Riktigt usel leverans
Riktigt usel leverans. Massa bortförklaringar och storlekar stämmer inte.
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Vi säljer symaskin och tyger för både hobby- och professionella sömmerskor. Hos oss hittar du allt du behöver inom sömnad. Beställ enkelt online.
Schweden
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Riktigt usel leverans. Massa bortförklaringar och storlekar stämmer inte.
Besökte butiken idag 27/10-23 kl 16:47. Visste exakt vad jag skulle ha och hade förväntat mig en snabb affär. Endast 2 ur personalen och 2 kunder fanns i butiken ,som båda stod o pratade ( privata diskussioner) m var sin kund.Jag var synlig för alla ,men dessvärre fanns inget intresse för personalen att ge lite hjälp åt mig som kund. Efter flera minuter lämnade jag butiken och är mkt tveksam om jag kommer att besöka den igen.
I butiken blev jag skriven på näsan när jag uttryckte mig otydligt vad jag behövde, fick en näsvis kommentar trots att han förstod vad jag menade. När jag betalade med kort så behövde jag slå in koden och fick då kommentaren att jag kanske använt kortet för mycket. Om man känner att man vill vara någon annan stans så ska man ta tag i det.
Väntade veckor på beställningen men fick den aldrig. Fakturan skickades dock ut snabbt. Oseriöst företag. Undvik!
Väntat jättelänge på min beställning, verkar vara bluff! Betalt m klarna faktura och antar att det inte dras några pengar om jag inte får några varor! Ser nu att jag skulle kollat upp omdömet via trustpilot innan jag beställde - företaget verkar inte populärt...har kanske konkat?!
Varning beställ inte varor via webben. Har beställt varor som inte kommer har försökt nå personal via mail och tel men de svarar inte. De lurar kunder att betala för varor som inte levereras.
Besviken webbkund
Varning! Skickar inte det man beställt. Svarar inte på telefonnumret som står på hemsidan eller epost. Ägaren heter Lars Wendel på hemsidan men på riktigt har han bytt namn till Prins Wendel troligtvis för att hans mobilnummer ska vara svårhittat. Där svarar han i alla fall så jag får tag på honom en månad efter lagd beställning och han spelar förvånad över att inte grejerna skickats och sedan förhalas det och han skyller på leveranser som inte kommer p.g.a. Corona. Sedan annullerade han ordern efter att jag hotat att ta det med Klarna. Därefter beställer jag exakt samma saker från ett annat företag som konstigt nog inte hade några problem med leveranser trots Corona. Så beställ inget från Tygfinessen, det är slöseri med din tid och energi. Vissa människor borde inte driva företag eftersom de uppenbarligen inte klarar av det.
VARNING !!! Handla INTE av detta företaget!!!
Efter att dom ljugit två gånger och påstått att dom skickat beställningen, så informerade jag dem om, att jag kommer att göra en polisanmälan om jag inte får min leverans inom 1 vecka. Då slängde dom ner trådrullarna och symaskinsnålarna i ett kuvert och postade det till mig...utan inlämningskvitto eller nånting!?!
Nåväl...jag har fått mina saker, men kommer ALDRIG mer att köpa nånting av detta företag, och varnar alla som funderar på att beställa nåt!
Har inte fått mina varor men pengarna har dragits. De svarar inte när man mailar. Önskar jag hade läst omdömena innan jag beställde. Handla ALDRIG härifrån!
Beställt garn för mer än en månad sen. Inte fått mina produkter och de drar pengarna ändå. De svarar inte när man försöker nå de. Så beställ aldrig här ifrån!!
Lurar kunder på beställningar genom att dra pengar, för att sedan hävda att varorna inte kommit in, och över en månad senare har vi ännu inte fått vad vi beställt, eller pengarna tillbaka.
Undvik denna affär!
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.