Davinci Ristorante Bewertungen 131

TrustScore 2.5 von 5

2,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi fik pizza pasta buffet ud af huset til min søns nonfirmation. Det blev leveret til os. Og maden smagte så dejlig og der var rigeligt af det hele. Gæsterne var imponeret og det ikke sidste gang vi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Davinci i Hadsund må være jyllandsmester i dårlig kundeservice. Skal bestille mad i take away. Kokken ser mig men reagerer ikke, tjeneren kigger på mig 2 gange men gør intet, en anden tje... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi havde også kun hørt godt om Davinci med den skønne udsigt. Udsigten levede fuldt op til forventningerne, men maden og ventetiden, var en noget anden oplevelse. Vi bestilte månedens menu af 4 rette... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Helt ok vitello tunara og pizza, godt øl, fin udsigt. Venlig ung kvindelig tjener, der dog kun kunne kommunikere på engelsk. Højråbende overtjener (måske ejer?) der meget aggresivt overfusede en af de... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

131 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Servicen var dårlig, maden var nogenlunde.

Servicen var dårlig, maden var nogenlunde.
Vi bestilte forret og hovedret.
Forretten var flutes med tomat og ost. De kom 1 min før hovedret kom. Så hovedretten stod og blev lidt kold mens vi fik spist forretten :-(
Min Hovedret var pasta med jomfruhummer, smagte ikke rigtigt af noget. Min mand fik deres pasta og pizza buffet, den var okay til pengene. Fint udvalg, ikke ret meget smag.

9. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Risotto med minirejer

Det er de mindste tigerrejer jeg nogensinde har set - da jeg endelig fandt de 5 små rejer der var i Risottoen. Det var meget skuffende, da jeg fik serveret hvad der lignede en klat lyserød risengrød med en lille dusk grønt og en branket asparges til pynt. Absolut ikke 189,- værd.

1. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Kedelig madoplevelse

Personalet var imødekomme, de snakkede dog ikke dansk.

Vi skulle selv spørge efter en højstol, da de var ved at sætte en almindelig stol hen til det 2 mandsbord vi havde fået stillet til rådighed.

Vi bestilte 2x fish and chips og 1x børnepomesfrits til vores datter på knap 2 år.

Ventetiden på maden var lang minimum 30 minutter.
Der var stort set ikke andre kunder, og de der var, havde fået serveret mad.

Maden kom først til os voksene og kort efter til vores barn. Dette oplevede vi som en mærkelig prioritering. Da man i vores optik altid prioritere børn før voksene.

Bordet var alt for lille, til alt det de mente skulle stå der. En kæmpe stor klos til ekstra bestik, salt og peberkværn. Samt stod der rene glas på bordet, som ikke blev fjernet, da tjeneren kom med drikkevare til os.

Maden var uden smag og fiskens panering ikke færdig bagt.

Konklusionen for os er at det ikke er et sted vi har behov for at besøge igen.

17. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Skøn oplevelse

Vi kører gerne fra Aalborg for at besøge Davinci.
Et hyggeligt sted i dejlige omgivelser.
Vi nød en brunch i anledning af Mors dag og det var helt perfekt. Vi kunne slutte af ved at sidde udenfor med det sidste kaffe og lidt sødt og samtidig nyde den fine udsigt ud over fjorden.
Man bliver på ingen måde overset. Der er altid nogen der er opmærksomme på at opfylde kaffe og juice.
Tjenerne skal derfor også nævnes! De er meget venlige, hyggelige, har et glimt i øjet og med på en frisk bemærkning. Vi kommer helt sikkert igen:-)

14. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Forfærdelig oplevelse maden var sej og…

Forfærdelig oplevelse maden var sej og træls bestilte is til desser fik at vide at fryseren var gået i stykker så de havde ikke mere undrede mig over flere andre borde fik is spurgte hvorfor og fik at vide man kun kunne få banana split med is virkelig dårligt så vær dog ærlig vi kommer aldrig mere🙈

7. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Uacceptable oplevelse og behandling af medarbejdere

Maden var faktisk god, men selve oplevelsen var elendig. Der var ikke helt styr på bord, selvom vi havde booket. Maden kom ikke i den rækkefølge vi ønskede, vi fik to røde pølser på en tallerken med besked om at pommes fritterne ville komme senere? Men pyt, maden var fin. Men stemningen var dårlig. Ejeren råbte af medarbejderne foran os gæster - gentagne gange! Udstillede dem på det groveste og nedgjorde deres arbejde foran alle os gæster. De stakkels medarbejdere gjorde virkelig deres bedste. Helt og aldeles uacceptabelt at behandle andre mennesker sådan. Vi kommer ikke igen.

6. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Forfærdelig service

Forfærdelig service. Vi sad og ventede på maden i lang tid hvilket var fint nok men de glemte min lillebrors mad og sagde bare at de ikke havde flere pomesfritter (hvilket de havde) og så bestilte vi noget andet til ham som de glemte alt om. Senere kom ejeren ud og råbte af min mor. Dybt skuffende oplevelse.

6. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super lækker pizza/pasta buffet

Super lækker pizza/pasta buffet.
God smag og godt udvalg.
Og så vil vi også rose den dygtige tjener, hun var i rigtig godt humør, og gav super betjening 👍
Vi kommer helt sikkert igen 😊

12. März 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Jeg fik en pizza nr 03

Jeg fik en pizza nr. 3 med alt godt fra havet, det var den bedste pizza, jeg endnu har smagt. Den var frisk og sprød og især blåmuslingerne var saftige og lækre. Hvis man lukkede øjnene, førte man sig til Italien, hvor man nærmest kunne føle stemningen og duftende af lækkerhed. Kh Isa Therese Bucio

4. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Lækker mad

Som altid lækker mad. Elsker simpelthen ejerens små bemærkninger. Vi glæder os allerede til næste gang.

25. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi har efterhånden spist på DaVinci…

Vi har efterhånden spist på DaVinci mange gange.
For det meste har vi været ganske tilfredse. Men de seneste gange, har det været en skuffende oplevelse.
I dag, spiste vi frokost på DaVinci og vores brød var ligeså hårdt som mursten, hvilket er en lille ting. Men da vi spurgte efter nyt brød kom kommentaren: “det har ingen andre klaget over” fra tjeneren. Hvilket er meget uprofessionelt og ligegyldig information for os, nu vores brød var uspiseligt. Til sidst mærkede de selv på brødet og gav os ret.
Vi sad længe og ventede på det nye brød, alt imens tjeneren i stedet tog imod bestilling hos et større selskab. Til sidst måtte vi igen spørge efter brødet.
Til hovedret fik vi pizza’er og fiskesuppe. Den ene pizza viste sig af være forkert, hvilket kan ske og da tjeneren kom med den rigtige pizza beklagede han. Fiskesuppen var derimod nærmest uspiselig. Det var mere en tomatsuppe med uappetitlig fisk i, end det var en veltillavet fiskesuppe.
Ærgerligt vores ellers hyggelige DaVinci er faldet sådan af på den.

28. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Havde bestilt bord

Havde bestilt bord, men blev mødt af meget stresset personale. Vi hentede selv menukort. Det var ikke særligt spændende. Valgte buffet som dog ikke stod i menuen, hvilket fish and chips og skaldyrs fad heller ikke gjorde. Ingen fortalte om de muligheder.
Maden halv lunkent.
Vi sad længe efter maden, blev ikke spurgt til om vi ville have dessert ( måske har de det ikke) eller kaffe.
Så vi sluttede af med at gå op for at betale det noget skuffende måltid!
Mvh Susanne

20. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vi fik et skaldyrs fad til to prs

Vi fik et skaldyrs fad til to prs.
Jumfru hummeren og hummeren smagte mest af alt af vand og flere var uspiselige. Vi gør tjeneren opmærksom på dette og beder om nogle almindelige pil selv rejer i stedet. Han tager det med i køkkenet. Så kommer kokken (ejeren) ud til bordet.
Han begynder at sige at det er lavet som det skal og at et skaldyrs tårn er en rustik anretning hvor skaldyrene ikke bliver renset og man derfor må forvente at de er, som de er. Han siger også at tjeneren var kommet ud og "skabt sig".
Jeg siger at det er tilberedning jeg påpeger, og at vi bare gerne vil have rejer i stedet for de 4 jomfru hummeren som tjeneren tog med ud.
Det kunne vi først ikke, men vi kunne få de 4 hummere tilbage. Det var vi selvfølgelig ikke interesseret i og vi fik efter en lille diskussion en tallerken med rejer.
Efterfølgende får vi en ekstra sodavand som er bestilt sukkerfri (det er den ikke), vi beder så om at få en ny, der kan vi så høre inde fra køkkenet "hva, er det dem igen der brokker sig". Meget uprofessionelt.

Da vi så har betalt og køre derfra, kan vi se at vi har betalt 50 kr mere for skaldyrs tårnet end det koster, så vi har betalt for "erstatnings rejerne" !
Jeg ringer til restauranten og fortæller hvem jeg er og om situationen med regningen. Jeg får bare en tør kommentar om at jeg kan sende dokumentation, da han ikke kan gøre noget nu.

Opsummering: dårlig service, mangel på sammenhæng mellem pris og standard, uprofessionel ejer der står midt i restauranten og diskuterer med gæsterne og som så overtager kassen da vi skal betale og diskuterer yderligere om at hans tilberedning ikke fejlede noget og at det var fordi jeg ikke vidste hvad man kunne forvente af "hele skaldyr".

Vi kommer ikke tilbage.

19. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Som altid en episk oplevelse!

Vi spiser på DaVinci i Hadsund flere gange om året. Vi har ofte fået mad fra restauranten til forskellige arrangementer. Og som altid er maden i top-klasse!

Vi ramte dog deres travleste tidspunkt d.15/7.
Kl.19 var restauranten totalt fyldt, til Sea-food buffet. Der blev undskyldt, og der blev båret et nyt bord ind til os og dækket bord i den anden del af restauranten.
Fin udsigt over terrassen og vandet. Vi fik ved en fejl lidt forskellige menu-kort. Men det blev også hurtigt rettet. På trods af de mange mange mennesker var der en god akustik og mega hyggeligt.

Maden var fantastisk.
Jeg fik den langtids-braiserede lammekølle m. fennikel, stegte kartofler og sauce. Det var en super oplevelse. Kødet smeltede i munden og retten var perfekt krydret.
Herefter en vidunderlig tiramisu. Let, cremet og smagsfuld.

Jeg kan virkelig anbefale et besøg!

19. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk god betjening

Fantastisk god betjening, virkelig lækkert mad og en rigtig god stemning. Vi havde 3 børn med, og de blev virkelig taget sig godt af.

14. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Virkelig ikke et besøg værd…

Røræg lignede ost - smagte af vand, leverpostej badede i olie, brød var blødt og smagte ikke af noget, pølser var fra “budget” og skåret i mindre stykker - spiste det heldigvis ikke… Turde ikke røre mere af maden, så resten kan jeg ikke kommentere yderligere på.
Selvom vi havde en Smartbox skulle vi betale 149,- for “Xtra” appelsinjuice/æblejuice, som de havde hældt over i nogle karafler og en omgang tynd kaffe…

Hvis man godt kan lide maden fra Dalle Valle, så vil man måske også kunne tage sig til takke med davinci, men er ens standard sat ud fra en hotdog på tanken, så bliver du skuffet.

11. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tykstegsbøf solgt som Ribeye

Bestilte Ribeye, men fik en tykstegsbøf serveret. Forklaringen var at det var et endestykke, så derfor intet "eye" Den var stegt fint, men det er virkeligt frækt at sælge en tykstegsbøf for en Ribeye. Så sig da i stedet at det er udsolgt.
Bearnaisesaucen smagte af pulverbearnaisesause.

Vi bestilte også fiskesuppe, som kun smagte af tynd tomatsuppe.

Alt i alt en skuffende oplevelse og det løfter heller ikke at ejeren virker sur og ikke ejer et smil og det føles ubehageligt som gæst at han "overtager" deres opgaver, så der går noget tabt i bestillingen. Vi oplyste ham om det og han virkede irriterede og så sendte han sin tjener afsted for at undskylde. Det var ejeren, som var for hurtig til at hælde op, så han ikke gav sig tid til at høre, hvad vi sagde.

Derudover var de også alt for hurtige til at rydde af bordene og ta selv bordet blev også fjernet for tidligt.

Det er ikke et besøg værd!

4. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi holdte vores sølvbryllup på Da Vinci…

Vi holdte vores sølvbryllup på Da Vinci og kan kun sige at alt er i top , lokalerne er fantastiske og maden var virkelig lækker og suværen betjening , udgang til "Egen terasse " med dejlig udsigt og prisen er fin ! Vi fik også en god snak med dem om hvordan vi kunne få det bedste ud af arrangementet.

7. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr