2 tafellampen besteld. Nooit geleverd. Bedrijf heeft geen inschrijving bij KVK en een Gmail adres. Geen telefoonnummer op de website. Helaas kwam ik er te laat achter. Deze webwinkel uit Bor... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Nette service. Geleverd zoals aangegeven/beloofd. Track&trace info erg gedetailleerd, fijne updates. Let op: betreft een drop-shipper met verzending uit China via Yunexpress. Al met al netjes en bezo... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Product besteld waarmee je als motor rijder ook onderling kan communiceren (2x ridesync prijs totaal €76,50) en wat krijg je dan geleverd een bleutooth headset (BT12 op ali express voor €7,60)waar... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Nu comandati niciodată de pe site-ul asta ..este fake și nu primiți niciodată comanda. Am 2 luni de când aștept și sunt sigura ca niciodată nu o sa fie livrata. Arata cum ca o trimite pe o harta bine... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Finn Brands
Bij dit bedrijf hoortoestellen besteld. Bij de afbeelding hiervan staat duidelijk: niet goed geld terug.
Helaas bleken ze niet goed, dus retour gemeld. Nee meneer, hoortoestellen nemen we niet retour. Staat (ergens) op onze site. Als je zo je producten aanprijst, met de ene hand dit maar met de andere hand dat doet, dan ben je niet goed bezig.
Dus gelijk ook maar de AFM geinformeerd.

Antwort von Finnbrands
Jas besteld
Jas besteld, aangeraden werd 2 maten groter te bestellen, gedaan, alvorens betaald. Jas blijkt toch te klein, mail gestuurd naar Finnbrands, antwoord gekregen dat we 30% van het aankoop bedrag terug konden krijgen en jas behouden. Wat heb ik aan een te kleine jas? Wil gewoon 100% van het aankoopbedrag terug. Blijkt nu dat de jas uit China komt en daar hoge verzendkosten aan vast zitten, die wij zelf moeten bekostigen. Schandalig!!!!!!

Antwort von Finnbrands
Wees gewaarschuwd met wie je zaken…
Wees gewaarschuwd met wie je zaken doet!
Als aanvulling op mijn vorige review wil ik jullie meenemen in hoe Finnbrands met zijn klanten omgaat zodra je een slechte, maar eerlijke, review plaatst. Dan is het ineens mogelijk om je gehele aankoopbedrag terug te krijgen. Moet je alleen wel even de review eerst verwijderen… hoe misleid je klanten!
Voor de €15,- die ik nu misloop waarschuw ik liever nieuwe klanten.
Nog een tip: Maak een melding bij ACM ConsuWijzer!
Reactie van Finnbrands op mijn review:
We hebben vernomen dat u een minder goede review heeft achtergelaten en dat u niet tevreden bent over onze retour procedure. We hebben intern overleg gehad hierover en we mogen u een volledige terugbetaling aanbieden als u uw review verwijderd.

Antwort von Finnbrands
Gewoon een ordinaire dropshipper
Gewoon een ordinaire dropshipper. Reageert wel snel op vragen en feedback. Lekker zelf via Ali of Temu bestellen, net zo snel en scheelt je veel geld.

Antwort von Finnbrands
Be careful with this company !! Don’t order !!
Hi . Mijn moeder heeft een teddy jas besteld voor 59 die hartstikke scheef is en nog niet eens een heel klein beetje op afbeelding lijkt … vandaag bezorgd gekregen en ze wil hem retour sturen maar krijgt niet geld terug , eerst 30% en daarna 50% , maar ze wilt het hele bedrag terug !!!
En dat kan , zo staat het ook in retour beleid . Maar dan moet zij kosten naar China betalen ?! Moet niet gekker worden . Ik hoop dat ze haar geld terug krijg en anders gaan we echt via andere weg geld terug eisen !!!
Mensen kijk uit met dit bedrijf !!!

Antwort von Finnbrands
Mooi beeldje
Bezorging duurde wat lang, maar een mooi cadeautje voor ons huwelijksdag.!

Antwort von Finnbrands
Website die rotzooi uit china haalt en…
Website die rotzooi uit china haalt en je er dik voor laat betalen.
30 dagen retourgarantie!! Laat me niet lachen. Je moet zelf alles terugsturen naar China.
Advies: hier niets bestellen!!!!!

Antwort von Finnbrands
Beeldje gekocht van ali express
Beeldje gekocht, 24 euro,was bij ali express voor 7 euro. Kon geld terug krijgen, 30 % en beeldje houden of tegoedbon. Ik heb mijn verlies genomen.

Antwort von Finnbrands
Goede en snelle service
Goede en snelle service. Keurig verpakt aangekomen. Goed contact met klantenservice, ook al was het via de mail.. goed op de hoogte gehouden van moment van bestellen tot afleveren.

Antwort von Finnbrands
Prima
Vanaf het moment van aankoop regelmatig op de hoogte gehouden van de bestelling. Dat geeft vertrouwen.

Antwort von Finnbrands
Goed en direct contact met de…
Goed en direct contact met de klantenservice. Ik had niet in de gaten dat het geen Nederlands bedrijf is, jammer want ik wil geen buitenlandse bedrijven steunen. Bij de aflevering was ikniet thuis en kon ik er niet achter komen waar mijn pakje was. Ik kreeg netjes een foto maar geen huisnummer. Na een rondje buren kon ik het ophalen.

Antwort von Finnbrands
Retourzending is lastig
Ik wil mijn artikel retourneren omdat het niet voldoet aan mijn verwachtingen. Ik moest een mail sturen om een retouradres te ontvangen. Vervolgens krijg ik een mail terug om voor 30% restitutie het artikel alsnog te houden en dat ik moet informeren hoeveel verzendkosten ik moet betalen om het artikel anders naar China te sturen. Ik moest opnieuw mailen om alsnog een retouradres te krijgen. Hoop gedoe en geen nette manier van zaken doen vind ik. Ik ga hier niets meer bestellen.

Antwort von Finnbrands
Twee lampjes Lichtmeester besteld
Twee lampjes Lichtmeester besteld. Levering duurde wat lang maar keurig verpakt. Lampjes geven prachtig licht en zijn erg mooi. Kortom complimenten.

Antwort von Finnbrands
Heb besteksets besteld
Heb besteksets besteld.
Levering ging prima. Helaas 3 x 6 werd er 3x 4 geleverd. Er werd meteen op mijn mail gereageerd. Dat ze het gingen nakijken. Helaas hoor ik nu al 3x hetzelfde verhaaltje.
Ben benieuwd of ik voor de kerst genoeg bestek heb.

Antwort von Finnbrands
Zelf retour naar China regelen :-(
Rekjes besteld die ik niet mooi genoeg vond dus retour aangevraagd. Blijkt dat je op eigen kosten de spullen terug mag sturen naar China! Dat is natuurlijk de moeite niet. Ze bieden wel een korting aan van 30% en daarna een korting van 50%. Daar worden de rekjes uiteraard niet mooier van. @Finnbrands, schrijf op de website erbij dat eventuele retouren terug naar China gestuurd moeten worden inclusief de kosten die daarbij horen!

Antwort von Finnbrands
Eens en nooit weer!!!!
Je denkt dat je een product koopt jij een nederlands bedrijf en nette levertijden. Echter zit het in werkelijkheid anders. De producten worden verstuurd uit China met een veel langere levertijd. Maar als je product niet naar wens is mag je het ZELF naar China terugsturen. Of je krijgt 30% van je aankoopbedrag terug en mag je je product waar je niets aan hebt houden. Pure oplichting en misleidende informatie. Nooit meer voor mij!!!!

Antwort von Finnbrands
Wat een ….. bedrijf
Wat een …. bedrijf. Bestel hier nooit.
Het bedrijf is een doorgeef luik naar China. ……. kwaliteit en Chinese maten. Dus heel erg klein. Bestel hier absoluut niet. De bestellingen duren maanden voor je het ontvangt en dan krijg je een ….. bestelling wat rechtstreeks de vuilnisbak in kan. Ik neem niet eens de moeite om het terug te sturen. Ik weet al wat voor ellende dit zich mee zal nemen. Doe het dus niet.

Antwort von Finnbrands
Mooi beeldje
Mooi beeldje. De verzending was wat moeilijk te volgen, maar uiteindelijk is het goed geleverd.

Antwort von Finnbrands
Probleem met een jas die te klein was…
Probleem met een jas die te klein was opgelost

Antwort von Finnbrands
Prijs-kwaliteit zeer tevreden
Prijs-kwaliteit zeer tevreden. Alleen langere levertijd dan in eerste instantie vermeld stond.

Antwort von Finnbrands
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







