Den Lille Barnebutikken Bewertungen 730

TrustScore 2.5 von 5

2,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kunderservice er en vits! Sender inn skjema for reklamasjon - med all informasjon de etterspør, men det tar uker og dager før de svarer. Har forsøkt å purre på telefon, men ved gjentatte ganger ikke k... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Kjøpte babygym fra Tony Love, samsvarte ikke med bildene på nettsiden. Det var avbildet med tre-bue, men de var bøyelige tøybuer. Lekene på bilde samsvarte heller ikke.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bestilte Thule sykkelvogn herfra, og må innrømme jeg var litt skeptisk da jeg i etterkant så omtalene her på Trustpilot. Men vognen ble sendt kjapt avgårde og ble levert allerede neste dag. Løpehjulet... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Useriøs lokke kampanjer!! Står i både mail og på nettsiden at ved kjøp av bilstol følger det med gratis organizer, setebeskytter og ipadholder. Fulgte ikkje med når de sendte bilstolen, har sendt ma... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Babyausstattungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Den Lille Barnebutikken startet opp med barneutstyr allerede i 2014. Vi har derfor lang og god erfaring innenfor barneutstyr og barnevogner, samtidig som vi er gode på sikkerhet i bil. Kjøper du bilstol i vår fysiske butikk så kan vi også hjelpe deg med montering i bilen din for å sikre at den blir montert riktig. Har du allerede en bilstol montert i bilen, men er usikker på om den er riktig montert? Ta da gjerne turen innom butikken for en gratis kontroll. Butikk og lager i Prost Stabels vei 8, 2019 Skedsmokorset. Velkommen til oss 🤍


Kontaktinformationen

2,6

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

730 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 10 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Babygym fra Tony Love

Kjøpte babygym fra Tony Love, samsvarte ikke med bildene på nettsiden. Det var avbildet med tre-bue, men de var bøyelige tøybuer. Lekene på bilde samsvarte heller ikke.

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Svak kundeservice og lav forståelse for situasjonen

Vi kjøpte høsten 2024 en Maxi-Cosi Fame Duo inkl. Pebble 360 Pro2 og base hos Den Lille Barnebutikken. Produktene ble presentert og solgt som et samlet reisesystem, noe som var en viktig del av kjøpsgrunnlaget.

Etter relativt kort tids bruk oppsto det en alvorlig feil ved festet mellom understell og sittedel. Festet falt ut, noe som medførte at sittedelen kunne løsne fra vognen. Vognen ble sendt inn til reparasjon, men den samme feilen oppsto igjen etter kort tid. Til slutt ble vognen så utrygg at vi ikke lenger kunne bruke den.

Det mest krevende med saken har vært måten reklamasjonen ble håndtert på. Vi har vært uten fungerende barnevogn i over en måned mens saken ble behandlet, og vi måtte selv purre på oppfølging etter at det gikk to uker uten svar. Når det gjelder et produkt som er helt sentralt i hverdagen med et lite barn, og hvor feilen samtidig er sikkerhetsrelatert, mener vi at en spesialbutikk for barneutstyr bør prioritere slike saker høyere.

Butikken kom til slutt til at det var grunnlag for å heve kjøpet av barnevognen, noe vi setter pris på. Samtidig opplevde vi liten vilje til å se produktene som et samlet system, selv om kvitteringen viser at de ble solgt som «Maxi-Cosi Fame Duo inkl. Pebble 360 Pro2 & Base». Vi opplevde også begrenset fleksibilitet når det gjaldt de praktiske konsekvensene hevingen fikk for resten av systemet.

Vi har forståelse for at butikken må forholde seg til forbrukerkjøpsloven og egne rutiner, men vi hadde forventet mer smidighet, raskere oppfølging og større vilje til å finne en god helhetsløsning. I en sak som gjelder en sikkerhetsrelatert feil på et barneprodukt, mener vi at kundeservice og praktisk oppfølging bør holde et høyere nivå.

Butikken skal ha kreditt for at de til slutt aksepterte heving av kjøpet, men den lange behandlingstiden, manglende oppfølging og en lite kundeorientert håndtering av saken gjør at vi dessverre ikke sitter igjen med en god opplevelse.

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fraråder sterkt å handle her

For en elendig kundeservice. Reklamerte på en vogn noen uker etter levering og fikk aldri svar på mails, med mindre jeg ringte. Tror det tok over 2 mndr før det ble sendt nytt. Det var etter jeg selv oppsøkte Cybex på babymessen og fikk dem til å se på vognen og de som leverandør konstaterte at det var reklamasjonssak. Fikk tilsendt nytt understell, men uten hjul - så jeg har ikke hatt tid til å demontere hele den gamle vogna og satt den opp på den nye rammen (overaskende nok har jeg som kunde hos den lille BARNE butikken faktisk barn som krever tid, og jeg er ikke helt stødig på å demontere og sette sammen igjen en elektrisk barnevogn). De er hyggelige på telefon, men mail og innsendte saker behandles ikke med mindre du ringer.
Er dessverre nødt til å forholde meg til denne butikken ut garantitiden til vogna, ellers ville jeg holdt meg langt unna. Fraråder alle å handle her.

13. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kunderservice er en vits!

Kunderservice er en vits! Sender inn skjema for reklamasjon - med all informasjon de etterspør, men det tar uker og dager før de svarer. Har forsøkt å purre på telefon, men ved gjentatte ganger ikke kommet gjennom. Ganske utrolig når telefontiden er 09-11, at det da ikke går å få tak i en kundebehandler innen denne tiden (ringte i over 30 min uten svar). Finnes mange andre nettbutikker og fysiske butikker her til lands med mye bedre service og god kundeservice. Skal du kjøpe noe dyrt, kjøp et annet sted!

11. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fornøyd kunde

Jeg har handlet flere ting i den fysiske butikken, og har hatt en god opplevelse med kundeservice og produktene jeg har kjøpt.

25. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Veldig positiv opplevelse!

Var litt skeptisk etter å ha lest flere dårlige anmeldelser (men også noen gode), men tok sjansen. Kjøpte Thule Elm barnebilstol på tilbud. Hadde også dialog med kundeservice på mail da det så ut som pakken ble sendt fra et annet firma - men det er flere butikker og posten sendes fra en av disse. Fikk svar på mail innen en time, og bilstolen var levert hos meg kun 2 dager senere! Veldig fornøyd 😊

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Elendig kundeservice

Elendig kundeservice. Kjøpte hamax sykkelvogn som har feil og har sendt en epost angående dette. Har bare fått automatisk beskjed om at de svarer så snart de kan og 20 dager senere har jeg fortsatt ikke fått noe svar. Kommer ikke til å handle her igjen!!

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bestilte Thule sykkelvogn

Bestilte Thule sykkelvogn herfra, og må innrømme jeg var litt skeptisk da jeg i etterkant så omtalene her på Trustpilot. Men vognen ble sendt kjapt avgårde og ble levert allerede neste dag. Løpehjulet vi bestilte i tillegg ble sendt et par dager i etterkant, men det fikl vi beskjed om per melding fra butikken. Alt i alt en god handleopplevelse 😊

13. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Skuffende opplevelse av kundeservice

Vi har hatt en svært skuffende opplevelse i forbindelse med reklamasjon på vår barnevogn.

Vognen sluttet å fungere da den nå bremser på det ene bakhjulet, etter kun 3 mnd bruk. Vognen er dermed vi helt ubrukelig. Vi sendte reklamasjon via nettskjema og har vært i kontakt med kundeservice to ganger på telefon, hvor de henviser til nettsidens reklamasjonsskjema, samt at de skal høre om andre ansatte kan se på saken. Etter én uke har vi fortsatt ikke mottatt noen tilbakemelding, verken om status i saken eller forventet reparasjons- eller leveringstid.

Dette gjelder en barnevogn, som er et helt essensielt produkt for at barnet vårt skal kunne forflytte seg trygt i hverdagen. Likevel har vi ikke fått informasjon om lånevogn eller kompensasjon for leieutgifter mens vi venter.

Vi opplever manglende oppfølging og kommunikasjon i en sak som haster, og forventer bedre håndtering når det gjelder reklamasjoner på nødvendige produkter for småbarnsfamilier.

26. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

uprofesjonelt

Utrolig uprofesjonell butikk! Sender ikke varer og skylder på alle andre, svarer ikke på mail, og når de svarer på melding fra privat nummer har de alltids en unnskyldning på hvorfor ting ikke er sendt! Håper virkelig pakken kommer frem, nå er vi lei av å vente, men kommer ikke til å handle der igjen.

9. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Helt vanvittig uprofesjonell service

Helt vanvittig uprofesjonell service. Bestilte bilsete og vognvotter. Først Fikk jeg privatmelding fra ei som jobber på butikken om at bilstolen ikke var på lager, men at de ville bestille via ekstern leverandør og sende direkte til meg. Bilstolen kom 1 uke for sent. Da vi fikk bilstolen fikk vi enda en privstmelding fra samme kvinne om at vognvottene ikke ville komme på lager før januar. Får refundert beløpet, men labøgerbeholdningen er IKKE til å stole på.

De er ikke å få tak i på privatmelding tilbake og svarer heller ikke på mail.

I vårt tilfelle hadde vi behov for bilstolen og vognvottene snarest, så fikk ikke noe av det vi trengte i henhold til leveringsbetingelsene deres.

STYR UNNA

10. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Styr unna!! Useriøs butikk

Styr unna!!
Helt enig med de som skriver «Styr unna».Har aldri opplevd en mer useriøs kundeservice enn i denne butikken. Greit dersom varene ikke er skadet ved ankomst, men å få ordnet opp når det er noe feil har jeg aldri opplevd maken til. Forstår ikke at en bedrift vil risikere ryktet sitt på ikke å bare ordne raskt opp slik som alle andre seriøse butikker gjør. Uansett størrelse på butikk. Dette er noe alle vet og de som driver butikk på denne måten varer ikke lenge. Er vant med at når det er noe galt med en vare så får jeg ny uten at jeg trenger å involveres i butikkens dialog med sin leverandør. I tillegg tar det lang tid med mye frem og tilbake og dokumentering fra kunde. Dette var ikke særlig hyggelig og spesielt ikke når det er en gave og man har brukt over 20 000,-

25. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Den Lille Barnebutikken-Logo

Antwort von Den Lille Barnebutikken

Hei,
Utifra det jeg kan se fikk du ny vare. Grunnen for at denne kom litt sent var på grunn av at vi var tom på lager og måtte vente på ny levering. Dokumentasjonen er som den er og må inn på alle saker. Dette er for å spare kunden å komme innom butikken for at vi skal sende inn nødvendig informasjon. Ser du venter på en returetikett, denne sendes via mail fortløpende.

Håper du/dere er fornøyd med varene ellers.
Ha en fin dag!
- Camilla J

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Useriøs lokke kampanjer!

Useriøs lokke kampanjer!! Står i både mail og på nettsiden at ved kjøp av bilstol følger det med gratis organizer, setebeskytter og ipadholder. Fulgte ikkje med når de sendte bilstolen, har sendt mail om det fleire ganger, de svarer ikkje. Dårlig kundeservice å ikkje svare.

Det er ikkje lov å skrive fulle e-post adresser, men det er sendt til ordre og til Siv. Sendt 3 mailer.

18. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Den Lille Barnebutikken-Logo

Antwort von Den Lille Barnebutikken

Hei,
Vi ser ingen Mail fra deg. Hvor har du sendt dette?

Mailer må sendes til vår kundeservice.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig kundeservice

Styr unna! Her får du ikke hjelp hvis det oppstår noe med varen din. Fikk først løst saken da jeg tok kontakt med hovedleverandør som selv måtte ta kontakt med butikken og purre på. Dette måtte skje to ganger før saken ble løst. Tok månedsvis.

12. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Den Lille Barnebutikken-Logo

Antwort von Den Lille Barnebutikken

Hei,
Det står opplyst på skjemaet man fyller inn at all informasjon må være inne for at saken skal kunne bli behandlet. Dette gjelder også om man har hatt en sak inne tidligere. Ved klipp og lim av informasjon tar dette naturligvis mer og lengre tid. Vi beklager at dette oppleves slik, vi jobber stadig med å bli raskere på denne fronten :)

Ha en fin dag!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Full pott!

Var først noe skeptisk etter å ha lest erfaringer herfra. Men snakket med venninner som hadde handlet her, og de var fornøyde og ga sin anbefaling, så da valgte jeg å handle inn alt av barnevogn og bilstoler og baser og tilbehør herfra. Angrer ikke et sekund. Rask levering, god service og konkurransedyktige priser. Full pott fra meg!

29. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Den Lille Barnebutikken-Logo

Antwort von Den Lille Barnebutikken

Tusen takk for din positive tilbakemelding :)

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr