Mogo Bewertungen 

172
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely Amazing company who know how to look after their customers . Had a little issue with my delivery / product . Jimaima Cataki ( 10/10 customer service ) Emailed me back promptly and explain... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

polski angielski Po otrzymaniu przesyłki odczekałem kilka dni .Musiałem znaleźć czas aby to zamontować .Niestety po odkęceniu mojej tablicy okazało się że rozstaw otworów nie pasuje do mojego au... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing company to deal with with exceptional staff.. the lovely Neive was so professional sorting out my order,keeping in touch with tracking numbers to assure me my products were "on the way" 5 sta... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very happy with my products also customer service at the best level. Had an issue with my order (my mistake) and the sales team agent sort my issue straight away! Placed my order in the late afternoon... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Markt für Autoteile

Vom Unternehmen geschrieben

MOGO UK has been providing Hackney Carriage and Private Hire Licensing Products as well as Personal Licences and other licensing equipment and consumables to Local Authorities and Taxi drivers for over 25 years and is one of the leading suppliers in the UK. MOGO UK is committed to providing both quality products and exceptional customer service to fully satisfy our customer's requirements. We conduct our business in an ethical manner enhancing a strong and close business relationship between ourselves, our customers and suppliers. We aim to meet or exceed customer requirements whilst continually improving the operation of our organisation at all levels. The MOGO ethos is to deliver quality products that provides a Licensing solution to Local Authorities and enhances the safety of the travelling public. Please also look at our new improved online shop which is aimed at providing a full list of fitting and display products and consumables specifically for Taxi drivers.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

172 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 80 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(172)

43 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wrong item want to return but no…

Wrong item want to return but no response also 1 part is missing

26. Mai 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Kaleem,

I'm sorry to hear that you're unhappy with your order and that you haven't been able to get in touch with our team. Please ensure you are using the correct contact details - you can reach our team either by email at sales@mogo.co.uk or by phone 01509 219633.

They will be more than happy to assist you.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very good company

Very good company

5. Oktober 2025
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Souhaib

Thank you very much for taking the time to leave us this great review. We're really pleased to hear that you were happy with the services you received from MOGO.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great quality products and very fast…

Great quality products and very fast delivery. Love the coin dispenser best dispenser I have ever used and seen

1. April 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Arfan,

Thank you very much for taking the time to leave us this 5 star review! We're really pleased to hear that the products you received met your expectations, especially our coin dispenser.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very bad quality and very bad customer…

Very bad quality and very bad customer service aswell.

1. April 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Jahirul,

We're sorry to hear that you are unhappy with the order you received from us. I have looked into your order and can see that we have had no previous contact from you regarding your purchase.

Our team are more than happy to help try and resolve your issue. Please contact them via sales@mogo.co.uk and they can assist you further.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It's scammer.

It's scammer.
Paid £32 to taxi braket. Haven't Not received nor refund my money back .spoke on the phone with manager he said we wouldn't refund ur money nor resend the item.
They are scammer .frude.

Don't shop with on this webside .

MOGO.

18. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

We categorically reject the false statements made in this review.

You contacted us by telephone, and during that call, your conduct was aggressive, abusive, and wholly unacceptable.

For clarity, MOGO is not a scam. The delivery issue arose because an incomplete or incorrect address was entered when the order was placed by yourself, and the parcel was sent accordingly. This was not a failing on our part, you entered incomplete information and any claim that we acted fraudulently is entirely false.

More seriously, during your call you made threatening remarks about coming to our premises and assaulting staff. We will not tolerate abusive or threatening behaviour towards our team under any circumstances.

We are always prepared to assist customers with genuine issues, but once threats of violence are made, that opportunity ends.

You have therefore been blacklisted from further service, and given the seriousness of the threats made, we are also inclined to report this matter to your local licensing authority, as behaviour of this nature is extremely concerning and raises legitimate concerns about how you interact with members of the public in a role that involves responsibility for passenger wellbeing and safety.

Good day

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Returned the product

Returned the product. Still waiting for a refund after 2 weeks.

26. März 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Craig,

Thank you for taking the time to leave us this review, and we're sorry to hear that you are unhappy with the experience you had with MOGO.

Unfortunately, in the case of returns, we do have to wait for the product to come back to us before we can issue a refund, due to this there can be delays.

I can confirm that your refund was issued on the 14th of April, and should now be back with you.

Again, we apologise for the delay and the inconvenience this has caused you. Please don't hesitate to contact our customer service team if you have any further issues.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely terrible experience with…

Absolutely terrible experience with this company. I ordered an “Extra Adjustable Rear Taxi Plate Holder” last Thursday and even paid an extra £6.95 for fast shipping, expecting a smooth and prompt delivery. Instead, I’ve been left completely disappointed and frustrated.

Not only has the service failed to meet expectations, but their customer support is even worse. I called them twice to resolve the issue, and both times I was told they would call me back—yet they never did. No follow-up, no update, nothing. It feels like once they’ve taken your money, they simply don’t care.

This is honestly one of the worst experiences I’ve ever had with an online purchase. Poor communication, unreliable service, and zero accountability. I would not recommend this company to anyone

12. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Farid

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.

We’d like to clarify what happened, as it seems there may have been a misunderstanding. When our customer service agent spoke with you earlier in the week, they discussed an issue with your order processing which had caused it to error in our system. During that call, they confirmed with you that you would prefer the order to be cancelled and fully refunded, rather than reprocessed and shipped.
This refund was issued the same day, though it can take a few working days to appear back in your account.

Our customer service team did attempt to return your call yesterday, but were unfortunately unable to get through to you at that time. We apologise that you feel they did not meet your expectations on this occasion.

We’re sorry for any confusion caused and will continue to review our processes to ensure clearer communication in future.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast efficient service would certainly…

Fast efficient service would certainly recommend

26. Februar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Thank you very much for taking the time to leave us this great review. We're very pleased to hear that you were happy with the service you received!

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

straight forward

the thing i would recommend is... the staff need to have the data base of what plate fits what car cause people who are starting up need help and so on but small things cause a massive inconvenience

4. Februar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Feroz,

Thank you very much for your review, we really appreciate you taking the time to leave us this feedback.

Unfortunately, a database of this size is not feasible at this time, however, we do provide useful free resources on our website to help customers select the correct bracket for their vehicle.

And as always, our customer service team are available to try and assist with any situations.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent and delivery was on time

Excellent and delivery was on time

2. Februar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Imran,

Thank you for taking the time to leave us this review. It's great to hear that you were pleased with the product and delivery time of your order.

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast and efficient

Fast and efficient

29. Januar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Mark,

Thank you very much for the 5 star review! We're very happy to hear that you were pleased with our speedy service!

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service and top quality…

Excellent service and top quality product couldn’t ask for more.

19. Januar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Darren,

Thank you very much for your kind five star review! It's great to hear that you were happy with the service you received and the quality of your products!

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Product as described works well apart…

Product as described works well apart from the plastic fitting holding the clip was broken on 1 of the dispensers

14. Januar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

We're really sorry to hear that one of the coin dispensers you purchased from us was damaged.

If you haven't already, please reach out to our customer service team to see if there is anything they can do to assist you with this matter!

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superfast deliveries.

13. Januar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Thank you very much for the 5 star review, Nick! We're happy to hear that your order was delivered quickly and efficiently!

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Top class product

Top class product. Very good products and excellent customer service

9. Januar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Thank you very much for taking the time to leave us this five star review!

We're really pleased to hear that you were happy with the product and that our customer service team were able to assist you!

Best regards,
The MOGO Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Too expensive for a brittle product…

Too expensive for a brittle product that broke after a few days

6. Januar 2026
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Scott,
Thanks for raising this. We’re genuinely sorry to hear about your experience.

Our brackets are manufactured from high-grade polycarbonate, which is widely used across the industry due to its strength and durability. They’re a long-standing industry favourite and are designed specifically to withstand daily commercial use, so what you’ve described isn’t something we’d expect to see.

We’d really like the opportunity to investigate this properly and put things right. If you haven’t already, please contact our sales team with your order details so we can review the product, understand what happened, and resolve this for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick Service

Quick excellent service

22. Dezember 2025
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Thanks for the great feedback.
Really pleased to hear you were happy with the speed and service. We appreciate you taking the time to leave a review.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Didint receive order

19. Dezember 2025
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Hi Attila,
Sorry for the frustration caused here.

Your order was dispatched on 19 December and a shipping notification was sent the same day. That said, we understand delays around this period can be frustrating, especially over Christmas.

If you haven’t already, please contact our team with your order number and we’ll be happy to check the delivery status and help resolve this as quickly as possible.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good service

Arrived very quickly

18. Dezember 2025
Mogo-Logo

Antwort von Mogo

Thanks Mihail,
Great to hear your order arrived quickly. We appreciate the review and your support.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr