West Yorkshire Windows Bewertungen 

766
•
TrustScore 4.5 von 5

4,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recommend west yorkshire window they did very good job, they did all i wanted, guaranteed work done, easy to contact. I am happy with my home improvement

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

West Yorkshire Windows fitted us an orangery and we have been very satisfied with every aspect of service. The orangery itself is gorgeous everything we asked for. All the workmen who came to our hom... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Overall West Yorkshire windows have been very good. My single story extension (approx 7m x 3m) has now being complete for around 10 months and I’m delighted with the end result. Whilst there was s... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve just had a new front door fitted & and everyone involved were extremely professional & very approachable & friendly. Very easy to contact if I had a query too. I’m very happy with the design & qu... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Bauunternehmen
  2. auch in
  3. Gewächshausbau und -zubehör
  4. Lieferant von PVC-Fenstern

Vom Unternehmen geschrieben

West Yorkshire Windows is an established family business dedicated to providing traditional values such as excellent craftsmanship, value for money and outstanding customer service as well as incorporating the latest in product innovation and design. Whether it is windows, doors, a conservatory or solid roof extension product that you require, at West Yorkshire Windows we treat every customer as unique.


Kontaktinformationen

4,7

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

766 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,7

Alle Bewertungen

(766)

79 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recommend west yorkshire window they…

I recommend west yorkshire window they did very good job, they did all i wanted, guaranteed work done, easy to contact.
I am happy with my home improvement

15. Oktober 2026
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Sahid,
Thank you for your lovely feedback! We’re so pleased to hear that you’re happy with your home improvements and that everything was completed to your satisfaction. It’s great to know you found our team easy to contact and valued the reassurance of our guarantee. Thank you for recommending West Yorkshire Windows and for trusting us with your home!
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The engineer was extremely good and…

The engineer was extremely good and competent. He solved all the little problems

21. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Sally,
Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear that our engineer provided such a competent and professional service and was able to resolve all the issues. We’ll be sure to pass on your kind comments to the team.
Warm Regards,
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

New Front Door

I’ve just had a new front door fitted & and everyone involved were extremely professional & very approachable & friendly. Very easy to contact if I had a query too. I’m very happy with the design & quality of the door as well. Thank you very much.

21. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Margaret,
Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear how happy you are with your new front door and that you’re pleased with both the design and quality. It’s great to know that everyone involved was professional, friendly and approachable, and that you found us easy to contact whenever you had a query. We’ll be sure to share your kind comments with the team.
Kind Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service

All the various teams were great to work with and the work was well co-ordinated. Very pleased with it all.

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Kim,
Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear that you were pleased with the work and found our teams great to work with. We take pride in ensuring each stage of a project is well coordinated, so it’s wonderful to know this made a positive difference to your experience.
Thank you for choosing us!
The Customer Care Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still waiting for building regulation 3 years after installation …

Still waiting for building regulation sign off after the best part of three years on our extension. Leeds city council inspector has rejected it due to inadequate depth of foundations. Despite hundreds of emails and calls we are getting nowhere. We’ve been passed on to different members of staff who have ignored us consistently and made every excuse under the sun.
The structure leaked last year and when we climbed up to see what the problem was, we found builders had discarded rubbish in the guttering; sealant tubes and other materials which should have been tidied up by workmen.
I have reported them to trading standards and have instructed a solicitor to pursue for breach of contract - £42k paid in full - this is totally unsatisfactory. Can’t move house until it’s signed off ☹️. I would hate for anyone else to go through the stress they have caused us.

20. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Jacqui,
We are sorry to hear of the ongoing difficulties you have experienced in obtaining Building Regulations sign-off for your extension and appreciate the considerable frustration and uncertainty this situation has caused.
We will investigate the matter further, including liaising with Leeds City Council to establish the reasons for the outstanding approval, clarify the concerns raised by the building inspector, and determine what steps are required to progress the matter towards a resolution. We will also review the history of the project and the concerns you have raised regarding the standard of the works and the communication you have received.
We recognise the importance of resolving this matter, particularly given the impact the lack of Building Regulations sign-off is having on your ability to move home. Once we have obtained further information and reviewed the position, we will be better placed to advise you on the next steps.
Thank you for bringing these concerns to our attention.
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

West Yorkshire Windows fitted us n Orangery

West Yorkshire Windows fitted us an orangery and we have been very satisfied with every aspect of service. The orangery itself is gorgeous everything we asked for. All the workmen who came to our home were very respectful.
I would highly recommend them,

22. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hi Donna,
Thank you for your wonderful review and recommendation. We’re delighted to hear that you’re so pleased with your new orangery and that it meets everything you hoped for. It’s also great to hear that our team made a positive impression through their respectful and professional approach.
Many Thanks, The Customer Care Team.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Great build of an extension and very good aftercare.

Overall West Yorkshire windows have been very good.
My single story extension (approx 7m x 3m) has now being complete for around 10 months and I’m delighted with the end result.
Whilst there was some confusion on the agreed initial build between us, the end result and aftercare has been excellent.
A few teething issues as I expected but they have always been on hand to resolve.
Overall would recommend for sure.

7. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Fraser,
Thank you for your lovely review and recommendation. We’re delighted to hear that you’re so pleased with the finished extension and the aftercare you’ve received. While there was some initial confusion, we’re pleased that our team was able to resolve any teething issues and provide the support you needed.
Thank you for choosing West Yorkshire Windows!
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you for the visit last week

Thank you for the visit last week, to check on a previous issue i had with the concervatory roof. I am very happy with your continued customer service, and always feel confident when i purchase from West Yorkshire windows, that i am fully protected, if any issue arises.
That is why i always reccomend to people, or purchase from you.

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Sandra,
Thank you for your lovely review and for continuing to place your trust in West Yorkshire Windows. We’re pleased to hear you were happy with the recent visit and that our ongoing customer service gives you confidence. Your continued support and recommendations mean a great deal to us!
Warmest Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What a great experience

What a great experience, we had slight issue with the door handle, I rang through to customer services and within a couple of weeks a new door handle was fitted. 1st class support thank you

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Mark,
Thank you for your fantastic review. We’re delighted to hear that you had such a great experience and that our customer service team was able to arrange the replacement door handle promptly. We really appreciate your kind comments and thank you for choosing us!
Many Thanks, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent work and very polite…

Excellent work and very polite representative door now working good

10. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Phyllis,
Thank you for your great review. We’re pleased to hear that our representative was polite and professional, and that your door is now working well. We really appreciate you taking the time to share your feedback.
Kind Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Always give a fantastic service

Always give a fantastic service. Had an issue with French doors. Customer Services were so helpful and sent Richard out as soon as they could to sort the issue. Everyone I have ever come into contact with at West Yorkshire Windows have always been very professional and friendly.

11. September 2026
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Marisa,
Thank you for your lovely review! We’re delighted to hear that our Customer Services team were so helpful and that Richard was able to attend and resolve the issue with your French doors. It’s great to know you’ve always found everyone at West Yorkshire Windows friendly and professional. We really appreciate your kind feedback!
Many Thanks, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very swift and efficient process from…

Very swift and efficient process from beginning to end. From the sales team to the survey to the installation was all very efficient.

18. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Hillary,
Thank you for your fantastic feedback. We’re delighted to hear that you found the whole process swift and efficient, from your initial contact with our sales team through to the survey and installation. We really appreciate your comments and are pleased that you had such a positive experience with us.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Repair was done professionally

Repair was done professionally

21. August 2026
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Diane,
Thank you for your feedback. We’re pleased to hear that the repair was completed professionally and to your satisfaction. We really appreciate you taking the time to share your experience.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Two Cancelled Installations, Broken Promises and Still No Refund

I placed an order with CO Home Improvements in June 2026 for a bespoke arched front door and paid the requested deposit, followed by a further stage payment of £4,962.40.

The installation was confirmed for 4 August 2026 but was cancelled following what I was initially told was a factory accident. A replacement installation date of 14 August was then confirmed, but that was also cancelled.

Despite having my order since June, it was only immediately before the second installation date that I was informed the factory could not manufacture the outward-opening arched door as one complete frame in the agreed configuration. I was instead presented with an alternative split-frame design involving a joint at the transom and a further estimated manufacturing period of six to eight weeks from approval.

It is difficult to understand how two installation dates could be confirmed before the company had established whether the agreed product could actually be manufactured.

The situation has been made considerably worse by the company’s communication. I have repeatedly been told that Simon from the Operations Team would contact me, including a specific commitment that he would call on an agreed day. No call was received. My emails appear to be continually forwarded internally, leaving me to repeatedly chase for basic answers.

I was also told in writing that my £4,962.40 stage payment would be refunded promptly. After receiving no confirmation, I contacted the Accounts Team myself and was told that the refund had not been processed because they had not even been made aware of it. Had I not contacted Accounts directly, I have no idea how long I would have continued waiting for money I had already been told was being refunded.

I am also still waiting for confirmation about whether the factory can offer an acceptable single-frame solution. Meanwhile, nobody with sufficient authority appears willing to take ownership of the matter, address the two cancelled installation dates or properly respond regarding the considerable inconvenience caused.

Customers purchasing an expensive bespoke entrance should be able to expect a company to establish that the agreed product can be manufactured before taking substantial payments and confirming installation dates. They should also expect clear communication and senior management accountability when serious problems arise.

Based on my experience so far, the service, communication and internal coordination have been completely unacceptable. I will update this review if and when the company refunds my stage payment and provides a satisfactory resolution.

14. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Colin,
Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We are genuinely sorry for the issues you have experienced with your door and window and for the frustration caused by the problems with both the products and installation.
We have reviewed the concerns you have raised and the accounts team will process your refund in due course.
We appreciate that the experience has fallen well short of the standard you expected, and we apologise for the inconvenience caused. We will endeavour to address the outstanding issues promptly and provide you with updates as the remedial works progress.
Kindest Regards,
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From start to finish West Yorkshire…

From start to finish West Yorkshire Windows have been amazing and the after care is also top notch, these people come highly recommended by myself.

13. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Paul,
Thank you for your fantastic feedback and recommendation. We’re delighted to hear that you were so pleased with your experience from start to finish and that our aftercare service also met your expectations.
We really appreciate your kind words and your recommendation of West Yorkshire Windows.
Thank you for choosing us!
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Local company who fit great products at competitive prices

From sales, surveyor and fitter…all were knowledgeable, and helpful plus had a great sense of humour which I believe goes a long way. The fitting went very well given that one engineer/fitter had to fit the double patio one story from the ground on a balcony. He made sure all was immaculate once he’d finished. He explained how the locks and vents worked.
To sum up…..a great product from a superb local company.

28. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Mark,
Thank you for your wonderful review. We’re delighted to hear that everyone you dealt with, from sales and surveying through to installation, was knowledgeable, helpful and friendly. It’s particularly pleasing to hear that the fitting was completed so carefully despite the challenging balcony access, and that everything was left immaculate with the operation of your new doors and vents clearly explained. We really appreciate your kind words and recommendation.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After service

Great product and brilliant after service

28. Juli 2026
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Carl,
Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you're pleased with both the quality of your product and the aftercare service you've received. Providing excellent support long after installation is something we pride ourselves on. Thank you for choosing us, and we look forward to helping you again in the future.
Kind Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic workmanship , product and price

Great first impressions from my first phone call to West Yorkshire Windows. I was greeted by a very bright , friendly and helpful lady. Followed up by friendly informative surveyor. We wanted a window installing into a stone wall. The stone /mortar was extremely hard to break through to put it mildly. The two very pleasant lads grafted so hard but they did it. They made a beautiful job of it all and their workmanship was perfect , we are so impressed. Plastering and finishing off also perfect. The product and price no complaints whatsoever. We would not hesitate in recommending this company. Left no mess whatsoever inside or out. Thank you West Yorkshire Windows. Frank &Catherine Brown.

15. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Frank,
Thank you for your wonderful review, Frank and Catherine! We're delighted to hear that your experience with West Yorkshire Windows was so positive from your very first call through to the completed installation.
It's great to know our team provided friendly and helpful service throughout, and that the installers were able to overcome the challenges of working with the stone wall to deliver a finish you’re so pleased with. We'll be sure to pass on your kind comments regarding their workmanship and professionalism.
Thank you for your recommendation and for choosing West Yorkshire Windows, it is greatly appreciated.
The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service from the first phone call…

Great service from the first phone call to the door being fitted. Colin the salesman spent ages designing doors until I found the one I liked best. The time from ordering to fitting was very quick and the door looks amazing. I would not hesitate to use West Yorkshire Windows in the future

20. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Hello Angela,
Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you had such a positive experience from your first phone call through to the installation of your new door. It's great to know Colin took the time to help you design and choose the perfect door for your home, and that you're so pleased with the final result. Thank you for your kind words and for choosing West Yorkshire Windows—we look forward to helping you again in the future.
Warmest Regards, The Customer Care Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Back again

This is the second purchase from West Yorkshire Windows over the last few years. This time we have got a new front door and side panels, plus a cat flap in the glass. We did get another quote from a different company, however they couldn't do exactly what we wanted. Everything has gone really smoothly from the initial design consultation to fitting. We have been kept informed every step of the way and every person we have had contact with has been really helpful and friendly. The door looks amazing and we are so pleased with it. Thank you so much

8. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
West Yorkshire Windows-Logo

Antwort von West Yorkshire Windows

Dear Lesley,
Thank you for your wonderful review and for choosing West Yorkshire Windows again! We're delighted to hear you're so pleased with your new front door, side panels and cat flap, and that we were able to provide exactly what you were looking for. It's great to know the whole process ran smoothly and that our team kept you informed every step of the way. Thank you for your continued trust and support—we hope you enjoy your beautiful new door for many years to come.
Kindest Regards, The Customer Care Team.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr