Diddly Squat Farm Shop Bewertungen 

153
•
TrustScore 3 von 5

3,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered several gifts from two web sites to friends in Europe. The gifts from the other store arrived without incident. However, the shipments from Diddly Squat were held up in customs in Germany... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Easy ordering system. Very good communication and fast delivery as standard. Packaged well and clearly with care. Sheep hat is beautiful. Was a gift but will keep it for myself now! Smoked chilli mayo... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have placed two online orders with Diddly Stuart Farm Shop and cannot fault the service. Extremely fast shipping, delicious products; I panic now if I run out of anything as I’ve ditched all my pre... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered Richard Ham when saw that they had come back in stock, unfortunately this was an error as the Warehouse did not have stock. The lovely Sarah from the shop contacted me regarding the stock err... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

153 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 33 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,1

Alle Bewertungen

(153)

31 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer services who totally…

Terrible customer services who totally ignore messages and if your lucky enough to get an answer they still don't sort the issue out. I was a subscription customer but I will be cancelling which you can only do via email so I won't hold my breath

2. Juli 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Lisa,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Get what you pay for

I ordered multiple items from the website last month. The items were delivered very quickly. The jams were delicious! But my favourite, by far, was the Hawkstone's lager. It's not cheap but it was beautiful! Will order again.

27. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Were thieves

My order was stuck in customs for 2 weeks and then sent back to the sender.
Diddly Squat never replied to my e-mails and my messages on instagram. Customer service = 0. You would think that they refund your money when they receive an unopened order back but nothing. They stole my money.

Update: shortly after this review was posted online I got an answer and a refund.

28. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Janne,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Non existent customer service

Review of the online shop only - absolutely non existent customer service! Ordered something but spotted a problem with the delivery address. Emailed several times prior to delivery to correct the issue, no response. Item was then delivered to wrong address and I've emailed daily for 10 days since and still no response. I can't speak to Evri as they'll only communicate with the retailer, who it's impossible to communicate with at all! So if you have any issue, or need a refund/return then good luck with that!

15. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Robin,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ghost chilli chutney! A delight!

My wife ordered me several items from the online shop, took a couple of days to arrive, and very impressed with the quality of the items. The Ghost chilli chutney is absolutely superb, it has a Smokey tomato flavour and is a chunky chutney, it has a chilli kick that is pleasant without ripping you a new one lol. Will definitely order more, it’s the best I’ve had in years! Well done, keep up the good work, Neil.

22. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Put in an order 29th May for a birthday…

Put in an order 29th May for a birthday present on 19th June - as of today - 21st June - no sign. 🤯

29. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Teresa,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Robbed

Several emails, contacted through PayPal too. Was told the order would be looked into. No refund and no product. After now reading many reviews it appears that the business is robbing people of their hard earned cash. Absolutely disgusting. I hope that someone will respond to us all and give back the money we are owed. DO NOT EVER BUY FROM THIS SHOP. BUY FROM YOUR LOCAL FARMS WHO WOULD NOT ROB YOU IN THIS WAY.

21. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Kk,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Put an order in on 5th June still not…

Put an order in on 5th June still not here 19th June.

I’ve emailed countless times and I’ve also requested the order be cancelled but I’m just being ignored. Will never use again and will tell family and friends to do the same..

19. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Jennifer,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Don't bother, Use amazon fresh instead

0 Response, Took 2 weeks to arrive and within 3 days I asked for a refund as I found more items on amazon at next day delivery on fresh. The "Spend £30 and get a free wooden spoon" is crap, didn't get that at all. This was a fathers day gift which I ordered Jun 04 and it arrived the morning of Jun 17 when it says 48hr delivery. DO NOT USE THIS WEBSITE, USE AMAZON FRESH INSTEAD 100000x BETTER

17. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Justin,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Missing Item- No reply!

Ordered gifts for Father’s Day, box was delivered open with minimal tape on! Then opened my parcel to see that I am missing 1 item! I have sent 4 emails complaining and no reply over a week. This morning I have had an email to say that I am now blocked so can no longer send any more emails!
Not very happy and definitely expected better!!
No customer service, no resolution, no refund! Will no be ordering from here again!!

10. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Harley,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered Bee Juice Rum but recieved Bee…

Ordered Bee Juice Rum but recieved Bee Honey comb bites fair enough mistakes happen but when i emailed i was told i had to return the item at my expense no apology or anything i then asked for refund instead removing the cost of the unwanted choclate from the original order, 4 emails later still not response....awful customer service

12. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Michael,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Can’t give zero star

Can’t give zero stars. Ordered a hoodie for a friend’s birthday. Paid for faster postage. It still arrived late. Ordered a large. It was marked L but was a small. Emailed and returned item requesting a xxl. Item was returned on the 23/05. No replacement item has been returned to me. Have emailed twice. No reply. No phone number. I wonder if Jeremy will rant about the standard of this service on his show.

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Rigby,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

When i first ordered the Hawkstone…

When i first ordered the Hawkstone Lager it got delivered within 2 days which was great. I ordered again on 9 May and tracked my order. Said it was stuck at a depot and was then getting returned to sender. I emailed Diddly Squat and Hannah replied initially stating this would be looked into. several emails later, messages on facebook and messenger and no response. Seems quite a lot of people are experiencing the same thing which is a shame. But like others i wont lie down so i want my order or a full refund.

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Jason,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Online shop awful

Online shop awful, one item was missing from my order. I have emailed them twice as that’s the only way of communicating, I have had no response.

At the moment I would not use them again!

6. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Frances,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Same experience as previous reviews

Same experience as previous reviews, ordered the Hawsrone larger 6th May so nearly a month ago, it’s still saying in transit on the shop app, I’ve emailed twice and not had a response.

6. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Lucy,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered 15 days ago on three day…

Ordered 15 days ago on three day delivery, order nowhere to be seen. Filled in contact form twice, sent a message via Facebook page and emailed. No response. Frustrating as I need these as a gift.

17. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Becky,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Items not delivered, no refund, no customer service

I’ve had a very similar (bad) experience to many other people. I ordered some hawk stone lager and a bottle of rum. It was being sent through DPD but then it just said the delivery had failed as it was perishable and no longer could be delivered. I can only assume that perhaps something had become broken in transit?

No one has confirmed this of course because delivery companies won’t give details - they just refer you back to the sender. The farm shop have ignored five emails, two attempts to contact them via their website and several instagram messages. Fortunately 15 days after a product has failed to arrive you can apply through your bank for a direct debit refund, which they better believe I will be doing. They are out of their mind if they think I’m just going to roll over and let them keep £55 of my money!

I will not be buying from their shop ever again, very disappointed.

22. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Alan,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No customer service

Sadly my Hawkstone was broken on delivery with glass all over the remaining bottles. I’ve emailed 4 times in the last week with no response. I love Jeremy & Lisa, but online shopping is not a good experience and sadly I won’t be purchasing from them again.

28. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Nigel,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Twice I ordered a green bucket hat

Twice I ordered a green bucket hat. Twice I received a beige one. What do I have to do to get a green one?

23. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Barbara,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not order online!! Poor quality and no way of communicating if things go wrong!

I have to agree with what lots of others are saying, for such a popular shop they need better ways of communication, it’s awful that you can’t ring and speak to someone.
Sadly I made an order of some beer and T-shirts for a birthday, they were delivered, not packaged well in a huge box with lots of room to fly around in transit and of course this meant that they arrived at my door smashed to bits, beer everywhere soaked through the box, the T-shirts are covered in glass and beer, I’ve emailed and emailed with no response and by the looks of these reviews there is a slim chance that I’ll get an communication back.
With the price you pay for these products and let’s be honest they are stupidly over priced for what they are I’d expect to have better ways of communication, I wouldn’t recommend, if you got to buy something and want to waste money go to the shop. Do not order online because if it goes wrong you got no way of sorting it out

23. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Diddly Squat Farm Shop-Logo

Antwort von Diddly Squat Farm Shop

Hi Ashleigh,

Thank you for your feedback. We’ve recently set up our Trustpilot profile and apologise for the delay in responding. We are actively taking steps to address your concerns and improve our service.

Could you kindly reach out to us via email at orders@diddlysquatfarmshop.com and provide your order number? This will help us resolve this for you.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr