Proxy Service Bewertungen 

107
•
TrustScore 3 von 5

3,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I've tried LightningProxies for residential proxies over a few months, digging the big IP pool, low prices, solid speed. But their state-level geo-targeting is hit-or-miss—around 20% mismatch on check... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Support is completely terrible. Both online chat and Telegram are useless - people there don't understand anything and can't help with basic issues. When you actually need help, you're on your ow... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Using these guys for quite some time now. There are no better in the mobile providers. There are some issues of course that rise up occasionally but they are swift and always prepared for them. Workin... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Found lightning proxies a little over 6 months ago and they have been my go to since. Their rotating residential is top notch and lowest pricing ive found for this quality. I highly recommend this pro... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3,0

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

107 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 72 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,0

Alle Bewertungen

(107)

38 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I have just logged in to this service…

I have just logged in to this service or platform for the first time , I have to use it for further clarification or good review, but I must say your support is excellent, you just fixed my login problem and I hope that I will have a great service and support down the road. Thanks once again...

26. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hi Jahed!

Thank you for your kind words and for giving our service a try! We’re glad to hear that our support team could quickly resolve your login issue.

We hope your experience continues to be smooth and that you enjoy everything our platform has to offer.

Don’t hesitate to reach out if you ever need assistance, we’re always here to help!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Using these guys for quite some time…

Using these guys for quite some time now. There are no better in the mobile providers. There are some issues of course that rise up occasionally but they are swift and always prepared for them. Working during the weekends also and have a live chat that is very responsive.

25. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello Petar!

Thank you so much for taking the time to share your experience.

We’re thrilled to hear you’ve been happy with our service over the years! Our team always strives to stay responsive and ready, even on weekends.

We really appreciate your trust and loyalty!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good work

They recently added SOCKS5 UDP support for datacenter proxy. SOCKS5 seems to work a lot better for my use case, it appears that HTTP/3 is also supported. Good work and I appreciated it.

13. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Support is terrible, won't help when you need it

Support is completely terrible. Both online chat and Telegram are useless - people there don't understand anything and can't help with basic issues.

When you actually need help, you're on your own. Had to solve everything myself.

With this kind of service, there's no desire to use their proxies. Very disappointing.

11. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello,

Our team has been doing its best to assist you.

Unfortunately, if you don’t remember your email address, user ID, username, or plan ID, we won’t be able to locate your account or recover the credentials you’ve forgotten.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unfriendly review of…

Unfriendly review of lightningproxies.net

In my opinion, anyone who intends to purchase from this service should reconsider.

I spent about 2500 USD to test their proxy service. While the proxy quality might be comparable to some other providers like PY or Luna, the customer support was very disappointing.

First experience:

I ran ~500 threads and found the connection unstable.

I contacted support to ask about the issue, but they responded that I was running 140K threads and “causing the server problem.”

Later, I tried again on 10 machines with 300–500 threads each, and it worked fine. This shows the issue was not as they described.

Second experience:

I got proxies in the format ip:port and tried setting up a whitelist, but could not connect.

Checking their API logs, it was clearly a backend error.

Support only told me to “clear cache and try again.” I even opened a new Chrome session and retried, but it still failed.

Then they asked me to delete all whitelists and try again, which still did not solve the issue.

Overall, the support was not helpful, often blaming customers instead of solving problems. After I raised concerns, I even felt like they wanted to restrict or suspend my account.

👉 With the amount I spent, I expected a more professional service. Personally, I cannot recommend this provider.

Update: after all i have not received any apology. still just blaming the customer

4. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello there!

We’ve repeated many times the steps you need to take to get the functions working with our Unlimited Residential proxies.

Today, you called our support team “stupid” while they were trying to help you and offer advice on how to resolve your connection issue.

Your Unlimited Residential proxy subscription works very well. We have tested it twice - once today and once last week when you complained. It’s not our fault that your Silver Bullet configuration isn’t working properly or that your RDP is having connection problems.

"I ran ~500 threads and found the connection unstable.""

"Later, I tried again on 10 machines with 300–500 threads each, and it worked fine. This shows the issue was not as they described."

As you mentioned above, the issue was happening with your tool/RDP not being able to support more than 500 threads per instance yet you blamed our service for your issues, but then you tried to run 10 RDPs and it worked fine.

Thanks for your understanding!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Their isp static proxy is very bad

Their isp static proxy is very bad
And they have a very rude customer service(Hardin)
Very rude and uprofessional.
And beware,they are the same with Geonix(formal proxysale).

31. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello there,

Our ISP proxies are in normal conditions and being used by hundreds of satisfied clients.

We've recommended to use Residential for Surveys as in your case, but you decided to not.

We are not related with Geonix in any way.

Thank you for your understanding!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor quality mobile proxies

Very poor quality mobile proxies

When I purchased mobile proxies, residential proxies were mixed in.

Please be aware that when you purchase mobile proxies from this vendor, residential proxies are mixed in.

This is a scam.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Was using Residental proxies and spent…

Was using Residental proxies and spent 1630$ on this service. Can't say it's good, most of proxies is with bad score level, super slow.
Bought 5gb of Mobile proxies, buy it doesn't works on my side, support says it work, maybe it is, but on my side, anti detect browser can't connect. So i bought mobile plan on the other service and it works perfect and came back to Lightning support and asked to cancel those mobile plan, which i didn't used and send those 5 gb to my residental plan.
They said - no, and asked for teamviewer) lol.
22$ that's the cost of they reputation.
don't use this proxies, they are not good for those price, especially the speed of connection. There is much more faster and better support friendly services on the market!

20. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello there,

According to our records, you’ve been depositing weekly GBs on the Residential Proxies for months. We’re not sure how you can say you’re dissatisfied while continuing to purchase the service every week.

Your refund request for the Mobile Proxy plan was denied because the product is functioning as intended. We found no issues with your connection, even after checking it four times. We also offered to troubleshoot via TeamViewer at no charge; most other services wouldn’t offer that “VIP” treatment for a standard payment.

Thank you for your understanding!

P.S. Feel free to contact us again if you’d like help configuring your connection, our support offer still stands. Also, please don’t call our support team “idiots,” as they’re only trying to help you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam website Be careful

I used the service for quite a long time, recently I went in, and they deleted my tariff plan without refund, with prepaid gigabytes, support does not go to contact. Fraudulent site, beware of it. They wrote off about 4.5 gigabytes (20 usd).

31. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello,

We are sorry to hear this!

The duration of any residential plan is 3 months, the last deposit was made in February, which means 3 months have passed and no new deposit has been made, therefore it has expired.

Thank you for your understanding!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

scammers who have no care about there…

scammers who have no care about there customers. Dont trust the botted fake 5 star reviews

Edit - you see how these guys can lie I said nothing about 1 ip authentic.

28. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello there,

We’re sorry for the inconvenience!

Upon checking your chat history, it seems you requested a refund for your Daily Datacenter plan because it supports only one IP authentication.

This is clearly stated in the product description, and you have 24/7 access to our live chat to clarify any doubts; therefore, we can’t process a refund for your order.

Thank you for your feedback!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They Refuse Their Service To Me Because I Left A Negative Review

Last month I was double charged for one of my plans which I only noticed today when I check my bank statements. I reached out to their support and was given a refund very quickly. However, the supporting agent was very condescending.

First, they said I was double charged because of card declines. But there was no card declines at all from my bank. Instead of trying to fix the issue/bug, they said they can't assure this wouldn't happen again. Only when I pointed out they should do something about it that they said they'll look into it, which I doubt they'll. Their attitude is basically "sometimes it happens. Just deal with it"

Second, there're no plan ID in their invoices. When I pointed it out, they said there's no need. I then asked "Don't you think it's needed here to know which plan was double charged last month?", to which they responded with "I think you are only upset now". So they're think I was being emotional and unreasonable to ask them to included the plan ID in their invoices.

To be fair to them their proxy services are good but they should probably hire some more customer friendly supporting agents.

Edit:
If they read my review carefully, I'm leaving a "negative" review because of the poor customer service I received, not because of the proxy service. After consideration I've changed the review from 2 stars to 3 stars to be more fair.

It's true that I was given a refund quickly, which I appreciated. But charging extra money without the customers' knowledge is a not a minor issue and they seem to not take it seriously. And I can tell from their replies that this is not a rare case. I was lucky enough to notice it, but who knows how many double charge have happened to other customers with them knowing?

I'm giving feedback as a customer, not trying to attack them. People can judge by themselves with the facts I presented above.

Edit 2:
I'm changing it from 3 stars to 1 star. They've decided to refuse their service to me because I left a "negative" review. Their business manager, Hardin, said to me, I quote, "Your attitude is just wrong". What they're saying is basically I'm not allowed to leave a negative review regarding their customer services because they're always right. I'm not even mad. It's so amusing. It's unbelievable that this person is taking care of their customer service

25. Mai 2025
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello,

We’ve reviewed your account and confirmed there was a double charge on your plan. As soon as you reached out, we promptly issued a refund to correct the error.

It’s a bit surprising to see a negative review over such a minor issue—especially since you’ve mentioned our service works very well for you. It seems you only chose to leave feedback when something minor went wrong, rather than when your proxies are running smoothly, as you've mentioned above.

Edit:

Please note that the double charge didn’t just withdraw extra funds—it also extended your plan by the same amount, so you ultimately lost nothing. If you ever spot an issue like this, simply contact our support team and we’ll resolve it right away.

Thank you for sharing your thoughts!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

who buys unlimited tarif, be sure to read this!

this is terrible non-client-oriented support, there was rude communication and disrespect on their part, we spent $2400 on an unlimited tariff and got 2 times less than the specified one, we spent 80 / 200 mbps from the tariff we didn't have enough simultaneous connections, they told us to pay another tariff for $2400 when the website clearly states "Unlimited Concurrent Connections" we were able to connect only 230,000 connections, although I warned support in advance about 500,000 tcp, what they say about refunds is a complete lie, they flatly refused to refund the funds, although 95% of their IP addresses do not work in Europe (They have a refund policy that says there is a refund for technical problems - this is a lie), their response is - we will not refund your money, and there was no compensation, only terrible support responses and messages "reduce the load our server cannot withstand" although we used 40% of the unlimited capacity, they have only Mexico Brazil and 10 thousand addresses in Russia (terrible quality of IP, very small number of countries), a very small proxy pool, this is not unlimited, I repeat, these are real scammers with fake reviews. Believe me, you store will lose hundreds of thousands of dollars because of such a terrible attitude towards me, because those who buy unlimited will bypass this site.

15. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello Folen,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience our service may have caused.

Upon reviewing the chat history, we found no indication of rudeness from our support team. Additionally, we never stated that it was permissible to send 500,000 TCP connections. We clarified that the speed limit is set to 200 Mbps by default. Sending 230,000 connections continuously is an unusually high volume that can lead to issues. We advised reducing this number to ensure smoother operation, but you chose not to follow this recommendation. Instead, you repeatedly requested a second server at no additional cost, which unfortunately is not something we can accommodate.

Regarding our unlimited pool, it is designed with IPs located in standard regions to support bulk scraping needs. However, after discussing your use case, it appeared to involve “farming IPs for bandwidth,” which does not align with the intended use of our Unlimited Residential service.

We hope you can understand our perspective and remain open to collaborative solutions in the future. Our goal is always to provide effective and fair service to all our users.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False Advertising – “Unlimited” Residential Proxy with Hidden Limits!

I purchased what was advertised as an "unlimited" residential proxy service, but my experience has been extremely disappointing and misleading.

Hidden IP Whitelisting Restrictions:
After the purchase, I discovered that I need to whitelist IP addresses, which was not mentioned before payment. This requirement makes it nearly impossible to use proxies from multiple servers and completely disrupts my workflow.

Misleading Continental Targeting Claims:
The service promised continental targeting, but in reality, it only supports Russia and Ukraine for European regions. This critical limitation was not disclosed beforehand.

Unhelpful Customer Support and No Refunds:
When I reached out to customer service, I was met with dismissive responses and no refund option, despite not using even 1KB of data. Instead of addressing my concerns, they implied that I might misuse their service for spamming purposes—an accusation that was completely baseless and unprofessional.

False Advertisement and Lack of Transparency:
The service was sold as unlimited, yet it came with hidden restrictions that were never disclosed during the purchase process.

For $210, I received a service that does not meet my requirements, and their no-refund policy means I’m now stuck with a product I cannot use.

Final Note:
This experience highlights the company's poor communication and misleading advertising practices. I hope they update their sales page to reflect these limitations clearly, so future customers can make an informed decision instead of facing the same frustration.

23. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello there,

We sincerely apologize for any inconvenience our services may have caused you.

Our website clearly states that our Unlimited Residential proxies support both IP Authentication and User:Pass Authentication simultaneously. We regret if this was not clear for you.

Regarding the IP whitelist limit, our standard subscription allows up to 50 IPs to be whitelisted per plan. This limit meets the needs of 99% of our users. However, we understand that you requested to use proxies from 104 servers simultaneously. As mentioned, this setup would require a custom plan, which we offered, but you chose not to proceed with it.

For location targeting, our Unlimited proxies provide options based on "Continent" targeting. While specific location details are not directly available in the plan description, our support team is always available to provide such information upon request.

Thank you for your understanding!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The worst proxy service

There are no complaints about the quality of the proxies. But technically the service works very badly. Proxy renewal does not work. In support work Indians, who rarely can really help. I was also denied a refund.
And as a result - neither money nor proxy I did not get.
In general, for this money, I recommend looking for a better service.

3. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello!

We are sorry for the experience you had with our service!

We recognize that there was an issue with Static ISP plans not disappearing once expired, which led to confusion and the extension of an invalid plan. This issue has already been resolved by our team, and it will not occur in the future.

Our team has already refunded you and offered the option to restore the IPs.

Thank you for your understanding!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good service and customer service.

Very good service with almost no issues, and when there are they are fix pretty quickly. Customer service is really quick and competent, they fixed my problems multiple times in no time. I highly recommend.

4. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Am used, not recommend.

Am used, not recommend.
You may face the rage of the administrators.

Complaining about your usage problems may result in you being denied service and they will ignore it, refuse to refund you.

I know they undervalue you if you are a user of their small packages.

They said I didn't even pay the full amount because of the discount they offered.

They said I was asking for too much, as I was paying for their small package. My complaints were that their service was not performing as advertised, due to a time-counting error.

I was asked to renew early without any compensation and was even rude to me even though I didn't initiate it.

"
As a result, we have fully refunded your payment and will no longer be able to offer our services to you moving forward.
"

You refused to refund me from the beginning by making many excuses.

You insult on me by the amount I paid you, whether it was because I didn't pay the full amount, which was your offer.

I offered you to end this problem by refunding me, but you avoided refunding me, which caused the problem to escalate.

Later on, you agreed to refund me. If you had acted honestly and professionally, the whole thing would have ended immediately, without escalating and without wasting time.

You tried to make yourself look good even though you were the one who caused the whole thing to escalate. But I would like to confirm that you did refund but that was not your first response.

I also commend you for taking responsibility at the last minute and the whole thing was over.

That means this review is based on what I have experienced and used your service.

After this review, you sent me a message threatening me about my comments/review.

I ask you to stop doing that.

4. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Proxy Service-Logo

Antwort von Proxy Service

Hello there,

We wanted to inform you that there was an issue with your IPv6 plan’s expiry duration, which has now been resolved by our team.

However, during our review of the support interaction, we noticed that the conversation became unproductive due to the use of offensive language directed at our support team. We understand that technical issues can be frustrating, but maintaining a respectful dialogue is important to resolving any concerns.

As a result, we have fully refunded your payment and will no longer be able to offer our services to you moving forward.

Thank you for understanding, and we wish you all the best.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr