Homeproducts 

Danke, dass Sie Trustpilot besuchen. Leider ist die Abgabe von Bewertungen an dieser Stelle nicht mehr möglich, da die Website dieses Unternehmens nicht länger existiert. Bitte kontaktieren Sie uns, wenn Sie Fragen haben.

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Inte värd en enda stjärna däremot 1 miljon minusstjärnor! Jag har hållit på sedan november 2021 med en beställning där jag inte fått mitt paket. De har inte gjort något i att försöka hjälpa till att s... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ska verkligen inte ha en stjärna av mig 🤬😭jag beställde ett puzzle med eget tillverkat foto på som jag skulle ha givit i födelsedagspresent till min man beställde i november har inte fått det än och... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Urdåligt. Beställt skor som långt ifrån motsvarar förväntningarna. Ingen orderbekräftelse, ingen info i leveransen hur man går tillväga för att returnera. Av klarna fick jag en länk till en hemsida s... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Helt bedrövligt. Beställde skor, fick inget ordermail, ett mail med ursäkt om att leveranser kommer dröja dök upp. Däremot kom fakturan till Klarna "som ett brev på posten". Har nu försökt bli av med... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Inte värd en enda stjärna däremot 1…

Inte värd en enda stjärna däremot 1 miljon minusstjärnor! Jag har hållit på sedan november 2021 med en beställning där jag inte fått mitt paket. De har inte gjort något i att försöka hjälpa till att söka utan har hänvisat mig till höger och vänster. Jag har kontaktat alla de som de hänvisat till gällande transporten. Ingen kan bekräfta att sändningen är lämnad till mig. Det var en födelsedagspresent till min syster. Jag har krävt pengarna tillbaka och en Linda på företaget svarar hela tiden att hon ska återkomma. Men har inte hört något. Ska polisanmäla men är rädd att det inte hjälper.

1. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ska verkligen inte ha en stjärna av mig…

Ska verkligen inte ha en stjärna av mig 🤬😭jag beställde ett puzzle med eget tillverkat foto på som jag skulle ha givit i födelsedagspresent till min man beställde i november har inte fått det än och när man kollar på ordern står det att dom inte fått tag i min adress så därför skicka dom tillbaka varan och jag blev utan vara och fick inte pengarna tillbaka heller har försökt att få tag i dom men inget svar vet inte om dom pratar engelska eller svenska 🤬🤬

5. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

De förtjänar inte en enda stjärna

De förtjänar inte en enda stjärna! Bedrägeri!
Jag har beställt stövlar från svensk företag men fått trasiga skor från Kina. Har skickat så många mail hit och dit- rapporterat de till konsumentverket och skickat paketet tillbaka på en gång. Jag var ändå tvungen att betala för de. Katastrof. Köp aldrig något från dem

1. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Håller med er alla ang Monalera!Fick…

Håller med er alla ang Monalera!Fick ingen följesedel eller annat med de bedrövliga skorna! Ihopvikta i bara en plastpåse!
Skickad tillbaka dem direkt, men de har inte fått!!
Jag får betala ändå!
Klarna måste kolla upp detta bedrövliga oseriösa företag!
Handla inte av dom!
Bedrägeri företag!!
Usch fy!!!

31. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Idioter

Ja,vad säger man, efter att ha läst alla dåliga omdömen börjar jag förstå....företaget heter dock Swoolie nu, beställde i december, betalade....fick till svars att det inte fanns nån beställning från mig??...fick skicka utdrag från banken för att hävda min rätt...de skulle skicka paketet asap....sen bara massa ursäkter från en sk Anna som inte verkar ha en enda häst hemma...bara massa ursäkter och fortfarande inget spårnr...dock bad jag henne ta Nallen som skulle bli en julklapp till mitt barnbarn att stoppa upp den nånstans och sen dra åt hel***e....idioten svara fortfarande; kära kund, ha lite mer tålamod?? 😆☝Case closed 👍

25. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Urdåligt

Urdåligt. Beställt skor som långt ifrån motsvarar förväntningarna. Ingen orderbekräftelse, ingen info i leveransen hur man går tillväga för att returnera. Av klarna fick jag en länk till en hemsida som inte finns.
Företaget kallade sig monalera när jag beställde, hittar dem inte längre. Hittar dock ett annat företag med ett liknande namn…

4. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Helt bedrövligt

Helt bedrövligt. Beställde skor, fick inget ordermail, ett mail med ursäkt om att leveranser kommer dröja dök upp. Däremot kom fakturan till Klarna "som ett brev på posten". Har nu försökt bli av med denna då ngn leverans inte kommit. Klarna kan inte ta bort den Det måste företaget själva göra och de går inte att nå. Helt vansinnigt. Är nog många som tyvärr blir av med sina pengar om de bara lägger in på Klarna och inte håller koll.

23. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Företaget LUNADI är inte ens värd en…

Företaget LUNADI är inte ens värd en stjärna! Ett trevligt mejl från en Elsa som tackade för att jag valde att stödja just dom.👿 Sen helt tyst!👿 Finns ingen att få tag på när man vill returnera skräpet!!! Beställde en tunika i militärgrönt. Plagget stämde inte i varken färg, form, modell eller kvalité. Duger ev till trasa. KÖP INGET AV DOM! Vilket skräp företag!!! Synd att klarna är kopplade till dom. Önskade jag läste här innan jag handlade.

22. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Inkomplett vara, aldrig fått pengarna tillbaka för utlägg..

Min till vonera, beställning tog en evighet att dyka upp, sedan när det kom var det inkomplett. När jag mailade kundtjänst ang reklamation fick jag uppgifter och instruktioner om att skicka tillbaka det som kommit till Kina, det kostade mig nära 200kr som jag själv fick lägga ut. Har aldrig fått igen för utlägg. Har däremot fått bortåt femtio mail, där man säger att man nu har påbörjat återbetalning, att jag bör se pengarna inom 10 dagar, men än så länge ett halvår senare har inga pengar dykt upp. Har även frågat hur de tänkt återbetala, det har jag aldrig fått ngt svar på. Har även anmält till arn..

17. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Så oseriösa

Så oseriösa. Vid retur har jag gjort allt enl deras returregler. Dock säger de att de måste ha tracknummer. Vid retur fick jag inget sådant då det gick som brev enl Post Nord.
Nu fått betala för returnerad vara plus frakt. Varning!!!

11. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Oseriöst

Oseriöst. Går inte att få tag på, svarar inte på kundtjänst dit man skulle vända sig för att få en returadresslapp. Rekommenderas INTE.

9. Dezember 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Handla inte hos Lunadi

Handla inte hos Lunadi, beställde en jacka men sjukt konstig storlek. Xxl var som M-L. Nu till stora problemet. Det går inte att få tag på nån för att returnera varan. Får Mail av dom varje dag om hur bra dom är och att dom har 100% nöjdkund garanti, men det existerar inte. Skräpföretag.

26. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Försökt i 4 veckor att få kontakt med…

Försökt i 4 veckor att få kontakt med företaget och skickat Mail 1-2 gånger om dagen samt deras kontakt formulär men får ingen respons eller återkoppling. Varan skall dom ha betalt för men inte fått någon vara och får inte tag på någon.

24. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Returer måste skickas till Kina

Önskar att jag kollat här först. Fick en superkonstig vara (vem gör leggings utan stretch?). När jag skulle skicka tillbaka blev jag upplyst om att jag måste skicka tillbaka till fabrik (vilket kostar mer än att betala och slänga skiten). Handla inte här!

23. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Oplichters!!!

Besteld betaald van een carrousell en pakket niet ontvangen,website is niet meer on line,technische problemen vertelde men,nadien we hebben in ons systeem gezien dat de bestelling verstuurd is geen Barcode vermeld,koop er niks mensen want je ontvangt niks !!!

18. November 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Jag beställde en vara från företaget

Jag beställde en vara från företaget. Kvaliten var riktigt usel. De gav mig som förslag att antingen betala halva priset och behålla varan eller skicka tillbaka den. Dock att varan inte var någonting att ha (det var lägga i soporna-nivå ...) skickade jag tillbaka varan, vilket kostade några hundra kronor. Vill jag följa paketet skulle det kosta i stort sett lika mycket som jag betalade för varan, därför tog jag inte den extra kostnaden. Jag tog kort på kvittot och skickade till er och företaget. De har alltså fått sin vara tillbaka.

Trots detta får jag brev efter brev, och ni är nu uppe i 4679 kr. Det är helt orimligt att jag ska betala för en vara som jag har skickat åter till företaget. Hur går det ihop sig? De har sin vara kvar i saldo OCH tar betalt från kund.

Detta måste få ett slut. Hur löser vi det?

24. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Riktiga blåsare

Riktiga blåsare, köp inget där, å ännu värre e att klarna står på deras sida, så dom har sjunkit i botten i mina ögon

19. Oktober 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr