Upplever att Reco har engagerade medarbetare som hjälper oss som företag att få in kundomdömen på ett smidigt sätt. Känns bra att man fokuserar på att man skall skicka förfrågningar till alla kunder s... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Jag har haft en mycket positiv upplevelse av Reco. Plattformen är enkel att använda och gör det smidigt att samla in kundomdömen. För mig som företagare är det ett bra sätt att bygga förtroende och ge... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Jag som företagare använder reco och är jättenöjd med den service jag fått. Dom är måna om sina kunder och återkopplar och kommer med tips. Det känns personligt och dom arbetar för att det ska bli så... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Reco enables customers to abuse their platform while simply not caring about their own terms & conditions, defined by themselves. Throughout multiple layers of customer service (including the... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 94 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 48 Std.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Das haben sich andere Leute angesehen
Reco kräver bankID
Reco kräver bankID. Onödigt
Vill inte strössla med den på nätet.

Antwort von Reco
Varning!
Varning!
Använd INTE Reco.se!
De publicerar HELA ditt namn så att det går att spåra vem du är. Detta kan få katastrofala konsekvenser för den som lämnar omdöme. Man kan inte själv gå in och ändra sitt användarnamn och man kan inte själv ta bort sitt konto.
Sämsta betyg!

Antwort von Reco
Utpressningsförsök.
Utpressningsförsök.
Dom sätter dåliga omdöme som verifierat kund som inte är en kund men bara skriver dåliga omdöme i sitt eget utpressningsförsök.
Sedan tar dom bort bra omdöme från faktiska kunder.
Reco vill ha betalt av företaget för "rådgivning" hur man får bra omdöme.

Antwort von Reco
Ligger på gastro på Danderyd
Ligger på gastro på Danderyd, legat i 3 dygn. Helt plötsligt säger dom att dom vill ha en ny pat. Här kommer dom inte heller när man ringer.

Antwort von Reco
VVS-TEMA VARNING!
Jag vill varna för detta företag som installerade en frånluftsvärmepump hos oss för ca 2 år sedan. Sedan installation har det varit upprepade fel på pumpen resulterande i att vi tidvis inte haft någon värme eller varmvatten i huset, vatten som läckt ut över hela tvättstugegolvet mm. Då vi kontaktat dem vid fel får vi ett otrevligt bemötande och ingen hjälp. Vi har därmed kontaktat andra firmor som hjälpt oss resulterande i reparationskostnader för 25 000 kr. Nu har en av dessa firmor hittat grundproblemet som visar sig vara felaktig installation. Slang för tappvatten har använts i värmesystemet vilket den inte är avsedd för. Detta resulterar i att pumpen inte fungerar och att avlagringar i pumpen bildas vilket är skadligt. VVS-Tema vägrar åter igen att hjälpa oss med reparation och reparationskostnader. Bemötandet är genomgående fruktansvärt otrevligt, hånfullt och nära hotfullt. Jag vill varna alla konsumenter för dem och självklart kommer vi ta ärendet vidare till försäkringsbolag och Allmänna Reklamationsnämnden.

Antwort von Reco
Jag rekommenderar Dentle varmt!
Dentle elektriska tandborste. Jag rekommenderar den mycket varmt. Den borstar tänderna riktigt rena och tar även bort tandsten, som jag har haft mycket besvär med. När man är väldigt trött på kvällen och orkar inte ens tänka på tandborstning, behöver man inte göra något annat än att ha på Dentle tandborsten tandkräm, trycka på startknappen och hålla borsten mot tänderna, Dentle gör allt jobb själv och får tänderna fräscha och rena! Tandborsten håller även koll på tiden, så att man borstar tänderna exakt i 2 minuter. Den har tre olika hastigheter. För mig känns det mycket bättre med tandborstningen nu och tänderna är fräscha, rena och mycket vitare. Jag kan möta världen med ett fint vitt leende!
Var varsam !
Var varsam !
Hej, jag heter Axel Rosenberg och är arkitekt. Jag jobbade hos Stadionarkitekter i 19 år och hjälpte bla till med att ta hand om deras framtid digitalt.
Det är väl ok men med en mycket svajig och osäker ledning och liten förmåga till att förvalta kompetens, leder det ju till sämre arkitektur och villkor och resultat för beställare.
Säkert pga ignorans men det kan ju lösas om man har insikt och dynamik som inte beror av krav.
Svårt läge då man följer strömmen så gott det går, men helt klart reducerande, produktivt, och i slutändan betydligt sämre resultat för beställaren.
Stor rädsla och fegt ansvarstagande borgar än mer för sämre resultat för beställare och då även brukare enligt mig.
En typ av prostitution mga arkitekter lider av i Sverige och ingen vågar säga något om.
Synd då det går att utvecklas.
Men skönt att få prova något nytt och märka den stora skillnaden.
Därför blir betyget bara 1*
Det som vore bra för dom är att ta sina resurser på mer allvar och åtsidosätta sin ignorans. Det är ju svårt om man just är ignorant. Men man kan ju försöka enligt mig.
Det kanske dom har försökt göra men det är för sent
Att det tog 19 år för mig att förstå är sorgligt men sant och kan förhoppningsvis leda till att dom får det bättre och att kunderna får det dom skall
/RA RosenbergArkitekter ™
Otrevligt bemötande
Otrevligt bemötande. Rekommenderar ej
Fruktansvärt bök för att försöka lämnad…
Fruktansvärt bök för att försöka lämna omdöme. Först verifiera e-post fast jag är inloggad. Sedan BankID. Därefter felmeddelande att det inte funkar; och då tas all text bort. Börja om från början och det funkar ändå inte. Ofta är man ju på dåligt humör redan från början och inte blir det bättre av allt stök och bök med att lämna en dålig recension.
Dåligt omdöme om ett företag…
Vill lämna dåligt omdöme om ett företag och det finns inget sätt för mig att lämna ett omdöme. Bluff och båg.
Jasses bil!
Jasses bil!
Bra bemötande.trevlig personal .och helt felfria bilar som dom har till salu,köpte en A5 quattro som helt perfekt ,går som en klocka jättenöjd över den och servicen man fick av personalen och dom var så hjälpsamma.5 +++++ till Jasses bil
Reco är en klassisk pay2win-sida
Reco är en klassisk pay2win-sida. De företagen som betalar mest kommer också få bäst omdömen. Skrev ett negativt omdöme som betett sig väldigt illa, där jag omgående blev kontaktad och ifrågasatt om jag var en riktig person och haft kundkontakt... trots att jag verifierat mig med mobilt BankID.
Mitt omdöme togs bort så att det betalande företaget kunde fortsätta ha sitt höga omdöme. Larvig sida som numera har 0 trovärdighet.

Antwort von Reco
Inte konsumenternas bästa i fokus
"Omdömessidan" Reko har vad jag förstår avtal med diverse företag mest i marknadsföringssyfte för dessa företag. Jag uppfattar det inte som att konsumenternas intresse av att få rättvisande bild av dessa företag står i fokus.
En telefonförsäljare från ett av dessa företag ringde och gav sken av att göra en undersökning.
I slutändan visade det sig att jag skulle få ett par mycket exklusiva tandborstar som tack för hjälpen. Med den lilla haken att dessa tandborstar som jag verkligen inte efterfrågat skulle kosta mig tusentals kronor. Den trevliga försäjaren försäkrade mig att det absolut inte var fråga om något fuffens. Han tyckte att jag skulle kolla upp företagets utmärkta betyg på reko.se.
Tur att det finns andra omdömessidor.
Med det sagt, som företagare kan säkert ett avtal med reko vara att rekommendera i marknadsföringssyfte. Kanske.
KÖP ALDRIG ETT KÖK FRÅN GDS HTH KÖK
KÖP ALDRIG ETT KÖK FRÅN GDS HTH KÖK
I deras iver att sälja iväg kök, så glöms kunden bort så snart köket eller delar av köket har kommit innanför deras dörr. Min sambo och jag bestämde oss för att göra det själv och köpa ett kök från HTH kök. Deras koncept lät jättebra, vi har inte tummen mitt i hand(det här ska vi klara av). Billigare, eftersom vi inte anlitar snickare som ska göra det…. Massor av fördelar. Såhär gick det
1. Förseningar
2. Fel längd på bänkskivor.
3. Fel luckor till lådor
4. Extremt dålig instruktioner hur man ska sätta ihop köket.
5. Hth kök Kungens kurva duckar ansvar och vågar inte ha möte med oss angående hur vi ska ersättas, butikschefen låter en annan anställd skicka iväg ett mail, där det framgår att ett möte är inte nödvändigt.
Jätte god mat/ både pizza och gyros va…
Jätte god mat/ både pizza och gyros va grymma. 👍
Tre killar från Guldhedens…
Tre killar från Guldhedens Flyttexpress, Johan,Henke,Klämberg. Flyttade mitt bohag ifrån Thn-Bohus. Allt arbete att flytta både tunga möbler otympligt skåp,Bäddsoffa osv gick bra! Allt gick så lekande lätt för de visste o kunde verkligen sitt jobb.O inte blev det sämre med deras goda humör o glimten i ögat.
att de låter stackars företagare betala…
att de låter stackars företagare betala för ens svara på sina recensioner. aja baja
0/5 helt usel
kan inte använda sidan till att skriva omdömmen. fungerar inte i sin grundläggande funktion.
Mycket dålig. Reco vägrar att ta bort information om företaget trots uppsägningen.
Mycket dålig.
När något företag har börjat med dem en gång och lagt alla information om företaget hos dem, så sitter ni fast klistrad hos Reco för hela livet mot er vilja, dvs om du vill eller inte så fortsätter Reco att ha ert företag på deras hemsida. Efter vi har sagt upp vårt företag hos Reco i över tre år så vägrar Reco blankt att ta bort vår företag från deras system trots flera försök.
Vi har ångrat oss mycket att vi ens tänkte börja hos Reco, ett stort misstag att vi valde Reco.
Är jätte nöjd med allt
Är jätte nöjd med allt. Fick en väldigt fin bemötande och tack vara de fick jag jobbet.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







