Great Little Trading Co. Bewertungen 

2.230
•
TrustScore 4 von 5

4,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Not opened parcel yet, it is a Christmas present bought for granddaughter to replace the current GLTC kitchen which is now 6 years old. I am expecting it to be the same wonderful quality as the existi... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Buying things to help with my grand-daughters toys. Book cart (to limit the number of books baby pulls onto the floor) and animal storage cubes to hde the 'messy' stuff and pale pink/ flesh coloured... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Great quality products... when they eventually arrived. We had to chase customer services multiple times for our order and every time it seemed as though they had completely forgotten to ship it. Chri... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very pleased with my daughter’s Abbevilke storage unit. We went for a selection of baskets (bear face, rabbit, two tone soft, pink). Sturdy design, simple instructions and delivered within a week. I... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kindermöbelgeschäft
  2. auch in
  3. Babyausstattungsgeschäft
  4. Bettenfachgeschäft
  5. Geschäft für Dekoration und Inneneinrichtung
  6. Kinderheim
  7. Kinderspielzeuggeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Great Little Trading Company (GLTC) is an award-winning, British business founded by two parents in 1996 to provide genuinely useful products which young families really need. Here at GLTC we design and produce a unique collection of high-quality wooden toys, furniture, and storage ideas for families. Our aim is to help parents create happy, comfortable homes for their children, and to help children learn and blossom through fun, imaginative play. We rigorously test everything we design for safe use by children and we only sell what is beautiful, purposeful, and long-lasting. Check out our full product range at gltc.co.uk


Kontaktinformationen

4,0

Gut

TrustScore 4 von 5

2230 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 87 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,0

Alle Bewertungen

(2.230)

204 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So easy to order

So easy to order, and so well packaged. The instructions were brilliant, and the finished Trinket Shelf looks great. I'll probably order a couple more. Thank you.

21. Juli 2026
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that you found the ordering process so easy and that your Trinket Shelf arrived well packaged. It's great to know that the instructions were clear and that you're pleased with the finished result.

We're especially pleased to hear you're considering ordering more. Thank you for your support and kind feedback. We look forward to welcoming you back again soon! 😊

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great nephew loved for his 3rd birthday

Great nephew loved for his 3rd birthday

21. Juli 2026
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that your great nephew loved his gift for his 3rd birthday. There's nothing better than knowing our products help make special occasions even more memorable.

Thank you for choosing us, and we hope he enjoys many hours of fun with his new toy! 😊

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery!

Order with me in less than 24 hours. That's impressive.

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that your order arrived in less than 24 hours. Providing a fast and reliable service is something we take great pride in, so it's wonderful to know we exceeded your expectations.

Thank you for your support, and we hope to welcome you back again soon! 😊

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID – order not received

Ordered back on the 29th June with 'delivery within 7 days'. Since then I've still not received the bulk of my order, I had an email AFTER ordering saying 10 working days, then a further email saying now 14 working days. I emailed a week ago to ask when I would likely be receiving the order and was fobbed off with a £15 discount off a future order which I declined without any actual update of my order. After chasing again they have now stated they can't even find the product in the warehouse despite still selling it online citing a 7 day delivery window.

The status of the order should have been checked when I first chased, so I could have resolved and made a choice as to what to do. Poorly managed, little in the way of apology and now assuming I'll be waiting for just as long for a refund.

AVOID AVOID AVOID

29. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for taking the time to share your experience. We're very sorry to hear that your order did not arrive as expected and that the communication around the delay fell short of the standards we aim to provide.

We understand how frustrating it must have been to receive changing delivery estimates and then discover there was an issue locating the product after you had already contacted us for an update. We also appreciate your feedback regarding the lack of clear information and the impact this had on your confidence in us.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We take comments like yours very seriously and will be reviewing what happened so we can improve our communication and stock management processes going forward.

If this matter has not yet been fully resolved, please contact our customer service team directly with your order details, and we will ensure it is investigated as a priority. We appreciate your feedback and are sorry that, on this occasion, we let you down.

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I'm so glad to have purchased from them

Thank you for the beautiful items

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for your kind review! We're so pleased to hear that you're happy with your items. It means a lot to us that you took the time to share your feedback.

We hope you enjoy your purchase, and we look forward to welcoming you back again soon. Thank you for choosing us! 😊

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very efficient

I opened my book sling to assemble to find the fabric sling was missing. I immediately contacted GLTC and they sent the slung by courier as my grand children were arriving. Very impressed with this speedy service.

Love my toy chest too - perfect for our space

19. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Hi Mrs Burrough

Thank you so much for your lovely review.

I'm delighted to hear that we were able to get the replacement sling to you quickly before your grandchildren arrived, and that our team could help resolve the issue promptly.

It's also wonderful to hear that you're pleased with your Toy Chest and that it's perfect for your space!

Thank you for taking the time to share your experience. We hope your grandchildren enjoy using both items for many years to come.

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had an issue with a damaged order

I had an issue with a damaged order. Sally helped me resolve this almost immediately. I would highly recommend GLTC due to the service and aftercare you receive should you (hopefully not) have any issues!

I will be a repeat customer and not put off by this!

22. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Hi Brooke

Thank you so much for your wonderful review.

I'm delighted we were able to help resolve the issue with your damaged order quickly, and it's lovely to hear that you were happy with the service you received.

Your recommendation means a great deal to us, and we're especially pleased to know that you'll be shopping with GLTC again. We really appreciate your understanding and your kind words.

We look forward to welcoming you back soon!

Kind regards
GLTC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

ORDER 10081795406

ORDER 10081795406
It is now 4 weeks we have placed our order, incompetent, useless staff can t find our bed ( they have no less than 13 other beds in that style, still can t find any of them😱!!), still blaming it on shambolic warehouse move logistics , and now to add insult to injury we are being either fobbed off or ignored, no reply to our emails any more and nothing to say to our Special Needs son who so wanted this bed as the more grown up version of his beloved Aspace Charterhouse Daybed, this is just disgusting and beyond infuriating, zero customer service, zero customer care.

17. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

I am so sorry that you still haven't received your Charter House Bed, we really are disappointed that we have let you down. I can see you have been in correspondence with my colleague Sally who has explained that we are missing one of the boxes with the side panels. I understand you do not wish to accept her alternative proposal and she is therefore issuing a full refund today. We also have ensured that this line has been removed from the website so this issue does not occur again. Sincere apologies that we have let you and your son.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely awful company

Absolutely awful company, I ordered a book case over a month ago and nothings arrived. I’ve sent several emails and tried contacting them on Facebook too and no response. I have no idea if it’s even been despatched and I can’t even get a refund at the moment as I’m getting no response back to my emails. I’d never use or recommend this company to anyone, but I will be taking this further.

14. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for your feedback, we are so sorry that we let you down. We have been going through a warehouse move which caused significant delays, that said we have still been keeping in touch with customers and replying to emails so it's disappointing to hear that you weren't replied to. We will investigate this. I have looked at your order and I can see you have raised a chargeback with your bank, therefore you will receive a refund. Now that a chargeback has been arranged we can't issue a refund in our system as it will come via the bank. Apologies again for the poor service, we will do better.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Genuinely concerned that this company…

Genuinely concerned that this company is in financial trouble. Placed an order on the 11th May. It’s now the 4th of June and still not been dispatched. Emailed numerous times and they keep fobbing off excuses about warehouse moves. Would never have ordered if I’d known this would be the case. So disappointing

11. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

We am so sorry that you have experienced issues with your delivery, our warehouse move has caused significant delays. We have investigated the status of your order and can see it is now fulfilled, we hope you are satisfied with your products even though our service has let you down. We are working hard to improve our lead times and resume our normal service levels. Apologies for the inconvenience, Best wishes GLTC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful Customer Service

I ordered an item for my granddaughter and found out she already had it. I emailed Great Little Trading Co and even though the item had been sent out (really quickly) they arranged for it to be returned to them and refunded me straight away. Wonderful customer service.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Thank you for the feedback we are so grateful

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered the Paxon modular shelving…

I ordered the Paxon modular shelving unit on the 24th April, which was part of my son’s birthday present to do up his room.

I ordered a couple of parts from Habitat due to having a voucher there, and it came next day.

The rest from GLTC have still not arrived, and will be a month since ordering. This is after chasing (as was not told this would take this long) and being told ‘it will be within 2 weeks, if not sooner’. As of Monday, that will have passed.

In all my emails, not ONCE was an apology given. Just ‘this is the update’.

Absolutely appalling service, and had I not already ordered the parts from Habitat (of which the return time has lapsed due to how long it’s took GLTC) I’d be cancelling and going elsewhere.

Don’t blame your warehouse move - this is your poor planning and management.

I will never order from them again and will advise anyone else to do the same.

24. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

We are so saddened to read this review and a truly sorry for the poor service you have experienced. I can see that your order has now been received, however I understand this way late. This feedback has been passed on so we can improve in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item not received, company seems to be in trouble

Ordered on 22nd April and haven’t received it 3 weeks later - asked for a delivery estimate but told they can’t give one, then finally got a tracking number yesterday, only to be contacted by the delivery company this morning to say they’ve not received the item yet either - seems to be chaos! They’re blaming a warehouse move, why they are still taking orders they can’t fulfill? No sincere apology, or offer of a discount or partial refund etc., just really poor customer service. The delay has delayed completion of my son’s bedroom which was meant to be done for his birthday (there is a handyman waiting to fix furniture to the wall, so it has delayed all the other jobs he’s coming to do too). I’ve ordered a few times in the past and recommended them, but they’ve lost my custom for how poorly this has been handled.

22. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Hi Charlie
Thank you for taking the time to share your experience, and we’re truly sorry for the frustration and inconvenience this delay has caused you, especially with the impact on your son’s birthday and the work you had scheduled. We completely understand how disappointing this must have been.
We want to sincerely apologise for both the delay and the lack of clear communication you received. This isn’t the level of service we aim to provide. As you mentioned, we have recently been undergoing a warehouse transition, which unfortunately caused disruption to many orders, but we fully appreciate that this should have been communicated much more clearly and proactively.
We’re also very sorry that you weren’t given a clearer delivery estimate sooner and that the tracking information added to the confusion rather than providing reassurance. That’s something we're actively looking into.
We’d really like the chance to put this right for you. Please could you contact our customer care team at: info@greatlittletrading.co.uk
Please include your order details so we can prioritise your case and discuss an appropriate resolution for the inconvenience caused.
We truly value your past support and recommendations, and we’re sorry to hear we’ve let you down on this occasion. We hope we can regain your trust.
Kind regards,
GLTC

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delayed Delivery, Wrong Item Received, Customer Support Not Proactive.

I am very disappointed with Great Little Trading Co. It feels as though everything that could have gone wrong has gone wrong throughout the whole customer experience. Initially I experienced site issues meaning that my legitimate discount codes were not applying at checkout. After completing a purchase, my order was significantly delayed. I had to chase the order several times before it was dispatched. When the order finally arrived they had sent it in the wrong colour. I have been waiting for almost 2 months for a resolution and I have not yet received a replacement in the correct colour. Overall I don't think that this is an acceptable level of customer service.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

I am so sorry that you are yet to receive your Sling Bookcase and that you have overall not had the experience that we aim to provide. We will investigate again when the stock of the Natural Sling will arrive and be in touch with a date as soon as possible. We are truly sorry for the inconvenience. Best wishes Lisa

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid the company, they don’t dispatch at all

Place my order at the stat of April, there was no dispatch for 3 weeks I wrote a email couple week after the order
and asked for a refund no one answered for more than a week and the next email. Awful service!!!

30. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

Hi Valery, I am so sorry that we let you down. We are in the middle of a major warehouse move which has caused delays. We understand that 3 weeks for dispatch isn't acceptable, we will investigate why it didn't go out within our 10 working day lead time. I am also sorry that you didn't receive a response for a week, our average response time is 16 hours at the moment, so this shouldn't have happened. Again, I am so sorry we let you down. Best wishes Lisa

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I can’t get over how poor the service…

I can’t get over how poor the service is from this company. I placed an order on 13th April, and it has still not been dispatched. They keep saying they are experiencing delays because of a warehouse move, yet they continue to push discounts and money-off offers to drive more sales. I’ve asked for an update as to when my order will be dispatched, and they simply say the can’t give me one. I’m so disappointed, I will avoid this company at all costs in the future.

13. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

I am so sorry that we have let you down with our delivery. We are working extremely hard to resume our normal service. I understand that provides you with little reassurance currently as you have already been in contact. If you would like to provide your order ID we will investigate again and find out what the latest status of your order is. Best wishes Lisa

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unfortunately had to cancel

Unfortunately, I had to cancel my order as it wasn’t despatched in anywhere near the timeframe advertised on the website. Fortunately, customer services did respond and refund me, but clearly need to improve on despatch and delivery times based on recent reviews.

17. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

I am so sorry to read that we let you down with our delivery. We are currently in the middle of a warehouse move which is causing some delays. We're trying our hardest to ensure minimal disruption during this period and that we contact customers to advise of delays. I am truly sorry we let you down on this occasion. Our normal service will resume very soon.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a wooden farm set a few weeks…

Ordered a wooden farm set a few weeks back. Apparently the first got sent to the wrong warehouse so they are resending another out. This was last week. Still no order received or no update of dispatch. Have now stopped responding to emails. Would not order from them again, not impressed!!!

15. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

I am so sorry to hear we let you down. We are currently in the middle of a warehouse move which has caused some disruption. If you can provide your order ID we will investigate what has happened with your order. Best wishes Lisa

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a transport woven storage…

Ordered a transport woven storage basket despite having a previous bad experience with this company to give them a second chance. Ordered 11 days ago. No product received at all. Emailed 5 days ago asking for update. No response. Will not use again. It looks like I’m not the only one as recent reviews are very mixed.

28. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

I am so sorry to read about your recent experience. I can see your order was delivered on Monday 20th April and that there was a delay with your order. We are currently moving warehouses to improve our service but this is causing some short term disruption as we move. We are trying hard to communicate with customers and keep them up to dated. I am sorry to also read you didn't receive a response on email. Could you please confirm which email address you used or if you replied to your order confirmation? We're looking into technical issues as our average response time is 14 hours, so we are concerned that some emails aren't coming through. Best wishes Lisa

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What an amazing company

What an amazing company. I ordered a couple of playsets for my grandson. Delivered very promptly but a toy knife from one of the sets was missing. I messaged on instagram and got an immediate response with an email address. Emailed and again got an immediate reply. A complete new set was posted the next day and arrived this morning. Could not be better service. Will certainly use again and highly recommend. Thank you Great Little Trading Company, so nice to see good old fashioned service.

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Great Little Trading Co.-Logo

Antwort von Great Little Trading Co.

That's so good to hear! Thanks for taking the time to leave such a lovely review 😊

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr