Poole Audi Bewertungen 

521
•
TrustScore 4.5 von 5

4,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The Audi experience gives you that bit extra, Tim was great always very helpful and not pushy. Very please with the car and the bottle of wine that came with it

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superbly helpful and personable staff, who gave frank and open advice and helped us make decisions regarding our car chose. Trading in was made easy, along with hand over of cars and documentation... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It was all so simple whilst being informative and exciting at the same time. I love my new car. Daniel was so helpful and patient.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Everything seemed pretty ok until the rubber mats that Audi Poole were suppling with the car we had bought were not in stock. I was told they were going to be sent on, nothing received. Now 2 months... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Autohändler
  2. auch in
  3. Audi-Händler
  4. Fahrzeugservice

Über Poole Audi

Vom Unternehmen geschrieben

WELCOME TO POOLE AUDI

Poole Audi is the only Audi approved Centre in Dorset and West Hampshire, we are proud to represent the Audi brand within the region.

Our passionate sales team, combined with the skills of our specialist Audi trained technicians, ensure that a seamless service is provided to all our customers in every aspect of their Audi experience.

To achieve this, we invest for the future with our customers as the highest priority. Our customer-oriented view on decisions is driven by customer feedback and we always strive to ensure our customers' convenience comes ahead of our own. This is reflected in our customer satisfaction scores, as measured by Audi UK.

visit our website book your service like us on facebook

Kontaktinformationen

4,5

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

521 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,5

Alle Bewertungen

(521)

58 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Excellent service. Fantastic attention to detail and very good after care.

24. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Rob,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are thrilled to hear you had excellent service with us and that our team were able to look after you during your visit. I will pass on your kind words and please do not hesitate to contact us if we can help you any further.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy and Friendly experience finding…

Easy and Friendly experience finding and upgrading my car. Took the time to explain things and support throughout the process and genuinely pleased and generous on collection. Customer Service first class thank you

17. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Jan,

Thank you for leaving us a 5-star review. We are so pleased to hear you had an easy and friendly experience whilst upgrading your vehicle. It's great that our team were able to provide you with first class customer service and support you throughout the whole process. I will pass your kind comments on to the team and we hope you are enjoying your new Audi.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT ALLOWED TO BUY A CAR FROM POOLE AUDI

Being mature enough not to hold a grudge against Poole Audi, I saw a car there and paid a deposit. The salesperson Laurent Reynolds did his best to enable me to buy the car, not aware of my past history with them until I mentioned it, just before I was about to pay the balance and collect the car.
When he called, I was told that I was persona non grata there, and they were not to sell me a car. I made the choice of asking for my cash back and sadly cancelling the sale. It shows that Poole Audi had instructions not to sell me a car again because I gave them, and rightly so, a one star rating. This rating does not reflect on the efforts of Laurent Reynolds who was great to deal with. Unfortunately the company are not, however, they can put things right by allowing me to buy the car if Mr Elms sanctions it. All it takes is a call/text/email and I can pay in full, cash. No hard feelings and my review will reflect this when/if I hear from them.

Update 8pm 7 Jan: Nothing heard from Poole Audi and they have sold the car since this review. Disappointed but not surprised as they never wanted to sell to me.

31. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Dear Firkindolloper,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear you have not had the experience you deserve at Poole Audi. A Sales Manager will investigate this for you immediately and contact you shortly.

Please accept our apologies and thank you once again for your valuable feedback.

Kind regards
Emma – Poole Audi

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Nearly £2000 on issue to be resolved…

Nearly £2000 on issue to be resolved last year and now it’s back. KWIK FIT £90 same issue resolved.
Wouldn’t ever touch you again. The car is a couple of years old and even purchased from you.
Disgusting. It saddens me you can get away with this

2. Januar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Dear Charlotte,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear you have not had the experience you deserve at Poole Audi.

Unfortunately, we cannot see any bookings relating to your name, so would be extremely grateful if you, or the owner of the vehicle, if that is not you, would kindly supply us with the vehicle’s registration number, along with your contact details- https://www.pooleaudi.co.uk/contact .

Once we have this information, we will investigate your concerns and contact you immediately. Please accept our apologies and thank you once again for your valuable feedback.


Kind regards,
Eugenia – Poole Audi

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My partner made an enquiry.

My partner made an enquiry.
Multiple emails back and forward with Elle.
Unnecessary questions asked we requested a video.
No video received after asking multiple times.
Contacted another dealer.
Picked up our lovely new car today.
I wouldn’t even service it here.

8. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Dear S Thomas,

Thank you for taking the time to leave us a review and provide us with important feedback, we are sorry to hear that you have not had the experience you deserve at Poole Audi.

After reviewing our records, we can confirm that we sent a video to your provided contact details and have made several attempts to reach you, including follow-ups from our team. However, we understand that you may have been busy or unable to respond at the time.

Although you have decided not to proceed on this occasion, if there is anything we can do to help in the future, please do not hesitate to contact us at https://www.pooleaudi.co.uk/contact or on 01202 775050.

Kind regards,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Professional workers

Professional workers, I have received my car on time as agreed

5. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Ramy,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are delighted to hear you had a positive experience with us and that our team were professional during your visit. I will pass your kind words on to the team and if there’s anything we can do to make your next experience even better and earn that 5-star rating, please do not hesitate to let us know.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid Audi Poole - Dishonest and Unprofessional Service

I am deeply disappointed with my experience purchasing an Audi S5 from Audi Poole. From start to finish, the level of service was unacceptable, and their lack of honesty and professionalism has left me questioning the integrity of the dealership.

Firstly, Audi Poole failed to perform the pre-sale 149-point check that is promised with Audi Approved Used cars. The vehicle was sent out with:
• A scratch in the paintwork that wasn’t present when we paid the deposit.
• A chip in the windscreen.
• A broken heating element on the air conditioning.
• A passenger door lock that didn’t work.
• A GDPR breach, as the previous owner’s personal information and bills were left in the glove box.

These issues made it clear that the car did not undergo the promised 149-point inspection or even receive a basic valet before being handed over to us.

When we handed the car over for repairs, Audi Poole failed yet again. The door lock still didn’t work, and the previous owner’s documents were still in the glove box when the car was returned to us. To make matters worse, the car had developed a rattle, so we took it to our local Audi dealership for a second opinion.

Our local Audi garage informed us that the car was flagged as mapped/chipped (TD1), which voided the warranty that Audi Poole had assured us was in place. Not only does this violate Audi’s Approved Used Car policy, but it also constitutes a major misrepresentation of the car’s condition at the time of sale.

Audi Poole has been dishonest and unprofessional throughout this entire process. They sold us a car that should never have been marketed as Audi Approved Used and failed to address the issues we raised. I strongly advise anyone considering a purchase from Audi Poole to think twice. Trust is essential when buying a car, and unfortunately, Audi Poole has proven themselves to be entirely untrustworthy.

7. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Dear Rhiannon,

Thank you for sharing your concerns. We're truly sorry that you feel let down by your experience.

Please rest assured that we take great care in thoroughly checking the history and inspecting each vehicle to the highest standards. If there is any occasion where we have not met those high standards, we will always take action to put things right, as we have here in offering to bring the vehicle back to rectify the issues or we are happy to provide a full refund.

We hope you find this resolution fair, and we remain committed to ensuring your satisfaction.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From the start staff were very helpful…

From the start staff were very helpful and helped with information when needed. The handover of the new car was quick and easy.
When it’s time to change cars again Poole Audi will be the first place I will call.

27. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Jason,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are delighted to hear you had a positive experience with us and that our team were helpful and informative during your visit. It's great that we were able to ensure the purchase and handover of your new Audi was quick and easy and we look forward to welcoming you back to us again in the future.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought a used Audi Q3 from Poole Audi

We bought a used Audi Q3 and the Poole Audi sales representative, Hayley Keeping, was very helpful, knowledgeable and professional.

29. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello P F,

Thank you for your feedback. We're thrilled to hear that Hayley provided helpful, knowledgeable, and professional service during your Audi Q3 purchase. We hope you’re enjoying your new Audi and look forward to assisting you again in the future!

Kind regards,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

5 star service

I have not bought a car from a main dealer for many years but I was really impressed with the service and attention to detail I recieved to ensure I was happy with my purchase. Ivan really wanted me to be happy and worked with me to make that happen! The unveiling was a touch a class

5. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Julian,

Thank you for sharing your experience. We're delighted to hear that Ivan provided such exceptional service and attention to detail, ensuring your satisfaction with your purchase. The unveiling moment is something we love to make special, and we're so glad it added a touch of class to your experience. Enjoy your new Audi, and we look forward to welcoming you again in the future!

Kind regards,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First class service from Poole Audi

First class service from start to finish when purchasing a car Kept informed all the way and everything was so straightforward. Very helpful, efficient staff particularly Jordan Field in sales!

23. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Cp,

Thank you for your kind words. We're thrilled to hear you had a first-class experience with us. Keeping you informed and making the process straightforward is our goal, and we're glad Jordan Field stood out with his helpfulness and efficiency. Enjoy your new Audi, and we hope to see you again in the future!

Kind regards,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was very happy with my experience at…

I was very happy with my experience at poole audi . I purchased an audi TTS lovely car . Sam was very professional and made sure that everything that needed to be done was ready for the handover . Really pleased would use poole audi again .

23. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Jacky,

Thank you for sharing your experience. We're delighted to hear how happy you are with your new Audi TTS and the service you received. We are pleased to hear Sam’s professionalism and attention to detail made the handover a smooth and enjoyable process. We look forward to welcoming you back to Poole Audi in the future!

Kind regards,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very friendly and knowledgeable people

Very friendly and knowledgeable people. I dealt with one salesperson throughout the process of buying my new car which meant it was a seamless and enjoyable experience

12. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello RB,

Thank you for sharing your experience. We're delighted to hear that working with a single salesperson made the process seamless and enjoyable for you. Your kind words about our friendly and knowledgeable team mean a lot. Enjoy your new Audi!

Kind reragds,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service from start to finish.

Brilliant service from start to finish.
Very knowledgeable and people who listen to their customers.

13. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Emma,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are delighted to hear you had brilliant service with us from start to finish and that our team were able to assist you during your visit. We really appreciate your kind words and please do not hesitate to contact us if we can help you any further.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A good experience…

Poole Audio did everything they said they would do. Laura Pennington was very helpful in dealing with the sale and responding to all queries.

19. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Good afternoon,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are so pleased to hear you had a positive experience with us and that Laura was very helpful throughout the purchasing process of your new Audi. I will be sure to pass your kind comments on to the team and please do not hesitate to contact us if we can assist you any further.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Inadequate checks and service

A7 purchased 2 years old. Within 36 hours it required a litre of oil. Minimal attempts to apologise by Poole Audi. No attempt to offer me recompense.
Three weeks later Poole Audi informed me the new clutch fitted required further new parts to be fitted - in Poole. Minimal explanations - little attempt to offset inconvenience to me and 300 miles on the clock. Purchase Process - Delays in responding to my emails and difficulty in contacting my salesperson. Who also asked my former occupation on two occasions. Intrusive. Delay in car being ready for collection. It's an excellent car. Hopefully nothing else will go wrong with it.

24. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Dear Richard,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are very sorry to hear you have not had the experience you deserve at Poole Audi. One of our Sales Managers will investigate this for you immediately and contact you shortly.

Please accept our apologies and thank you once again for your valuable feedback.

Kind regards
Emma – Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding

Incredibly happy with the service received from Audi Poole.I purchased a beautiful A4 S line Estate ,I’d like to thank Hayley for being incredible throughout the entire process, friendly knowledgeable - truly professional. Her customer service was next level! The attention to detail Audi provide when buying a car from them is truly outstanding. I am so pleased with my car,and gift wrapping it on the day of collection was a surprise and such a nice touch, made me smile a lot ! All in all fantastic service and fantastic experience -I cannot praise them enough .

8. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Charlotte,

Thank you for your fantastic review. We're thrilled to hear how happy you are with your Audi A4 S line Estate and the exceptional service Hayley provided. Her professionalism and friendliness truly shine, and it's great to know the attention to detail and special touches made your experience even more memorable. Enjoy your new Audi, and we look forward to welcoming you back at Poole Audi in the future!

Kind regards,
Eugenia - Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New car

This is the 2nd car iv bought from Poole Audi
Always had 5star service
All my questions answered swiftly
A big thank you to Daniel for making the purchase of my a3 run smoothly

19. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Richard,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are delighted to hear you had another positive experience with us here at Poole Audi and that our team were able to help you find the perfect Audi A3. I will pass your kind words on to Daniel and we look forward to welcoming you back to us again in the future.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

New car is really nice……5star…… but…

New car is really nice……5star…… but they lose a star at Audi Poole because they keep you waiting so long…..it’s like they think they are the only ones with stuff to do…..waits of 20 to 30 mins when picking up or dropping off car.
They lose another star because of the ridiculous price of Audi accessories….£160 for a rubber boot mat !! £450 for an Audi dashcam when the best buy in Which is a little over £100!!!!

27. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Dear Adrian,

Thank you for taking the time to leave us a review and provide us with important feedback, we are sorry to hear that you have not had the experience you deserve at Poole Audi.

We take all feedback seriously and would like to address your concerns regarding waiting times in more detail. Please don’t hesitate to get in touch with us directly at https://www.pooleaudi.co.uk/contact or by calling us on 01202 775050. We value your insights and are keen to ensure we improve where needed.

Regarding the pricing of accessories, we understand your concerns and regret any confusion. As accessory pricing is set by Audi UK, we are unable to influence it locally. However, we apologise if this was not clearly explained during your visit.

Kind Regards,
Eugenia – Poole Audi

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New car

We had seen the vehicle my wife wanted online at Poole Audi, we rang them to put a deposit down as we were away at the time and don’t even live near Poole, but it was the right vehicle. From the initial call to collecting the vehicle, and the follow,up communication, everything was perfect. Our salesman was Cameron who couldn’t do enough for us.

1. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Poole Audi-Logo

Antwort von Poole Audi

Hello Trevor,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We are delighted to hear you had a positive experience with us and that Cameron was able to help you find your perfect Audi. It's great that he was able to support you throughout the purchase and handover of the vehicle and also check that your were happy after driving away. We hope you are enjoying your new Audi and please do not hesitate to contact us if we can assist you any further.

Kind regards,
Emma - Poole Audi

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr