, or furnishing a flexible guest room or vacation space, limited square footage often comes with big compromises. Hosting guests becomes a hassle. Everyday comfort feels out of reach. And finding furniture that fits both your style and your space? Nearly impossible. That is where Spaze comes in. We design modern, multifunctional furniture that helps you make the most of every room. From stylish sofa beds and compact sofas to space-saving tables and versatile chairs, each piece is thoughtfully built for flexibility, comfort, and real-life living. Our mission is simple: help you live comfortably and host with confidence, no matter your square footage. With over 10,000 happy customers and growing, Spaze is trusted by people who want their homes to work smarter without sacrificing design. We offer easy online shopping, fast delivery, and a supportive customer care team to help you every step of the way. Because when your space works better, you feel better. Discover why thousands have chosen Spaze to transform their homes. Live large in small spaces: with furniture that works as hard as you do.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

219 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(219)

135 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing sleeper/sofa for a small space...

We started looking for a sleeper sofa that would get through a small hallway to a small space.
We found the perfect one here at Spaze.

Ordering was easy, delivery communications were perfect, and delivery into our home was a breeze.
My husband and I set up the sofa without issue.

One week later, we needed it and learned it was pretty firm to sleep on. I ordered their queen-size mattress topper and they gave me the bundle without even asking.
So far, I am VERY impressed with our sofa, and sales and support. Thank you, SPAZE!

28. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your amazing review! We’re happy to hear that you found the perfect sleeper sofa for your space and that the ordering and delivery process was smooth and easy. It’s wonderful to know that setup went well and that the sofa is working great for you.

Your kind words about our team mean a lot as we always aim to provide excellent support and service.

Thank you again for choosing Spaze! We hope you enjoy your sofa for many years to come.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I found my dream sofa bed on Spaze

It took me 8 months to find the perfect sofa bed for my tiny mini-suite. Finally, I found it on Spaze. It was a daybed. I was skeptical because space was a big issue in this room. However, this daybed fit perfectly. It was the perfect shade of gray. It was the perfect size, and the quality and comfort were chef's kiss. I am so happy that I made this purchase, especially considering it was out of stock after I purchased the the last one

12. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your review! We’re happy to hear the Vida daybed fits your space so well and that you’re enjoying both the comfort and quality. It’s always rewarding to know our pieces can solve tricky space challenges. Thanks for choosing Spaze and for sharing your experience; we hope it continues to make your mini-suite feel just right!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I know the delivery going to be tight…

I know the delivery going to be tight but attempt anyway to see their customer services will do. But very disappointing as staff only gave standard replies and knowing it won’t make my guest arrival date. With the price and delivery costs of the product (still haven’t received it yet, even we locate in Kansas), they need to improve their logistics otherwise do not advertise 7 - 10 business days!!!

24. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for sharing your feedback. We appreciate you taking the time to let us know about your experience and understand how important it was for you to receive your order before your guest’s arrival.

To provide clarity, here is a summary of your order timeline:

August 24 (Sunday): Order placed. Since your address is outside our regular delivery zone, we requested a custom shipping quote, which typically takes 1–2 business days.

August 25: Quote received, and a partial shipping fee refund issued based on the actual cost. In the same email, we confirmed the delivery timeline would be 10–20 business days.

August 26: Order dispatched.

August 27: Tracking number provided so you could follow the shipment.

When your order shipped, we also submitted your requested delivery date to our logistics partner to accommodate it as best as possible. As noted on our website and discussed prior to shipping, the standard delivery timeline for your location is 10–20 business days, as it is considered a remote area. While we always aim to fulfill special requests whenever feasible, expedited delivery within such a short timeframe was unfortunately not possible.

We appreciate your patience and understanding throughout this process. Your feedback has been shared with our team, and we remain committed to working closely with our logistics partners to provide the best possible delivery experience for our customers.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality and fast delivery

Super fast delivery - one day

14. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your feedback! We’re delighted your order arrived so quickly and hope you’re enjoying your new piece.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Call back for follow up was great! They clearly explained the process!

8. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your review. We’re pleased to know our team’s follow-up provided the clarity and support you needed.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Spaze is a quality design product…

Spaze is a quality design product backed by a stellar team of professionals who helped guide my decisions. You won't find a finer piece of furniture for the price point. It looks way more expensive and is very on trend without being trendy. Kudos to SPAZE!

22. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for this generous review. We’re passionate about creating designs that feel current yet timeless, and it’s a pleasure to know the Duncan Sofa Bed delivers just that.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Purchasing was easywitibgvto hear ship date

Purchasing was easy, and. O brats in an excellent website,
Now when will I get an email telling me the chair has shipped? That is when I will rate your company.

16. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your review.

We completely understand wanting confirmation on your order. An email with your order details has been sent for your convenience.

We appreciate your patience and look forward to delivering your chair, ensuring the exceptional quality and experience that define Spaze.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tracking system hijacks your personal info

Our order was placed on 8/11. We are unable to get any information about an expected delivery date through your stupid Shop app. Why not just give us a tracking order ?

12. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for review. We are very sorry for the frustration you have experienced with tracking your order. We completely understand how important it is to have clear delivery information.

Our customer service team replied with your tracking information within 8 hours of receiving your email. Your order was also dispatched within 2 business days. However, we apologize that we missed sending the tracking message proactively. We have now reviewed this step internally and will ensure that tracking emails are sent out on time moving forward.

We’re happy to let you know that your order has been picked up and is ready to be scheduled for delivery. You will soon receive an email from our delivery partner with instructions to set up your delivery appointment.

Thank you again for your patience and understanding.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for taking the time to share your experience. We’re delighted to hear that our customer service met your expectations. Providing attentive and helpful support is very important to us, and we appreciate your recognition. We look forward to serving you again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I order two items separately and should…

I order two items separately and should have been charged twice for delivery fees, however a few minutes after the order I received a call from an agent stating that I will receive a refund for the second delivery charges.

30. Juli 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for sharing your positive experience! We’re glad everything was updated quickly with the delivery charges, and we hope you enjoy your purchase.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Nice sofa bed

We haven't had guests yet, but the sofa bed looks great and with the additional cushioning for use when extended, should make sleeping very comfortable. As a couch it is firm, but that was expected. The gold fabric is bright and looks like it will hold up well.

23. Mai 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for sharing your feedback. We’re so glad to hear you’re happy with the look and quality of your Alure Sofa Bed. The extra cushioning should definitely make it a comfortable spot for guests, and it’s great to know the Tuscany Yellow fabric has made a bright statement in your space. We hope you enjoy it for years to come!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer Service So Far!

I haven't gotten my sofa bed yet, but customer service has been great. Communicative, clear, timely. They also helped me figure out if/how the piece would fit in my room.

10. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your review! We’re so glad to hear you’ve had a great experience with our team so far. Helping you find the right fit for your space is exactly what we’re here for, and we can’t wait for your new sofa bed to arrive. We hope you love it just as much as the process of choosing it!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love the quality of my sofa bed

I love the quality of my sofa bed. It's very sturdy and easy to use. It's not bulky. It's perfect for my office.

11. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your wonderful feedback. We’re pleased to hear your Alure Sofa Bed offers the perfect combination of sturdiness and sleek design, making it an ideal fit for your office. We appreciate your support and are glad our product meets your needs so well.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Looks great, a bit on the firm side

Sofa couch looks great and fits my space well. However it feels hard when sitting on it and even with the extra cost of the memory foam mattress pad the bed is also very firm.

10. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear the sofa fits your space well and looks great. We understand that comfort is important. Our sofa beds use high-density foam, which provides durability and support, and it tends to soften with regular use. We also recommend trying soft linens to enhance comfort even further.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Stylish and convenient but short on quality

The style of the Napa armless sofa bed is clean and modern but the quality is sorely lacking for the price. There's not enough cushioning so you can feel the wood under you when you sit. It is a small size sofa that can fit into narrow doors and folds up conveniently from a queen size, but when you fold it up, the fabric gets all bunchy in the crease, and I think I read other reviews that said the sagging fabric becomes an issue. Had I known these things, I don't think I would have purchased it.

22. April 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your detailed feedback. We’re glad you value the clean, modern design and space-saving convenience of the Napa armless sofa bed. We understand that comfort and fabric appearance are important, and we regret that your experience hasn’t fully met expectations.

The sofa features a heavy-duty metal frame for long-term durability and ease of use, which can contribute to its firmer feel. The high-density foam used is designed for support and will soften with regular use. We also recommend adding a mattress topper to enhance cushioning and comfort.

We will be reaching out to you directly to discuss options that may improve your comfort. We appreciate your input and will continue working to enhance our products and customer experience.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So innovative

Spaze multi-functional furniture is innovative, beautiful and unique. The customer service and marketing team are responsive, friendly and professional.

31. März 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your thoughtful feedback. We’re glad to hear that you find our multi-functional furniture innovative and unique. Our team takes pride in delivering responsive and professional service, so it’s wonderful to know that aspect stood out to you. We truly appreciate your support and look forward to to serve you again.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I love the look of the sofa

I love the look of the sofa. It isn't the most comfortable to sit on but I purchased it mostly as a pull out bed. I purchased a thick mattress pad which makes the bed totally and remarkably comfortable. A friend who slept on it said she fell asleep on her back and eight hours later woke up on her back with book and phone still beside her!! So I was very pleased she had a great night's sleep. One issue though is making up the bed. There's no way to slip the sheets/blanket beside or under the mattress up at the top - the side arm bars prevent that. So it doesn't look the greatest when you leave the bed open. But I am really glad I purchased it and very glad that company enjoys sleeping on it!! Thanks!
PS: I enjoyed seeing the photo I sent you of the sofa on your website!

1. Mai 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for sharing your experience. We’re glad the pull-out bed with your mattress pad is comfortable and that your guest had a great night’s sleep.

We appreciate your feedback about the arm bars making it tricky to tuck in sheets and will share this with our design team.

It’s also great to hear you enjoyed seeing your photo on our website. Please reach out anytime if you have questions or need assistance.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very comfortable

Very comfortable. Excellent quality

2. August 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for taking the time to share your experience. We prioritize both comfort and quality in our designs, and it’s encouraging to know that our product has met your expectations in these areas. Your satisfaction is important to us, and we’re committed to maintaining these standards with every piece we create.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing product and customer service

Amazing product and customer service

9. Mai 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you found both our product and customer service amazing. We appreciate your support and look forward to assisting you again.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We got our sofa as expected

We got our sofa as expected

12. März 2025
Spaze-Logo

Antwort von Spaze

Thank you for sharing your experience. We’re pleased to hear your sofa arrived as expected, and we appreciate you choosing us.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr