P.C. Richard & Son Bewertungen 

273
•
TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It will take a minimum of at least one week before a GE technician will arrive at my home to examine my broken washing machine. I was informed that GE techs do not carry parts but parts will be ordere... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The customer service for PC Richard is an absolute joke. Please stay away from this company, if you don’t want the aggravation! They are the most unprofessional and incompetent company that I’ve eve... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Я купил стиральную машину,но она очень сильно вибрировала что я решил вернуть обратно и купить другую модель.мне отказали.они присылают технический персонал для проверки,и тянут до последнего дня гара... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased on line a GE above range Microwave oven replacement for my previous 13 year old equipment . The representative was knowledgeable , pleasant and courteous . She matched the price to the... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Elektronik & Technologie

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

PC Richard & Son, commonly known as simply PC Richard, is the largest chain of private, family-owned appliance, television, electronics, and mattress stores in the United States.


Kontaktinformationen

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

273 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 39 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,4

Alle Bewertungen

(273)

90 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

P.C. Richard & Son robs people

this is the 1st time I ever ordered from P.C. Richard & Son.. NEVER AGAIN. I ordered an AC to be delivered. it cost me over $400. I just cut tape open; AC was never taken out the box. and it's too heavy for my window. I contact to return it, and they said it's NOT refundable cause the CLEAR TAPE with no company name is a manufacture tape. A CLEAR TAPE THAT WE ALL OWN IN OUR HOUSE is a manufacture that and once open its not refundable. This company just steals money, and it pissed me all the way off. that is the dumbest thing I've ever experienced. NEVER AGAIN buying from this place

6. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My experience when purchasing my dishwasher


My experience when purchasing my dishwasher was great. Once I got it the customer service has been AWFUL. I only shopped here thinking it would be good for a warranty and customer service. I was wrong. My dishwasher came dented and the top rack is unusable. It was installed before I moved into my home and I didn’t notice the indent (you couldn’t see it, only realized because I couldn’t pull the top rack out) and I called immediately when I saw it. They said they can’t do anything and it will be $400 to fix!!! I spoke to several people in customer service and has been 0 help. The guy that came to check the claim was also nasty and rude in my home. On top of this I bought a 5 year warranty that doesn’t cover it and it’s unusable unless I pay to fix this. There is nothing being done for me. I will never shop at pc Richard’s again and will not give them another dime to fix it. Now I have to buy a dishwasher (100% not at pc Richard’s) and I still am trying to fight to get refunded for the warranty I paid for. I will be discouraging everyone I know from ever using pc Richard’s and I will never be their customer again. They need to make this right. Until they do, I will be writing reviews everywhere I can to warn people

EDIT:I have emailed per the response recommendation. If this is resolved I will update and edit the review to reflect that.

4. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

We apologize for the negative experience you had while having your appliance serviced. We would like to look into this so we can make things right. Please send your invoice number and the information you shared here to contacts@pcrichard.com (ATTN: Social Media team). Our corporate Customer Service team will resolve this.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had the best experience at P.C

I had I the best experience at P.C. Richard & Son in Marlton I have not experienced anything like this in my purchases in a very long time! It reminded me of a store from back in the day! Curly was the best - kind and very patient! !!!! He took the time to explain my purchase and the installation of the TV I purchased! I also purchased a microwave and the day before delivery I realized I ordered the wrong size! He handled the exchange with no problem and got me a new delivery date in no time!
Laurie who schedules delivery also very pleasant and efficient! The delivery arrived right on time! The drivers were very pleasant and got me all set up!
I can't say enough good things about my purchase and service! I am sooo happy my friend referred me to P.C. Richard & Son!!!

2. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't ever shop at P.C. Richard & Son

This is the most incompetent company I have ever dealt with, and I will never shop with them again. They con you into buying an extended warranty only to tell you later they won't honor it if you should need to get a credit for a new appliance. I first called about my Kitchen Aid refrigerator ice maker in July 2025. It took 3 different techs to determine what part they needed. I had to take 6 days off of work without pay for the 3 service calls and 3 repairs. In Oct. 2025 they finally ordered me the correct part. That took 6 mos to come in. In March 2026, I took another day off of work for them to do the repair. As soon as they walked in my house, they opened it up and it was the wrong color door. They then reordered me the same part which took another 3 mos to come in. Today is 6/1/26 and I was given the time window for repair between 8:30-12:30. I got a text at 9:05 am that my tech was on his way and had an ETA of 9:32 am. As I kept checking the time kept changing and getting later. At 12:15 pm I called and they advised me my service tech Peter was running a little behind and would be coming no later than 1:00. At 2:00, I called again and this time they could not reach Peter. I was told they would reach out to him and he would call me within 5 mins to give me an ETA. At 2:35 pm, I called yet again and was told that no one was coming today. I was given the choice a while back to get a credit for my fridge if I wanted another one but I refuse to give this company even a penny of my money again. I will not be rescheduling this service call nor will I ever step foot in P.C. Richard & Son again.

1. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

West babylon ny store

In the west babylon store ny I just want to say I have been going there for over 40 yrs n my parents before me. Cliff is mt go to he's the best always there to help you and recently I had the pleasure of meeting and dealing with JJ I believe he's an assistant manager he helped me a few weeks ago with an ipad and made sure everything was good to go I can't thank these 2 enough always a pleasure to do business with them hopefully they get to see this post thank you (toni) Antoinette Zugajewicz

30. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Experience Purchasing High-End Wall Oven

Purchased a Wolf wall oven to replace my old GE oven. They scheduled a measurement to make sure it would fit. The crew arrived on the scheduled day at 7 pm while we were eating dinner. They partially disassembled the oven and asked the amperage on the circuit breaker. I didn’t hear anything from PC and then the new oven delivery was scheduled. The delivery crew arrived and right away said the oven wouldn't fit. But they proceeded to remove the old oven, destroying it in the process. They discovered my wall power connection was out of code and offered to wire it for $150. They put the new oven in place, damaging it in the process. Of course it didn’t fill the space and interfered with the adjacent cabinet when it was opened. Also turned out I had a 30 amp breaker when the oven required 50, but they were happy to wire it up to the 30 amp line. I was so upset I told them to remove it and take it back. I asked to have the old oven reinstalled, but they had damaged it. So I had no oven over the rainy Memorial Day weekend. I called and finally got someone who helped find the right oven, a Thermador. I had an electrician come out and wire a 50 amp circuit. The same crew returned with the new oven, second one, and the installation was perfect. They were contrite about the earlier bad service. PC offered nothing in return for this comedy of incompetence, sloppiness, and inconvenience. This will be my first and last purchase from PC. But I do like the new Thermador.

24. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bryan and team at P.C Richards

Bryan at P.C. Richard's on the Upper West Side was so helpful today. And friendly. So was Richard. Two other employees there have also recently offered great customer service. THANK YOU. I have received helpful information about my appliance that was bought from them and current options I could consider if replacing. I believe that was Carlos and he took my concerns about recycling seriously. Staff members have gone out of their way to locate some used bubble wrap for me and a cardboard box to help with moving. I REALLY APPRECIATE your kindness and stellar customer service. And THANK you for recycling plastic bags.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dissatisfied customer

I have been calling PC Richard for a service call to fix the refrigerator that I purchased with a warranty since April 9, 2026, and today is May 21, 2026.
First, the staff members at the call service center are very unprofessional. They see themselves as if they are doing favor to their customers. A technician from PC Richard visited my home yesterday with the understanding to come with the compressor and other items to fix the problem. Surprisingly, the individual came without any item to install, spent 1 hour or more looking at refrigerator and eventually said, I have to call PC to place order for the needed items. I have call 2 times today, talking to a rude, unhelpful and unprofessional individual who dismiss all my complaint and said a supervisor will call me back. Is your protection/warranty a scam? I will be back to give an updated review until my issue is resolved. This is the first time I will give a review, and it is VERY sad how PC Richard treat their customers.

20. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The place used to be ok now it is…

The place used to be ok now it is trash!!

1. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Hello Angelo, we are sorry you feel this way. Please email us at contactcs@pcrichard.com (ATTN: Social Media team) with your invoice number and any information we can use to help you better. We want to help.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing experience at Bay Plaza location

We needed a few items for our new apartment and decided to check out Bay Plaza location. It was our second time. Rosette was amazing. She was very impressive and knowledgeable about the products. PC Richard’s needs more workers like Rosette. Anyone would be lucky to have her for a great shopping experience.

11. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Hi Lalia, we appreciate the fantastic review and are glad we could be of service!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The salesman made the world of…WORLD OF TOTAT ENJOYMENT I ONLY HOPE THAT LUIS FIGGS REMAINS WITH YOUR COMPANY FOR A LONNNNNNNNG TIME!

The salesman made the world of difference, Have dealt with him on another occasion prion to my most current purchase. I couldn't ask for a more enjoyable transaction.

27. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Hello Peter, we're delighted that you had a positive experience, and it means a lot that you're happy with our service. Thank you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I would like to express my sincere…

I would like to express my sincere gratitude to Terry, who works in customer service. Thank you for your help, professionalism, attention, and support.

Terry helped me resolve an issue that I had been trying to solve for over a year with other customer service representatives. I truly appreciate the time, effort, and care you put into helping me. Your excellent customer service did not go unnoticed, and I am very thankful for everything you did.

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Hi Victoria, we sincerely appreciate your business and your valuable feedback. Your satisfaction is what drives us, and we can't wait to welcome you back for another outstanding experience!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Was a great experience

Was a great experience. New sales person Enes was so professional and insisted on carrying my newly purchased dehumidifier to my car. Love this family owned legendary shop. Thanks P.C. Richard’s. Thanks Enes

7. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

That is wonderful news, Rocky! We're delighted to hear about your great experience with us!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchase

Went to the Patchogue location for a few items (AC's) My salesman name was "Jimmy"- aka the good looking Asian. LOL!! He was very helpful and was able to get us the best discounts to save money. If, you need anything ask for Jimmy. The manager Dave was welcoming and friendly as well.

3. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Hi Christine, thanks for your great review of our Patchogue location! We've passed your kind words on to our team. We're sure they'll be delighted to know they hit the mark with you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They wasted my time and ripped me off. Incompetent and dishonest.

I bought a high-end refrigerator. They sent 2 different teams to measure my apartment to ensure proper access and fit. On delivery day, their deliver team determined it would not fit. I refused delivery. They charged me an extra $125. They did not refund me fully. It was a terrible experience. I’d never use them again. The combination of incompetence and dishonesty was staggering.

6. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Thank you for sharing your feedback and bringing this situation to our attention. We are truly sorry to learn about the negative experience you had, and we want to assure you that we value your business and are committed to providing better service in the future. We will be considering your comments as we work to improve our processes.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is a nightmare

This company is a nightmare. They sent me two pairs of airpods USED!!! They are a disgrace and should be shut down immediately! They provided no help and scammed me out of $500!

2. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Managers Don't Care

To be clear, I've been a loyal customer since the 70s. For many years I went to the Levittown store until the managers treated me like crap over a issue with a dishwasher that was installed improperly. They were clear that once they have your money, they don't give a damn. We went to Carle Place for a refrigerator. Again, an installation problem. The manager I spoke to was rude, unprofessional, gave me a ridiculous line of BS and even had the nerve to throw the salesman under the bus instead of taking care of the problem.
Salesmen at PC Richards are excellent. Managers are either arrogant or idiots. I am DONE. Losing one customer is meaningless to them....When I think about the amount of money I've spent as a loyal customer for DECADES, I wish I never walked into a PC Richards.
My advice to the reader....hope you don't have any issues with any products because the managers won't give a damn.

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
P.C. Richard & Son-Logo

Antwort von P.C. Richard & Son

Hello Mr. Levin,

We are sorry to hear about the negative experiences you've had while dealing with the managers at our Levittown and Carle Place showrooms. Please email us with your sales invoice number at contactcs@pcrichard.com (ATTN: Social Media Team), so that we may address the issue. We know you have choices. We will do what we can to fix the situation.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Item not received, Brittany's response is unacceptable

I made a purchase 3/16, today is 3/30 and item not received. I emailed about a refund, but was denied. The item tracking has shown no movement since the 20th. Brittany's solution is, IF I get it, return it for a refund! Shipping fee on me, no doubt. So.. they'll file a UPS claim,. And maybe I'll get refunded when the claim is paid! Having worked for years for an e-commerce company, I do my best to ask for a resolution before leaving any negative feedback. My effort was useless. I applaud small businesses, but the results are usually like mine. Stay away.. go directly to the yeti website

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr