Autoworld Bewertungen 85

TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

God service. Købte en Renault Clio der og fik en super service. Også 2 måneder efter da der kom lyd fra tromlen, der blev repareret på stedet med besked på at skulle problemet komme igen, bliver... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helt igennem professionelt firma , som overholder aftaler, til punkt og prikke 👌👌. Kan kun give de bedste anbefalinger efter køb af Kia ceed GT line hos Kerim fra Autoworld så fortsæt det go... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Har netop købt en Renault Clio hos Auto World. Bilen er i super god stand, ligesom det sås på hjemmesiden, og jeg er blevet ejer af en super fin bil i god stand, og der var tjek på hele processen.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg er blevet taget rigtig godt i mod fra første øjeblik jeg trådte ind i forretningen. Har købt en passat. jeg har tilvalgt en masse ekstra ting som undervogns og hulrumsbehandling, fuld polering, ny... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

85 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Virkelig et behageligt sted at købe…

Virkelig et behageligt sted at købe bil, fantastiske sælgere der er helt nede på jorden og man får en virkelig god behandling, kan kun anbefale at købe bil hos Auto World. 5 stjerner herfra.

7. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Kort fortalt HOLD JER LANGT VÆK

Kort fortalt HOLD JER LANGT VÆK

retur svar: Jeg vil nu mene, at min anmeldelse er ganske nuanceret, direkte og korrekt i den forstand, at jeg har skrevet tingene som de er.
Vi blev fortalt, at bilen ville blive leveret nyserviceret og nysynet, men med de fejl bilen har vil ingen af disse ting passe, som bilen ser ud nu.
Det kan ikke være rigtig, jeg har haft bilen i 2 måneder og i den korte periode har bilen været på værksted 4 gange og der er brugt ydeligere 20000 kr ekstra for bare at gøre bilen køredygtig. Om i så vil indrømme det er eller ej har i jo været en del af handlen, bilen stod ved jer, den blev prøvekørt ved jer og solgt ved jer. Det kan jo også være fuldstændig ligegyldigt om i har brugt 26.000, der er jo stadig 1000 fejl og mangler ved den for bare at gøre den driftsikker. Jeg vil præcisere der har ALDRIG VÆRE NÆVNT NOGET om et CVR nummer og heller aldrig muligheden for vi selv kunne tjekke bilen inden køb. Vi har en forventning om at jeres ord omkring nyservice og nysyn var i orden og vi kunne stole på det, men det var ikke tilfældet.
Så jeg står stadig med det store spørgsmål om, hvordan den bil kan have været gået igennem syn med de fejl og mangler den har haft. Bilen har stået længere tid på værksted end den har været hjemme!
Så jeg vil mene, at min påstand om i ikke har andre intentioner end at tjene jeres penge passer. I har vel fået jeres salgshonorar og som jeg har skrevet tidligere og forklaret her, burde dette være forklaringen nok og bare den generelle service vi har fået særligt efter salget.

ALT DETTE SKETE ALLEREDE INDEN FOR 1,5 UGE TIL DE 2 MÅNEDER JEG HAR HAFT DEN.

OPDATERING: Bilen de solgte mig har lige været for 4 gang på værksted og konstateret : som nævnt før kølebeholderen er forkert monteret, oliefilter hus og oliekøler var utæt og ødelagt, bremserne forkert monteret, batteriet stadig dårligt. derudover er bilen lige hentet på fejeblad, grundet den sprøjter kølevæsker over alt.

meget flinke sælger først. Jeg købte tilbage for ca 2-3 måneder siden, en BMW fra dem. Jeg bliver oplyst bilen sælges for en kunde men den VIL blive leveret med nyservice og nysynet og der er nogen forskellige ting der vil blive lavet på den inklusiv kølevæskebeholder. De sagde også nogen indvendige ting vil blive lavet samt skiftet batteri. Efter allerede 2 uger kontakter, jeg dem igen om vedrørende en mærkelig lugt og den bruger meget kølervæske. De tager et hurtigt kig på den og siger der er intet galt med den. 2 uger senere er bilen stort set umulig at være i grundet stanken af der der lugter som nogen holder grillfest inde i bilen. Da jeg tager den til et andet værksted konstatere, de at dem der har lavet bilen IKKE har monteret kølebeholderen rigtig (glemt at sætte slanger på) og at toppakningen nok også skal skiftes derudover er batteriet IKKE er skiftet, der hænger en lygte inde i bilen og handskerummet er faldet helt af. Derudover har de også formået at få bremserne til lyde som er orkester der spiller…. Det kan jo så stille spørgsmål til hvordan den er gået igennem syn….Vi prøver at tage kontakt igen til autoworld og bliver mødt af nogen knap så venlige sælger denne gang. De nægter alt ved bilen og nægter så meget som at gøre en eneste ting. Jeg er med på bilen bliver solgt uden reklamationsret men come on… der var en meget klar aftale om hvad der skulle laves som minimum. Intet mindre end skuffende og et tegn fra deres side om de ikke har andre intentioner end at tjene deres penge om det i orden eller ej!

8. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoworld-Logo

Antwort von Autoworld

Hej Patrick.

Tak for din anmeldelse. Havde dog håbet at den var lidt mere nuanceret.

Den bil du har købt var til salg engros da det var en privatkundes bil som, som stod annonceret hos os. Dvs. at man skal købe bilen med et cvr nummer da den netop sælges uden garanti når 2 profesionelle handler sammen. Disse typer biler laver vi ikke gennemgang på som vi gør med vores egne salgsbiler på forhånd og der følger ikke garanti med jf. købelovens regler med reklamationsret, dette blev I også blev oplyst med din søn og vi fortalte jer derfor at det er vigtigt i gennemgår bilen selv. I var derfor ude og se og prøvekøre den 2 gange med mulighed for at køre den på eget selvvalgt værksted og få den gennemgået inden I købte den.

Da du ikke havde et cvr nummer og din søn inderligt ønskede bilen købte i den direkte af eksisterende ejer i en privathandel og overførte pengene til ham udenom os. Hvis du påpeger andet, er du velkommen til at bevise det!

Jeg har forgæves forsøgt at ringe til dig inden jeg skrev dette svar. Jeg har rekvireret værkstedsseddelen fra gamle ejer som jeg i øvrigt ville have uploade her hvis muligt (Bemærk vi har ikke eget værksted og vi laver ikke biler hernede så det er ikke os der har lavet bilen som du måske tror) Værkstedssedlen (beløber sig 26.000 kr.) og viser de ting der er blevet lavet inden du overtog bilen fra gamle ejer.

Du har derfor købt en privatbil som gamle ejer har fået lavet tingene på inden overdragelsen, på et værksted som ikke tilhører os. Det er netop grunden til at vi ikke har været behjælpelige da du må tage kontakt til værkstedet som har lavet diverse ting på bilen såfremt du påpeger der er noget som ikke er lavet ordentligt jf reklamation på reperationerne.

Når du derfor siger at vi udelukkende har intentioner om at tjene penge synes jeg du skal nuancere tingene.

Du er velkommen til at komme forbi så vi kan udlevere arbejdssedlen og du evt. kan reklamere over de ting som du synes ikke er lavet ordentligt på værkstedet som har lavet det. Vi er ikke det rigtige sted at holde for ansvar men ønsker stadig at hjælpe dig :-) Du er velkommen til at ringe såfremt du har spørgsmål og henvende dig til undertegnede, Kerim på tlf: 30190997

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk service og oplevelse

En kæmpe stor anbefaling til Autoworld.
Det var en yderst professionel og tryg guidning gennem købet at min Renault Megane E-Tech
Der er styr på tingene ,og en fantastisk service
Kan kun anbefale at købe bil her hos Autoworld

28. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoworld-Logo

Antwort von Autoworld

Hej Heidi. Tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse :-) og endnu engang tillykke med din nye bil. Vi er glade for at kunne være med inde over dit bilkøb og håber du vil dele din oplevelse, rundt omkring dig. God påske fra AutoWorld.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi havde den bedste oplevelse hos…

Vi havde den bedste oplevelse hos AutoWorld, da vi købte vores første bil. Personalet er imødekommende og meget professionelt, Orhan ydede en fantastisk service og var meget imødekommende og informativ. Han besvarede alle de spørgsmål, vi havde, gav alle oplysninger om bilen, og han fik os til at føle os trygge ved vores beslutning om at købe her. Processen var hurtig, og de udskiftede endda nogle ting, før de leverede den til os NYSYNET OG NYSERVICERET, så bilen er i en fantastisk stand og føles som ny nu. Det er nok ikke sidste gang, vi vælger at købe her. Tak for gæstfriheden og de små gaver! Jeg kan varmt anbefale at købe sin bil her, da de er meget troværdige og professionelle. Fantastisk service og oplevelse!

19. Januar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bedste anbefaling til Autoworld

Bedste anbefaling til Autoworld
Vi vil gerne sige mange tak til Kerim og begge Orhan abi, for en rigtig god dialog i hele forløbet
Min søn har købt sin første bil vw passat gte med masse udstyre til en fornuftig pris med en god service aftale. Vi fik gratis en P-skive, 2stk nøglering og en sæt vinter dæk med fælge. Vi kommer langvejs helt ned fra Tyske 🇩🇪grænse tak for kaffe🧋 og frokost🍕👍🏼

Super god handel. seriøs og kompetent sælger.

Vi har oplevet en professionel og venlig behandling under hele forløbet, og Kerim har viste bilens hele funktioner.

Autoworld holder aftalen hvad man lover, hans biler er i orden og prissat godt for køber. Hvis opdages fejl efter købet fix'es disse efterfølgende med smil og god humor

Rigtig god kundeservice - jeg kan kun varmt anbefale⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

8. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Alt i alt en god oplevelse

Vi blev betjent af Yilmaz som leverede en rigtig god service og var hjælpsom, imødekommende og informerende. Vi fik bilen samme dage vi købte og skrev under. Vi fik en gratis p skive med til bilen, som er virkelig dejligt. Jeg kan helt klart anbefale autoworld hvis du leder efter en ny brugt bil hos en forhandler hvor det ikke føles som om de bare prøver at få bilen solgt og tjene penge, men hvor det ren faktisk er dine behov som er 1 prioritet.

8. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Professionel, venlig og humoristisk

Jeg har købt en VW UP, og handlede med Kerim. Jeg har intet at udsætte på handlen, selvom buledoktoren ikke kunne rette en mindre bule i bagdøren ud. Forruden havde en ridse, og den blev udskiftet uden diskussion og der kom nye viskerblade på både for- og bagpå. Jeg fik også en P-skive monteret.
Jeg har oplevet en professionel og venlig behandling under hele forløbet, og Kerim var meget tålmodig, da han viste mig bilens funktioner.
De fortjener bestemt fem stjerner, og hvis jeg mod forventning igen skal købe bil, vil jeg ikke betænke mig på at vælge Auto World igen.

14. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Highly recommend!

The deal was very smooth. The dealer explained and carried out the procedures very conveniently. Good service. No confusions, and the condition of the car was true to the posted ad. Highly recommend!

7. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autoworld-Logo

Antwort von Autoworld

Hi Ashmitha thanks for taking time for writing this review. We hope you will enjoy your new car :-)

Yours sincerely Kerim Cakmak from Autoworld.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Alt i alt en god oplevelse

Alt i alt en god oplevelse. Vi blev betjent af Yilmaz som leverede en fin service hele vejen og var venlig, imødekommende og informerende. Bilen var klar på få dage selvom der var nogle ridser i lakken som skulle laves (fint resultat i øvrigt) Ligeledes nogle simple småting som at få en gratis p-skive bidrager bare til en god oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale autoworld hvis du leder efter en ny brugt bil hos en forhandler hvor det ikke føles som om de løber om hjørner med dig :)

4. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top service hos top forhandler

Jeg har lige købt en Renault Clio hos auto world, og det bliver nok ikke sidste gang jeg køber biler hos dem, servicen var i verdensklasse og de har det mest behagelige og professionelle personale. Kan klart anbefale alle andre at købe bil der.

4. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr