Drive Dynamics Bewertungen 

1.287
•
TrustScore 1 von 5

1,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The directors of this business are convicted criminals convicted of business fraud on the 24th July in Leeds crown court. 46 weeks suspended sentence, £75k fine and 200 hours community service - al... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam! Took money and disappeared as everyone else on here said! After being investigated by BBC Watchdog and having an article written about its shady practices on the Guardian it still continues the... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

As of 12th January 2018, Dynamic Franchises Ltd (trading as Drive Dynamics) ceased to trade and the company will soon be entering into a liquidation process. If you feel you are owed money please... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's been nearly 4 months since I have been promised a refund after my driving instructor didn't show up, I have contacted them over 10 times and each time their awful customer service gives me fake p... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

1,0

Ungenügend

TrustScore 1 von 5

1287 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,0

Alle Bewertungen

(1.287)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible horrible horrible Service. AVOID!

Horrible horrible horrible pleaseee don’t Book with them. I called in on a Friday and told them I wanted to start my lesson ASAP. They said it was all fine for me to start the following Monday. I waited two weeks and I heard nothing from them. So I called in to check, they said that they have appointmented me an instructor and he will be in touch the next day. I waited and nothing. 3 weeks later an instructor contacted me but it turned out they weren’t my instructor. So I had to wait for another week till the right one got in touch and this wasn’t until I sent an email in requesting To cancel my lessons and needing a refund. I finally had an instructor and The first two lessons were fine, but after that the instructor won’t show up and cancelled on me last minute. They still owe me 4 hours of lessons till date. And this was since February. It’s freaking October now. Also the company never answer their phone once they have taken your money and know your number. DONT WASTE YOUR TIME OR MONEY ON THEM.

22. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi there Brenda,
I really would like to be able to assist you and resolve any difficulties you may be experiencing, however at the moment I am unable to as I am unaware of the pupil's identity. The information you have provided does not allow me to access any booking; please could you provide me with the name under the booking? Alternatively, a post code?
This will also permit me to pass your concerns to the relevant departments. It is most disappointing to hear you feel this way; I would therefore like the chance to resolve these matters.
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Can this even be called a company?! Driving me up the wall

UPDATE: Driving instructor decided to part ways with Drive Dynamics and no effort at all has been made to get me lessons or set me up with a new driving instructor. This is an absolute joke now...

It's only after writing a bad review and hassling that I have finally been set up with a driving instructor after much confusion and delays. You may be required to get a refund because no effort is made to sign you up with a driving instructor or to have lessons. Fortunately, the driving instructor has been great and provided me with very useful tips for improvement as well as being flexible. It's a shame there was such a delay and an intermittent driving instructor who didn't know I was set up with him before any lessons took place, since the actual lessons are very good.

Recently after writing this review I was contacted by them very promptly and finally driving lessons were arranged. I was then asked if I could delete (not edit..) this review after the customer services call. It turned out that my driving instructor was given the wrong details (he attempted to call me on the 3rd October, although the number I called him on today he did not recognise and I have never received a call from his number either) and tried to contact the head office but could not get through, hence weeks of no driving lessons. However, a lot more effort should have been made with the call/email system from drive dynamics to keep in touch, especially for the £250 fee for 20 lessons and theory test. I find it extra insulting that they are asking me to remove my review when clearly the issue was only partly resolved after writing this review. This issue should have been resolved in August, 2 months ago and I have still yet to see whether the service is a good one and therefore I'm not sure that working "incredibly hard" describes Drive Dynamics' attitude. You could argue 'incredibly hard' for this afternoon, which only happened after this review was written - where was 'incredibly hard' on the several attempts I made to call your office and get this sorted to be met with empty promises and people not calling back/chasing the issue? Two months is NOT incredibly hard, it's lazy.

21. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Theo,
We pride ourselves on customer satisfaction, so to hear your concerns was most disappointing - we would like the opportunity to resolve this. We maintain our customer service team are committed to provide an excellent service and assist customers with any queries/concerns they may be having. Apologies you feel this was not the case in your situation.
I can see in your notes how hard our team has been working to get you contact from your allocated driving instructor.
I will call you myself now to have a chat about these difficulties you have been experiencing and see how we can resolve them.
Speak soon,
DD

EDIT:
Hi Theo,
I can confirm after our phone call, this has now been quickly resolved in less than half an hour and you will be receiving a call from your instructor today to arrange your lessons. We merely suggested that due to the rapid response you received to resolve the issues you have expressed, that the review be removed or edited to portray an up-to-date reflection.
As we discussed on the phone, the instructor was allocated to you on the 3rd of October. After I spoke to the instructor myself today to resolve this for you, he informed me he attempted to call you that week but there was no answer. He was then on holiday the week after. So in relation to your comment that the instructor had been given the wrong details, as far as I can see and was informed by the man himself, this is not the case.
Again, apologies you feel this way; however we have worked incredibly hard to resolve this for you, and we have been successful in doing so. Anyway, we wish you all the best!
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The most stressful experience ever!!!

Literally don't even know where to start with this atrocious company. I have never even written a review before but i am desperate for people not to give their money to this company as you will never see it again or receive the service promised to you! I was bought a voucher for 6 refresher lessons for my birthday back in May. I was sent a text with the phone number of the driver they had allocated me. I gave him a quick call and was spoken to incredibly rudely. He claimed to have no idea 'how he was gonna get paid' if i had a voucher. He abruptly told me to call Drive dynamics with them to sort it. So of course i did. They tried to find another driver for me and promised to call me back.. this never happened. I then called twice again to be spoken to by different members of staff 'promising me a call back' to witch of course never received. Why they cant just sort it just there and then i'll never know. I then asked to be put through to the refund department.. after waiting over an hour on the phone (says it all) i was told vouchers are non-refundable and they would call me back AGAIN. Which, guess what, never happened. I have since tried on so many occasions to get this sorted and i have been passed through to an automated system asking me to text them as they are very busy. So i text them and guess what.. NO CALL BACK! i eventually managed to get through to someone today who simply said 'sorry i work in sales i cant find out who you are..'. These people have my money.. I'm sure if they didn't have my money in their bank they would be much more helpful in trying to sell me their awful service. This is theft. They have my money and are not providing me with the service.. disgusting.

20. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Rachel,
Whilst we understand your immense frustrations, please accept our apologies for any inconvenience caused. This has been escalated to the relevant department and will be investigated. I have requested you receive a call back Monday by our allocations team to resolve these difficulties you have experienced.
In the meantime, please don't hesitate to contact us. Our customer service line is 03333 01 3333 and press option 4 and is open MON-FRI 09:00-17:00. I assure you that the customer service line will not cut customers off who are already in the queue and their calls will be answered - however if there are a predetermined maximum amount of pupils in the queue already, we no longer permit any more pupils to be put into the queue. We have come to the conclusion, as a company, that making you wait is not beneficial. When this is the case, and the maximum call queue is maxed, we give you a number to text which is our call back service. I can assure you we have a dedicated team who's priority is to get in touch and help you and others. Apologies this has not been the case in the past, however we are working very hard to answer everyone's calls.
Again, apologies you feel this way and for any inconvenience caused - this is being looked into as I say, and will be resolved.
Thank you for your patience,
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AWFUL HORRID COMPANY

AWFUL company, rude useless customer service, always on hold for over an hour, waiting to be contact by an instructore for months, and waiting for a refund for over 3 months, still ongoing, kept being told said the same over and over again, keep being lied to, would not recoment anyone to ever go to them truly awful and appauling company, never been so badly treated by a compnay before.

20. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Good Morning Emily,
I really would like to be able to assist you and resolve any difficulties you may be experiencing, however at the moment I am unable to as I am unaware of the pupil's identity. The information you have provided does not allow me to access any booking; please could you provide me with the name under the booking? Alternatively, a post code?
This will also permit me to pass your concerns to the relevant departments. It is most disappointing to hear you feel this way; I would therefore like the chance to resolve these matters.
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My name is Syed and my postcode is B11 …

My name is Syed and my postcode is B11 3DE
Request: 24551
I booked lessons with Drive Dynamics and my instructor told me he was unable to take them due to a number of reasons. I requested a refund which was accepted and for which I have a confirmation email. Please return my money as it's been so many weeks over the due date. I resist using strong language so please.

19. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Syed,
My most sincere apologies with the difficulties you have experienced with your booking. Be assured this will be looked into and taken seriously. We pride ourselves on customer satisfaction, so to hear your concerns was most disappointing - we would like the opportunity to resolve this.
I will pass this information over to the relevant team as a matter of urgency to be investigated.
Thank you for your patience,
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order #33547

Order #33547

I have given this thieving company enough time to pay the money back.. They promised to pay back by 19/10/2017 and I have been quiet up until now, thinking they will finally fulfil their obligation. THEY HAVE NOT PAID> I am now taking out the action I put on hold to get my money back. I am getting in touch with ROGUE TRADERS and the local ombudsman now. No more being civil or waiting. I am taking this further now. Please do not send a B.S responses just give us our money back.

STILL NO REFUND OR RESPONSE FROM THIS THIEVING COMPANY.

I am now taking legal action against this firm. They will never get away with this. I know my rights. I'd suggest everyone that has been duped out of money from this company should do the same. Just scrolling through the amount of people that have been ripped off financially is not acceptable when some scum CEO suns himself abroad on the proceeds of our hard earned cash. Everyone GET INVOLVED AND GET YOUR MONEY BACK TOO.

You've sent me this same response so many times but you never refund the money. Phoning that number is absolutely pointless as you stay in a queue for so long and still eventually get fed a loaf of B.S. Last time I called I was told we'd receive our refund on October 19th and still didn't get it. We just want our money back. I also know that you don't want us to create a new review as it gives you more of a negative scoring. Hence I will keep on creating new reviews and plunging you further into negativity until you pay us back!!!

Ok so just pay the money asap. February will make one year and I'm sure you'd agree that is wholly unacceptable to keep hold of a customers money for that long.
Perhaps if you took heed to your trust pilot reviews then you may actually think of offering a better service, as it's a poor reflection of this company. To leave so many innocent customers that have acted in good faith, with not getting a good service or their money back is completely incomprehensible and a very disgusting attitude on the part of this company. Let's see what excuse we get next. Why £100 and something pounds is such an effort to get a refund on beggars belief. God help those poor innocent people that paid more.

Can I have an update now of exactly when you are paying that money back. Please don't humiliate me by asking to call customer service option 4. Just send a personal email and let us know. Coincidentally RIP OFF BRITAIN are interested in looking into Drive Dynamics. If I don't get a satisfactory updated response and not the same DD response that I keep receiving then I will pursue the RIP off Britain option if you don't provide a refund.

I have also heard back from trading standards today and they are now looking into this issue too.

WE HAVE NOW BEEN ADVISED TO PURSUE THIS MATTER THROUGH THE SMALL CLAIMS COURT IN ORDER TO RECEIVE A REFUND AS WELL AS TO INCUR COSTS TO DRIVE DYNAMICS FOR ALL THE STRESS AND HARDSHIP YOU HAVE CAUSED US. I WOULD ADVISE EVERYONE ELSE TO DO THE SAME. I SHALL FORWARD YOU A LETTER BEFORE ACTION GIVING YOU ONE LAST CHANCE TO REFUND THIS MONEY. FAILURE TO MAKE THIS PAYMENT ASAP WILL DEFINITELY LEAD TO COURT PROCEEDINGS. DD NO LONGER BOTHER TO RESPOND TO MY ISSUES HERE AS THEY KNOW I AM PASSED THE B.S ADVISING TO WASTE MY TIME AND EFFORT CALLING THEIR USELESS CUSTOMER SERVICE AND BEING FOBBED OFF BY THAT OPTION FOUR WASTE OF TIME. EVERYONE PLEASE READ THIS AND TAKE THIS COMPANY TO COURT. LET US PUT AN END TO THIS THIEVING.

STILL NO REFUND! WATCH THIS SPACE.

12:12:2017 STILL NO REFUND FROM THIS THIEVING COMPANY

19. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Joolz,
There is no need to write a new review, you can simply edit the one you have left if you would like to reply to our response to yourself. This will be easier and lessen chance of confusion.
I can see this is definitely down for a refund; I will look into this for you. Please be aware you will not receive a date for your refund on this forum; this is a review site, not customer services. To receive such information, please contact customer services direct.
Please accept my most sincere apologies for the inconvenience this must have caused you - I will try my hardest to help rectify this for you.
Alternatively, if you would like to speak to a member of staff regarding this, you can either call 03333 01 3333 and press option 4 or request a call back. If you could reply to this review with what you would prefer, this will be arranged.
Thank you for your patience.
DD


EDIT:
Hi Joolz,

Firstly, our customer service line is 03333 01 3333 and press option 4 and is open MON-FRI 09:00-17:00. I assure you that the customer service line will not cut customers off who are already in the queue and their calls will be answered - however if there are a predetermined maximum amount of pupils in the queue already, we no longer permit any more pupils to be put into the queue. We have come to the conclusion, as a company, that making you wait is not beneficial. When this is the case, and the maximum call queue is maxed, we give you a number to text which is our call back service. I can assure you we have a dedicated team who's priority is to get in touch and help you and others.

Secondly, the reason you may not have received your refund yet may be down to the banking process. I will have this looked into for you.

In relation to your comment regarding writing new reviews, the reason we would like you to just reply to the one review you have left is to lessen chance of confusion and is easier to communicate. Be assured it has nothing to do with our TrustPilot scoring, all we want is to assist you and resolve any difficulties you may be experiencing. Additionally, only a customer's latest review counts, not how many.

Please accept my sincere apologies with the delay in your refund. Be assured this will be looked into and taken seriously. We pride ourselves on customer satisfaction, so to hear your concerns was most disappointing - we would like the opportunity to resolve this.
I will pass this information over to the relevant team as a matter of urgency to be investigated as to why there has been a delay, and to refund you as soon as possible.
Thank you for your patience,
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID LIKE THE PLAGUE UPDATE TRADING STANDARDS NOW INVOLVED

You took £150 from my nephew in July for lessons in Edinburgh despite having no instructors in the city. Still awaiting refund mid October. NOT GOOD ENOUGH

18. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Good Morning Carol,
I really would like to be able to assist you and resolve any difficulties you may be experiencing, however at the moment I am unable to as I am unaware of the pupil's identity. The information you have provided does not allow me to access any booking; please could you provide me with the name under the booking? Alternatively, a post code?
This will also permit me to pass your concerns to the relevant departments. It is most disappointing to hear you feel this way; I would therefore like the chance to resolve these matters.
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have been waiting over a month for …

I have been waiting over a month for any contact from an instructor ( where it is stated that one should contact me within 7 days) I have tried contacting them on their website, via text message and phone but with no response. I have been disconnected twice while calling. I have payed for the lessons upfront and now have no way of reaching them.

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Good Morning Lola,
There has been no identifiable information provided - this does not allow me to access any booking - is the booking under any different names? If so, what names? Alternatively, a post code?
This is just so I can validate your identity, your booking and therefore guarantee the credibility of this review.
This will also permit me to pass this complaint to the relevant departments so we can rectify these difficulties you are experiencing!
It is most disappointing to hear you feel this way; I would therefore like the chance to resolve these altercations.
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What a scam of a company!still waiting …

What a scam of a company!still waiting on my 400£! Telling me they sent it on the 20/09/17, rang Barclays they said there's nothing coming in on that date from driving dynamics. Got a letter through the post asking if I made a purchase of 400£ dynamic on the 20/09/17, asking if it was genuine/fraud. This company keeps claiming they refunded that money on that date, when in fact they were trying to pull a fast one by robbing me of more money. They keep telling me to ring between 9-5pm the hours I work, knowing from past experience I'll just be put on hold for my entire lunch break! Give me a break and just return my money! Get hold of accounts, cause you most definitely have not returned my money!!

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Mary, again, you have been refunded. As explained to you previously, your refund has 100% left us and you have had confirmation of this sent to yourself via email.
If you still haven't received this money, I suggest you call your bank as it has left us.
I assure you we are not a scam, we have many customers who are extremely happy and are now on the road thanks to us and our fantastic team and instructors. Apologies this was not the case in your circumstance; however we have refunded yourself.

You were sent an email on the 28th of September with the following:

Good Morning Mary,
Thank you for your email.
Attached is confirmation that your money has left us and has been refunded. As this money was refunded after banks close on 20.9.17, it actually left early morning of 21.9.17; however it has definitely left us as outlined in the attached screenshot.
Should you need to, please don't hesitate to contact us.
Kind Regards
Customer Care
Drive Dynamics


If you still feel you need to speak to a member of staff once contacting your bank, call 03333 01 3333 and press option 4 between Monday and Friday 9:00-5:00.

Kind Regards
DD

EDIT

We have sent you legitimate proof from our payment system that we refunded you. There is nothing more we can do to help you...

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

i made a review regarding this terrible …

i made a review regarding this terrible driving company over 2 weeks ago, they immediately reply to me as seen on the copy message below and once again i have yet to see any refund. this is the worst of worst company. never take lessons with them they just steal your money with false information. They even wrote to my email asking for all the info promising they will refund me and as seen not money back.
they have done the same with my partner who also made a booking and a refund was promise to her and also she has been lied to.

Drive DynamicsTrustScore 3.3 / 101,078 Reviews
Reply from Drive Dynamics

Published 05 October 2017
Hi William,
Firstly, apologies for the altercations you have experienced. I can see we did have an allocated instructor for yourself; however I am unable to access information as to why there were any issues due to my limited access.
I can, however, see on our system that you must have spoken to someone 25.9,17 where you requested the refund. I can assure you we have not stolen your money and if you have been told you will receive your refund, you will. We are deeply sorry for the delay on our part due to ongoing system development and changes to our business model. Whilst we understand your immense frustrations, please accept our apologies for any inconvenience caused. This has been escalated to accounts as the person who you spoke to said. We apologise you did not get on the road with us but we wish you all the best with your driving.
As I am neither customer services, nor accounts, there is only so much I can do. I will pass this review and pupil's details over to the relevant departments and hopefully this will be resolved as soon as possible!
Thank you for your patience,
DD

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi William,
Please accept my sincere apologies with the delay in your refund - as I am neither customer service, nor accounts, I am unable to comment on why this is as I have limited access to this information. Be assured this will be looked into and taken seriously. We pride ourselves on customer satisfaction, so to hear your concerns was most disappointing - we would like the opportunity to rectify this.
I will pass this information over to the relevant team as a matter of urgency to be investigated as to why there has been a delay, and to refund you and your girlfriend as soon as possible.
Thank you for your patience William,
DD

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Excellent service

My lessons are currently going well, I feel like I progress with each session. Personally, I believe I have been able to move forward with my abilities very quickly and gain the confidence I am going to need after passing my driving test. The instructor is patient if I make a mistake, and praise me when I complete a manoeuvre with a high level of skill. They are persistent with scheduling lessons to assure that I will be provided with the learning time that I require.

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Jenny thanks for great feedback!

We really appreciate it, I will pass on your kind words to your instructor. All of us here at Drive Dynamics wish you the best of luck on your test and a safe and happy driving experience for the future!
Kind Regards

DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

-10 that's how good drive dynamics are

-10 that's how good drive dynamics are. Still wait for my £550 for my fake 20 driving lessons witch I didn't get. If you have brains then don't give drive dynamics any of your cash they are scam. They told me my instructor broke his foot & my other fake instructor went camping. He must be still camping 6 weeks on . I'm still waiting for my £550 to go back in my account. On 20/10/17 I ask for my refund.

This is now 18 days ago from my refunded date. The manager was going to call me but I called from 9 o'clock untill 11:49 when they answered & said they will call you back (in there imaginary mind) So I called at about 15:00 And again we'll call you back & again we were still going to call me back . scamtastic.
It is now 24/10/17 still not gaving me my refund back from 02/10/17 . The company said if there is any problems you will get a refund after 14 days there is some lies happening here? Because I'm still waiting for my refund. This is the drive dynamics caused this problem. They had no driving instructors for me & they think is ok to keep my money as well. Can you plz sort this out.
The only reason I got my refund is because I recorded all the conversation with DD. I then called action fraud & told them what was going on. Then I email Drive D so that new what was happening. I then had my cash in my bank the next day. It’s funny in it

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Peter,
Thank you for providing identifiable information.
Whilst we understand your frustrations, we will not tolerate abusive/offensive behaviour over the phone, which you have executed a number of times on the phone to our colleagues to the point where calls have had to be terminated. This demeanour is not acceptable - all we want to do is assist you with issues you are experiencing, however this conducting yourself in this manner prevents this.
I assure you we are not a scam and we have plenty of pupils whom are satisfied with the service - apologies this was not the case in your situation.
I will pass this review and details over to the relevant departments and hopefully this will be resolved as soon as possible!
Thank you for your patience,
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Paid in august for a block booking no …

Paid in august for a block booking no response from them at all, I have sent numerous emails and called numerous times (4 today alone). These were for my daughters birthday and now feel totally scammed avoid at all costs following ur response if I can give u any details to verify I will

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

There has been no identifiable information provided - this does not allow me to access any booking - is the booking under any different names? If so, what names? Alternatively, a post code?
This is just so I can validate your identity, your booking and therefore guarantee the credibility of this review.
This will also permit me to pass this complaint to the relevant departments so we can rectify these difficulties you are experiencing!
It is most disappointing to hear you feel this way; I would therefore like the chance to resolve these altercations.
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DRIVE DYNAMICS IS A SCAM

DRIVE DYNAMICS IS A SCAM

I booked a block of 10 driving lessons with them in August. A driving Instructor contacted my informing me that he was not being paid by Drive Dynamics so he couldn't take me on as a student. I tried to get a refund and they told me to wait 28 working days. After those 28 days I still was not given the refund. I was told to wait another 14 working days and still did not receive a refund. Every time I call the customer services team the line either cuts out or they say they'll give me a call-back but never call-back. I've been back and forth with this company for more than 2 months now, and honestly don't think I'll be getting a refund anytime soon. So i've had to take matters further, which wastes my valuable time.

Unless you want to lose your hard earned money, then go ahead and book with the worst Driving School in the UK.

17. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Sabrina, firstly I would like to apologise for the altercations you have experienced.

I assure you that the customer service line will not cut customers off who are already in the queue - however if there are a predetermined maximum amount of pupils in the queue already, we no longer permit any more pupils to be put into the queue. We have come to the conclusion, as a company, that making you wait is not beneficial. When this is the case, and the maximum call queue is maxed, we give you a number to text which is our call back service. I can assure you we have a dedicated team who's priority is to get in touch and help you and others.

What I am going to do for you now is chase up your refund and request at urgent call back for you. Again I apologise you did not get on the road with us.

Kind Regards

DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammed me out of nearly £300 by this …

Scammed me out of nearly £300! I brought a bulk offer back in august but heard nothing from them . I emailed them for a refund a week later and was told they would send me it but could take up to 14 days but I still haven't received it 3 months on...

15. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Per reply to Samantha:

Hi Connor,

This was looked into as a matter of urgency and you have now been refunded - our most sincere apologies for the delay. I can also assure you we are not a scam, we have many customers who are extremely happy and are now on the road thanks to us and our fantastic team and instructors. Apologies this was not the case in your circumstance.


Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do NOT book these idiots

Do NOT waste your valuable time and money expecting these cowboys to be in a position to A, teach you to drive. B, have any instructors available to bother even calling you to arrange a lesson, C giving you back your money. If you are unfortunate enough to have to chase a refund. Do not expect it to be a smooth process. My advise is pay with PayPal and get them to step in once these scumbags have ignored you for the set time that PayPal deem an acceptable amount to time for a business to reply. I have to date never received a reply from this shambles of an operation after numerous telephone calls. Which also entail lengthy waits to speak to a disinterested downright rude employee. If there is a worse business than this offering a 'service' I have yet to meet it. I found a local instructor who I've seen 7 times in the time I've been waiting for a refund. Further update I have now been contacted by this company regarding a refund. They told me I would have to wait 28 days for a refund. They say they have lots of happy customers but judging by their Trustpilot score I beg to differ.

15. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Good Morning Paul,
We pride ourselves in customer satisfaction, so to read this review was most disappointing. I assure you we are not 'scumbags', we have many customers who are extremely happy and are now on the road thanks to us and our fantastic team and instructors. Apologies this was not the case in your circumstance.
I can see you requested your refund at the end of September, I sincerely apologise for the delay. As I am neither customer services, nor accounts, I cannot comment on why this is, due to my limited access.
Please can you confirm whether you have received a refund via Paypal so I am able to notify accounts?
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor. Still waiting or my money from march.

Very poor. Company is a fraud. I have been waiting for them to refund me my £294 since march and we are now in October. I've contacted them countless of time and get told the same thing to wait 7 working days. Poor customer service. I will not advice anyone to apply through them.

15. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Good Morning Jeremiah
I really would like to be able to assist you and resolve any difficulties you may be experiencing, however at the moment I am unable to as I am unaware of the pupil's identity. The information you have provided does not allow me to access any booking; please could you provide me with the name under the booking? Alternatively, a post code?
This will also permit me to pass your concerns to the relevant departments. It is most disappointing to hear you feel this way; I would therefore like the chance to resolve these matters.
Kind Regards
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

0 stars, scam!

0 stars! Scam please avoid this sham of a company ! I paid £259 and after weeks not hearing from them to start the lessons I asked for a refund. 5 weeks later I am still waiting for a refund and after holding for minimum 1 hour every time I try to speak to them I get told"it will be with you within 7 days" which never happens!

Update: I have put in a complaint to trading standards who are looking into this company, I urge everyone waiting for their money back to do the same and put an end to these scammers for good.

15. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi Samantha,

This was looked into as a matter of urgency and you have now been refunded - our most sincere apologies for the delay. I can also assure you we are not a scam, we have many customers who are extremely happy and are now on the road thanks to us and our fantastic team and instructors. Apologies this was not the case in your circumstance.


Kind Regards
DD

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Both my sons passed their test within 3 …

Both my sons passed their test within 3 months couldn’t be happier ! #awesome #brilliant

14. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi,
Thank you so much for the lovely review!
Congratulations to both of your sons - you must be so proud :)
We feel privileged to have been a part of this huge achievement!
Have a lovely day!
DD

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ciochina Ion Alexandru

My name is Ciochina Ion Alexandru , I paid 1200 for an intensive course last year. After taking half of the hours of practice I paid for I was told that my instructor doesnt work with the company anymore. I changed my adress and I was supossed to get a new instructor , I am trying to contact the company by email , on the complaints email, by the phone 6 times ( 30-40 min waiting on phone every time) , i didnt got any replies to my email and on the phone i was told every time the same thing, that i will be contacted in 2 days and nobody never called or emailed me for 4 months

13. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Drive Dynamics-Logo

Antwort von Drive Dynamics

Hi,
Thank you for providing all of this identifiable information, this has assisted me in validating the pupil's identity, booking and therefore guarantee the credibility of this review.
My most sincere apologies for these altercations. I will do everything I can to help rectify this; however, as I am neither customer services, nor accounts, there is only so much I can do. I will pass this review and pupil's details over to the relevant departments and hopefully this will be resolved as soon as possible!
Thank you for your patience,
DD

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr