Talk Home Calling Cards Bewertungen 

172
•
TrustScore 3 von 5

2,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The process of recharging your recharging a rechargeable card has definitely become much faster. I use this card a lot for calling family who live in several different countries as it is the most c... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Morning Sid reply to your reply the advert stated 12 go and unlimited calls and text not what you offered was 3000 calls and text I have a photo shot if you want it also I phoned customer service 3 t... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Yesterday, I bought a card and tried to use it with my family who are in another country. I dialed several times, but the calls wouldn’t connect. When the call did connect, it went to an automate... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company refused to refund me after me a pin that wouldn’t work. I called their customer service times without numbers yet my refund was not processed. Very horrible company, bunch of scammers. I... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Telekommunikationsanbieter
  2. auch in
  3. Telefon- und Internetdienst
  4. Telefongesellschaft

Vom Unternehmen geschrieben

Talk Home Calling Cards are used by millions of people to make cheap international calls to over 200 destinations around the world. Calling Cards can be purchased at retail outlets, online or in the form of rechargeable cards. Our rechargeable cards are a much more planet friendly option, include reward points and are generally easier and faster to use than the standard calling cards. With over 25 years experience in the industry, we have worked hard to build long-lasting relationships with key suppliers and leading international calling network operators to offer high quality calling and mobile recharge services to our customers. Talk Home - Closer Than You Think!


Kontaktinformationen

2,9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

172 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 85 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,9

Alle Bewertungen

(172)

14 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's not unlimited text messages only…

It's not unlimited text messages only 3000 min and text what a scam.

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Tomasz,

Thank you for your review.

The suggestion that this is a “scam” is incorrect.

The plan is advertised as providing unlimited calls and SMS, and the meaning of “Unlimited” is expressly addressed in the applicable terms. The plan terms clearly state:

“Please refer to our Acceptable Usage Policy for our definition of the word ‘Unlimited’.”

The applicable Acceptable Usage Policy (AUP) then sets an acceptable usage limit of 3,000 minutes and 3,000 SMS for the unlimited service.

These limits are therefore not hidden, nor do they mean that customers are being provided with a different service from the one advertised. They are the applicable usage conditions governing the use of the unlimited service and form part of the terms applicable to the plan.

The plan terms specifically direct customers to the AUP to understand what “Unlimited” means. The AUP is available on our website and forms part of the terms agreed when the plan is purchased.

Accordingly, describing the service as a “scam” or claiming that the 3,000-minute and 3,000-SMS limits are concealed is not an accurate representation of the applicable terms.

We would encourage customers to review the complete plan terms and applicable Acceptable Usage Policy before making allegations about the service, rather than relying on the word “Unlimited” in isolation. The relevant conditions are clearly incorporated into the terms governing the plan.

If you need any assistance or clarification our support is available to help!

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The process of recharging your…

The process of recharging your recharging a rechargeable card has definitely become much faster.

I use this card a lot for calling family who live in several different countries as it is the most cost effect way of doing so.

26. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Norma,

Thank you for your positive feedback!

We’re pleased to hear that you’ve noticed an improvement in the speed of recharging your card and that you continue to find it a cost-effective way to stay connected with family in different countries.

We really appreciate your continued support and are glad our calling card service is helping you stay in touch with your loved ones internationally.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Morning Sid reply to your reply the…

Morning Sid reply to your reply the advert stated 12 go and unlimited calls and text not what you offered was 3000 calls and text I have a photo shot if you want it also I phoned customer service 3 time and said that is the package .

19. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Anthony,

Thank you for your further review.

The plan is advertised as providing unlimited calls and SMS. However, as clearly set out in the applicable Acceptable Usage Policy, the unlimited service is subject to an acceptable usage limit of 3,000 minutes and 3,000 SMS.

This Acceptable Usage Policy forms part of the terms applicable to the plan and is available on our website. The plan terms, including the applicable usage conditions, are agreed to when the plan is purchased.

Therefore, the 3,000-minute and 3,000-SMS limits do not change the fact that the plan is advertised as unlimited; rather, they are the applicable conditions governing the use of the unlimited service.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have a very good experience with…

I have a very good experience with them.haven't used it alot but whenever i need it ,i used with no hastle.thanks

4. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Ammara,

Thank you for sharing your positive experience with us!

We’re pleased to hear that the service has been reliable and hassle-free whenever you’ve needed it. We really appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for choosing Talk Home.

We hope to continue providing you with a smooth and reliable service whenever you need us.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Problems with Talk Home Mobile

I opened a pay as you go account with them on 8th July last and after using the service for seven days I was not happy with the service and ported my number out on the 22nd July after only seven days.
I then rang customer services and asked for a refund on several occasions of the outstanding sim credit but was refused.
So I then emailed the head office in London on the 22nd July stating the cooling off period of 14 days was in force and asked them to honor it.
They replied that they would give me a refund within 14 days.
However today 12th August is 14 days after and I have not received my refund.
I emailed them this afternoon but got no reply so it looks like they ere ignoring me.
So glad I changed network and would not recommend them to any one and I will contact the ombudsman unless I hear anything positive from them

12. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi RB,

Thank you for sharing your feedback.

We are sorry to hear about your experience. We have reviewed the matter raised in your review, but we have been unable to investigate the specific request because we do not have sufficient account information to identify and verify the relevant account.

We have already asked you through Trustpilot to provide the necessary details so that we can locate your account and investigate the refund request, but we have not received a response or the requested information.

We therefore cannot confirm the circumstances of the refund or provide a definitive position based solely on the information contained in this public review.

If you would still like us to investigate the matter, please respond to our request with the relevant details through Trustpilot. Once we receive the information, we can locate the account, review the previous correspondence and refund request, and provide an appropriate response.

We are willing to review the matter once the necessary information is provided.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They make very hard almost impossible…

They make very hard almost impossible to buy a classic card they keep pushing you to a rechargeable option horrible service

3. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Roy,

Thank you for your feedback.

We would like to clarify that this review appears to relate to the calling card service, rather than Talk Home Mobile, which is the service associated with this Trustpilot profile.

As this review concerns a different service, we would ask that you post your review on the relevant company profile. This will ensure that your feedback is directed to the appropriate service and team and can be addressed accordingly.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best

I’m using this calling card for more than 10 years. I’m really happy with it. It was really helpful for emergency times.

20. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We truly appreciate your loyalty over the past 10 years. It is wonderful to hear that our calling card has served you well and has been especially helpful during emergency situations.

Your continued trust and support mean a great deal to us. We are committed to providing reliable service and look forward to serving you for many more years.

Thank you for being our loyal and valued customer.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I spoke with Brian today

I spoke with Brian today, enquiring about rechargeable card. He was very helpful and patience. I was able to recharge my card quickly with his instructions.
Thank you Brian, much appreciated.
Dorathy

14. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Evans,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are delighted to hear that Brian was able to assist you with recharging your card and that his patience and guidance helped you complete the process quickly and smoothly.

Your kind words mean a great deal to us, and we will be sure to pass your appreciation on to Brian.

Thank you for choosing our service.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Extremely correct and professional!

Extremely correct and professional team!!!
Happy with talkhome VERY much!
The best data (especially here in Highands), the best plans and absolutely professional to solve the technical issues. Applause for your excellent job guys! Thank you!

8. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Nikolay Georgiev,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you're enjoying our plans, reliable coverage in the Highlands, and the support you've received from our team. Providing great value alongside excellent customer service is exactly what we strive for.

Your kind words and appreciation mean a great deal to us and will be shared with the team. Thank you for choosing Talk Home Mobile. We truly value your support and look forward to continuing to serve you.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing app

Amazing app! Easy to download and very easy to use worldwide. Most convenient app ever! Been uding Talkhome for 23 years

18. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Bridget,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you find the app easy to use and convenient worldwide.

It’s especially great to know you’ve been using Talk Home for 23 years your long-term support truly means a lot to us.

We’re committed to continuing to provide a simple and reliable experience, and we’re glad it’s working well for you.

Thanks again for your kind words!

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This used to be a reputable company

This used to be a reputable company. Now no longer ger reliable. Do not but from them, their service doesn't work. I bought a 5pound calling card online and the pin could not be recognised. The chat support is never online and there is no way to get a refund. It's actually become fraudulent.

26. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Talk Home Calling Cards-Logo

Antwort von Talk Home Calling Cards

Hi Leila,

We’re sorry to read your feedback and would like to clarify the position.

Our services and calling cards are operating normally. PIN recognition issues occur when the incorrect access number is used for the specific card category or when the PIN is not entered exactly as issued. We recommend double-checking the access number and the PIN while using the card.

For support, our customer service team is available during business hours:

Monday to Friday: 09:00 am – 08:00 pm
Weekends: 09:00 am – 05:30 pm (UK time)

If you contact us directly with the card details, we will be happy to assist you further.

Best Regards,
Sid

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent card

Excellent card, no issues when making calls, just follow the instructions, company produces invoice.
They are not scams, buy with confidence

2. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam company

This is a scam company. I am unable to use my keypad to select menu options when I make calls from the UK to banks or companies in UK. They were ALL NOT premium numbers! Most UK companies and institutions require one to select an option when contacting them so it is useless if it can't be used.

2. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total waste of money

Total waste of money – Expired before I even used it properly!

I bought a £5 Talk Home phone card and tried using it several times, just to dial a number – nobody even answered the calls! I didn’t get a chance to have an actual conversation, and suddenly the card expired. I lost my money without using a single minute of talk time. This is absolutely unacceptable and feels like a scam. Be careful – your credit might expire even if you haven’t used it. I will never use Talk Home again, and I don’t recommend it to anyone!

20. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Yesterday

Yesterday, I bought a card and tried to use it with my family who are in another country. I dialed several times, but the calls wouldn’t connect. When the call did connect, it went to an automated voice, and within one minute, I was charged £3.

When I contacted customer service multiple times, instead of helping, they kept saying the sound wasn’t coming through and kept repeating “hello” without resolving the issue.

This company is dishonest and their service is useless. It feels like a scam designed just to steal money. I strongly advise against buying cards from this company under any circumstances.

18. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr