Davinci Ristorante Bewertungen 131

TrustScore 2.5 von 5

2,5

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Vi fik pizza pasta buffet ud af huset til min søns nonfirmation. Det blev leveret til os. Og maden smagte så dejlig og der var rigeligt af det hele. Gæsterne var imponeret og det ikke sidste gang vi... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Davinci i Hadsund må være jyllandsmester i dårlig kundeservice. Skal bestille mad i take away. Kokken ser mig men reagerer ikke, tjeneren kigger på mig 2 gange men gør intet, en anden tje... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi havde også kun hørt godt om Davinci med den skønne udsigt. Udsigten levede fuldt op til forventningerne, men maden og ventetiden, var en noget anden oplevelse. Vi bestilte månedens menu af 4 rette... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Helt ok vitello tunara og pizza, godt øl, fin udsigt. Venlig ung kvindelig tjener, der dog kun kunne kommunikere på engelsk. Højråbende overtjener (måske ejer?) der meget aggresivt overfusede en af de... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,5

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

131 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Havde glædet mig men blev skuffet.

Havde glædet mig men blev skuffet.

Jeg har kendt til Da Vinci siden restauranten åbnede for godt 30 år siden. Den gang var det prima kvalitet. Første skuffelse var at blive modtaget af en engelsktalende kvinde i lille bitte Hadsund. Anden skuffelse var prisniveauet.. hvilken himmelflugt den billigst pizza ( tomat og mozarella ) 109 kr.

Bestilte derfor en kyllingeburger. Maden var lunken da den ankom efter lang ventetid. Burgeren indeholdt en skive tomat og et salatblad . Pris 165 kr. Jeg havde bestilt vand til maden, fik 1 Alm glas vand.
Følte det var tyveri.

3. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

“Skal i spise” var den første…

“Skal i spise” var den første kommentar der kom fra ejer selv, tydeligt irriteret over at vi var gået ind ad den forkerte dør. Ydermere så skal ejer virkelig tage på kursus i hvordan man behandler sine ansatte. Sikke dog en dårlig opførsel. Det er der ingen som skal finde sig i. Utroligt at han kan finde nogen der gider arbejde for ham. Sætter aldrig mine ben i den butik igen.

17. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Under alt kritik at chefen ham selv…

Under alt kritik at chefen ham selv kommer til selskabet og siger at det her ikke er en børnehave. Jeg ved godt børnene løb meget rundt, men det er børn. Hvis ikke man ønsker børn til en pizza og pasta buffet skal man skrive det må hjemmesiden eller måske finde et andet koncept

10. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Månedens menu var pludselig ændret

Fredag 8. marts fejrede min mand og jeg min mands 75 års fødselsdag på Da Vinci. Vi havde på forhånd udset os marts måneds menu. Stor var vores undren derfor, da menuen denne aften pludselig var ændret. Tjeneren kunne fortælle, at menuen samme dag var ændret!!. En måneds menu bør følge kalendermåneden og ikke pludselig blive ændret otte dage inde i en måned.
Vi valgte imidlertid den nye menu, min mand købte den tilhørende vinmenu. Ingen præsentation af vinene. Rødvinen kom først, da vi selv gjorde opmærksom på, den manglende.
En lidt træls oplevelse med plads til forbedringer.

8. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestilte en Capricciosa

Bestilte en Capricciosa, som skulle være med ost, skinke og artiskok. Jeg bestilte herudover ekstra ost, oliven og oksekød. Da vi fik pizzaen hjem var der nærmest kun ost, oliven og oksekød i meget beskedne mængder. Ingen skinke og ingen artiskok. Dette til trods for prisen på 133 kr.
Det er bare ikke godt nok.

20. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Brugte en smartbox

Brugte en smartbox, for det første kunne det ikke betale drikkevarerne. For det andet vil de stjæle de resterende 200 kroner der var tilbage og ingen oplysning om dette ved ankomst!
Første og sidste gang, find jer en medarbejder der kan finde ud af at kommunikere. Hold da op en skod forretning

20. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Prisen modsvarer ikke kvaliteten

Når man bestiller noget af det dyreste på menukortet - nemlig oksemørbrad til kr. 335,00, så har man også visse forventninger til standarden. Bøffen var fin, men hertil var der en lille kurv semisprøde pommes frites, bearnaisesovs (udmærket), en lille klat polenta og en ubestemmlig friturestegt risbolle. Det var alt. Vi bad om flere pommes frites - de kom aldrig. Alt i alt en temmelig skuffende oplevelse.

4. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Uacceptabelt besøg og smagsoplevelse

Havde bestilt bord en uge i forvejen, hvor jeg tilføjede i kommentarfeltet, at der skulle stå flag på bordet da det var fødselsdag. 🇩🇰
Vi blev mødt af en meget ung tjener pige, da vi kom - som gav os menu kortet i hånden og pegede os hen til vores bord ca 5 meter væk
( blev ik fulgt derhen af hende)
Ingen flag som vi havde et ønske om .😢
- Ta selv pizza og pasta skulle vi nyde denne søndag.
Meget kedelige tørre og kolde pizzaer stod på bordet (4 stk) - en meget kedelig indtørret lasagne som var kold og kun det kvarte tilbage i det kæmpe store fad den var i . ( blev ikke udskiftet )
Kolde spareribs hvor der i fadet kun lå ca 10 stk og ikke på de næsten to timer vi var der, blev udskiftet eller lagt nye i . Salat blade som var helt faldet sammen og brune i kanterne.
3 pastaretter var der at vælge imellem - smagsløse og iskolde.
På denne tidsperiode vi var der blev der sat 2 nye pizzaer ind. INTET ANDET !!!!
( og de var iskolde )
Tjeneren spurgte IKKE en eneste gang om vi var tilfreds - ingengang da vi betalte .
Meget dårlig service og smagsoplevelse ift pris.
Har skrevet personligt efterfølgende til ejeren selv - som afviser hver en påstand og mener bl.a det vilkårene når man vælger en pizza/ pasta buffet - og der ikke er mange gæster i restauranten, at så der ikke udskiftning i maden og de kan ikke holde maden varm .

17. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Tør og kedelig morgenbrunch.

Tør og kedelig morgenbrunch.
Kokken er åbenbart stadig ikke nået til siden i bogen hvor man koger æg.
Indbagte mørbrad til morgenmad efterlader tankerne på evt. rester fra gårsdagens middag, at dømme på tørheden.

Til gengæld var servitricen super imødekommende og smilende, og lokalerne pæne

15. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Vi er gennem årene kommet ofte på Da…

Vi er gennem årene kommet ofte på Da Vinci og kan se jeg for 5 år siden , gav 5 stjerner.
Den seneste tid har vi været ude for at maden ikke er den vi har bestilt og ændringer er ikke foretaget.
Oksemørbrad har været sej og pebersauce lignet sjasket opvaskevand.
Når du Antonio er der , er der stress på og personalet står på mål for udskældninger , uden tanke for at gæsterne tydeligt oplever den negative stemning.
I går havde du fri Antonio , det skulle man til gengæld også tro at personalet havde .
Det startede ud med at vi bestilte rødvin og en stor fanta lemon . Rødvinen var helt klart ikke den jeg bestilte et glas af og fanta var en orange. Min datter gjorde opmærksom på fejlen med fanta , hvortil tjeneren sagde at det var lemon . Vi sagde at det var orange , hvortil tjeneren sagde ,hvordan vil du så have jeg laver den !!! Hun gik ud med den og kom ind med den rigtige, uden andet end er værsgo . Hun skulle tilbage og snakke med personalet om at de havde sidste vagt sammen i morgen og at Joe jo har sagt op, mens køkkenpersonalet sad på bordet og tjente stod og hængte ind over bordet .
Der lå en serviet på gulvet da vi kom , som de gik forbi flere gange og ja den lå der også da vi gik .
Ingen kom og spurgte til maden eller ryddede af bordet før vi selv måtte bede om det , efter vi for længst havde sat vores tallerkener ved bordenden, så ingen kunne være i tvivl om vi var færdige. Vi sad i cafeen , altså lige over for hvor personalet hængte ud.
Jeg måtte spørge om vi kunne bestille dessert , så blev tallerkner endelig fjernet .
Den ene dessert skulle forestille en banana split , ja der var da banan og iskugler , men det var det og isen var forskellige i forhold til hvad den plejer at være på Da Vinci.
Da desserten kom ind kl 20.30 blev lyset i delvis slukket og det virkede som om de bare gerne ville have gæsterne ud , så de kunne lukke ned .
Det skal siges at hovedretten til gengæld var rigtig god i går , både begge oksemørbrad, sovs og kartofler. Dog blev vi informeret om lige at bytte bøf , hvis vi havde fået forkert , da den ene skulle have rød og den anden medium og ganske rigtigt måtte vi bytte , da de var sat forkert.
Vi nyder at komme der på grund af beliggenheden, men nu har vi længe forsøgt at give jer chancer , om vi kommer igen nu , ja det tvivler jeg faktisk stærkt på , da vi ofte har gæster med der kommer langvejs fra , som vi ikke ønsker at byde den negative stemning op stedet .
Håber i vil tage det til efterretning og få strammet op på forholdene og at du Antonio kan formå, at der bliver skabt en mere gæstfri stemning igen .

18. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Pizzaerne var der ikke noget at sætte…

Pizzaerne var der ikke noget at sætte sin finger på, men man følte sig ikke velkommen. Havde bestilt bord om eftermiddagen og der var masser af plads fik vi at vide. Vi ville gerne sidde ved vinduet, ikke noget problem blev der sagt. Da vi kom fik vi anvist et bord døren længst væk fra vinduet, ved påtale fik vi den besked, at det var det eneste fri bord.
Ikke en eneste gang henvendte personalet sig til os, efter vi havde afgivet bestilling og modtaget denne.

11. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Usmagelig dårlig til klager

I lørdags bestilte jeg igen en Davinci pizza, nr 317 hvor jeg selv bestemmer 4 ingredienser. Jeg bestilte med kebab, auberginer, champignon og bresaola. Min kollega hentede pizzaerne, og da jeg så min, var der squash på! Jeg har flere gange fået middelmådige pizzaer, og har accepteret det, da der har været travlhed. Denne gang klagede jeg. Jeg bryder mig ikke om squash på pizza. Jeg tog endda et billede af pizzaen.
På mail skriver Antonio at det er en aubergine på billedet, at jeg har fået grillede grøntsager! Jeg prøver igen at skrive at jeg bestilte aubergine, IKKE grillede grøntsager! Herefter skriver han "vi har udenlandske medarbejder og det giver udfordringen men gjort vores bedst". Han skriver også "du får ny pizza men min bager har dem begge to. Du bliver nød til fremover at ringe og specificerer det du ikke vil have squash eller det vil gå galt igen".
Jeg bestilte on-line, sætter kryds i de 4 ingredienser, så hvordan kan det gå galt?
Hvor ville det være fint hvis Antonio havde nøjes med at beklage fejlen, og derefter givet et tilgode bevis!
Jeg har før overhørt ham overfuse personalet trods mange kunder, og her får personalet igen skylden.

22. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

stor oplevelse

bestil bord. du får en overdådig udvalg pizzca , det bedste Lasana vi har smagt , og et fantastisk udvalg af velsmagende tilbehør. Vi var der søndag aften fuld hus i restauranten, venlig og rolig betjening. det hele til en rigtig god pris.

23. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr