Usroyaltransport Bewertungen 119

TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Deposit not returned, do not trust Review: I hired US Royal Transport to transport a car from Washington to Ocala, FL, and paid a $200 deposit on October 11. The service was quoted at $800, b... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Sam Williams helped me with my vehicle transportation and his service was very expectational. I was having my cars shipped from California to Wisconsin and I didn't know any of the process of this con... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My name is Daniel O. I used USRoyal Transport to transport my car from AML dot Seattle to Irvington New Jersey last week. From initial quote to final delivery, their communication was exceptional. The... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Aaron was up front about pricing with no hidden fees! Unlike the dealership I bought car from but that’s another review! Also informed me about the competitors sales tactics since this was my first ex... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

At US Royal Transport LLC, we pride ourselves on delivering exceptional auto transport services across the nation. Based in Dallas, Texas, our team is dedicated to ensuring your vehicle is transported safely, efficiently, and with the utmost care. Whether you are moving across the country or purchasing a car online, we have the expertise and resources to meet your needs.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

119 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 33 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recently worked with US Royal…

I recently worked with US Royal Transport, and I must say their service was excellent from start to finish. The communication was clear, and the entire process was handled smoothly and professionally.
A special thanks to Jerry, who went above and beyond to get our shipment done on time. He was proactive, responsive, and made sure everything was taken care of, even when things got challenging. His dedication and support truly made a difference.
Highly recommend US Royal Transport, and definitely ask for Jerry-he gets the job done right!

8. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that your experience with US Royal Transport was smooth and professional from start to finish. Jerry will be very happy to know that his proactive efforts and dedication made such a positive impact on your shipment. We truly value your recommendation and look forward to assisting you again whenever you need us!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish! The booking process was easy, the price was exactly what was quoted, and there were no hidden fees. The driver arrived on time, kept me updated throughout the trip, and delivered the car in perfect condition!

5. August 2025
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that everything went smoothly—from booking to delivery—and that your vehicle arrived in perfect condition. We always aim for transparency and reliable service, so your feedback means a lot.
We look forward to helping you again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service and fast delivery

Our car broke down around 500 miles from home. We reached out to Aaron Marshall with US Royal Transport and he was able to provide us with a quote that did not change at delivery. After signing the agreement, the vehicle was picked up and delivered within 24 hours! Would highly recommend.

30. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you for sharing your experience! We’re so glad Aaron was able to assist quickly and get your vehicle picked up and delivered within 24 hours. It’s great to know everything went smoothly without any surprises in pricing. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again whenever needed!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great communication thank for all your…

Great communication thank for all your assistance

27. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you! We’re glad our communication and professionalism made your experience a positive one. We truly appreciate your feedback and trust in US Royal Transport!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent company,

Excellent company, Aaron Marshall was so professional, thank a lot.

26. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you! We’re glad our communication and professionalism made your experience a positive one. We truly appreciate your feedback and trust in US Royal Transport!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great communication and professionalism

Great communication and professionalism

25. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you! We’re glad our communication and professionalism made your experience a positive one. We truly appreciate your feedback and trust in US Royal Transport!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aaron @ US Royal Transport LLC

My wife filled out a questionnaire online to find a Auto Transportation service for our upcoming move. Aaron from US Royal Transport LLC reached out. His quote came in half the price of every other call/text I was getting. So of course, I got in touch.

He was very polite, helpful, and responsive. However... when it came time to sign his "contract" to reserve brokerage services... he somehow miscalculated the milage and the number doubled. I would not have even responded to him had his quote came in at what it ended up coming in at once he "corrected" the milage.

Now don't get me wrong here.. it was not "high" but it was double his original amount. It was about what every other broker was telling me it would be.... ONCE he corrected it. Out of the other 9+ brokerages contacting me, he was the only one that messed up milage? seems intentional to bait and switch. immediately disregarded future correspondence with him.

Also, his Brokerage required a "deposit" from me... which would be non-refundable in the event that the final price it ended up being was unreasonable to me. I am now receiving help from a different outfit that does not require a deposit from me until I agree with the final price.

EDIT: After posting this review, I received 6 missed calls within a 5 hour window from him, 2 emails, and a text asking me to unpost this honest review.

15. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Ah yes, the classic “blame the company for your own confusion” approach — we see it all the time. Your wife submitted a quote request with one set of locations (fewer miles), then you both changed the addresses, and somehow we’re at fault because the price changed accordingly? Shocking how mileage affects transport costs, right?

And let’s not forget — you didn’t pay us a single dollar, didn’t sign anything, and no deposit was charged. But still, you managed to accuse us of a “bait and switch.” Impressive imagination.

Also, when someone tries to respectfully follow up to clarify things after a false review, and your response is to ghost them and play victim — that speaks volumes.

We wish you and your new “no deposit” outfit the best of luck. Just make sure the quote you got wasn’t based on another set of incorrect addresses again — wouldn’t want another company trying to "scam" you with actual math.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quote

I chose this company based on their rating but also on their quote. I did not do any research into the going rate. I relied strictly on the quote. When the bids started coming in at double the quote I was less than thrilled but I had not done any research and did not understand the process. Aaron assured me that he was working hard to get me a better price and he did! He even offered to use my deposit as part of the payment to keep the price down. I trust US Royal and would use them again.

23. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much for your honest and thoughtful review!

We truly appreciate your trust in US Royal Transport, and we're glad that Aaron was able to help clarify the process and work hard to secure the best possible rate for you. We understand that the auto transport process can sometimes be confusing, especially with fluctuating market rates, but we always strive to be transparent and supportive throughout the entire journey.

It was a pleasure serving you, and we look forward to helping you again in the future!

Best regards,
US Royal Transport LLC
Customer Support Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Representante Aaron

Aaron Marshall muy profesional me dió la información del transporte sumamente rápido ahora solo esperando el traslado.

11. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

¡Gracias por tu comentario!

Nos alegra saber que Aaron Marshall pudo ayudarte de manera rápida y profesional. Estamos listos para completar tu traslado y asegurarnos de que todo salga perfecto. Si tienes cualquier pregunta o necesitas asistencia adicional, no dudes en contactarnos.

¡Gracias por confiar en US Royal Transport!


Equipo de US Royal Transport LLC

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Aaron worked relentlessly finding a…

Aaron worked relentlessly finding a driver to take my vehicle North. I was happy with the final cost and service provided by the driver/company he found, which was 1st class. Everythng went smoothly. I would use Aaron, US Royalty Transport again.

BTW - For those like me who are using a transport service for the first time, understand it's a brokerage; there is a bid board, and the prices can go up/dn, based upon seasons/driver availability. In my case it was to the last day.

9. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much for your thoughtful review!

We're thrilled to hear that Aaron provided relentless support and helped you secure a first-class carrier. It’s great to know everything went smoothly and that you’re happy with the final cost and service.

We also appreciate you sharing your insight for first-time shippers — you're absolutely right, the auto transport process involves variables like timing and driver availability, and we always do our best to navigate that on behalf of our customers.

We’d be honored to assist you again in the future!


US Royal Transport Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Aaron Marshall provided great…

Aaron Marshall provided great communication and was fast and efficient. I look forward to working with him again.

10. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you! We’re glad to hear Aaron took great care of you. We look forward to working with you again soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you for the pleasant cooperation

Thank you for the pleasant cooperation. Aaron Marshall is truly a professional and attentive person. You can trust him, and you won’t regret it. I will be happy to work with you on an ongoing basis. Thank you once again.

9. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much for your kind words! We truly appreciate your trust and look forward to working with you again. Aaron will be happy to hear your feedback!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jerry was awesome he is a very hard…

Jerry was awesome he is a very hard dedicated worker and his mission is to get the job done by all means necessary he is very patient polite professional and efficient I would highly recommend Jerry Smith from us Royal transport his aim is to find the best rate for his customers and get the job done. I had a great experience with Jerry Smith and US Royal transportation I highly recommend this 5 star vehicle transport company.

4. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much for your amazing feedback! We're thrilled to hear that Jerry provided such a positive and professional experience. He truly is dedicated to going above and beyond for our customers. We appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future! 🚗⭐

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Aaron was very chill

Aaron was very chill. He was able to tow my car from north Jersey to south Jersey in short notice. The price was affordable and he was willing to drop it off as soon as possible, despite informing him to take his time in bringing it to me. Good guy and good company!

16. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you for your kind words! We're glad Aaron was able to assist you quickly and professionally. He always does his best to make the process smooth and stress-free. We appreciate your trust in US Royal Transport and hope to work with you again in the future! 🚗👍

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Had a great experience with this auto…

Had a great experience with this auto hauling company. Sam Williams was my agent and made the whole process smooth and stress-free. He was professional, kept me updated, and ensured my car arrived on time and in perfect condition. Highly recommend - ask for Sam!

12. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fraudulent Shipper

Fraudulent Shipper. Intentionally submitted a low ball offer. Demanded double the price the day before my vehicle was to be picked up. Refused to refund my $200 until I submitted a fraud claim to my bank.

I dealt with Myra Jones. She is an absolute snake.

22. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

We're sorry to hear about your experience, but we’d like to clarify a few key points.

At US Royal Transport, we provide market-based estimates at the time of booking and always inform customers that rates may change depending on driver availability and route conditions. We never "demand" higher prices — we communicate realistic updates when the market shifts.

As for your refund, if a request was submitted per the terms of our signed agreement and no carrier was assigned, it would have been processed without issue. We do not withhold refunds without cause.

We take all accusations seriously and encourage customers to reach out directly so we can resolve concerns fairly and professionally. Personal attacks and false claims only create confusion.
We’re happy to provide full documentation — including recorded calls and email transcripts — if needed.
Sincerely,
US Royal Transport Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We had an excellent experience from…

We had an excellent experience from start to finish. The entire process was smooth, professional, and efficient. From the initial booking to the final drop-off, communication was clear and timely. The driver was punctual, courteous, and ensured the transport went exactly as planned. The vehicle was clean and well-maintained, and safety was clearly a top priority.
We highly recommend this service to anyone looking for reliable and stress-free transportation. US ROYAL TRANSPORT stands out for its professionalism and commitment to customer satisfaction. We look forward to working together again!

2. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much for your kind words and thoughtful review! We're thrilled to hear that you had a smooth and positive experience from start to finish. Our team works hard to ensure clear communication, reliable service, and a stress-free process — and it means a lot to know we delivered that for you.

It was a pleasure working with you, and we truly appreciate your recommendation. We look forward to assisting you again in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good company to work with

Good company to work with, Myra has helped us thru the load, Regards George

20. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

Thank you so much, George! We're glad to hear you had a great experience working with us. Myra will be thrilled to know she was able to assist you throughout the process. We truly appreciate your trust in US Royal Transport LLC and look forward to working with you again in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Highly recommend people stay as far…

Highly recommend people stay as far away from this company as possible. They will tell you one date and price, then switch the day before or even hours before and change the date and the price. Stay away from this company, I did not do my homework and paid the price. STEER CLEAR away from this company. Myra Jones told me nothing but lies.

23. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Usroyaltransport-Logo

Antwort von Usroyaltransport

We would like to clarify that your vehicle was successfully delivered, and before dispatching a driver, we contacted you and received your confirmation regarding the price. As noted in our agreement and communication, all pickup and delivery times provided are estimated. Due to factors like weather, traffic, or mechanical delays—things outside of anyone’s control—drivers may experience schedule changes. That said, we always aim to keep our customers informed and make the process as smooth as possible.
We’re sorry you felt misled, but we want to assure you that our team, including Myra, works hard to maintain transparency and provide quality service.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr