Loeah Bewertungen 

556
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought 2 pairs of period swimwear as my period changed its cycle right before our holiday abroad and my son had spent way to long learning to swim for my period to ruin it! Well for the first time in... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't be take in by the glam looking contents. The way this company operates is a total scam - they don't allow any returns at all. This is in violation of so many laws. Instead they use their fit gua... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Find them comfortable, don’t leak , handy to have separate pad to add if needed for long journey. Finding much better than disposable pad , or pants have stopped my order for disposal pads so what I s... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m allergic to traditional pads, so Luna has been a real lifesaver for me! I was initially very sceptical about how well it would handle a heavy flow, but it exceeded my expectations and can last muc... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

556 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(556)

553 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered bikini in the wrong size and…

Ordered bikini in the wrong size and they are replacing with the right size - no drama, no judgement, just great customer service. Nice one.

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Kath,

Thanks so much for sharing this! Picking a size through a screen is always a bit of guesswork, so we'd much rather just sort it out for you than have you stuck with something that doesn't sit right. That's exactly what the fit guarantee is for.

Hope the new size fits perfectly and you get plenty of wear out of it. If anything else comes up, we're here.

X Lunã 💕

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

An upgrade from other versions

An upgrade from other versions

Note sizing is different in types and take a bit of time to get used to.

Improvement from using disposables

16. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Sheena,

Lovely to hear the switch has been a step up for you. That bit of getting used to it is something a lot of women mention at the start, and it's great when the trust kicks in and you can just get on with your day.

You're right that sizing can vary between styles, since each model has its own cut and stretch. If you'd ever like a hand picking the right size for a particular style, we're always happy to think along with you.

X Lunã 💕

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Refunds

So, I purchased 2 pairs of their pants. Unfortunately, you have to break the seal to look at them. Luna will not give a refund once you open the packaging. But, you can’t see the product until you open the package! Really poor customer service, email after email says we can exchange but that’s not what I want. I am going to share my experience with the ladies on “rip of Britain “

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Deborah,

Sorry this hasn't landed the way you were hoping. Because period underwear sits directly against the body it counts as a hygiene product, so once the seal is broken we can't take it back for a refund. You'll find this set out on our Returns and Exchange policy and printed on the seal itself, so it can be checked before opening.

What we can do is arrange a replacement if the fit isn't right or if there's something wrong with the pair you received. Judging a size online is never straightforward, so we'd much rather get you into a style that actually works for you than leave you with something sitting in a drawer.

If you let us know how they felt when you tried them, we can suggest which size or model would suit you better and get that sent out.

X Lunã 💕

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Ordered two pairs of period pants

Ordered two pairs of period pants. They took a while to arrive but Luna did send regular shipping updates. Unfortunately, even after following the size guide, the briefs were too tight. I contacted Luna under the fit guarentee and have requested the next size up. They have explained how this works and I am expecting the next size up to be delivered. The briefs feel lovely and soft.

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Claire,

Thanks for taking the time to share how it went. Even with a size guide, fit can differ from body to body, which is exactly why the fit guarantee exists for your first order.

Lovely to hear the fabric feels soft, that's a big part of what we look for when choosing our materials. On the delivery: orders are gathered at our international shipping centre and sent out in bulk once the minimum threshold is reached, which keeps things more sustainable but does add a few days. We're working behind the scenes to speed that up.

Fingers crossed the next size up is spot on. Do let us know how you get on with them.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered two period underwear

I ordered two period knickers. They run large, so check the sizing based on measurements, not the usual sizing. The ones for heavy periods are quite thick, more than the usual. They are probably good for women with heavy periods. I used the fit warranty, so exchanging to hopefully the proper size. I cant comment yet on the actual products though

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Sierra,

Thanks for taking the time to share your first impressions, and good tip about going by measurements rather than your usual size. Getting the fit right through a screen is never easy, which is exactly why the fit guarantee is there for your first order.

You're right that our heavy flow styles have a bit more going on in the absorbent layer, that's what allows them to hold more without you noticing it. There are differences in absorption between models too, so if you'd like a hand finding the one that suits your flow best, we're happy to think along with you.

Hopefully the new sizes feel just right. Let us know how you get on.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent, love them

Excellent customer service. The fit guarantee is brilliant.
My SEN daughter absolutely loves the boxershort and she looks so comfortable and carefree in them. I also love that they are mostly cotton and have front to back coverage.

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey,

Thank you so much for sharing this with us. Hearing that your daughter feels comfortable and at ease is honestly the best thing we could hope for, and it is exactly why we do what we do.

We are so glad the fit guarantee helped make things easier too. If you ever need anything, we are always here for you.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing quality and so soft

Amazing quality and so soft. Love that the absorbent layer goes all the way to the seams on the front and the back. Luna is the only brand I’ve found that has that feature!

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Molly,

Thank you so much for taking the time to leave this review, it really made our day. We put a lot of care into how our underwear is made, so it means a lot to hear that you noticed the little details.

Enjoy wearing them, and if you ever have any questions, we are always here for you.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super experience

I needed a different size for my daughter and Luna got back to me straight away with help and support. Although they understandably cannot accept returns or exchanges, they are sending me the right size for free as part of their fit guarantee policy. Super experience.

13. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Helen,

Thank you so much for taking the time to leave this, it really means a lot to us.

Finding the right size online is not always easy, so we are happy we could sort it out quickly for you and your daughter. That is exactly what our fit guarantee is there for, and we always want to make sure everyone ends up with a pair that feels comfortable.

We hope she loves them. If there is ever anything else you need, we are just a message away.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mooie broekjes

Mooie broekjes
Fijn contact met klantenservice aardig mailtje met info terug gehad met wat ik vroeg duidelijk antwoord
Veel kleuren
Een aanrader
Netjes verpakt

12. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey,

Wat leuk om dit te lezen! Fijn dat je vraag meteen duidelijk beantwoord werd, daar doen we ons best voor. Achter elke mail zit gewoon iemand van ons team die even met je meedenkt.

En wat mooi dat de kleuren en de afwerking je bevallen. Mocht je later nog willen sparren over een ander model of het wassen, laat het gerust weten.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Customer Service

First time ordering from Luna - their customer service for their fit guarantee is great.

12. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey,

Thanks so much for sharing this! Sizing is always a bit of a guess when you're shopping online, so we're glad the fit guarantee made that first order easy for you.

Hopefully the new size feels just right. If you ever have questions about other styles or washing, we're happy to help.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First time using Luna

First time using Luna and have been impressed with product and customer service. I ordered period swimwear - the bottoms are amazing and having recently started to use period pants I was super excited about bikinis! The tops however were too small and customer service has been great in sorting a replacement.

11. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Charlotte,

Thank you so much for sharing this, and welcome to Lunã.

We are really happy to hear the swimwear is working well for you. Being able to swim without worrying about your cycle makes such a difference, and it is exactly what we had in mind when we designed it.

Sizing can be tricky when shopping online, which is why our fit guarantee is there. We are glad our team could sort a replacement for you quickly and without any fuss.

If there is ever anything else you need, we are always happy to help.

X Lunã 💕

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order didn't arrive!

Ordered on 03 Sept 26. (Should have done more research as to where they were coming from). They claim they were sent on 04 sept 26. The parcel hasn't moved since. Royal mail hasn't received it either. This is the first time I have ordered from them but I won't be ordering again or recommending this company as I haven't even received my order!!!!

11. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Kazzy,

Sorry to hear your parcel hasn't turned up yet, that's frustrating and we completely understand why you're annoyed.

Our orders are collected at our international shipping centre before going out in bulk, so the tracking can stay quiet for a while before Royal Mail picks it up for the final leg. You'll find the full processing, shipping and delivery timeline on our webshop. That said, it shouldn't leave you in the dark like this.

Would you mind sending us a quick email with your order number or the email address you ordered with? Then we can trace exactly where your parcel is and make sure you get it sorted.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

You need these Lunã pants 🩷

I ordered 8 pairs of Lunã’s period pants. They look much better than other brands and the material feels great on my skin. I also love their fit guarantee on your first order. I was able to order a few styles so I could see how they would fit. One of them was too low for me and it sat on my C-section scar, I contacted Lunã and they were friendly and accommodating. I have a new pair in one of the other styles being sent out. I highly recommend everyone gets these. Thanks Lunã 🩷

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Lynn,

What a lovely review to read, thank you so much for taking the time to share this.

We put a lot of care into the design and the materials, so it means a lot to hear that it shows. And we are really glad the fit guarantee gave you the freedom to try a few styles and find what genuinely works for your body. Everyone is different, and comfort should never be a compromise.

Our team is always happy to help find the right fit, so do not hesitate to reach out if there is ever anything else you need.

Enjoy your new pair.

X Lunã 💕

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad customer service

Ordered a jumpsuit which the delivery was much later than expected. When it did arrive the material was horrendous and so was the fit.
When I made contact with them
The customer service was awful. It took A long time for any response and when I did get a response they offered 20% refund and I could keep the product. That was not satisfactory. In the end I accepted 40% as they would not budge and it would have cost me more to return.
I will will never order from this company again

7. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Heidi,

Thanks for flagging this. We've had a good look through our system and we can't find an order under your details, and nothing has come through to our customer service team from you either.

We also don't sell jumpsuits, as our range is entirely period underwear and swimwear, so it looks like this review may have landed on the wrong company's page.

If it turns out you did order with us after all, we'd be happy to look into it properly with an order number.

X Lunã 💕

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Long shipping times. Helpful cutsomer service. Don't size up on everything!

I was excited to try Luna's period underwear having previously used a different brand that was quite bulky so I only wore it at home or with a flowy dress.
I am a size 10 and ordered 6 pairs of different styles in size L(10-12) as they suggest you order up of you are between two sizes.
I hadn't realise the shipping would take almost 2 weeks. They advertise free UK shipping so I assumed it was coming from within the UK, however their factory is based in China, hence the wait.
When the products arrived they were all packaged in one bag with a seal. Breaking the seal would mean losing the right to return.
However I did break the seal as I knew they offer a FitGuarantee. It turns out over-sizing was not the right thing for me.
Customer service have been very kind and eager to help. I am able to get replacements for the right size and hopefully they will be just right and offer the protection I need.

9. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Sheila,

Thanks for taking the time to write such a detailed review, this is really useful for other women who are thinking about making the switch.

You're right that sizing advice can't cover every body, and that's exactly why the FitGuarantee exists. Bodies and preferences differ so much that a bit of trial and error is sometimes part of it, and we'd rather sort that out for you than have you stuck with something that doesn't sit well. Fingers crossed the new sizes feel spot on.

About the delivery: our orders are collected at our international shipping centre and sent out in bulk once the minimum threshold is reached, which keeps things as sustainable and efficient as possible but does add some days to the journey. We're working hard behind the scenes to speed this up.

As for the packaging, we've deliberately chosen not to wrap every single item separately, as that would mean a lot of extra plastic. Underwear that doesn't fit but is still in good condition gets donated where possible, so it still finds a home.

Do let us know how you get on with the replacements, we're always here.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The customer care team were so helpful…

The customer care team were so helpful and sent me a lot of emails regarding sizing etc. They were really quick in getting back to me and help with product information.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Rebecca,

Thanks so much for taking the time to share this! Finding the right fit online isn't always easy, so we love being able to think along with you and answer any questions before you decide. Our team really enjoys hearing that the contact felt quick and easy.

If anything comes up later on, whether it's about sizing, washing or picking another style, just send us a message. We're always happy to help.

X Lunã 💕

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Teen pants

lots of styles and quick delivery, great options for my teen daughter!

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Vicky,

Thanks so much for taking the time to leave this, lovely to read!

Having a bit of choice makes such a difference at that age, so we're really glad your daughter found styles she likes. And good to hear the delivery was quick too.

If you ever want a hand picking out sizes or other styles for her, just give us a shout.

X Lunã 💕

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Sizing is all off

Sizing is all off - I am a size 14, so I ordered 2Xl (14-16). They were absolutely massive. I was not able to return them, however since it was my first order they did send me replacements free of charge in the size smaller XL (12-14). They fit a bit better around the hips, but are still massive around the buttocks and are the most uncomfortable period pants I have tried; M&S is better and costs a fraction of the price. I will stick with ModiBodi from now on for my pricier option.

27. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Jennifer,

Thanks for taking the time to share this, and sorry the fit still isn't sitting right for you.

Fit does vary between our styles since the cut isn't the same across the range, so a different model may well suit your shape better than the one you tried. That's exactly why the fit guarantee is there.

Thanks again for the honest feedback, especially about the shape around the hips and seat. We'll definitely take this on board as we keep working on our fits and our service.

X Lunã 💕

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is the first time I have ordered…

This is the first time I have ordered from Luna and can't praise the service enough. I had an slight issue with my order which has been responded to and dealt with extremely quickly and very satisfied with the outcome.
Great customer service!! Will definitely buy again and can't recommend more.

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Samantha,

Thanks so much for taking the time to write this, lovely to read!

Really glad the team could sort things out for you quickly. On a first order especially, we'd much rather fix something straight away than leave you wondering.

We'd love to welcome you back whenever you fancy adding to your collection, and if you ever want a hand choosing a style, just let us know.

X Lunã 💕

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not order if you want an actual product for your money

I have never received my order. Over three months ago I paid through the website for two pairs of XL bikini briefs as part of a BOGOF offer. After waiting well over a month a package arrived containing one pair of XS bikini briefs that barely even fitted over my leg. I emailed to say the order was wrong and Luna apologised saying they would rectify this. Fine I thought I have a few more weeks till my holiday that I needed them for. Well that holiday came and went, i emailed several more times and was told they were being sent and could track them. The tracking showed that they were not with the postal company, I complained again and again. Eventually several months later I receive a new parcel from the company. Inside....one pair of Small bikini bottoms. Once again not the correct size or the right number as part of my order. I am frustrated and angry that my money has been taken and my order has never been fulfilled. I would not recommend ordering through this company, I have not been offered a refund even though I asked a few weeks ago and I have been let down again and again

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Loeah-Logo

Antwort von Loeah

Hey Nicola,

We're really sorry this has gone wrong so many times, that's genuinely not the experience anyone should have, and we understand why you're frustrated after waiting this long.

On the refund side, we're unable to offer one because period underwear is a hygiene product and can't be taken back once the seal has been opened. What we can do is send out a free replacement in the correct size, and this time we'll check the order carefully before it leaves us so you actually get what you paid for.

Our team will pick this up with you so we can finally get the right sizes and the right quantity to you.

X Lunã 💕

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr