Airtime | Power Your Mobile Life Bewertungen 

5.994
•
TrustScore 3.5 von 5

3,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

To be honest I don't know how the system actually works. I signed up and picked my chosen companies but I have purchased from them since but I don't seem to be gaining any 'points' but any no sufficie... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

This rewards scheme used to be better but it's slowly been eroded. Boots are no longer participating, it seems, and the new prize draw that replaced the monthly challenges is nowhere near as good. I... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Good idea for cashback off mobile bills but I invariably have to wait forever for confirmation that money has actually reduced my phone bill , and currently week has passed and not even sure my latest... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic little app that allows me to take money directly off my phone bill by recognising my everyday purchases. Literally does its work in the background and rewards me in the process!

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Cashback-Anbieter

Vom Unternehmen geschrieben

Turn your buys into highs! Join 4 million members who are making their mobile bills drop just by elevating their spending habits. Connect your cards, shop with over 200 well loved brands, cash in your rewards and boost your mobile life 🚀


Kontaktinformationen

3,3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

5994 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 96 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,3

Alle Bewertungen

(5.994)

325 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Airtime Rewards isn’t as good as it used to be.

Over the past year, I’ve managed to earn two £10 Airtime Rewards credits. However, I redeemed another £10 credit in August, and it has still not appeared on my September bill.

I have also experienced issues with retailer offers: the B&Q link did not work a few months ago, and the overall selection of participating retailers seems much weaker than it used to be. The new weekly missions, which have replaced the previous challenges, do not feel particularly worthwhile or motivating.

Unless these issues improve, it may be time to move away from Airtime Rewards and look at alternative cashback options.

17. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're sorry to hear about the frustration this has caused. Missing redemption credits and broken offer links certainly don't reflect the seamless experience we aim to provide. We want to investigate your missing £10 August reward right away and ensure your account is fully up to date.
We also appreciate your honest thoughts regarding retailer availability and our new weekly missions, we're constantly working to expand our brand partnerships and refine our features to make earning rewards worthwhile, so your input is incredibly valuable to us.
We have reached out to you directly via Trustpilot to request a few account details so our Member Experience team can review and resolve this concern immediately. Please check your inbox or notification request from Trustpilot when you get a moment.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No help with missing mobile credit

Absolutely appalling customer support.

I redeemed £10 to be credited to my mobile bill at the start of April. It got to the middle of May and no credit had been applied.

I contacted Airtime customer service to look into the issue. I was requested to send copies of recent bills which I duly provided. Airtime advised that they would chase up the missing credit with my mobile provider.

I have since then chased several times over the course of 4 months with a standard response of they are still waiting for info from my mobile provider.
Having now chased again - mid September, they have advised that I now need to get my mobile provider to provide proof the credit was not applied.

Its really not worth the effort in order to try and get the credit so have requested my account and all data be deleted from their systems.

There are far better platforms for earning cash back most with much more choice in retailers.

Avoid

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologise for the frustration and delay you experienced.

To clarify what happened: when a redemption delay occurs, we rely on the mobile network to investigate and confirm the billing adjustment on their side. Because this process took far longer than expected, our team requested additional confirmation to resolve the issue as quickly as possible. We completely understand how tedious this became for you, and we take responsibility for failing to provide a smoother resolution.

Please note that mobile bill redemptions are processed as a credit note applied directly to your account with your provider.

We want to make this right. Due to the excessive delay and the inconvenience caused, we have re-added your rewards back to your Airtime balance, along with an extra amount as a gesture of goodwill.

If you would still like us to proceed with your account deletion request, we will honor that immediately, just let us know. However, we truly hope this gesture helps rebuild your trust in Airtime.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful customer service

Awful customer service. ive been trying to get an issue resolved for weeks now. a redemption gone wrong and Vickies repsonse continues to be the same response ignoring the issues at hand. ive asked for them to call me and they dont bother. its a waste of time. they dont have a dedicated complaints email and its the same useless person responding with no actual resolve.

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

We are truly sorry to hear about your frustration and apologise for the delay and miscommunication in resolving your redemption issue.

We would like to clarify what happened behind the scenes. Our support team, including Vickie, reached out to you multiple times to verify your mobile network details so we could process your request correctly. Once you were able to confirm that your account was listed under the wrong network, our team immediately updated your profile information and fully re-credited your account with the missing redemption.

We have since sent you a follow-up message confirming that this resolution is complete and your account is up to date.

While we understand how frustrating the delay was before we identified the network discrepancy, we take your feedback about our communication and complaints process seriously and will use it to improve our service moving forward. If you have any remaining questions, please reply directly to our latest message so we can ensure everything is working smoothly for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Was good but now next to useless IMO (updated)

Used to be good, but now a very poor selection of retailers that many users won’t be remotely interested in (certainly compared to sites like JamDonught). You also have to wait ages for most retailers cashback to even become payable (JamDonught is instant).


Recently had some of my eBay tracked transactions reversed by Airtime. When I queried why, AirTime insisted that I provide a copy of my bank statement. Absolutely no way, that’s private information! They then went and unilaterally decided to close the ticket that was raised regarding this issue.

Just not worth the effort any longer & I will be closing my account just as soon as I’m able to cash out.

** Response to AirTime **

Respectfully you specifically requested (more than once) a copy of my bank statement & you didn’t ask that any non-relevant info was obscured.

Airtime recently changed it so that only new eBay customers transactions are eligible for cashback & therefore I firmly believe that it was AirTime & not eBay that reversed the transactions. Either way as an existing customer the transactions shouldn’t have tracked in the first place & that’s clearly an AirTime issue rather than blaming the retailer. I’ve also had another eBay transaction ’track’ since raising this issue with you, so of course full expect you to reverse that one too.

18. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for your response and for updating your review with those additional details. We appreciate you sending over your account information. We’ve reviewed your account and have just responded directly to your open query with a resolution.
Regarding your privacy concerns, asking for proof of purchase or payment confirmation is standard when investigating disputed transactions with retailers, but we completely understand why sharing account documentation feels intrusive. You are always welcome to redact any sensitive, non relevant financial details on those documents.
For eBay transactions, eligibility rules, including restrictions for existing versus new customers, are defined by the retailer and outlined in our terms of service. That said, we completely understand how frustrating it is when an ineligible purchase tracks only to be reversed later. We're actively working with the retailer to update the tracking logic to prevent ineligible transactions from appearing in your feed in the first place. Please check your inbox for our latest message regarding your account.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

If it’s work is nice but for me mostly not track properly

I do like it when it works.
My eBay purchases never been tracked so every time I have to fill out a form. Which I would t bother but always need to wait 30 days before I can do it. Probably they expecting people forget it.
I did purchase on website “loaded” and I have to wait 14 days before I can claim for missing cashback.

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for your feedback, and we’re really sorry for the frustration with tracking your purchases. We know how annoying it is when things don’t track automatically. The waiting periods before submitting missing claims are required by our retail partners so they have time to verify transactions on their end, it’s definitely not meant to make you give up on your rewards! That said, we completely understand how tedious it feels to manually fill out forms, especially for frequent purchases like eBay.

We’d love to take a closer look at your account to see why tracking is consistently failing. Please reach out to our support team directly so we can look into this and get your missing rewards sorted out as quickly as possible.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Its money for doing nothing

Its money for doing nothing other than your normal spending. Has become less rewarding of late and don't like the prize draws rather than rewards. However its a free app so can't complain (too much)

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for leaving us a 4-star review! We're glad to hear you enjoy earning money on your everyday spending. We really appreciate your honest feedback regarding our reward structure and prize draws. We are constantly experimenting with new ways to add value, but we understand that predictable rewards are a priority for many of our users. We'll be sure to pass your thoughts along to our product team as we work on future updates.
Thanks for being a part of our community, and please reach out anytime if you have more suggestions on how we can make the app even better!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The last few months I've hardly got an…

The last few months I've hardly got an rewards, after years of loving the app. Now with the introduction of these weekly missions that you have to unlock just for prize draw entries, I can see me using it even less. I don't want to have to check airtime to do a mission every few days just for a random chance of getting a reward. I liked just signing up to a challenge at the start of the month.

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for being a long term user and for sharing your feedback. We’re really sorry to hear that the recent transition to weekly missions has felt more like a chore than a reward. We are actively reviewing how these new features land with our loyal members, and your input is being passed directly to our product team.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Not easy to log in as always need a pin…

Not easy to log in as always need a pin sent, even with Apple devices. but rewards are very good. I will continue to use.

6. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thanks for the great feedback! We're glad you're loving the rewards, but we hear you on the login friction, security pin checks can be a hassle, so we're actively looking into smoother login options.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Money off my bill for spending 💰

I get money back from shopping on line at high street shops from food, clothes, to home. Helps pay towards our mobile phone bills. What more can you ask for, get money back whilst spending, win win.

6. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for the fantastic 4 star review! We couldn't agree more, earning savings on your everyday essentials really is a win win. Happy saving on those phone bills!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Airtime is really great and keep me…

Airtime is really great and keep me updated on rewards and offers
The best 👍

6. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for the fantastic 5 star review! We’re thrilled to hear that you love the app and enjoy staying updated on all our rewards and offers. We really appreciate your support! 👍📱

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Bring back monthly challenges

Please bring back the monthly challenges. They were a great incentive, and rewards were guaranteed if you achieved them. I very much preferred them to the new prize draw format.

6. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for your review and feedback! We completely understand why you miss the classic monthly challenges. While we introduced the new format to try something fresh, we hear loud and clear that you preferred the certainty of the previous challenge rewards. We are constantly reviewing member feedback to shape future updates, so we will be sure to pass your comments directly to our product team as we work on improving our reward incentives!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Far too complicated for very little…

Far too complicated for very little reward. Confusing and over complicated.

5. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

We’re very sorry to hear that you found the app confusing and complicated to use. Our goal is to make saving money on your phone bill as effortless as possible, so it’s disappointing to know we missed the mark for you.

We are actively working on streamlining our interface and making the earning process simpler and more transparent. We really appreciate your feedback, as it helps us focus on where we need to make things easier for our members!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not Happy

They can improve by keeping in touch. I raised a issue with them since August and I have phoned ,I get no reply to my phone calls and when I email them all they say is my ticket has been updated

2. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

We are deeply sorry for the delay and frustration this has caused you. We want to assure you that your issue has been raised directly with the provider, and our team is actively investigating the situation internally to reach a resolution.

We know it has taken much longer than expected, and we sincerely apologise for the lack of clearer communication along the way. We are working hard to get this resolved for you as soon as possible, and we appreciate your patience while we finalise this.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Poor overall

Poor customer service, not really trying to resolve issues
Very limited selection of retailers

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear about your experience and we appreciate you providing us with your details to look into this further.

We did respond to your previous correspondence, and our team has since reached out again to assist you and help resolve these issues. We would love the opportunity to support you further, so please check your emails so we can help. We appreciate your feedback regarding our retailer selection and are continuously working to expand our network.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Airtime

A great way to generate discounts on your phone charges

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thanks for the 5 stars! We’re delighted to help you chip away at those phone bills!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great little app

Great little app. Full of great (all be it small) ways to accumulate a few quid. I use mine towards my phone bill. Usually get between £5 and £10 a month off my bill!!!!

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Saving £5 to £10 every month adds up fast, what a fantastic result! Thanks for the brilliant review and for sharing your experience! 📱💰

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Rewards are enticing but progress is…

Rewards are enticing but progress is slow. APP installs in fits and starts.

3. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for your review! We're glad to hear you find the rewards enticing, but we're sorry to hear that your progress feels slow and that you've experienced installation issues with the app.

Performance glitches like fits and starts certainly aren't the experience we want for you. We are constantly optimising the app for smoother performance and working to add more earning opportunities, so stay tuned for future updates!

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

This used to be a really good incentive…now it’s rubbish!

This used to be a really good incentive idea, the monthly challenges were a challenge but I liked them, now they’ve been replaced and it’s rubbish, especially if like me, you don’t really shop online. You also have to go through their link so you can’t use any other cashback sites. Could do better Airtime!

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for sharing your feedback. We completely understand your frustration, especially if you prefer shopping in-store rather than online. Losing features you previously enjoyed like the classic monthly challenges is disappointing.

We’re constantly evaluating our program structure and retailer partnerships to ensure there are plenty of ways for both in-store and online shoppers to save. Your input is crucial as we work to make improvements, and we’ll be passing your comments directly to our team.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I have been doing this app for a few…

I have been doing this app for a few yrears and it is a straight forward app and easy to use. Handy list of stores as well as the reward from each shop. However, they have now got rid of the bonus you received for hitting targets which did make you shop more to hit the goal. I have also on a few occasions had a promo code to enter to get a bonus but it hasnt worked. i have emailed the company with a screen shot of the error and am awaiting a response. If i am not eligible for the code why send me the email???

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thank you for being a loyal member over the years and for sharing your honest review. We’re glad you find the app clear and easy to use, though we understand your disappointment regarding the changes to challenges and your recent experience with the promo code.

We have looked into this for you, and it turns out that specific code was sent out in error as this code has previously been used. However, our team have added this bonus to your account as a gesture of goodwill, we want to ensure you still feel supported! Your feedback is hugely valuable to us, and we are using it to improve our system so we don't encounter these issues again in the future.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

money back from shopping on line at…

money back from shopping on line at high street shops from food, clothes, to home. Helps pay towards your mobile phone bill. What more can you ask for to get money back whilst spending

2. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airtime | Power Your Mobile Life-Logo

Antwort von Airtime | Power Your Mobile Life

Thanks for the fantastic review! We couldn't agree more, earning savings on everyday shopping really is a win win. Enjoy your lower phone bills!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr