Waardeloze planning
Al een half jaar bezig om een stukje muur achter de verwarming te laten stucen. Deze firma zou dit moeten regelen in opdracht van Woonbedrijf. Loodgieter moet eerst komen om de verwarming eraf te halen. De eerste keer stonden de stucers op de stoep en wist de loodgieter nergens van, de tweede keer (4 maanden later) stonden de stucers weer voor niets aan de deur, de afspraak voor de loodgieter bleek voor een maand later ingepland te zijn. Moet er wéér een nieuwe afspraak gemaakt worden. Waardeloos, ik heb wederom voor niets een dag werk afgezegd. Wordt een dure grap zo.








