Virkeligt det værste logistik firma jeg nogensinde har oplevet. Deres leveringstid er mere end amatøragtigt. Vil gøre alt for at undgå dem igen. Tror faktisk ikke at de overhovedet tænker, at de... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Vi har brugt DB Schenker i rigtig mange år, både med export og import forsendelser -desværre lukkede de deres Odense kontor for nogle år siden. men vi får altid god service, hurtige tilbage meldinger... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
DB Schenker leverer ikke til den lovede tid. De sender sms flere gange, endda før forventet leveringsdag, om at varerne vil blive leveret samme dag - men de blev ikke leveret. Har forsøgt at kontakte... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Vores nye sofa havde estimeret leveringstid 14, den 16 kom varen endelig i status af “out for delivery” Dog leverede de den aldrig, 17 er den stadig ikke leveret og der er nu forlænget weekend. D... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
Vi er til stede over hele verden og i Danmark er der to filialer, placeret i henholdsvis Hvidovre og Taulov. Vi tilbyder transport med bil, bane, fly og skib, samt alle kombinationer deraf og du kan bestille alt fra én enkelt sending til en fuldstændig outsourcing af din logistik til os. Vi håndterer transport, mærkning, pakning, lager og distribution. Vi har Europas største distributionsnetværk med daglige afgange til alle større byer i Europa. Samtidig har vi et velfungerende ISO-certificeret ledelsessystem, som blandt andet sikrer høj kvalitet i afhentning og levering, en korrekt afregning til tiden samt transport med minimal miljøpåvirkning. Vi er interesseret i at styrke vores produkter og kundeservice, og derfor vil vi have jeres oplevelser, så vi kan holde forsyningskæder kørende og skabe endnu større værdi med solide transport-og logistikløsninger.
Kontaktinformationen
Helseholmen 31-39, 2650, Hvidovre, Dänemark
- 32 42 50 00
- info.dk@dbschenker.com
- dbschenker.com/dk-da
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 26 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 48 Std.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Rigtig god service
Rigtig god service, da vi ikke var hjemme ved levering. Sød og hjælpsom kundeservice.

Antwort von DB Schenker Danmark
Tanja Frederiksen som sidder med…
Tanja Frederiksen som sidder med Cross-trade udøver fantastisk service, altid hurtig og skarpe priser 😁

Antwort von DB Schenker Danmark
Fik hjælp fra crosstrade afdelingen hos…
Fik hjælp fra crosstrade afdelingen hos Schenker, Fredericia af Tanja Hertzberg med en specialtransport fra Sverige til Tyskland. Fremragende service - info hele vejen igennem og læsning / losning til tiden

Antwort von DB Schenker Danmark
Super god oplevelse.
Jeg har lige haft en leverance fra Spanien med DB Schenker og har sjælent mødt så proffesionelt et transport firma. Da de kom med min vare var jeg ikke hjemme, men tilbød at komme igen eller jeg selv kunne hente i Hvidovre.
De var nemme at komme i kontakt med og meget imødekommende.
Specielt en stor tak til Conny Rasmussen der fik det hele til at hænge sammen for mig. Super god oplevelse.

Antwort von DB Schenker Danmark
Ingen info, kan ikke komme i kontakt med DB
Først af alt, DB Schenker er umulige at komme i kontakt med, dvs. man kommer da igennem til en person, men derefter bliver man stillet om og der er så optaget og de lover at man bliver ringet op, det sker aldrig....
Sporing siger at pakken er afsendt fra Sverige den 2 januar og leveringstidspunkt ukendt, det er nu 7 dage siden, det er bare IKKE godt nok....
Stram op, chatrobot Betty er heller ikke brugbar, overhovedet.

Antwort von DB Schenker Danmark
Find et andet firma
Find et andet firma, ikke engang fakturaerne kan de sende til korrekt adresse og efter 5 måneder med tilskrivning af rykkergebyr kan de sjovt nok finde en korrekt email adresse at fremsende det samlede krav til. Det er ikke første gang vi oplever det.

Antwort von DB Schenker Danmark
Brug et andet firma.
Hvad sker der for dette firma.
Afventer en pakke fra Sverige. Den blev indleveret d.23/12-24. 24/12-24 bliver den så registreret som værende nået til Stockholm.
Siden er INTET sket. Kundeservice forsøgt kontaktet, men intet respons.
Under pakkenummeret kan man se, at man forventer levering d.8/1-25 !!!
Øhh. Jeg ved godt at Jul og Nytår kan forsinke leverancer, men her virker det som om, at alle er gået hjem og først forventer at skulle bestille noget et stykke inde i det nye år.

Antwort von DB Schenker Danmark
Uprofessionelt og helt utrolig ringe…
Uprofessionelt og helt utrolig ringe service!
Jeg bliver ringet op at en vare var forsøgt leveret hos mig dagen før. Der var nogen hjemme på det angivne tidspunkt der kunne have taget i mod varen. Der blev ikke ringet på så det kunne høres. Der var ikke blevet lagt telefonsvarerbesked eller sms. Jeg var ikke adviseret på forhånd om at varen ville ankomme.
Jeg får besked om at varen først kan leveres 2,5 uge senere fordi de går på ferie. Efter at have fortalt at det er vigtigt at jeg får varen inden jul, bliver der talt nedladende og jeg bliver stillet spørgsmålet om hvordan jeg forventer de skal levere varen når de holder ferielukket. Og der bliver sagt at det jo ikke er hendes skyld at chaufføren ikke har lagt besked. 😳
Efter en diskussion i telefonen bliver røret lagt på. Så hvad nu?

Antwort von DB Schenker Danmark
Værre end PostNord
Jeg troede PostNord var det værste man kunne komme ud for når det galt transport - indtil jeg blev udsat for Schenker. Jeg bestilte en sending fra Norge som skulle afhentes mandag i uge 44. Den hentede Schenker så ikke før en uge senere. Den blev åbenbart forsøgt leveret for en uge siden uden held selvom jeg var på adressen. Det blev jeg først oplyst i mandags da jeg ringede til min norske leverandør og rykkede for ordren. Jeg bad om at blive ringet op før levering da jeg ikke kan sidde og vente på en chauffør der kommer ml. 8-16 men det blev så heller ikke gjort da de forsøgte at levere i går, tirsdag. I dag fik jeg så fat i en medarbejder der modvilligt ville prøve at få chaufføren til at ringe inden levering. "Det er ikke en service vi tilbyder" - det gør alle andre fragtfirmaer vi arbejder sammen med. Nu krydser jeg bare fingre for at det lykkes at få leveringen i morgen så jeg ikke skal komme med undskyldninger overfor vores kunder der har ventet et stykke tid på denne levering.
HOLD JER FRA SCHENKER!

Antwort von DB Schenker Danmark
Mega uprofessionelt firma
Mega uprofessionelt firma min pakke bliver indleveret mandag i Sverige og kommer samme dag til deres terminal i Södertalje men er ikke kommet undervejs har man spist mig af med at det er gls der levere den men den ligger jo stadig på DB terminalen og nu kan de så ikke finde pakken
Der er jo ikke ligefrem nogen kompensation for den omsætning jeg mister ved at min ikke kommer frem til tiden
Det skal siges at pakken var bestilt så der var god tid til evt forsinkelser men nu siger de at de ikke kan levere inden jeg skal bruge pakken
Godt at DB Schenker ikke står for logistik til krigszoner for så var vi da besat nu
Min tyske leverandør har booket en Palle hos DB Schenker fredag den 27-9 2024 med forventet afhentning samme dag.
DB schenker henter først pallen Tirsdag fordi man havde en lastbil der var brudt sammen men informere ikke mig om dette.
Onsdag ringer jeg for at høre hvad der sker?
Bliver smidt af linjen flere gange fordi ingen gider tage telefonen.
Endelig får jeg kontakt men ingen vender retur med noget som helst og min tyske leverandør får at vide at pallen først kommer frem til mig Mandag den 7 oktober altså 3 dage efter det skulle være brugt.
Hvorfor? Fordi dB schenker skal have pallen fra Stuttgart til Berlin inden den kan køres til Danmark.
Det kommer til at koste en 20-30.000 i tabt omsætning men hvad DB Schenker er jo ligeglade og betaler ikke noget i kompensation.
Havde det her firma skulle køre logistik til fronten i Ukraine skulle det jo nok en tur forbi Frankrig inden det kunne gå til Ukraine, så heldigvis er der da mere prof folk på her.
En ting er sikkert.
DB schenker kommer til at tage pallen med retur på egen regning Mandag og sende den retur samt kreditere alt fragt.
Fremover vil jeg benytte et mere stabilt og mere proff fragt firma som jeg selv hyrer for det her er både uprofessionelt og elendig kundeservice.
Fantastisk service, forståelse og handling!
D.17/7 bestilte vi en tagboks hos Thule i hvad jeg troede var nogenlunde god tid - leveringstid iflg. Thule var 3-4 hverdage fra Polen til DK. Da ordren var afsendt, fik jeg en mail fra Db Schenker… PANIK! Levering var pludselig D.29/7, og jeg havde forventet allersenest D.23/7 og vi skal køre på ferie i Italien nogle dage inden forventet levering. Ringede til Db Schenker og blev stillet videre til Steen i deres Kbh afd.. Steen greb bolden lige med det samme, lovede at følge op, presse forsendelsen hurtigere videre hvis han kunne. Steen ringede min. 3 gange og gav updates og hvor langt forsendelsen var på det givne tidspunkt.
I dag D.23/7 kl.13:45 blev vores tagboks leveret, endda også af en flink og hjælpsom chauffør!
Steen, håber du ser det her! Du har helt sikkert reddet vores første kør selv ferie, og tusind tusind tak for din super service 🤩 Db Schenker bliver klart favoriseret næste gang jeg skal have sendt eller leveret noget!😃
Outstanding service.
En stor TAK til Nana Palm og hendes team for en outstanding service. Hun reddede vores fredag. Tak for indsatsen. 🙏🤩🙋♂️

Antwort von DB Schenker Danmark
Fantastisk support fra det danske…
Fantastisk support fra det danske kontor i Hvidovre.
De ringer tilbage som aftalt. Kan virkelig anbefales

Antwort von DB Schenker Danmark
Deres implementering af kunder er 1…
Deres implementering af kunder er 1 klasses

Antwort von DB Schenker Danmark
Fantastisk og personlig service og kan altid få fat i en der kan hjælpe
Altid en fornøjelse at få leveret af Schenker transport.
kvalificeret og meget personlig hjælp og service.
Kan anbefale dem på det varmeste.

Antwort von DB Schenker Danmark
hurtig tilbagemelding med tilbud

Antwort von DB Schenker Danmark
Brug andre!
Jeg skulle have leveret min pakke for 10 dage siden, men der sker intet. Der står at der er closed/holiday, men det er der jo ikke.
Når man forsøger at ringe, så er det som om nummeret ikke findes.
Siden anmelden er det blev løst og min pakke er leveret.

Antwort von DB Schenker Danmark
Hvornår mon DB Schenker leverer? Ingen ved det
Vores nye sofa havde estimeret leveringstid 14, den 16 kom varen endelig i status af “out for delivery”
Dog leverede de den aldrig, 17 er den stadig ikke leveret og der er nu forlænget weekend.
Der har absolut ingen kommunikation været fra DB, ved skriftlig henvendelse vælger de bare ikke at svare.
Har du mulighed for at vælge anden leverandør så gør det! Selv post nord slår dem. Og det siger ikke så lidt

Antwort von DB Schenker Danmark
Min vare fra fra Frankrig var desværre…
Min vare fra fra Frankrig var desværre forsinket, men Tanja fik løst problemet og holdt mig opdateret hele tiden. Så stor ros til Schenker og Tanja herfra, og tak for hjælpen :-)

Antwort von DB Schenker Danmark
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







