World Of Mowers Bewertungen 

6.091
•
TrustScore 2.5 von 5

2,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a gasket having carefully checked the part number etc. Waited two weeks for delivery but it was the wrong thickness. Tried contacting them via phone and e mail but no response. However did get... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ordered item 2 weeks ago, not received. No communication when trying to understand why. Triwd via email twice and also tried calling countless times. Standard voicemails " we dont have anyobe to an... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a carb and heard nothing re delivery. E Mailed - no response. Called- no answer. E Mailed cancellation requesting refund - no response. Emailed a week later - no response. Eventually had to re... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Company reliably provided spares for diy grass trimmer as ordered. Due to universal shortage of components I waited for almost two months for parts. I accept this as understandable under the circu... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

6091 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,7

Alle Bewertungen

(6.091)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

No problems

Ordered what I needed and it was delivered quickly. Mower was back in action in a few days. Great service

27. Juli 2022
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Thank you

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

6 weeks and still no mowing

I have been waiting for over 6 weeks for some parts for a Stiga Mower. This, although is a pain, would be completely forgiven if there was more communication. They're out of stock, and are relying on Stiga for production which is not their fault. It is their fault that they're promising a weeks delivery on parts, and then not bothering to get into contact with customers to keep them updated on why those parts aren't arriving. I'm still waiting, 50% of the time when I call I'm still getting their voicemail, and haven't once had any useful conversation initiated by WOM.

I want to stress I am not moaning about WOM not being able to get the stock, it's out of their control. I am just disappointed from a service point of view.

27. Juli 2022
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Very sorry that you had to wait so long for your order but as you have said we were waiting for the new stock to come to us from the manufacturers. But the communication side of things is something we are working on to try to improve very sorry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT EVEN ONE STAR FROM ME!

I am extremely unhappy with this company! I ordered a part for my lawnmower on the 9th April, 2022 Order Ref:LAW13A641E5 which was a fuel line hose for which I paid £13.78. I am still waiting for it! I have emailed numerous times I received one email telling me it would be delayed. I have since tried to telephone only to get a recorded message stating all their operators are busy. I have repeatedly asked for my money to be returned, with no response or even a sorry. How can I give this company any stars at all really. It is a scam if I cannot get my money back after three months!

26. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Very sorry that you have had this bad experience with us but certain items are out of stock and sometimes they take weeks to come back into stock and the item you have ordered is still on back order with the manufacturers so we have cancelled your order for £13.78 and it will be refund this week very sorry

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Took almost 8 weeks for delivery of…

Took almost 8 weeks for delivery of part ordered. Communications were poor. Not answering phone and email not answered. Would not use again.

23. Juli 2022
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Very sorry that your order did take a long time to complete but the clutch drive lever that you ordered was out of stock and on back order with the manufacturers and certain items on back order have been taking ages to come back into stock very sorry but please rest assured we are doing the best we can under the present conditions around the world hope you will give us another chance in the future

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered a new blade at a lower price…

Ordered a new blade at a lower price from WOM in comparison to a leading company. The blade is exactley the same, but at a greater savings. Used WOM a few times with eccellent service and prices. 5*

23. Juli 2022
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Loss of Mountfield Mower

After several years of use, I managed to lose the plastic key to my Mountfield48 Freedom mower. I looked at numerous websites without much luck until I found the World of Mowers. They had stock and gave me the part serial number which I then used to place the order on-line (Thursday). The item arrived on Saturday. Great service and knowledge.

22. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Brilliant service

Brilliant service! Needed a part for a Masport mower, had part needed delivered by two other suppliers wrong and then contact world of mowers who pointed me in the right direction for part required and delivered it promptly.
Thanks again

20. Juli 2022
World Of Mowers-Logo

Antwort von World Of Mowers

Thank you

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr