Jacksons Nurseries Bewertungen 

917
•
TrustScore 5 von 5

4,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

EXCELLENT SERVICE AND BEAUTIFUL PLANTS. Best plants I have ever received online and very well packaged for transit. Well established and all of them are already doing well in the border. I placed the... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a Ceanothus "Autuminal Blue" as the eventual dimensions were perfect for the space that I wanted it to go. It arrived well on time, but unfortunately they had sent me the wrong one, a Cean... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered plants on line for first time ever. Ordered Thursday e mail confirmations from supplier plants being dug up and going to packaging Department same day, email from DPD saying package anticipate... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bought several conifers from Jacksons because their website gave a lot of very useful information (eg mature height and spread, growth rate etc) and a little plant biography which often included col... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Gartencenter

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

Jacksons Nurseries is a traditional Nursery based Garden Centre on the edge of the beautiful Staffordshire Moorlands that offers UK wide delivery on over 1000 plant varieties including Perennials, Shrubs, Bamboo, Heathers, Roses, Rhododendrons, Ornamental and Specimen Trees, Conifers, Fruit Trees and Bushes plus much more...


Kontaktinformationen

4,9

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

917 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,9

Alle Bewertungen

(917)

46 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and high quality plant

To be honest we've always avoided Jacksons Nurseries due to their high delivery charge, but they were one of the few nurseries who had the tree we wanted.
Their service was excellent, from ordering to delivery and the tree was despatched a couple of days after ordering. It was sent with an overnight courier who emailed to inform us of the delivery window.
The tree itself was a very strong, healthy specimen, exactly as advertised and extremely well packed. Even packaging around the stem to protect it and the branches tied to hold them in place during transit.
Despite the high delivery charge compared to several other nurseries we would be very happy to buy from Jacksons again as we couldn't fault the service, and the quality of the plant couldn't have been better.

3. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you for taking the time to leave us a review. We are grateful of your feedback. Thank you for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always excellent prices from Jacksons

Always excellent prices from Jacksons. Just received my order for two climbers, lovely healthy plants and far bigger than most other nurseries could offer for the money. Well packaged and received regular updates from the courier. Recommended to all my friends

13. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you for taking the time to leave us a review. We are grateful of your feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

London Order: Exceptional

With a small garden in London and no car, we are dependent on deliveries for plants. Even though Jacksons is so far away, our plants were delivered in days. The prices of stock are far lower than other local nurseries, but the plants were exceptionally large and healthy! The delivery was excellent too with full tracking, great packaging and helpful drivers. I will only be shopping at Jacksons from now on, and would recommend to anyone.

11. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you for taking the time to leave us a review. We are grateful of your feedback. Thank you for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service.

I ordered a skeeters broom acer for my wife's birthday, and it arrived today in good condition and well packaged. She is highly delighted with it and its another one to add to her collection. I have no hesitation in recommending Jacksons nurseries for excellent service

13. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you for taking the time to leave us a review. We are grateful of your feedback. Thank you for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very impressed by standard of this flowering cherry tree.

Very impressed by standard of this cherry-blossom tree. As a lifelong gardener, this is really strong stock with carefully pruned branches. It promises to look beautiful in the Spring.
Thank you. Will recommend.

16. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your 5-star review! We're so glad to hear that you loved your cherry blossom tree. We put a lot of effort into making our trees as enjoyable as possible, so we're thrilled to hear that you're enjoying it.
Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

A great Garden centre to order from.

Ordered plants Wednesday afternoon,delivered Friday afternoon . unbelievable fast delivery 🚚, plants were extremely well packaged, they were larger than expected,4 were coming into flower and 2 had been trimmed but as Liriope muscari flower later in the year I'm expecting those to start flowering shortly. I'd also like to thank Jamie from DHL who delivered my plants, who very kindly after i opened the front door,asked me if i needed help with the box and he very kindly took it into my garden for me. So thankyou Jacksons Nursery for easy ordering and excellent plants.and a great courier service....

15. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your 5-star review! We're so glad to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to us, and it helps us to continue providing excellent service to all of our customers.

We're always striving to improve, and your feedback will help us to do just that.

Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything great

Everything great. Plant larger than expected, looked very healthy. Packaging perfect. Extremely pleased. Shame I cant award 6 stars.

14. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you very much for your 5-star review! We are so happy to hear that you had a great experience with us. Your kind words mean the world to us, and we are grateful for your support.
Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and superbly packaged!

Bought several conifers from Jacksons because their website gave a lot of very useful information (eg mature height and spread, growth rate etc) and a little plant biography which often included colour and shape etc.
Delivery was within the estimated 3-5 days. The plants were all good sized, well grown, very healthy specimens. One of the plants, in a 7-10 litre pot, was a beautiful little tree approximately 50cm tall. Good value for money
Was particularly impressed with the superb packaging! Clearly, much care and effort had gone into packing. As a result, all the plants were in pristine condition! Delighted with the order!

9. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you for taking the time to leave a review following your online order.
Customer experience and satisfaction is our top priority.
Thank you for the feedback you have left.
We are very pleased to hear about your experience and we hope all our customers are pleased with our service.
Thank you for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful plants, well packed

I received three ferns today, as a present. They were really well packaged, beautiful plants. It was a surprise to receive them but a real pleasure, all the more so because of the impressive condition and packaging.
I would certainly consider Jacksons for future online purchases.

8. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your kind words and 5-star review! We are so grateful for your support and feedback. It means the world to us to hear that you had a positive experience with your order.
Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Experience

Ordered 4 plants which arrived in very good condition due to being very well packaged for posting. Website very clear with a good ordering process and clear email updates as my order was picked and dispatched. Will definitely use again.

7. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your 5-star review!
We are so happy to hear that you had a great experience with us. Your kind words mean the world to us, and we are grateful for your support.
Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic quality

Every single plant (20 of them) arrived in perfect condition! Very healthy. Well packaged.

30. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your 5-star review! We're so glad to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot to us, and it helps us to continue providing excellent service to all of our customers.
We're always striving to improve, and your feedback will help us to do just that.
Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jacksons come up trumps

Easy to order, good clear website. Excellent speedy service and good delivery firm.

23. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your 5-star review! We are so happy to hear that you had a great experience with us. Your kind words mean the world to us, and we are grateful for your support.
Thank you for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First visit to Jacksons....

We recently visited Jacksons for the first time after initially speaking to a staff member by phone while trying to locate an old favourite rose.The lady was really helpful and confirmed stock and kindly said she would reserve so we could detour and collect on our journey south. Such a lovely place! The staff were really friendly, knowledgable and couldn't have been more helpful. Nice cafe also. We will certainly visit again when we can.

14. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you so much for your 5-star review!
We are very pleased to hear about your experience and we hope all our customers enjoy their visit.
Thank you again for choosing Jacksons Nurseries.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Incredibly disappointing customer experience

I ordered two plants. Things that went well:
+ Delivery time reflected what was listed on website (altho there was no message to tell me my order was dispatched, luckily I was home)
+ 1 plant met my expectations (and was much more expensive than the 2nd one)
+ Which is why I gave them 2 stars instead of 1

That's it. That's the only good. Now for the not so good. I believe that reasonable customer needs and satisfaction should be met by companies. I don't think customers are always right, but customer satisfaction should be the priority. That's not the case with Jackson Nurseries. the 2nd plant had many dry leaves, broken new leaves, dry soil and it continued to lose leaves the next day. I took pictures and got a response basically saying 'it's fine, it's the end of summer and it will come back in the spring". Huh? Should I have to wait until next spring to get a decent plant. They didn't really seem to try to help me feel better about getting what looks like a damaged plant.

When I asked to return it because I was unhappy with the quality and not because I changed my mind, they explained again why this plant was 'healthy' and then reminded me about the return charge so if I did want to return the plant, I would need to pay THEM £3 and get no money back. What? They also reminded me that there is a 12 month guarantee. But to me it's not about the money, it's about customer satisfaction. They could have even offered another plant (they said all the other ones they had were in the same state is mine) but no, they rather focus on policy.

I understand policies but shouldn't customer satisfaction (within reason) be a priority. I guess they think I'm unreasonable. The other plant I kept and liked was £59, this damaged plant was £9.99. I am just getting started creating a new garden and am pretty loyal to good companies but I don't think Jackson Nurseries cares about losing business. They must be so successful that they can afford to lose a customer because I won't be buying from them again. I know they're a small business but I have made purchases from other small family businesses and the quality is good but more importantly, they care if customers are satisfied. Buyer beware. If everything goes well, then great but if it doesn't, don't assume that because you're the customer, you matter.

22. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Dear Ms Quan,

Thank you for your time leaving a review, as a small independent, family-run business, all feedback is extremely important to us, customer satisfaction is our top priority and something that we pride ourselves in and we can assure you, we take every claim very seriously. We are sincerely sorry if you feel that this wasn’t the case with your order.

Following receipt of your complaint, we have reviewed our processes on your order, and confirm that all of our update status notifications were successfully sent.

By email you have provided us with an image of a healthy plant with only a few older leaves that started to seasonally ‘go back’ due to the time of year as we head towards Autumn and nature takes control.
We have tried to explain in our communications to you, that ferns (like many plants) do not look the same throughout the year and to produce a hardy plant, ours are grown outside and do not look the same as those ferns grown under glass, supplied for use as indoor plants.
Despite having received a healthy plant, we have issued you a goodwill discount on the plant and as with all our plants, we do offer a 12 month guarantee to give you peace of mind.
We do apologise once again, for not meeting your expected standards on this occasion and unfortunately we do not offer free returns against healthy plants, but would offer a full refund for the plant upon safe return to us, should you have wished to do so.
Jacksons Nurseries

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent product and service

I bought three conifer plants from Jacksons Nurseries yesterday. Two were collected in perfect condition and exceptional quality and size. The third one had to be re-ordered and Vlad vas very supportive and helped to arrange a delivery which I received this morning.
Very, very happy with the product and exceptional service. Thank you Vlad!

17. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Dear John,
Thank you for taking the time to leave a review following your visit.
Thank you for the feedback you have left.
we love receiving 5-star reviews from our visitors and we would love to hear more about your visit please feel free to email any further feedback/comments to sales@jacksonsnurseries.co.uk
Thanks again,
Jacksons Nurseries

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous...!

Just un packed my box of 9 mixed heathers - all look fabulously healthy and am looking forward to planting them. All delivered on time as promised (delivery driver also very pleasant which is rare these days...). Thank you - will definitely be using again!

15. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Dear Marie,
Thank you for taking the time to leave a review following your online order.
Customer experience and satisfaction is our top priority.
Thank you for the feedback you have left.
If we can be of any further assistance, please don’t hesitate to contact us
on sales@jacksonsnurseries.co.uk
Thanks again,
Jacksons Nurseries

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful, beautiful, amazing quality

Wonderful, beautiful, amazing quality!
Just had an online order delivered. It was so well packaged that it reined in my excitement to open the boxes. I purchased shrubs, roses and perennials and all are top quality, super healthy plants at really excellent prices. Jacksons are brilliant and I'm telling everyone! Now sending boxes of plants for gifts instead of bouquets of flowers!!!

9. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Dear Barbara,
Firstly, thank you for taking the time to leave a review following your online order.
Customer experience and satisfaction is our top priority.
Thank you for the 5 star rating and feedback you have left.
Please feel free to email any further feedback/comments to sales@jacksonsnurseries.co.uk
Thanks again,
Jacksons Nurseries

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered online

I ordered online. The 2 parcels arrived in a couple of days. The best parcels I've ever received! 9 well wrapped plants. Absolutely excellent! 7 Clearance Sale plants very good value at low prices for descent plants and 2 other good value plants.

29. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you very much for giving us your feedback, we are grateful of your comments.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you for supplying me with a…

Thank you for supplying me with a splendid Bhutan pine, at exceptional value, and with prompt delivery and good customer care. Five 🌟!

29. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you for your comments, we are grateful of your feedback

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Stunning Viburnum - and a bargain!

Picked up an absolutely stunning Viburnum for a very reasonable price - this is such a winter star and is an absolute bargain and delivered very quickly. The team were brilliant at communicating when there was some confusion over delivery - it is how companies deal with problems that mark them out and Jackson's were great.

18. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Jacksons Nurseries-Logo

Antwort von Jacksons Nurseries

Thank you very much for giving us your feedback, we are grateful of your comments.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr