We komen regelmatig bij de Makro omdat de sfeer goed is en er veel producten aangeboden worden die wij gebruiken. Echter vandaag bij de Makro Breda haringen gekocht die nog ruim 3 dagen goed moesten z... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Rond uit belachelijk, ik heb een verkeerd product gekregen. Makro zegt gewoon het is u probleem u heeft het gekocht via onze site maar bij een andere leverancier. Voor verjaardag volgende week produc... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Mij was toegezegd dat miin pakket 3 0f 4 juni geleverd werd heb al 2x gebeld naar de makro pakket zweeft ergens in het buitenland en niemand van de makro kan mij verder helpen waardeloos laatste keer... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Pakket niet bij ons bezorgd en klantenservice telefonisch onbereikbaar. Krijg bandje dat ik op ma T/m vrij tussen 9-17 moet bellen wat ik doe. En als je Makro algemeen nummer belt dan helpen ze ook... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
In 2023 is de Makro webshop gelanceerd, een nieuw platform met een breed assortiment horecaproducten. In de tussentijd hebben enkele duizenden klanten de webshop gebruikt om hun horecazaak uit te rusten. Met het brede assortiment professionele producten, vinden eetkraam, restaurant, bar en hotel al hun horecabenodigdheden eenvoudig online. Dit komt door een groeiend assortiment met al meer dan 60.000 producten in verschillende productcategorieën, zoals keukenapparatuur, kantoorbenodigdheden, servies, schoonmaakproducten en nog veel meer. Of het nu gaat om de speciale espressomachine uit Italië, de originele paellapan uit Spanje, hoogwaardige keukentechnologie uit Duitsland of zelfs wegwerpartikelen voor duurzame en ecologische voedselpresentatie. Deze en vele andere producten zijn verkrijgbaar voor professionele klanten in de Makro webshop.
Kontaktinformationen
Deutschland
- www.makro.nl
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Woche
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
bedorven haring
We komen regelmatig bij de Makro omdat de sfeer goed is en er veel producten aangeboden worden die wij gebruiken. Echter vandaag bij de Makro Breda haringen gekocht die nog ruim 3 dagen goed moesten zijn maar bedorven was. Dit hadden we vorig jaar ook al een keer. Prima kan gebeuren maar op mijn verzoek aan de servicebalie, om de lading te controleren werd de vraag afgedaan met "we wachten tot er meer klanten terug komen met bedorven haring". Lijkt mij toch een kleine moeite om een pakje open te trekken om de landing te controleren in plaats een risico te lopen met je voedselveiligheid!
Rond uit belachelijk
Rond uit belachelijk, ik heb een verkeerd product gekregen. Makro zegt gewoon het is u probleem u heeft het gekocht via onze site maar bij een andere leverancier. Voor verjaardag volgende week product nodig, ik zeg maak een nieuwe order aan dan bespreken we later hoe de verkeerde doos terug kan.
Dit wordt geweigerd nu moet mijn dochters teleurstellen.

Antwort von makro.nl Webshop
Defecte enorme koelkast terugsturen: wat een gedoe!
Na teleurstellingen met tweedehands koelapparatuur kocht ik in april 2026 een nieuwe horecakoelkast via de webshop van Makro. Dan blijkt dat je via Metro koopt, de Duitse versie van Makro. Maar oké, prima. De koelkast werd gebracht en op een pallet binnen gezet. Het was nog een heel gedoe om hem uit te pakken (kast van ruim 2 meter hoog en 75 diep/breed) en neer te zetten. Helaas bleek hij niet goed te werken, ik moest hem instellen op 1,5 graad om met moeite 6-7 graden binnentemperatuur te bereiken. Toen ik eind mei twee weken op reis ging, heb ik hem schoongemaakt en uitgezet. Na de reis weer aangezet en helaas, geen koelactiviteit meer. Ik had verwacht dat er een monteur zou komen maar nee, de kast moet teruggestuurd. Daarvoor moet ik hem inpakken met noppenfolie en karton etc, en bij de deur klaarzetten. Een kast nogmaals van 100 kg en ruim 2 meter hoog. Al dat verpakkingsmateriaal moet ik dus ook aanschaffen. Waardeloos.
Het enige dat op zich prima is, is de klantenservice van Makro. Je krijgt snel iemand aan de lijn en ook op mails wordt snel geantwoord.

Antwort von makro.nl Webshop
Bestelling via webshop gedaan
Bestelling via webshop gedaan, maar per abuis zelf verkeerde maten besteld, ik heb het optijd aangegeven via klanten service en het werd super netjes opgelost volgende dag al weer geld terug en de juiste artikel kwam iets later maar al om al verrassend snel geholpen en ben zeer tevreden met mijn bestelling!

Antwort von makro.nl Webshop
Gisteren 12 flessen 7up gekocht (2 x 6…
Gisteren 12 flessen 7up gekocht (2 x 6 pack).
Vreemd smaakje aan.....gewoon 5 maanden over de datum!.
Voor zo'n bedrijf toch wel lichtelijk schofterig....je maakt mij niet wijs dat met zoveel personeel niemand dat heeft opgemerkt, gewoon bijna een half jaar.

Antwort von makro.nl Webshop
Waardeloos aflevering
Mij was toegezegd dat miin pakket 3 0f 4 juni geleverd werd heb al 2x gebeld naar de makro pakket zweeft ergens in het buitenland en niemand van de makro kan mij verder helpen waardeloos laatste keer dat ik wat heb gekocht bij de makro sligro levert de volgende dag op afspraak kun je tenminste op bouwen.
Gaat wel om ruim 300 euro

Antwort von makro.nl Webshop
Goede service en eerder geleverd dan…
Goede service en eerder geleverd dan beloofd, de tent is makkelijk in gebruik en stevig....blij mee!!!🙂

Antwort von makro.nl Webshop
Er ging met de macro zelf niet zoveel…
Er ging met de macro zelf niet zoveel mis, wel met de eierballen die de Makro verkoopt.
Normaal overheerlijk, dus we dachten, als we thuis zijn even een eierbal bakken, omdat we de hele dagal onderweg waren.. doen we de eierbal in het frituur, valt die hele eierbal uit elkaar, we hebben 2 gekocht, dus toen de volgende, die bleef zo ongeveer in elkaar, maar het paneer wat er om toe zat was totaal anders als normaal! Het viel er dan ook aan alle kanten vanaf.
Dus mooi 2 normaal heerlijke eierballen, die je weg kon gooien,de ene bleef nog een beetje plakken, daar was de smaak als vanouds.
Dus, geknoei met die eierballen, en daar betaal je ook nog behoorlijk voor!
Dus geld weg en geen eierballen weer kopen!
Schamen moeten jullie om zo te gaan knoeien.
Dit heeft niets met de Makro te maken, maar alles met de producent van de eierballen!

Antwort von makro.nl Webshop
Geen levering, geen service
Bestelling geplaatst op 8 april via Makro.nl. Nooit geleverd. Contact opgenomen op 29 april waar mijn bestelling blijft. "Helaas zijn er tijdens de levering onvoorziene problemen ontstaan. De vervoerder heeft aangegeven dat uw pakket tijdens het transport verloren is gegaan.".
Een latttenbodem van 120x200cm, verloren gegaan.
Zou zo snel mogelijk opnieuw opgestuurd worden. Natuurlijk niks meer van gehoord. Op 12 mei opnieuw contact opgenomen, bestelling zou al voorbereid worden om te worden verzonden. Uiteraard niet gebeurd.
Op 18 mei wederom contact opgenomen, geen oplossing. Ik kan annuleren, maar Makro doet niks om het probleem op te lossen.
Kortom, nooit bestellen bij Makro.nl.

Antwort von makro.nl Webshop
Ik heb een eettafel besteld
Ik heb een eettafel besteld. Bij levering ontbrak het tafelblad en in plaats daarvan kreeg ik een doos met inhoud die niet voor mij bestemd was. Ik heb meerdere keren contact gehad, en iedere keer verwijst de Makro naar een externe leverancier. We zijn nu een maand verder en tot op heden is er nog steeds geen oplossing voor het ontstane probleem. Ondertussen zit ik met goederen in mijn huis waar ik helemaal niks mee kan. Hele slechte service. Eerste keer dat ik hier iets bestel en ook meteen de laatste keer!

Antwort von makro.nl Webshop
De bordjes met de prijzen zijn bestemd voor gymnasten
Ik weet niet of dit ook geldt voor andere makro vestigingen buiten die in Breda maar deze vestiging heeft de nonfood afdeling helemaal omgegooid waardoor de klant op zoek moet naar waar zijn gezochte artikel ligt. Dat is op zich niet erg maar de makro heeft nu de boeken, kleding e.d. uitgestald op een stapel pallets waar de bordjes met de prijzen verticaal op zijn bevestigd op iets meer dan kniehoogte. Gevolg is dat men bijna op de knieën moet om te weten te komen wat de prijs van een artikel is. Ik heb dit als bijzonder klantonvriendelijk ervaren en heb het tijdens mijn bezoek aan een van de leidinggevenden gemeld; in dat gesprek kreeg ik bepaald niet het idee dat iets met die klacht gedaan zou worden want " het is beleid vanuit het bedrijf".
Het zou de Makro sieren wanneer zij meer rekening zou houden met met name de oudere klanten en voor een duidelijke prijsdisplay zouden zorgen naast het serieuzer nemen van de beleefd gegeven kritiek van de klant.

Antwort von makro.nl Webshop
Geen woorden voor zeer slecht

Antwort von makro.nl Webshop
Misleiding in de advertentietekst.
Misleiding in de advertentietekst.
Ik was op zoek naar een bierproeverijset met glazen. In de beschrijving van het product staat dat er 4 glazen a doorsnede 6 cm inpassen. Het staat er op zo'n manier dat je denkt dat er glazen bij zitten, maar bij aankomst van het product was het alleen het rekje met 4 gaten erin. Bij het navragen en aangeven dat het misleiding is werd er gezegd dat zij er geen boodschap aanhadden. Ronduit een slechte reactie!
@makro reactie, het is juist de klanten service die er geen boodschap aan hadden dat de tekst misleidend is, en kort gezegd moesten we het maar even bekijken!!

Antwort von makro.nl Webshop

Antwort von makro.nl Webshop
Makro Webshop NEE bedankt.
Ik had dus via Makro Webshop een parasolvoet gekocht bij VidaXL. De parasolvoet had een fabrikagefout waardoor deze waardeloos was. Makro doet er alles aan om zijn snor te drukken en niets op te lossen behalve steeds verwijzen naar de partner-verkoper waarmee je het zelf maar op moet lossen. Na een aantal boze mails hebben ze toch als intermediair opgetreden en is de aankoop terug genomen en gecrediteerd. Bij Makro Webshop doe ik geen aankopen meer!

Antwort von makro.nl Webshop
Keurig besteld en afgeleverd
Keurig besteld en afgeleverd
Contact met klantenservice was uitstekend, dankjewel Macro 👍🏼

Antwort von makro.nl Webshop
Makkelijk te bestellen en netjes…
Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd door bezorger.

Antwort von makro.nl Webshop
Laat je niet misleiden...
Laat je niet misleiden door de webshop van Makro. Het lijkt alsof je bij Makro koopt, maar in werkelijkheid zijn zij niet de verkopende partij en doen ze niets als er problemen ontstaan.
De klantenservice stuurt je mails alleen maar door naar de echte verkoper. Bel je voor hulp, dan krijg je iemand aan de lijn met een krijsend kind op de achtergrond, compleet onbereikbaar en zonder enige service. Je wordt volledig aan je lot overgelaten. Geen ondersteuning, geen oplossingen, alleen frustratie.

Antwort von makro.nl Webshop
Waardeloze zooi Metro chef van de Makro
Waardeloos, frituurpan 2e keer gebruikt en kapot. Lampje brande wel maar warmt niet meer op. Schoon gemaakt, in de doos gedaan en telefonisch contact opgenomen.
Lastig om je verhaal uit te leggen doordat de telefoniste niet goed Nederlands spreekt. Kortom met pan naar vestiging Amsterdam. Deze bij de service balie proberen af te geven maar dat gaat niet zo makkelijk. Mevrouw behandeld mij net alsof ik haar probeer op te lichten. Eindelijk af gegeven en krijg geen andere pan. Viel buiten de weken garantie. Ondanks dat hij nieuw is. Daarna kreeg ik 2 maanden later bericht dat ik hem kan ophalen. Garantie op reparatie is 90 dagen, op moment van bezorging. Lekker dit. Nu de pan weer 2x gebruikt en weer stuk. En natuurlijk buiten de Garantie. Ik raad dan ook aan absoluut geen metro chef apparatuur te kopen. Garantie waardeloos en de behandeling van de Makro is beschamend slecht.

Antwort von makro.nl Webshop
bestelling na maand nog niet gekregen, ondanks betaling
meer dan een maand geleden heb ik een bestelling bij Makro gedaan en betaald, werd gezegd dat de betaling niet gelukt was, heb bewijs van betaling opgestuurd, heel veel mailtjes en telefoontjes verder heb ik nog geen spullen of evt. retourbetaling, nooit heb ik dit meegemaakt dit is een malafide bedrijf, waar ik nooit meer koop, ik waarschuw iedereen om nooit te betalen bij dit bedrijf, dit ruikt naar oplichting. wees gewaarschuwd!!

Antwort von makro.nl Webshop
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







