Banner for Ascent

Ascent Bewertungen 

406
•
TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Het team van Ascent heeft mij geweldig geholpen. Het eerste flesje parfum kwam helaas defect en lekkend binnen, maar zonder enige moeite hebben ze een nieuw flesje opgestuurd. Dat noem ik nog eens... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

As always the scent is really good... I love that the company propose new parfums each year and I must be honest, I also miss some old ones. If the parfum would last longer than usual - ok for a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ik had brown de geur al tester en die was fantastisch. Bleef 12 uur lang hangen. Na de volledige fles gekocht te hebben bleek de echte versie na een paar uur vervlogen te zijn. Flinke kwaliteitsvers... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Geweldige parfums. Heb zelfs het slimme abonnement dat elke maand parfum stuurt. Heb ze allemaal liggen. Maar teal en white zijn echt me favorieten!!!

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Parfum- und Kosmetikanbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Refillable perfume extract with lasting impact. We invest in the finest ingredients — not in wasteful packaging. Better for you, better for the planet.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

406 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,2

Alle Bewertungen

(406)

305 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Definetly getting the automatically charged refills

Amazing products, their smells are unique and the starter pack is a great way to get to know the company.

26. Juli 2026
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Martin,

Thank you for your review!

We’re really happy to hear you’re enjoying the fragrances and that the Starter Pack was a great introduction to Ascent. We truly appreciate your support!

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered two scents—the brown and…

I ordered two scents—the brown and orange ones—after testing all six. Personally, these two suited me best, a choice confirmed by the many positive reactions I received. These came from women, but—notably—mostly from male friends and acquaintances.
The best reactions, however, come from my wife; she says that if I leave the house and she stays home, she can still smell the fragrance all day long around her. Because besides lingering on me, the scent apparently clings surprisingly well to clothing and bedding. So, room sprays are no longer needed (LOL).
I am delighted with these scents and would certainly recommend them to others.

8. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear S. Kolberg,

Thank you for your review!

We’re really happy to hear that Brown and Orange turned out to be such a great match for you; and even better that you're getting so many compliments. Your wife’s comment about still being able to smell the fragrance around the house definitely made us smile!

It’s great to hear that both the scent and longevity are living up to expectations. Thank you for recommending Ascent and for sharing your experience with us. Enjoy Brown and Orange!

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tried it because I genuinely like the…

Tried it because I genuinely like the concept as a perfume enthousiast. But all smells are intense and lacking subtle notes that make it pleasant. Immediately washed away all of them. Quality must improve before I buy a new batch.

8. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Bart,

Thank you for giving Ascent a try and for sharing your feedback.

Fragrance is very personal, and we completely understand that our scents will not be the right match for everyone. Our perfumes are extrait de parfum and therefore intentionally have a higher concentration and stronger presence, but we’re sorry to hear that you found them too intense and that the scent profiles lacked the subtlety you were looking for.

If you would prefer not to keep your order, you are of course welcome to return it. Please feel free to contact us (hello@ascent-store.com) and we’ll be happy to help you with the return process.

We really appreciate the feedback and will certainly take it into account as we continue developing and improving our fragrances.

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mijn houder ging stuk, parfum flesje lekte

Mijn houder ging stuk, waarschijnlijk door een lekkend flesje dat erin zat.en is daardoor de linm losgekomen. Had email gestuurt maar krijg precies een antwoord van een AI bot. Spijtig

Bedankt voor jullie reactie.
Ben blij met de oplossing.

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Tom,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Onze excuses voor het ongemak en ook voor de manier waarop onze eerdere reactie is overgekomen.

We hebben inmiddels een nieuwe order voor je aangemaakt, zodat je een vervangende houder en nieuwe parfum ontvangt. Hopelijk is het hiermee snel opgelost!

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Handige flacon

Van alle geuren vind ik Red de enige die ‘te doen’ is. Ik heb een flacon besteld omdat het flesje heel handig is om mee op reis te nemen. De geur blijft een uurtje of 4 hangen daarna ruik ik het niet meer. In het flesje zit ook ongeveer de helft vergeleken met een geurtje dat je bij Douglas koopt. Met de dure merken is dit toch echt wel anders. Arabians Tonka van Montale ruik ik na 10 uren nog bijvoorbeeld.

26. Juli 2026
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Will,

Bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te horen dat Red je het meest aanspreekt en dat je het compacte, reisvriendelijke ontwerp handig vindt.

Onze refills bevatten inderdaad 20 ml en zijn bewust kleiner en navulbaar ontworpen. De geurconcentratie is hoog, maar de houdbaarheid kan per geur, huidtype en persoon verschillen.

Jammer dat Red bij jou na ongeveer vier uur niet meer goed waarneembaar is en daardoor niet aan je verwachtingen voldoet. We waarderen je feedback en nemen deze mee.

Liefs,
Ascent

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waar is mijn pakket?

Ik krijg heeeeel veel berichten dat het pakket onderweg is, al ruim een week. Maar ik kan het pakket nergens volgen want dan staat er pakket code onbekend. Ik heb al gemaild, geen reactie en het telefoonnummer werkt niet.

11. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Kim,

Bedankt voor je feedback!

Wat vervelend dat je al zo lang meldingen ontvangt, maar het pakket niet kunt volgen en nog geen reactie hebt gekregen.

Zou je je ordernummer met ons willen delen? Dan zoeken we de zending direct voor je op en kijken we wat er aan de hand is met de tracking.

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Keurig op tijd geleverd maar de…

Keurig op tijd geleverd maar de proefjes raken los en door elkaar zodat ik later niet meer weet welke ik lekker vond .. jammer proefjes zijn te klein .. deze krijg ik vaak gratis bij mn parfumeur!

26. Juli 2026
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Emmy,

Bedankt voor je feedback!

Fijn om te horen dat de bestelling netjes op tijd is geleverd. Jammer dat de proefjes tijdens het gebruik los zijn geraakt en door elkaar zijn gekomen.

Gelukkig staat de naam van de geur ook op ieder flesje, zodat je altijd kunt terugvinden welke geur je hebt getest. De samples bevatten 2 ml en zijn bedoeld om iedere geur meerdere keren te kunnen dragen voordat je een favoriet kiest. We nemen je feedback over de verpakking uiteraard mee!

Hopelijk hebben we je nu verder geholpen!

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Very delayed

Love the scent, but it's been three weeks since I ordered my starter pack, and I still haven't received any information about when it will arrive.

Customer Support told me the product is out of stock, but their website says it's in stock.

At this point, I have no idea when I'll receive my order.

The Discovery Kit arrived very quickly, though, so I think my starter pack order might be stuck for some reason. Unfortunately, Customer Support hasn't been very helpful.

18. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Paulina,

Thank you for your review.

Availability can sometimes differ depending on the exact combination of fragrance and case selected. We’re sorry that our customer service has not provided the support or clarity you expected.

We have checked your order and can confirm that your Starter Pack has now been shipped and is currently in transit. You should receive your order shortly.

We're sorry for the inconvenience and we hope you will enjoy your chosen perfume!

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My order was sent to the wrong address…

My order was sent to the wrong address because of the system mistake. General answer from the help desk. Was no interest to solve the problem so no money, no perfumes.

26. Juli 2026
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Iryna,

We’re sorry that this situation has been frustrating, but we would like to clarify that your case has not been ignored.

As we explained by email, the parcel is still in transit. Unfortunately, we cannot arrange a replacement while it is still with the courier. As soon as it is returned to our warehouse, we will resend the order to the correct address.

Your payment and order have not been lost, and we remain committed to resolving this as quickly as possible.

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

De bestelling was super snel binnen

De bestelling was super snel binnen. Maar ik was teleurgesteld over hoe klein de sprays zijn. Gewoon net zo groot als de testers die je gratis krijgt bij een nieuwe parfum. De geuren is niks op aan te merken. Voor iedereen zit er wel een lekker geurtje bij

26. Juli 2026
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Marie-Louise,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd en dat er voor iedereen wel een lekkere geur tussen zit.

We begrijpen dat de formaten van de sprays kleiner kunnen aanvoelen dan verwacht. De Discovery Set is bedoeld om alle geuren meerdere keren rustig te kunnen testen voordat je een favoriet kiest. Op onze website staat ook vermeld wat de inhoud is van de tester flesjes.

We waarderen je feedback en wensen je veel plezier met het ontdekken van de geuren!

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Geen aanrader….

Er zijn enkele lekkere geurtjes in de discovery box, maar ze blijven niet lang hangen. Vervliegen vrij snel…
Ik vind de prijs voor 1 flesje parfum van 20ml veel te duur voor wat het is.
Ik ben geen fan en zal dus geen vervolgaankoop doen. Helaas.

2. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Dorien,

Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat de geuren bij jou snel vervliegen en dat de prijs-kwaliteitverhouding daardoor niet aan je verwachtingen voldoet.

Onze geuren zijn parfumextracten met een hoge concentratie parfumolie, maar de geurbeleving en houdbaarheid kunnen helaas per huidtype verschillen. We begrijpen dat je daarom geen vervolgaankoop wilt doen en waarderen het dat je de Discovery Set hebt geprobeerd en je ervaring met ons deelt.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons een mail te sturen naar hello@ascent-store.com

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don’t fall into the €25 cadh back trap!

I have spent many emails and customer service does not tead the mails properly so the answers they give you are not an answer to the questions posed.
One thing I want to warn about: dont fall into the cashback trap of €25 they offer! The scent is either out of stock or the ‘deal’ does not apply if you are not interested to buy a case (I was given one so don’t need another one!).
The scents are very heavy, very masculin.
There was only one scent I liked but I will have to pay another €29 if I want to buy a refill only!!!
So then I will pay over €50 for 20 ml of perfume…. Seriously?!
Dont fall in the trap, it is a pity this is not a trustworthy company!

29. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Antonia,

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear that both our customer service and the Discovery Set offer left you feeling disappointed.

The €25 voucher is intended for a Starter Pack, which includes both a refill and an Ascent case. We understand that this may not be suitable when you already own a case, and we’re sorry if this was not communicated clearly enough beforehand. Also, when your preferred scent is out of stock, we’ll extend the validity of your discount code so you can still use it once the scent is back in stock.

We also regret that our replies did not properly address your questions. That is not the level of service we aim to provide. Our fragrances are gender-free, although we understand that scent preferences are very personal and that some may have felt too heavy for you.

If you have any questions, please let us know!

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Blij met de geboden oplossing

Er waren problemen geweest met Bpost en ik kreeg mijn bestelling niet aan . Toch ben ik heel tevreden met de oplossing dat Ascent mij geboden heeft . Dankje !

3. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Muriel,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that your order never arrived. Could you please share your order number with us? We’ll look into this and help you find a solution as quickly as possible.

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wacht al langer dan een maand op mijn…

Wacht al langer dan een maand op mijn bestelling.
Klantenservice gemaild en kreeg eerst meteen een fijn antwoord, bij de 2e keer dat ik contact zocht, moest ik maar zelf contact opnemen met iemand, geen idee met wie ook geen contact gegevens, en moet ik zelf zorgen dat ik mijn pakket krijg.
Er was aangeven dat t adres niet klopt maar heb alles nagekeken en alles klopt, heb zelfs een brievenbus voor pakketjes.
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik een refund wilt ontvangen, echter wordt er nu niet meer op mijn mail gereageerd.
Ik weet hoe lastig t soms is om op een klantenservice te werken maar pak dit probleem op.

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Nicole,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat je al zo lang op je bestelling wacht en vervolgens niet duidelijk bent geholpen. Dat is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Wil je je ordernummer met ons delen? Dan zoeken we dit direct uit en zorgen we ervoor dat er een passende oplossing komt.

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic

Quick, lean and Dutch! Most of all, great concept, beautiful design, and gorgeous smelling perfume for all.

9. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Kerwin,

Thank you for your review.

We’re happy to hear that you love the concept, design, and fragrances.

Enjoy your perfume!

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Convincing concept

Nice to have the experience with the small Version. Too bad Ascent expects you to try them all in one week. Nevertheless I chose the orange one and am very grateful. Nice scent beautiful package. Very convincing.

26. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Christine,

Thank you for your review! We’re happy to hear that the Discovery Set helped you find your favourite and that Orange was the winner.

We also understand that one week can feel a little short to properly experience every fragrance, so we really appreciate your feedback. Enjoy your new scent and its packaging!

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tof cadeau voor mijn puberzoon!

Ik heb als cadeau voor mijn puberzoon die alles graag zelf wil beslissen een doosje Ascent proefmonsters gekocht en daarmee heeft hij een paar dagen met aandacht geëxperimenteerd. Uiteindelijk koos hij voor 💜 purple en daarvan hebben we met de kortingscode van de proefjes een grote fles besteld. Hij is helemaal de man met z’n geurtje.
Nu wil z’n jongere broer heel graag de 💙 blue… maar hij mag zich nog eventjes verheugen!

Topervaring. Leuke manier (met het bestellen van de proefjes) en gaaf product. Het enige jammere vond ik dat ik maar mails bleef krijgen met dat mijn kortingcode bijna verliep (die had ik al ingezet) en dat ik die dus niet nóg een keer kon verzilveren 😅

25. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Frances,

Bedankt voor je review.

Wat leuk om te lezen dat je zoons een favoriete geur hebben gevonden! Ook bedankt voor je feedback over de herinneringsmails. Per Discovery Set is er 1 kortingscode geldig. Onze excuses dat je hiervoor nogmaals een mail hebt ontvangen, terwijl de kortingscode al was gebruikt. We nemen dit mee om de ervaring verder te verbeteren.

Heel veel plezier met Purple, en alvast met het vooruitzicht op Blue!

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Waardeloze shop

Waardeloze shop, beloven dat je je aankoopbedrag van de proefversie (6 testers voor 25 euro) terugkrijgt bij een volgende bestelling van een geur die jij het lekkerste vond. Idd diverse mail herinneringen gehad voordat de tijd verloopt dat je van deze korting gebruik maken kan, maar als je klikt op bestellen is en maar één geurtje te bestellen, de rest is 'tijdelijk' uitverkocht. Nou dus uiteindelijk geen vervolg geurtje besteld. Waardeloze actie dus. Mij zien ze niet meer terug.

15. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Beste Sonja,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We begrijpen heel goed hoe teleurstellend het is wanneer je na het testen een favoriete geur hebt gekozen, maar deze tijdelijk niet beschikbaar blijkt te zijn.

Wanneer een kortingscode dreigt te verlopen terwijl de gewenste geur niet op voorraad is, verlengen we de geldigheid van de code. Jouw code is ook verlengd en kan gebruikt worden wanneer de gewenste geur weer op voorraad is.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via hello@ascent-store.com.

Liefs,
Team Ascent

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I didn’t like the smells i am sorry but…

I didn’t like the smells i am sorry but I don’t like them!!

21. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear Jacqueline,

Thank you for your review.

We're sorry to hear that you didn't like our fragrances. Scent is very personal, and we completely understand that not every collection is the right fit for everyone.

If you've ordered a Discovery Set, you're welcome to return it within 14 days of receiving your order for a refund.

Our customer support team will be happy to help you with the return process.

Kind regards,
Team Ascent

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Service was fine

Service was fine. I didn’t like the frequences.

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Ascent-Logo

Antwort von Ascent

Dear E.M,

Thank you for your feedback. We’re glad to hear that you were satisfied with our service, although we’re sorry the fragrances were not to your taste.

Scent is very personal, and we appreciate you giving Ascent a try.

Kind regards,
Team Ascent

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr