Jansen Huybregts Bewertungen 11

TrustScore 2.5 von 5

2,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

2,5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

11 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waardeloze planning

Al een half jaar bezig om een stukje muur achter de verwarming te laten stucen. Deze firma zou dit moeten regelen in opdracht van Woonbedrijf. Loodgieter moet eerst komen om de verwarming eraf te halen. De eerste keer stonden de stucers op de stoep en wist de loodgieter nergens van, de tweede keer (4 maanden later) stonden de stucers weer voor niets aan de deur, de afspraak voor de loodgieter bleek voor een maand later ingepland te zijn. Moet er wéér een nieuwe afspraak gemaakt worden. Waardeloos, ik heb wederom voor niets een dag werk afgezegd. Wordt een dure grap zo.

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

De firma Jansen- Huybregts

De firma Jansen - Huybregts heeft via Unive bij ons de Schade hersteld, vanaf het begin af liepen de afspraken via Martijn wat heel soepel is verlopen. Martijn, en dus de firma Jansen-Huybregts zijn afspraken nagekomen. de eerste werkzaamheden waren met Rob die bij ons de reparatie en sloop werkzaamheden deed . Rob is een goede vakman , heel serieus en werk was bijzonder goed en netjes. Echt professioneel, alles netjes afgewerkt en mooi opgeleverd . Heeft alles netjes opgeruimd en meegenomen , stofvrij achter gelaten (nooit zoiets meegemaakt ) Ook de schilder heeft zijn best gedaan mooi werk geleverd
Wij zijn echt super tevreden over de Firma Jansen-Huybregts

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Verzekering heeft dit bedrijf aangewezen voor herstelwerkzaamheden

Verzekering heeft dit bedrijf ingeschakeld om waterschade in de meterkast te herstellen. Nadat er iemand langs is geweest heb ik diverse keren na moeten bellen over het vervolg. Telefonisch word ik vriendelijk te woord gestaan en word ik verwezen naar een collega die hierover gaat en mij terug gaat bellen. Tot nu toe ben ik nog steeds niet teruggebeld. Het gaat om een relatief eenvoudige schade en herstelwerkzaamheden. Voor de renovatie van onze woonkamer hebben we inmiddels een ander bedrijf gevonden.

19. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

0 sterren.

0 sterren.
Een planner die niet plant en opdrachten veranderd te plekke. Medewerkers die iets moeten uitvoeren en niet komen opdagen op de afgesproken tijd en/of als ze iets afgesprokenen moeten uitvoeren eerst naar de planning dennie bellen om zo niets / 1/2 opdracht uit te voeren. Een schilder die niet met een kwast kan schilderen en alleen met een roller kan verven. Iedere x eerst " planner dennie bellen".... om vervolgens niks 1/2 opdracht uit te voeren. De afplakker en afplakker die weigert behang af te halen...eerst dennie bellen.... dus wijzelf als leek onder het professioneel toezicht van de afplakker/afkrabber het behang afgehaald. Ik heb zelfs een plakgarantie gevraagd voor mijn behang, zodat ik bewijs heb dat hun dit doen ipv. Weer wijzelf. Spullen vooraf zelf moeten kopen, terwijl vooraf afgesproken was totaal ontzorgen en wij gaan het voor jullie halen.... wij hebben meer inhoudelijke tijd besteed aan de herstel en medewerkers jansen hebben meer tijd besteed aan" dennie bellen" en dan pas "iets" uitvoeren. Wij zijn zeker NIET ontzorgd, zoals vooraf afgespoken.

Afdeling planning belt zelf ook niet terug , terwijl dit afgesproken is aan de voorkant.

13. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wk deur kapot na 2 x repareren…

Wk deur kapot na 2 x repareren conclusie een nieuwe deur oké begrijpelijk hun moeten wachten op toestemming van de wb.wk deur grenst aan 2 trappen met 2 kleine kinderen in huis levensgevaarlijk als oplossing de wc deur in de wk gehangen na een maand die deur er ook uit gevallen bellen verhaal gedaan en als antwoord de kosten zijn voor u u had nooit die wc deur er in mogen hangen meneer die hier was heeft dat niet verteld waarschijnlijk omdat hij de situatie heeft gezien en weet dat het met 2 kleine kids gevaarlijk is zonder deur status deur na een maand onbekend maar de kosten nu wel voor mij verhaal verteld hoe gevaarlijk ect maar mevrouw aan de tel locatie Nootdorp en aan nemer hebben er maling aan als er 2 kleine kinderen dood kunnen gaan als ze van zo trap vallen nu 3 stoelen er voor en maar hopen dat als ik snel naar het toilet moet er niks gebeurd!!opzichter wb gesproken die heeft een mail er uit gestuurd dat hun zsm contact met mij moeten opnemen om dit op te lossen tot heden nog niks vernomen van hun.De aan nemer is te druk met personeel van het politiebureau ophalen die gokverslaafd zijn hun gesreedschap verkoopt om ze neus vol te stoppen (niet al het personeel hoor meneer die hier was voor de deur was aardig heb het over ander personeel dus we tip van flip niet zo druk bezig zijn met dat soort dingen maar jullie werk doen en dit probleem met de deur oplossen !!!!!fijne feestdagen en maar hopen dat er hier in huis niks ernstigs met de kids gebeurt

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Mijn verhuurder Vesteda gebruikt Jansen…

Mijn verhuurder Vesteda gebruikt Jansen Huybregts om reparaties in de appartementen uit te voeren. De uitvoering is meestal wel ok maar de correspondentie is een groot drama. De afgelopen jaren telkens hetzelfde probleem. Je zult gebeld worden voor een afspraak en dat gebeurt gewoon niet. Je moet zelf telkens weer bellen om de stand van zaken na te vragen. Bij mij onlangs weer ellende. Lekkage bovenburen. Via verhuurder een opdracht uitgezet om bij mij te komen kijken wat er aan de hand is. Geen reactie van J en H. Ikzelf maar bellen na twee weken, oh ja... sorry was het antwoord, wij bellen u snel voor een afspraak. Niet dus! Zelf weer gebeld na 1 week. Er komt iemand kijken. Die kwam. Echter toen hij kwam zei hij dat hij voor de lekkage boven kwam en niet voor mij. Hallo!!!! Weer een paar weken verder, zelf natuurlijk weer gebeld wat er nu ging gebeuren. Boven werd alles gerepareerd. Volgens de buren hetzelfde gedoe met niet bellen van J en H. Uiteindelijk wel gefixt maar nog wel een meting bij mij of alles wel droog was in verband met sauzen plafond en muren. Kwam niet opdagen, weer gebeld. Afspraak, nu twee weken geleden. De man heeft foto's gemaakt en zegde toe dat ik gebeld zou worden voor een afspraak voor het schilderwerk. Niet dus! Grrrrr. Ik gister weer gebeld, excuses van de telefoniste. Zij ging het even navragen en zou mij direct terugbellen. Niet dus en vandaag ook niet. Morgen zelf maar weer even bellen en wat bozer zijn. Wat een enorm rotbedrijf is dit zeg. Al drie maanden ellende en er is nog niets gebeurd. Klagen bij de verhuurder heeft geen zin, die zegt dat J en H verantwoordelijk zijn.

23. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Monteur liegt dat wij niet thuis zijn

Monteur zou tussen 10-12 uur langskomen. Om 12.10u naar Jansen Huybregts gebeld om te vragen waar hij bleef. In het systeem konden ze zien dat monteur nog bij een klant was, maar dat hij daarna naar ons zou toekomen. Volgens de telefoniste kon het wel zo zijn dat de monteur eerst even met lunchpauze zou gaan. Om 14.15u nog maar een keer gebeld. Nu staat in het systeem dat monteur een half uur voor de deur heeft gewacht en heeft geprobeerd te bellen, uiteindelijk een briefje heeft achtergelaten. Er is NIET aangebeld en wij zijn NIET gebeld. Gek genoeg doet de bel het echt prima en is er ook geen telefoonstoring.
En laat dit nou niet de eerste keer zijn! In de 8 jaar dat wij hier wonen is nog geen enkele afspraak met deze partij nagekomen. Vreselijk, hoe schofterig kan je zijn.

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Lekkage en hoge kosten nadat er een “monteur” is geweest

Monteur had iets afgebroken in de muur nadat hij had geklooid met onze lekkende badkraan. Resultaat is: schimmel in de muur, kromme laminaatvloer en water in de meterkast. Ze doen niks! Laten ons met de kosten achter en reageren nergens op! Dit is voor onze eigen inboedelverzekering zeggen ze! Mooi niet! Dit is voor de aansprakelijkheidverzekering van Jansen Huybrechts. Schofterig!!!

8. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Monteur na ketelonderhoud afval…

Monteur na ketelonderhoud afval achtergelaten, naaststaande apparaat vies gemaakt en krassen opgezet. Bij het aanspreken daarop heeft hij agressief en vel gereageerd dat het al zo was en heeft gedreigd om meldingen van te gaan maken.

15. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr