Kindbag Bewertungen 

169
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am thrilled with my navy medium Hackney backpack, bought at an extremely reasonable price in the sale. It is smart and incredibly practical, and can carry lots of my daily requirements without being... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased a bag from Kind London for the first time after seeing an ad on social media. I wanted one suitable as a cabin bag but also a bag that I could use every day. I am delighted with the qualit... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I've bought 8 bags now, for self + presents. Great designs, pack up in a conveniently small pouch & prompt delivery. I've had my original bag for years & it's been washed & travelled with me to man... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My partner ordered me a bag in November 2024 for a birthday present and I have used it every day for my commute to work. Unfortunately a couple of the handles failed due to the stitch work and a hole... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Modeaccessoires

Vom Unternehmen geschrieben

Our mission: to bring colour to everyday life! The pursuit of sustainability, female empowerment, and the creation of a colourful world is at the heart of Kind Bag's ethos today. With vibrant bags made from 100% recycled plastic bottles, perfected to serve you in your everyday life, we make products that do good and look good! Kind Bag is a women-owned and run company, based in London, UK. Our products are carefully designed by our London team, aiming to encourage slow fashion by championing high-quality and timeless, colourful designs that can revolutionise your everyday wardrobe.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

169 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 92 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(169)

46 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best shopping bag l have ever…

The best shopping bag l have ever bought, l am a petite lady & struggle to find a bag that is a good shoulder length & also comfortable when hand held. Just perfect, thank you Kindbag.

10. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi J, thanks so much for this review. Really pleased it works well for both shoulder and hand carry!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’ve bought a few of these bags and I…

I’ve bought a few of these bags and I love them especially the bright colours. They really cheer me up. I’m thinking of buying some more for friends at Christmas.

30. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi Julie, thanks for your support, it means a lot. Great to hear you love the colours. They do make a difference day to day. Appreciate you thinking of us for gifts too.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cute lunch bag

I ordered a lunch bag, and was worried it was going to take ages to arrive after some of the other bad reviews. I ordered it on 24th and it arrived on 26th Feb'. It seems like decent quality, and I like the pink, green and yellow striped pattern. I've used it a few times and would definitely recommend this company as their products are priced well and seem to be good quality.

26. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi Rachel, thanks for sharing this. Glad it arrived quickly and lived up to expectations. Great to hear you like the colours and design. Really appreciate the recommendation.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered the limited edition small…

I ordered the limited edition small mystery box. When it arrived I was really pleased with the contents and definitely worth the money, super thick fabric used for the bags. Can’t wait to start using them all…I will definitely be back for more

11. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi Kimberley, thanks for sharing this. Glad it arrived quickly and lived up to expectations. Great to hear you like the colours and design of the bags. Really appreciate the recommendation.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I wrote a review a month ago as I had…

I wrote a review a month ago as I had problems ordering the lunch bags and no communication and I was concerned that this was a scam. However once I received communication from the company they have been brilliant and very ‘kind’. Giving good reasoning why things went wrong and ensuring it was all corrected. The lunch boxes are brilliant and my daughter loves it. Would buy from this company again and wish them luck as I much prefer personally companies uk based than products from large companies with no personality.

6. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Thanks so much for coming back and updating your review, it really means a lot.

We’re sorry again for the issues you had initially, but glad we were able to put things right and keep you informed. Great to hear your daughter loves the lunch box too.

We really appreciate your support for a UK brand and hope to have you back again soon.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good customer service

I accidently ordered two extra bags which i then returned. There were problems with the courier but after that was sorted i had my refund quickly. The bag was a present for my daughter and she loved it!

9. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Thanks for your review. Sorry again for the courier issues, but glad we could get everything sorted quickly for you.

Great to hear your daughter loved the bag. Really appreciate your support!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service. They really helped us out and sorted our concerns. The bag itself is wonderful and really well made. Thank you ☺️ we are happy all around!!

17. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Thanks so much for your kind words. Glad we could get everything sorted and that you’re happy with the bag. Really appreciate your support.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Honest Review

It look a long time for order to arrive despite me requesting express delivery. There is little to no communication from customer service staff and response from them takes a very long time. There is also no telephone number listed on the website which meant I had to keep emailing to get a response.

Eventually the items arrived and they are very good quality and very practical. I ordered one of medium back packs which is perfect for work and carrying my lap top. I also ordered one of the mystery packs which contained lots of reusable shopping bags and a small back pack. All great quality and look good too. Fantastic value for money also.

I'm not sure I'd buy again due to very poor customer service and slow delivery but the products are great when they eventually arrive.

16. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Thanks for taking the time to share this. We’re really sorry about the delays and lack of communication you experienced, especially after choosing express delivery.

We had some challenges during that period, which were not good enough, and that’s on us. Since then, we’ve made clear improvements with upgraded systems and a stronger customer service team in place.

We’re really glad the products met expectations once they arrived, and we’d love the chance to give you a much better experience next time.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

*****Avoid****

*****Avoid****

Total scam. Ordered bags in dec and nothing has arrived. Tracking shows DPD has not yet received the parcel. Kind Bag have said the tracking is often wrong. Whoever says whatever my parcel has not arrived. Kind bags have taken forever to respond, dreadful customer service. Making a chargeback claim with card company. Frustrated and disappointed. Will never use again and I suggest you also avoid ordering from them.

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for your experience, Sharon. This is not the level of service we aim to provide.

At that time we were dealing with a high number of parcels being delayed or lost by DPD, which was outside of our control, but we should have communicated better and resolved this faster for you.

We did reach out to try and put this right but haven’t heard back. If you’re still open to it, we would really like to resolve this for you. Please email us at hello@kindbag.co and we will make this right.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Edited - Great product, had some issues getting through to customer service

EDIT -

I'm editing as I've now received my refund plus a message from the CEO/founder which was very transparent about the logistical issues which caused the delays/missed orders noted in my original review and the others. It's refreshing to see an organisation taking this level of ownership.

Out of the two orders I placed, one did arrive OK, and the quality is fantastic.

I would order again, but if so I'd be ordering ahead of time in case of any delays.

Original review (1 star):

Can't get hold of anyone to discuss a refund for a bag that never arrived, despite three emails and DM'ing on social media

5. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Thanks for updating your review, Joel, we really appreciate it.

We’re sorry again for the initial experience, but glad we could get this resolved and that our communication helped provide some clarity.

Great to hear you’re happy with the quality as well. Thanks again for your patience and for giving us another chance.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Same lack of response as others

I'm really sorry to be adding to the negative reviews for this company but I have to concur with the non-existent customer service I've received.
Simple order placed and received at the end of November but I wasn't happy with the size of the bag. It made me look like a kid with an oversized rucksack, so I got in touch to return under the 30 day policy. Though I was within the 30 days, the day I got in touch fell on a day when they were closed for Christmas (23 Dec - 3 Jan) so I got an out of office response.
It's admirable that they want to give staff time off over Christmas but to have no customer service representation over the busiest sales period of the year has clearly been damaging (see other reviews).
Some form of automation would have helped but the website states that in order to return an item I must email the company to request this. I did so at the end of December but since this is the only route to get a return and nobody is checking emails then I'm going to miss the returns window.
Followed up 2 weeks later (allowing staff time to return to work and clear the backlog) but no response. I actually want to exchange my bag for a more expensive product but the manual process means I have to wait for a response from a human.
I want to support this B corp company but they're making it really difficult to do so with clunky processes that require too many steps!

28. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for your experience here, and you’re right to call this out.

Over the Christmas period we had a backlog and gaps in customer support coverage which led to delays in replies and returns being handled. That is on us and not the experience we want customers to have.

We have since made changes with improved systems and a stronger support team to avoid this happening again.

Please email us at hello@kindbag.co and we will prioritise your case and make sure this is resolved properly if not already done so.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Items not arrived and unresponsive customer service

The same as so many reviews on here, but I ordered two bags in early December for Christmas presents and they still haven't arrived despite the money leaving my account. I have emailed multiple times and left a comment on Instagram (which was deleted!)

I have been a supporter of Kind Bag for a few years now and love their products and ethos, so it is such a shame that their customer service is not working and so many customers are being let down. I didn't want to write a negative review but after no response for 3 weeks I felt like I had no option.

12. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for this, Sarah. We know how frustrating that must have been, especially ordering for Christmas.

During that period we had delays and a number of parcels lost in transit, along with slower response times than normal. That’s on us and not the experience we want.

We have reached out to you to try and resolve this but haven’t heard back yet. If you’re still open to it, please email us at hello@kindbag.co and we will prioritise this and make it right.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Had problems. Made it right.

I'm editing this review after being contacted by the CEO of Kind Bag with a personal apology and explanation. It hasn't changed what happened, but her explanation and offer to make things right felt genuine and restored my faith that this is an ethical company which just experienced a temporary meltdown. I wouldn't want my review to contribute to the company losing future customers so I have amended it.

***** Original review:

On heading here to write this review, I can see I'm not the only one with this problem.
Ordered a bag on 11 December promised Christmas delivery. Received a very nice email saying they had import problems but all orders would be dispatched by 22 December with complimentary next day delivery.
Email received saying order dispatched on 22 December. Since then all DPD show is that they have the order details, but not the package.
Emailed Kind Bag who said "sorry we're closed until 2nd January."
I've either emailed or used their online contact form every day since 2nd January. Not a single response. Oh, but they did manage to send me a marketing email saying they hoped I was enjoying my lunch bag!!! Seriously??
I have now raised a dispute through my credit card provider. Sad it came to this - they seemed to have a nice ethos.

11. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Thanks so much for updating your review, Claire. It really means a lot.

We’re sorry again for what happened, but we’re glad we were able to speak directly and make things right.

We appreciate your understanding and support, especially in recognising it was a difficult period for us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They have stolen my money!!

Ordered a cross body bag on 9th December advertised as being pre order for the 15th December. This was a Christmas preeent, I also ordered other items so I’ve spent a fair bit of money.

My items never turned up, I’ve done countless emails and social media messages. I’ve had 2 responses, both taking over 2 weeks to reply to me. I was then told the bag would be dispatched, to then receive another email saying it wouldn’t be as it’s been lost in customs and to confirm how I want to proceed.

For the millionth time I advised I wanted a refund; which never came. They never responded to any further emails and I never even got the other items that were in stock!! It’s been over a month.

Website STILL says dispatch 15th December- this is appalling.

Awful customer service and no morals, taking my money with no urgency or communication. AVOID AT ALL COSTS.

Please give me my refund!

9. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for this, Alice. This is not acceptable and not the experience we want anyone to have.

During that period we had significant delays, including stock issues and parcels lost in transit, along with slower response times than normal. That said, we should have handled your case much better.

We have since processed your refund and did reach out to try and make things right, but haven’t heard back.

If you’re still open to it, please email us at hello@kindbag.co and we will do everything we can to resolve this properly for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Purchased a crossbody bag intended for…

Purchased a crossbody bag intended for my wife for Christmas. It was a new release and the website stated “crossbody bag for delivery following the 15th of December”. I therefore assumed, but clearly incorrectly that it would be delivered from the 15 December with the possibility it would be arriving before Christmas. Despite emailing them on multiple occasions, I have received no response or confirmation when this is likely to be received!
A company is only as strong as its consumers and given its poor customer service. I will not be purchasing from this company again.

14. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for this, Nick. We can see how frustrating that must have been, especially ordering for Christmas.

Your order was held up in customs and communication on our side was not good enough. That’s not an excuse and we should have handled this much better.

We also recognise the pre-order messaging was not clear enough, which added to the confusion.

We did reach out to try and resolve this but haven’t heard back. If you’re still open to it, please email us at hello@kindbag.co and we will make this right for you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waited over a month for a poor item

I ordered a lunch bag on 18 November as a gift. The design I originally wanted was out of stock so I ordered a different design. 2 weeks later I had received nothing and contacted Kind. They advised my purchase had been a pre-order (entirely unclear from the website) but reassured me stock would be arriving the next week. There were plenty of marketing emails through though and Kind trying to sell me other products with their email stating they hope I was enjoying my lunch bag!!

There was another email recognising the delay and advising a free gift would be included.

I contacted them again after a FURTHER 2 weeks with no item received and got a reply a few days later saying the bag should be shipped soon.

I received the bag today, 5 weeks after ordering, completely crushed and misshapen in poor packaging, not reflective of the price paid and not looking suitable for a gift. The ‘roll top’ image on the picture is also not how the bag looks, the top clips shut with just one button and there is no roll top feature meaning the handles are too short for the bag and the shape looks totally different than on the website.

Quality is not what I’d expect for £30 either, with material feeling really plasticky, and there was no free gift included as I was advised it would be to apologise for the delay.

It’s also arrived much too late to even be used for the event and intended recipient.

Unless you’re happy waiting over a month for an expensive, substandard item, I’d avoid this company.

18. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for your experience, Elle. We can see how frustrating that must have been, especially with the delays and when the item was intended as a gift.

Your order was impacted by pre-order timing and delays in transit, but we should have communicated this much more clearly and kept you better updated throughout.

On the product itself, this is not the feedback we typically receive, but we do take it seriously and would like to look into this further for you.

We’d really like to put this right. Please email us at hello@kindbag.co with your order details and we will resolve this as a priority.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I am so angry with this company.

I am so angry with this company.. I ordered 3 bags on 30th Nov for Xmas presents and so far I have received nothing .. they are slow to reply to e mails and give false hopes. I am now trying to repurchase different Xmas gifts as none of mine purchased here have arrived.. I am so disappointed with this company.. grrrrrr

17. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

We’re really sorry for this, Marie. We can see how frustrating and disappointing that must have been, especially ordering for Christmas.

We had a perfect storm of issues hit us at that time as a small business, but that’s no excuse. We should have communicated better and resolved this much faster.

We have tried to reach out to get this sorted but haven’t heard back yet. If you’re still open to it, please email us at hello@kindbag.co with your order details and we will prioritise this and make it right.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My partner ordered me a bag in November…

My partner ordered me a bag in November 2024 for a birthday present and I have used it every day for my commute to work. Unfortunately a couple of the handles failed due to the stitch work and a hole developed in the secret pocket stitching at the back. I emailed kind ago asking questions about the expected lifespan and weight limit, wondering if I had overloaded it and instead they ended up sending me a brand new bag for free! Cannot fault the customer service and quick replies to emails.

10. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi Katharine,

Thanks so much for reaching out to us when you received the item. We are very glad to hear you now have a bag without faults and hope you love your Kind Bag!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam and Avoid

Scam, avoid this Company, absolute lies!!!!

Ordered a bag on 22nd November 2025 for express delivery, it was in stock on website but as with everyone they say its on pre order, many many emails sent to clarify and customer service is awful - they have also deleted two previous negative trust pilot reviews I wrote. They have now stopped responding and wont issue me a refund. I feel sorry for everyone who has ordered from this Company it is a scam, will keep writing to help people. Disgrace!!!

In response to your response, I have not received any email about a refund or confirming this has been processed? I await your confirmation and proof of a refund has been processed as I've lost all trust and confidence I would live evidence to show of this please sent to myself.

8. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi Phil, thanks for your review. We’re really sorry for your experience, this is not the standard we aim for.

Your order was delayed and we understand how frustrating that was. We have processed your refund and sent confirmation, but if you haven’t received this please let us know and we will resend it straight away.

If anything is still unresolved, please email us at hello@kindbag.co and we will make sure it is sorted as a priority.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Issues resolved

Updated - following the pre Christmas disaster the company reached out with an apology, explanation and voucher. Ordered two bags, both arrived quickly and very nice and quality made. Thank you for recognising the issues and working to resolve them.

Avoid - ordered on 10th November for pre order dispatch w/c 17th November. Here we are a month later no product, barely get a response by email and no telephone number to use. no sign of a dispatch. Missed the event this was a gift for. Asked for refund, ignored. Now pursuing through my credit card. Just appalling customer service. I read the reviews but actually this company seems to be a scam!

8. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Kindbag-Logo

Antwort von Kindbag

Hi Zoe, I'm so sorry to hear that we weren't able to deliver your gift before the event. Sadly, due to our shipment being held up by customs we had to further delay our pre-orders. I believe this was refunded upon request for you and if there is anything else we can help with please do reach out to us again.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr