DB Schenker Danmark Bewertungen 70

TrustScore 2 von 5

1,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkeligt det værste logistik firma jeg nogensinde har oplevet. Deres leveringstid er mere end amatøragtigt. Vil gøre alt for at undgå dem igen. Tror faktisk ikke at de overhovedet tænker, at de... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi har brugt DB Schenker i rigtig mange år, både med export og import forsendelser -desværre lukkede de deres Odense kontor for nogle år siden. men vi får altid god service, hurtige tilbage meldinger... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DB Schenker leverer ikke til den lovede tid. De sender sms flere gange, endda før forventet leveringsdag, om at varerne vil blive leveret samme dag - men de blev ikke leveret. Har forsøgt at kontakte... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vores nye sofa havde estimeret leveringstid 14, den 16 kom varen endelig i status af “out for delivery” Dog leverede de den aldrig, 17 er den stadig ikke leveret og der er nu forlænget weekend. D... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Logistikdienst
  2. Transportdienst

Vom Unternehmen geschrieben

Vi er til stede over hele verden og i Danmark er der to filialer, placeret i henholdsvis Hvidovre og Taulov. Vi tilbyder transport med bil, bane, fly og skib, samt alle kombinationer deraf og du kan bestille alt fra én enkelt sending til en fuldstændig outsourcing af din logistik til os. Vi håndterer transport, mærkning, pakning, lager og distribution. Vi har Europas største distributionsnetværk med daglige afgange til alle større byer i Europa. Samtidig har vi et velfungerende ISO-certificeret ledelsessystem, som blandt andet sikrer høj kvalitet i afhentning og levering, en korrekt afregning til tiden samt transport med minimal miljøpåvirkning. Vi er interesseret i at styrke vores produkter og kundeservice, og derfor vil vi have jeres oplevelser, så vi kan holde forsyningskæder kørende og skabe endnu større værdi med solide transport-og logistikløsninger.


Kontaktinformationen

1,9

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

70 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 26 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Flere som Nana

Hvis jeg skulle bedømme alene på den kontakt person (Nana) vi har hos dem, så er det en klar 5'er, hun er altid hjælpsom og imødekommende, og er klar til at gå det ekstra hvor det er nødvendigt.

Det der trække det ned fra en ren 5'er er alene deres leveringer desværre ikke altid lever op til den samme standard som vi har hos nogle andre transport selskaber.

Der er nogle gange at vi skal have leveringer på nogle bestemte tidspunkter, pga. en given udgivelse dato eller andet, og her har vi nogle gange oplevet at det ikke helt kommer frem i samme fart som andre steder.

Men når det så er sagt, så er der masser af hjæp at hende hos Nana ;)

1. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej Kasper.
Tusind tak for din feedback og vi er glade for, at kunne give jer den bedste kundeservice. Jeg vil give jeres feedback videre til Nana. Med hensyn til jeres leveringer må i meget gerne kontakte mig på dk.sm.KOL.service-inbound@dbschenker.com, så vi kan forsøge at forbedre dette i henhold til hvad i har brug for.
Venlig hilsen Mette Mørk

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tilfreds kunde i 12 år

Har brugt Schenker til at fragte sko hjem fra Italien siden 2011 og de har aldrig skuffet. Schenker Italien er lidt svære at danse med , men så klarer Schenker Danmark skærene. En overgang lidt problemer med lidt for meget info omkring godsets størrelse, men Nana Palm er super dygtig og serviceminded, så nu er der ingen problemer.

15. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej David.
Tusind tak for din feedback og vi er glade for, at vi har kunne leve op til jeres forventninger i så langt tid. Vi sætter stor pris på længerevarende samarbejder med vores kunder!
Venlig hilsen René

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Schenker leverer en super service på…

Schenker leverer en super service på Import og dermed også kundeservicen der af.

God kommunikation og hurtige svar :D

29. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej Benjamin.
Mange tak for din feedback som vi sørger for bliver kommunikeret ud til afdelingen, som har serviceret dig.
Hav en god dag
Venlig hilsen René

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ikke eksisterende kundeservice

Ikke eksisterende kundeservice. Jeg har forsøgt at få fat på fragtfirmaet per mail … Intet svar…

Nu i dag pr telefon. Kommer igennem til en forvirret dame der gentager igen og igen at hendes headset ikke virker. Ringer op igen og bliver stillet om til den samme, der ikke tager telefonen og efterfølgende til en anden kollega der smækker røret på. Pinligt!

Update.. Det bliver værre og værre. Efter at havde haft min pakke i 1.5 mdr i hannover, beslutter I jer så for at levere den til en eller anden rendom tysker! Han skriver og spør’ hvorfor han har fået min pakke? Min adresse er streget over med stor sort tus!

I svarer i øvrigt heller ikke på mails!

15. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej Julie, ærgerligt at du har haft en dårlig oplevelse med kontakte os. Vi vil altid meget gerne svare vores kunder, og det skal aldrig være en kamp at få kontakt til vores kundeservice. Håber du trods alt vil gøre et ny forsøg, du kan evt. skrive til info.dk@dbschenker.com, så skal jeg sørge for at du får et svar på din henvendelse.

Mvh.
Uffe
DB Schenker

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolut dårligste fragtfirma til…

Absolut dårligste fragtfirma til håndtering af paller og pakker i Danmark. Vi har benyttet Schenker i vores firma. Kundeservice er ikke eksisterende og surring / sikring af gods er fremmed for dem. + 40 fragtskader på 3 mdr.

1. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej Niklas

Vi er kede af, at vi ikke har kunnet leve op til jeres forventninger.
Vi håber, at I har fundet et andet fragtfirma, der kan klare denne opgave for jer i fremtiden.

Venlig hilsen
DB Schenker

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Livraison aujourd’hui

Livraison aujourd’hui, un lit mezzanine plus bureau, 160 kg!
Âgée de 70 ans, je demande un coup de main pour les rentrer dans ma maison. Réponse du livreur « c’est pas mon boulot »
Le livreur a laissé la palette avec les meubles à l’extérieur de la maison sans qu’il ne soit à l’abri !
Après avoir contacté l’agence pour signaler que le livreur aurait pu être plus sympathique et aider, on m’a répondu « c’est normal, on peut pas les forcer »…
Aucune bienveillance, ni sympathie, ni de l’un ni de l’autre ! À fuir !
C’est une honte, la prochaine fois que je commande, et que je vois que ça passe par eux, j’annulerais ma commande !

18. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Altid super hjælpsomme og service…

Altid super hjælpsomme og service minded.
absolut en af de bedre fragt services som vi har brugt gennem tiden.
forsøger altid at løse alle tænkelige opgaver på bedste vis.

jeg taler ofte med Tanja som altid er super hjælpsom og følger op på status.

20. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej Chris.
Tusind tak for din feedback og vi er glade for, at kunne give jer den bedst mulige kundeservice. Jeg skal give din ros videre til Tanja.

med venlig Hilsen Mette Mørk

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Som erhvervsdrivende

Som erhvervsdrivende, giver jeg et godt råd - hold jeg væk fra dette transportfirma. Jeg har skulle afprøve dem med 1 palle fra spanien, den skulle leveres efter 1 uge, men her efter 2-3 uger venter jeg stadig. Der er undskyld på undskyldning fra firmaet. Gud jøsses et firma, jeg holder mig til GLS i fremtiden.

25. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Birgit fra kundeservice gav os en 5…

Birgit fra kundeservice gav os en 5 stjernet oplevelse og ydede en fantastisk service.
Vi sætter stor pris på den hjælp og super fedt at møde en medarbejder der gør en ekstra indsats for kunderne!
Mvh
Volvo i Ringsted

24. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
DB Schenker Danmark-Logo

Antwort von DB Schenker Danmark

Hej,
Mange tak for anmeldelsen.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super service ved min levering!

Super service ved min levering!

Fin en mail, da min forsendelse blev sendt afsted hvori jeg selv kunne vælge leveringsdagen.
Chaufføren ringede en time inden, og ville blot fortælle at nu var han på vej.
Utrolig hjælpsom med at få kørt pallen helt om i haven, så den ikke stod i vejen i min indkørsel.

26. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr