2 tafellampen besteld. Nooit geleverd. Bedrijf heeft geen inschrijving bij KVK en een Gmail adres. Geen telefoonnummer op de website. Helaas kwam ik er te laat achter. Deze webwinkel uit Bor... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Nette service. Geleverd zoals aangegeven/beloofd. Track&trace info erg gedetailleerd, fijne updates. Let op: betreft een drop-shipper met verzending uit China via Yunexpress. Al met al netjes en bezo... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Product besteld waarmee je als motor rijder ook onderling kan communiceren (2x ridesync prijs totaal €76,50) en wat krijg je dan geleverd een bleutooth headset (BT12 op ali express voor €7,60)waar... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Nu comandati niciodată de pe site-ul asta ..este fake și nu primiți niciodată comanda. Am 2 luni de când aștept și sunt sigura ca niciodată nu o sa fie livrata. Arata cum ca o trimite pe o harta bine... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat keine negativen Bewertungen beantwortet
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Antwoord op de onduidelijkheid
Beste Finnbrands, als jullie keer op keer met die politiek correcte antwoorden komen om er nog zo goed mogelijk van af te komen geef ik graag antwoord op de vragen die jullie kennelijk nog hebben.
Finnbrands:
Wij vinden het jammer dat u ondanks de volledige terugbetaling die u heeft ontvangen, nog steeds ontevreden bent over uw ervaring.
Antwoord:
Nou dat komt, beste Finnbrands, omdat dit mij buiten proportioneel veel tijd en vele (onnodige) mailtjes heeft gekost! Net als al die andere mensen hier... Ook zie ik terug in de reviews dat de meeste mensen hun geld niet terug krijgen en ik hou niet van onrecht. Ik hou daar een hele nare en blijvende negatieve ervaring aan over!!
Finnbrands:
We werken eraan om onze communicatie hierover verder te verbeteren. We nemen feedback zoals de uwe serieus en gebruiken deze om onze service en klantbeleving te blijven optimaliseren.
Antwoord:
Als jullie feedback serieus nemen, waarom staat er dan na al die vele klachten nog steeds niet duidelijk op jullie website dat de producten op eigen kosten (en met track en trace wel te verstaan) terug gestuurd moeten worden naar China??
De klachten hierover zijn al van maanden terug te lezen en dit had je al lang aan kunnen passen!!
(zeg niet dat dit niet zo is anders som ik ze in de volgende review hier allemaal even op ik heb er al 5 verzameld en ik ben bij pagina 4 maar gestopt..).
Finnbrands:
We hebben ons uiterste best gedaan om een passende oplossing te bieden, inclusief het volledig terugbetalen van het aankoopbedrag zonder dat u het product hoefde te retourneren.
Antwoord:
Correctie, jullie hebben je uiterste best gedaan om een passende oplossing voor jezelf te vinden om zo min mogelijk terug te betalen! Pas na eindeloos mailen en dreigen met aangifte en meer reviews kreeg ik mijn geld terug.
De broek die we hebben ontvangen is nog te slecht om als poetsdoek te gebruiken en vult nu een nutteloze ruimte in mijn afvalzak dus dat ik het mocht houden is eerder een trap na..
Finnbrands:
Ons retourbeleid en de daarbij behorende voorwaarden zijn conform de geldende wetgeving..
Antwoord:
Nee, dat zijn ze niet, misschien de wetgeving in China?? Want in Nederland moet op je website duidelijk vermelden dat jullie retour adres helemaal in CHINA! is.
Ik hoop dat ik genoeg antwoord op uw onduidelijkheden heb gegeven, Met vriendelijke groet, Team Ramon.
(Helemaal zelf geschreven, zonder chat GPT of standaard tekstblokken moet je ook eens proberen Ivo).

Antwort von Finnbrands
Nooit hier bestellen
Nooit hier bestellen! Zwaar misleidend! Je goederen komen uit China en nergens wordt vermeld dat dit bij retour terug naar China moet.
Ze bieden daarna aan om het met 30% korting te mogen houden maar dat is geen oplossing! Ik accepteer dit absoluut niet en ze zijn nog niet van mij af.

Antwort von Finnbrands
Rommel uit China
Onder de mooie naam Finnbrands verkopen jullie kwalitatief heel slechte spullen uit China voor een hoge Europese prijs. Badmat weegt nog geen 300 gram en kwalitatief heel slecht!

Antwort von Finnbrands
Prima
Toen wij het product afgeleverd kregen was het conform de foto en tekst. Prima levering alleen het duurde wat langer als dat wij ingeschat hadden.

Antwort von Finnbrands
Glas in lood lampje
Had een glas in lood lampje besteld. Kost bijna € 40. Wat een afschuwelijk waardeloos kermis lampje. Kan zo uit een grijparm speelkast komen. Walgelijk, kan zo de prullenbak in. Daaag 40 euro. Ga niet met dit bedrijf in zee, ze leveren troep!

Antwort von Finnbrands
Everything went wrong, 3 months and nothing
Everything went wrong. 3 moths of waiting and they don't even offer a solution or extra effort to solve my problem. Also ask me to pay for the return, as they can't cancel the order. Paid so much for the item, still have none. Unbelievable
"From your message, I understand that you would like to cancel your order with us.
At this moment, your order is already on its way to you, so we are no longer able to remove it from the shipping process.
I understand this might not be the answer you were hoping for, so I would like to propose an alternative solution:
Once you receive the package, the cancellation period begins. This means that from that moment, you have the option to return the package to us."
"Unfortunately, as stated in our return policy, the costs of returning items are the responsibility of the customer. We do our best to process orders as efficiently as possible, but we acknowledge that delays can happen and regret any inconvenience caused.
While we are unable to cover the return shipping costs, we would like to assist you in any way we can to make the return process smoother. "
Unbelievable, 3 months of waiting and they don't even want to offer compensation or free return. NEVER ORDER FROM THIS SITE!

Antwort von Finnbrands
Oplichting
Oplichting. Niet doen.
De website lijkt van een Nederlands bedrijf. Ik bestelde een blouse van katoen, zoals beschreven stond. Er kwam na weken, een polyester blouse uit China. Na vele e-mails, krijg ik de helft van het geld terug. De blouse mag in de vuilnisbak.

Antwort von Finnbrands
De bestelling was 2 weken onderweg,kwam…
De bestelling was 2 weken onderweg,kwam uit China las ik achteraf.De moterhandschoenen zou van leer zijn?. Mijn zoon krijg deze als Kerstcadeau,hopelijk is deze moterhandschoen passend en goed van kwaliteit,dus even maar afwachten???

Antwort von Finnbrands
Communicatie was goed
Communicatie was goed. Het duurde wat lang maar werd goed gecommuniceerd zodat alles goed kwam.

Antwort von Finnbrands
Ondanks dat pakket lang onderweg was…
Ondanks dat pakket lang onderweg was altijd netjes te woord gestaan over status verzending.

Antwort von Finnbrands
Het ging heel erg mis
Het ging heel erg mis, maar nu toch uiteindeijk mijn pakje ontvangen. Veel te laat maar ben er toch blij mee.
Zal geen pakje meer bestellen want het wordt in China besteld en dat duurt mij te lang en ik houd er niet van.
Product is wel ok!

Antwort von Finnbrands
De eerste barefoot laarzen die lekker…
De eerste barefoot laarzen die lekker zitten maar ook nog eens goed waterdicht zijn. Ook in de winter te dragen is. Heel blij mee

Antwort von Finnbrands
ik heb een teddywinterjas besteld
ik heb een teddywinterjas besteld. Toen ik deze kreeg, mocht het de naam winterjas niet hebben. Het was een fleecedeken met mouwen en knopen. Niet eens gevoerd en leek niet op de afbeelding van de website. Ik wilde deze retouneren. Ik kreeg toen te horen dat de jas uit China kwam en dat ik 30% van mijn geld terug kon krijgen en het artikel mocht houden. Of het artikel op eigen kosten naar China sturen. Ik zei dat ik hier niet mee akkoord ging. Toen kreeg ik het voorstel van 50% terug van mijn geld en het product mogen houden. Heb toen maar eens andere revieuws gelezen. En vaak kom je dit soortgelijke tegen. Als je iets besteld, kun je niet zien dat het uit China komt. Het is een Nederlandse site. Erg misleidend dus. Echt oplichterij. Heb ook een melding bij ACM Consuwijzer geplaatst.
Nadat ik gemaild had dat ik maar genoegen nam met 50% van mijn geld retour( om van het getouwtrek af te zijn) maar wel een negatieve revieuw ging plaatsen kreeg ik antwoord terug. Tot mijn verbazing een soort van chanterend antwoord. Als ik de negatieve revieuw ging verwijderen kreeg ik al mijn geld retour. Geantwoord dat ik dit niet ging doen en juist mijn al geplaatste revieuw aan ging vullen. Hier bestel ik nooit weer. En hoop dat meerdere mense voordat ze iets bestellen zich bedenken. Dat is me die 50% die ik nu mis wel waard.

Antwort von Finnbrands
Hier bestel ik nooit meer…
Bijna een maand geleden heb ik 2 lampen besteld bij Finn Brands. Ik heb een melding gekregen dat ze onderweg waren, daarna niks meer. Ik moet er zelf achteraan gaan waarom er niks geleverd wordt, hele slechte communicatie. Nu wordt er onderzoek gedaan naar mijn bestelde producten bij het postorderbedrijf, maar daar heeft Finn Brands zelf geen invloed op. Ik heb zoiets nog niet meegemaakt en ga het ook aankaarten bij de consumentenbond, waar ik lid van ben. Kortom: bestel niks bij dit bedrijf, in sommige gevallen komt het niet eens aan!

Antwort von Finnbrands
Be careful! Dropshipping!
NB! Is a dropshipper!
Not clearly stated on the site.
Confirmation emails make you believe that your package has been shipped immediately and will be delivered quickly.
It takes a very long time for the package to be delivered (more than 3 weeks) and then it turns out to be cheap Chinese junk. This is sold for three to four times more than the price on AliExpress. They're scammers.
I've learned my lesson. From now on, only buy online after checking Trustpilot.
Let op! Is een dropshipper!
Wordt niet duidelijk vermeld op de site.
Bevestigingsmails doen geloven dat je pakket gelijk verzonden is en snel geleverd wordt.
Duurt ontzettend lang voordat pakket bezorgd wordt (meer dan 3 weken) en dan blijkt het ook nog goedkope Chinese rommel te zijn. Deze wordt voor drie tot vier keer meer verkocht dan de prijs op AliExpress. Oplichters zijn het.
Ik heb mijn les wel geleerd. Vanaf nu alleen nog online kopen na een check op Trustpilot.

Antwort von Finnbrands
snelle levering en goede afhandeling…
snelle levering en goede afhandeling met het ruilen van het product.

Antwort von Finnbrands
Het product was nog mooier dan ik dacht…
Het product was nog mooier dan ik dacht dat het zou zijn!
Twee weken wachten was de moeite waard.
De informatie over de "reis van het product" duidelijk en up to date.
Het product was heel goed verpakt.
Al met al dus erg tevreden. Een aanrader!

Antwort von Finnbrands
Zeer fijne website
Zeer fijne website, goede kleding en uiteraard uitstekende service!

Antwort von Finnbrands
De informatie met betrekking tot de bankhoes
De informatie met betrekking tot de bezorging was duidelijk en accuraat en het bestelde artikel was precies zoals afgebeeld Ook de kleur was exact hetzelfde als op de foto

Antwort von Finnbrands
Dropshipper
Dropshipper, geeft antwoord via AI of zo vriendelijk maar nietszeggend. Maar gaat nergens echt op in. Maken kennelijk nooit fouten.Ze vinden het alleen "vervelend" dat je niet tevreden bent. Een hoop bla, bla. Wat een shitbedrijf is dit. Vertelt niet dat producten uit China komen.

Antwort von Finnbrands
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







