Vi havde glædet os til at besøge Nordbornholms Røgeri. Men vi blev meget skuffede! Alt var selvbetjening. Op til skranken og bestille mad, selv bære drikkevarer ned til vores bord, selv hente maden og... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Maden taget direkte fra buffeten … Overpris for varmrøget laks, der er kold og andre fritureretter, der smagte af børnemenuer. Det virkede lidt som om, man lige havde hentet delene fra deres populær... Mehr ansehen
Har været her mange gange gennem årene og er altid imponeret over udvalget og kvaliteten. Der var de tykkeste fiskefileter, nyrøget sild, kæmpe pillede rejer, gode deller, skøn ål, ørred, laks og meg... Mehr ansehen
Rigtig dårlig oplevelse. Vi havde været i butikken for at købe forskelligt fisk og remulade til vores frokost. Sad pludselig og tyggede på et hårdt stykke plastik på 2 cm. med meget skarpe kanter. Kon... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Ekseptionel dårlig og inkompetent betjening
Bestiller frokost til 6 personer, men tjeneren bonner kun de 5. I forbindelse med afhentning gør vi opmærksom på det, men ingen reaktion… ender i kø for at bestille, men må grundet særdeles langsom og dårlig betjening indse at resten af selskabet er færdige med at spise før bestilling overhovedet har været muligt.
God service ville have taget hånd om situationen tidligere eller allerede ved bestilling opdaget at kun 5 retter var bonnet, trods 6xdrikkevarer og bestik…
Maden… kan jeg ikke udtale mig om for den fik jeg aldrig…
Kommer ikke igen…
Dejligt sted
Dejligt sted.
Jeg har forbi i uge 43 2021.
Jeg fik buffet, og den har så god.
Lige som jeg husker det, fra barndommen. Kan varmt anbefales.
Alle de dårlige anmeldelser, afspejler på ingen måde stedet.
Vi købte fersk hellefisk i butikken
Vi købte fersk hellefisk i butikken, men den må have ligget der rigtigt længe for den var bestemt ikke god. Udvalget var heller ikke noget at prale af, så der er er nok mange, der har opgivet at handle frisk fisk hos jer
Er virkelig slemt skuffet.
Er virkelig slemt skuffet.
Stammer selv fra Bornholm og kan huske dengang her var godt at komme. Men mage til smagløst indbragt mad skal man lede længe efter, tvivler på noget som helst af det bliver lavet på stedet.
Smagsløst ål, laksen var tydeligt præg af at komme fra vakuum indpakning, kartoffelsalaten er fabriks produceret (glas kartofler og dårlig mayonnaise som i supermarkedet), æg virkede som gummi, kyllingen var genopvarmet, de saltstegte sild mindede mere om brisling, fiskefrikadellerne var klæg og absolut ikke stegt færdig, alt for høj pris i forhold til kvaliteten, find jer hellere et andet sted.
Var så dårlig en oplevelse at jeg har anbefalet familien at rykke fætter kusine festen til en anden restaurant.
Eneste positive var deres rugbrød.
Vi har idag været hos jer
Vi har idag været hos jer, hvor var det en kæmpe skuffelse.
Og prisen har da fået et hak op, har ikke noget i mod at man sætter sin pris op, men så skal det også være i orden. Vi har alle de år vi har været på Bornholm været oppe og få fiske bùffen, men det var så sidste gang... rigtig kedelige búffen, ingen smag i noget, fiskefilet var bare en stor panering ..føj
Rigtig dårlig oplevelse
Rigtig dårlig oplevelse, kæmp turistfælde og overhovedet ikke coronavenligt, eller for den sags skyld i forhold til bakterier. Der var et sort hår i min mad ( jeg er blonde, så ikke mit eget) jeg gik venligt op og gjorde personalet opmærksomme på det, der blev grint og jeg fik besked på jeg bare kunne tage noget nyt. Udvalget er skuffende, det er smagløst og ikke hvad jeg havde forventet af et røgeri på Bornholm.
Bestemt ikke en god oplevelse!
Bestemt ikke en god oplevelse!
Denne restaurant kom varmt anbefalet, desværre var det en skuffelse uden lige.
Maden var smagsløs, buffetområdet var dårligt indrettet, alt for lidt plads til den mængde gæster de tager ind.
Service kan man intet sige om da den ikke eksisterede. Det er Bornholms dyreste kantine og indretningen er derefter, Kantine borde, kantine stole selv toiletterne mindede om skole toiletter. Alt i alt en turistfælde og bestemt ikke et sted jeg genbesøger.
(Vi sad inde i restauranten/kantinen)
Meget ustruktureret måde at klare…
Meget ustruktureret måde at klare betaling og drikkevarer på. Man bestiller mad og drikkevarer ved baren og betaler med det samme. Det er jo fint nok, da restauranten nok har oplevet mange der er smuttet fra regningen. Kunne det være en idé at tage imod bestilling af drikkevarer og derefter have en ansat eller to der tog sig af drikkevarer i stedet for der bliver dannet lange køer pga. betaling og drikkevarer foregår på samme tid? Det er ca. 3-5 min pr. gæst alt efter antal personer til bestillingen. Det skaber meget lang kø gennem restauranten, og alle gæster vader frem og tilbage gennem køen for at komme til buffeten.
Maden var desværre skuffende. En røget sild skal ikke ligge på is, den skal være lun. Mange af “råvarerne” var direkte fra dåse. Skuffende til prisen. Brødet stod direkte i solen og var ikke lækkert at spise. Selve restauranten minder om en skolekantine i indretningen. Vil ikke anbefale desværre
Smagløs turistfælde
Smagløs turistfælde. Efter et fremragende besøg på Moseløkken stenbrudsmuseum var det tid til sen frokost. Desværre valgte vi Nordbornholms Røgeri. Min mand fik bl.a. et stykke med Luksus Rejer og jeg selv et stykke med Luksus Laks med røræg og asparges. Ingen af delene smagte af noget som helst, det var fuldstændig kønsløst. Laksen blev serveret på dødsygt hvidt brød med tand-margarine (det smagte så til gengæld rigtig fælt) og de 2 aspargeser kom direkte fra dåse og decideret uspiselige. De saltstegte sild var heller ikke værd at skrive hjem om. 2 stk smørrebrød pr person, en stor fadøl og 1/2 flaske hvidvin og en regning på over 500 kr. Røveri ved højlys dag. Vi kommer aldrig igen.
Svær ved at være positiv.
Maden er kedelig og uden smag. Kommer der aldrig mere.
Lækkert og stort udvalg
Har været her mange gange gennem årene og er altid imponeret over udvalget og kvaliteten. Der var de tykkeste fiskefileter, nyrøget sild, kæmpe pillede rejer, gode deller, skøn ål, ørred, laks og meget mere. Den største fiskebuffe på øen, også med kyllingelår og pommesfritter og så er der is og softice inkl.
Kommer igen næste gang vi er på øen👍
Dyr, kedelig, 'gammel', uinspireret, masseproduceret buffet ...
Vel ankommen til Allinge blev vi af en lokal anbefalet Nordbornholms Røgeri Restaurant .... (besynderligt; vi havde ellers ikke noget udestående med vedkommende ...)
Nordbornholms Røgeri Restaurant salgsfeature er fiske- og skaldyrsbuffet.
Den valgte vi ....
Den røgede sild antog vi var røget i år ... men var stiv som et bræt, tør og trist.
Den røgede hellefisk var tør og så extrem salt, at vi af hensyn til vore smagsløg og nyre måtte vælge den fra.
Den røgede ål antog vi ligeledes kunne have være røget i år ... men 'drev' ikke og gav os associationer til cykeldæk.
I desperation valgte vi et kyllingelår ... der var så tørt, at det måske har 'levet' sine sidste uger under corona-krisen på restaurantens varmeplade ...
Vi fik en bid paneret fiskefilet med industrifremstillet hårdkogte æg og ægge/smulder/røre. Remouladen måtte vi lade stå .... den havde gennem sit liv på buffe'n stået og trukket meget sejt og meget mørkt skind ....
At Levnedsmiddelkontrollen ikke kom forbi, var måske godt for Nordbornholms Røgeri Restaurant .... men skidt for os og øvrige kunder ....
Kedelig, 'gammel', uinspireret, masseproduceret buffet ....
Vi ville være uanstændige om vi anbefalede Nordbornholms Røgeri Restaurant til nogen ......
Fik fantastisk online og telefonservice…
Fik fantastisk online og telefonservice af Nordbornholms Røgeri i forbindelse med hastebestilling der skulle leveres inden for 24 timer. Lige fra den dame der tog telefonen første gang, til Rene på kontoret som sørgede for at bestillingen var pakket og ude af døren inden 60 minutter. Helt fantastisk service og der vil blive lagt nye bestillinger i fremtiden.
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








