Davinci Ristorante Bewertungen 131

TrustScore 2.5 von 5

2,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi fik pizza pasta buffet ud af huset til min søns nonfirmation. Det blev leveret til os. Og maden smagte så dejlig og der var rigeligt af det hele. Gæsterne var imponeret og det ikke sidste gang vi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Davinci i Hadsund må være jyllandsmester i dårlig kundeservice. Skal bestille mad i take away. Kokken ser mig men reagerer ikke, tjeneren kigger på mig 2 gange men gør intet, en anden tje... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi havde også kun hørt godt om Davinci med den skønne udsigt. Udsigten levede fuldt op til forventningerne, men maden og ventetiden, var en noget anden oplevelse. Vi bestilte månedens menu af 4 rette... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Helt ok vitello tunara og pizza, godt øl, fin udsigt. Venlig ung kvindelig tjener, der dog kun kunne kommunikere på engelsk. Højråbende overtjener (måske ejer?) der meget aggresivt overfusede en af de... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

131 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Tusind tak for dejlig mad og super …

Tusind tak for dejlig mad og super betjening.
Vi besøgte resturanten med vores 3 børn i alderen 6-9. Personalet var meget venlige og imødekommende og gav os en helt utrolig personlig og nærværende betjening. De får vores ubetinget anbefaling
/Bjørn Christensen

21. November 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vellykket og særdeles velsmagende arrangement

Min kone og jeg har haft fornøjelse af at være til vinaften hos Davinci Ristorante i Hadsund.
Restauranten ligger smukt og idyllerisk lige ned til Mariager fjord.
Vi fik serveret en 6 retters menu med dertil hørende vine.
Der var ca. 60 gæster i restauranten og vi sad ved borde med 10 gæster ved hver.
Den vinbonde der havde produceret og/eller udvalgt de enkelte vine var til stede og underholdt løbende med vinanekdoter.
Maden var fortræffelig og vinene blev kun bedre og bedre i takt med at aftenen skred frem. Det samme gjorde snakken og selskabet ved de enkelte borde :) og vinanekdoterne fra vinbonden fik krydret den samlede oplevelse med gemytlighed og finesse.
Det var en rigtig dejlig aften og jeg kan kun anbefale andre at tilmelde sig lignende arrangementer m.v.
Det er på ingen måde sidste gang at vi har besøgt Davinci Ristorante og jeg kan på de varmeste anbefale stedet.

8. November 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Mens vi venter....

Når man bestiller en selskabsmenu ud af huset, og har 60 gæster der venter på maden, er det sidste man ønsker nok at restauranten har "glemt" dig. Specielt når man ugen forinden, netop har valgt at kontakte dem for at sikre alt var på plads, hvilket de forsikrede mig om.
Maden ankommer 1.5 time for sent, og indeholdt ikke helt det vi havde bestilt, men det betyder mindre i den forbindelse, vi var primært interesserede i at kunne få noget på bordet.
Vi tilbydes en rabat på ca. 10%, om det er rimeligt er for så vidt uinteressant, det er ejerens åbenlyse ligegyldighed der rammer en med fast overbevisning om, at dette hverken er første eller sidste gang, og han iøvrigt ikke har tænkt sig at tage forløbet til efterretning.
Det bliver nok ikke hos dem vi lægger flere penge!

15. Mai 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Tørt, slidt og dyrt

Vi var 2 personer herinde og spise. Vi havde glædet os for stedet så rigtig fint ud.
Det første vi lagde mærke til, var bordene. De er nærmest 10 cm for lave, stolene var hårde plastikstole og der var lagt en papirdug på bordet for at skåne den hvide dug. Vi lå så derefter mærke til at salt og peber bøsserne på bordet, var slidte da malingen var faldet af flere steder.
Vi valgte til forret at få en fiskesuppe og en tigerreje anretning. Til hovedret valgte vi en grillet oksemørbrad samt en all-around grillet kødtallerken bestående af lammekrone, oksemørbrad og unghanebryst. Begge retter serveret med garniture og bearnaisesaue. Vi fik dertil serveret tjenerens anbefaling af rødvin.
Forretterne smagte fint og var anrettet flot, det var dog en halvstor portion af fiskesuppen og en smule til den krydret side. Tallerkener var meget fine, men der var desværre skår i.
Hovedretterne var serveret rigtig flot, den ene på en kold tallerken og den anden på et stort skærebræt som fylder så meget at alle tingene skulle rykkes ved servering.
Tjeneren spurgte ikke ind til stegning af kødet, så vi forventede medium stegt kød. Alt kødet var helt gennemstegt, til den tørre side og hurtigt koldt. Vi nævnte dette for tjeneren som diskutere dette med to andre kolleger inde i restauranten og bliver tilbudt noget nyt eller en kop kaffe.
Bearnaisesaucen var ikke hjemmelavet, meget flydende og klumpet. Dette gjorde det besværligt at have på et fladt skærebræt.
Da vi beder om regningen prøver tjeneren ihærdigt at få os til at bestille enten dessert, kaffe eller the. Vi blev nødt til at takke nej flere gange.
Det mest velsmagende var nok vinen, som desværre ikke komplimenterede maden særlig godt og så var den ikke tempereret.

Vi mener ikke at det var 410 kr pr. pers. værd.

13. Mai 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Sikke en blandet oplevelse

Min familie og jeg besøgte restaurant DaVinci i weekenden. Maden var fin, og tjenerne var ualmindeligt søde og venlige. Aftenens knap så festlige indslag var en gråhåret midaldrende mand, som også serverede, men som samtidig skød ordre ud til højre og venstre. Jeg går ud fra, at han var chefen. I løbet af de par timer vi tilbragte på restauranten formåede han at tale grimt om sit personale bag deres ryg, irettesætte dem for øjnene af gæsterne og give en dårlig behandling af mig, som komplimenterede stedet. Jeg modtog intet smil, ikke engang et venligt blik, det blev et kort surt "Tak" uden, at han så meget som løftede blikket. Jeg kan overleve et par timer med sådan en usympatisk opførsel, men jeg ikke lade være med at tænke på det stakkels personale, som udsættes for den opførsel hver dag...

21. November 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Filet vs. oksemørbrad

Min kone og jeg har før fået dejlige bøffer her på restauranten og ville gentage successen og bestilte igen to mørbrad bøf fra spisekortet. Jeg er næsten helt sikker på at kokken tog fejl, eller valgte at tilberede den noget billigere oksefilet. Størrelse og mørhed taget i betragtning. Den var sej, senet og ikke nem at tygge, så oplevelsen var ikke så god. Vi påtalte det for personalet, og fik mulighed for at få serveret en ny, men når nu resten af bordet var færdige med at spise, valgte vi at takke nej. Næste gang vil jeg være mere kritisk.

3. Februar 2016
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

En rigtig god oplevelse

Vi var til deres smag Italien aften til halv pris så der var rigtig mange mennesker. Alligevel var det en super god aften og personalet sørgede for at der hele tiden var fyldt op af maden. Dygtige og søde tjenere som var søde til at fortælle og vejlede.
vi var af sted 8 personer og alle syntes at det havde været en super aften. Vi har derfor bestilt det til konfirmation den 3. maj også.

21. Februar 2015
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Rimelig OK

Vi var 4 personer til aftenmenu i restaurenten. Der var mange kunder, da det var en af stedets "halv pris aftener". Bordene stod meget tæt - for at få plads til så mange som muligt, vil jeg gætte på. Derfor var det lidt svært at tale sammen privat, og vi kunne overhøre andre gæsters samtaler. Der var lang ventetid på de forskellige retter i menuen - for lidt personale og for mange gæster. Madens kvalitet vil jeg bedømme som gennemsnitlig og under den forventede standard.

15. November 2014
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr