Inoki Bewertungen 

75
•
TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Large catalogue, bons produits, tarifs corrects, remises de fidélité généreuses et expédition extrêmement rapide. Je précise en outre un problème particulier avec un achat, que le suivi après vente a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Les bijou sont de grande qualité en revanche j’ai commandé une barre d’insertion en 3mm et j’ai reçu une 4mm… Sinon rien à dire !

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Un grand plaisir de me faire un petit cadeau pour mon anniversaire en bénéficiant qui plus est d'un bon de réduction pour l'occasion ! Inoki propose des bijoux pour tous les styles et toutes les bours... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

J'ai effectué une commande en novembre 2021 et j'ai été livrée très rapidement. Suite à ça, j'ai posé une question par mail et reçu dès le lendemain un appel pour y répondre de façon très précise et p... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Modeschmuckgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Inoki est spécialiste du piercing en ligne depuis 2007. Les avis Trustpilot ne sont vérifiés qu'à partir de fin 2025. Avant, nous ne pouvons pas garantir l'authenticité des avis déposés anonymement. Vous pouvez nous retrouver également sur Amazon, Ebay et Temu.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

75 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,4

Alle Bewertungen

(75)

59 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Livraison rapide

Livraison rapide, bien emballé

22. Dezember 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Merci de partager votre expérience avec nous.
Bonne journée.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Parfait

Envoi très rapide et produit de bonne qualité. Service client très sympa

17. Dezember 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Nous sommes très heureux de savoir que vous êtes satisfaite.
Une excellente journée à vous.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Satisfaction optimale

Comme à l’accoutumée, ma commande a été bien honorée !
Ma lettre colis m’est bien parvenue et ma satisfaction a été optimale.

1. Dezember 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Merci de la confiance que vous portez à notre boutique en ligne.
Belle journée à vous.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Client hyper satisfait

Articles de qualité avec un grand choix
Un suivi irréprochable
Excellente enseigne
Bravo !

1. Dezember 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Merci pour tous ces compliments qui nous poussent à continuer.
Belle journée à vous.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Super efficace 👍

Super efficace, jamais d'erreur 👍👍

1. Dezember 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Merci pour votre évaluation.
Il nous arrive malheureusement de faire des erreurs mais promis, nous les réparons au plus vite ; il suffit de nous contacter gentiment. :)
Bonne journée.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Toujours parfait

Toujours parfait, je commande depuis des années et c est toujours très bien

12. November 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Toute l'équipe d'Inoki vous remercie de votre confiance.
Cordialement

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Très satisfaite

Jamais déçu de mes commandes, que ce soit pr mon nez ou pr mes oreilles.
Très bonne qualité avec bcp de choix.
Jamais de de réactions allergiques ou autres.
Délais de livraison très correct

22. Oktober 2025
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour Jeanne,
Merci pour avis consommateur.
Très bonne journée

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DREADFUL SELLER

One of the worst places I've ever ordered from. If you have any problems with an order, he will not help you, he will be extremely rude, unprofessional, not offer any resolution, and will constantly lie.

27. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

I see you've created a brand new account just to post another negative review... your style is very recognizable even with a pseudonym like "Mason Yuno," we don't have any customers by that name...
You've finally figured out that we will always respond to your reviews submitted, deleted, and then resubmitted using the "NN" account... We'll do the same for this account too...
Moreover, in this review, you don't even explain the nature of your order or the problem because we've already demonstrated that your sole desire is to harm companies that don't give in to your whims... You can keep creating as many accounts as you want, you're wasting a lot of energy on hate...
Again, your review is so ridiculous that we won't ask Trustpilot to delete it...

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

AVOID THIS SELLER AT ALL COSTS

I placed an order for 2 bottles of Amyl and 1 bottle of “Ultra Strong” poppers and I used the Amyl first, then the Ultra Strong. When I used the second bottle of Amyl, there was zero effect, and the seller is trying to claim it’s due to “habitation” which is false. When I finish one bottle of poppers, I always use a different bottle, so my body doesn’t get used to the same poppers, then the effects still work.
However, the second bottle of Amyl did not work at all.

I contacted “customer support” and HE (who cannot be named as he threatens with legal action if you don’t remove his name) LOL, was not interested in resolving the situation, and after multiple emails of pointless information and threats of him contacting his lawyer, he gave me the email address to the manufacturer and told me to contact them instead.

He completely refused to help, he offers zero customer support, he's in breach of European trading laws, and he's also in breach of PayPal's terms as they do not allow the sale of poppers through their platform as it's classed as a drug.

After a few emails back and forth, he’s started making false accusations against me and also threatened to get a lawyer involved (over one bottle of poppers) which tells me he doesn’t know how to deal with this minor resolution properly and professionally.

He could have easily offered a refund or replacement for the one bottle of poppers, but he chose not to and instead sent numerous false claims and threats, which I find insulting and extremely unprofessional.

He is claiming I am only trying to get a free bottle of poppers which is ridiculous. I wouldn’t go to all this effort just for one bottle of poppers that costs 8.50€. If I was only trying to get a free bottle of poppers, I would have done this on my very first order, not on a following order. All I want is to receive a working product which I paid for, or to be refunded for the one bottle that did not work.

He’s since gone on to make lots of false claims about me, and stalk my online profiles, which is very worrying since he’s supposed to be professional. This kind of behaviour is far from professional.

There is no surprise why he only trades online and has no store for collection, because looking at other customer reviews, it’s very clear he’s upset a lot of customers, so he needs to hide behind a computer screen.

He’s also stalked my Trustpilot profile and mentioned I leave a lot of negative reviews, which is true. How often do you see people on social media praise businesses that treated them well? Hardly ever. You only ever see negative reviews because it’s comments like those which are far more important which help other potential customers from going through the same or similar situations and getting scammed and lied to.

He’s created a lot of stress for himself and has had to fabricate a load of lies all for one bottle of poppers that likely cost him around just 5€.

Terrible service, disgusting attitude, compulsive lair, and zero customer support.

13. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Sir,

You can delete your old review and recreate a new one (by modifying the text, of course), and we will respond the same way each time. Your method shows that it is only pettiness that drives you...

Not only do you not understand what we're writing (probably intentionally, otherwise it's worrying for your mental health), but you're also distorting and lying to portray yourself as a victim.

In reality, we quickly realized that you were trying to get a free product with a false reason.
It's impossible for two bottles of poppers from the same batch to be different; product traceability allows for verification. If your second bottle has less of an effect, it's simply addiction; you should curb your consumption.
At your insistence (that's a lot of emails from a company that supposedly doesn't care about you), we sent you the manufacturer's full contact information, as required by law when product quality is concerned.
You're saying we threatened you with our lawyer... over a bottle of poppers? lol... let's be serious, sir; On the other hand, providing personal information about our employees, as in the first version of your review, is unacceptable. You did the right thing by removing it because, since you're talking about the laws, you also have to follow them to the letter.

When you send us emails explaining that if we didn't give you a free product, you would leave negative reviews and report us to PayPal, this isn't a warning as you claim, but rather blackmail. You should open a dictionary to understand the scope of your writings (which we keep as proof)...

No, we won't give in to your pathetic blackmail, and we can even prove that you're an expert in this field... it's very simple.

We invite readers (and especially businesses) to click on your username and read your other comments; they're very revealing.

Since November 2022, you've left 83 reviews on Truspilot... including 82 1-star reviews... that's a lot, isn't it?
And it's always more or less the same: poor customer service because you don't get what you set out to get.
You even complain that a seller didn't send you the free sex toy they promised in exchange for a good review, so you confirm that you're doing it by "exchange" with your reviews. That's interesting... many sellers even indicate that you made a mistake and that it's another company because they don't know you... but you let the review as you're just crazy... But you even leave the comment errors because you only like to speak ill... lol

And the icing on the cake: you give Trustpilot a 1-star rating, which you use to post all your negative reviews because sometimes they delete comments (how surprising!)

We won't ask Trustpilot to delete your review; it's more valuable to the entire community so that we can understand your personality and intentions. Dear sellers/colleagues, don't give in to this individual's whims and respond as we do!

So, sir, please, you have no credibility... It's not you who has problems with companies, it's the companies who have problems with you... We've permanently blacklisted you from our store, and we don't even read your repetitive and tiresome emails anymore...

If you want to get benefits, you should try being polite and kind; you get goodwill much more often when you know how to do it.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Inventory overview lack of interest

You don't have an overview of your stock or ring sizes. Your inventory and ring size tracking are not organized. The way you conduct business-showing a lack of overview and inaccurate stock registration of your rings-is disappointing. Expecting payment for opening the plastic bag, which is necessary to measure the ring size, is unreasonable. I meassured the ring to again 10 mm, not 9 mm as I ordered. It’s troubling that I must invest time in resolving an issue caused by the obvious delivery of an incorrect item.
You claiming the size is 9 mm, telling me you don’t have 10 in your inventury stock.
You sent me 10 mm, I ordered 9 mm

Don’t make orders with this company

13. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Dear Sir,
You placed an order on Amazon for a 9mm piece of jewelry.
You contacted us to report a sizing error. You reportedly received a 10mm piece that you absolutely couldn't use (which seems perfectly legitimate to us), and that we should send you the correct size immediately (for free?).
We apologized and replied that it seemed difficult to have sent a 10mm piece since we didn't have one in stock when you ordered it (which you described as "a lack of overview," even though it's simply a piece of jewelry that sells very well...). To avoid unnecessary travel, we asked you for a photo of the measurement. You claimed a technical problem while confirming that we had indeed made a mistake.
In case of doubt, we provided you with a prepaid return label to obtain a 100% refund at no cost to you. Suddenly, you told us that you could probably use the jewelry, but that we could sell you another one at 50% off, and if you paid by bank transfer, we had to provide an IBAN.
We politely refused for several reasons (50% off isn't reasonable, Amazon doesn't allow transactions outside of Amazon, Amazon informs us about scam techniques) and we asked you to return the jewelry with two options:
- we made a mistake, you'll get a 100% refund, you didn't pay a single cent
- you made a mistake, we'll deduct the unnecessary shipping (France-Denmark-France) and the cost of sterilizing the item that was probably worn on your genital piercing
If we made a mistake, we take responsibility, you must take yours too. Despite several reminders, we're still waiting for the jewelry to arrive... You haven't even responded to our messages...
Ultimately, it was probably a 9mm...
There are definitely more and more scam attempts involving threats of bad reviews.
Why didn't you leave your review on Amazon?
Probably because Amazon verifies reviews... Here, nothing is verified...

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Je ne comprends pas les avis négatifs !

J'ai passé une commande, livraison très rapide mais erreur dans ma commande. Le service client (j'ai échangé avec Sébastien) était super, bon de retour envoyé dans l'heure qui a suivi mon mail.

Malheureusement, mon second colis n'est pas arrivé... Après des échanges avec Laposte et une réclammation déposée et gérée par Inoki un autre renvoi m'a été accordé. Tout s'est réglé facilement.

Je leur ai demandé pourquoi les avis étaient mauvais sur Trustpilot, ils m'ont dit qu'ils n'étaient pas vérifiés. En effet je peux laisser un commentaire sans justifier de commande.

Je tente alors de redorer la mauvaise note qui pour moi serait de 6 sur 5.

Qualité : TOP, je n'ai pas trouvé pareil ailleurs.
Prix : Plus que correcte
Service client : Irreprochable

Ceci n'est que mon experience, mais ne vous fiez pas aux mauvais avis.

24. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Qualité des piercings

De plus en plus déçu par la qualité des produits
Déja les boules de piercings dévissable qui ne tienne pas
Ensuite les descriptions ne permettent pas de commander les produits que l'on veut ( je me suis trompé plusieurs fois sur les produits commandés // à mes souhaits qui ne correspondait pas )
Impossible de plus à mettre des avis sur les produits à moins d'avoir un compte sur le site (et encore faut trouver la commande)
Service clients à l'écoute mais il faut les appeler dans les horaires de bureau
Achat de nouveaux piercing : boules impossibles à dévisser même malgré les conseils du service clients
obligé d'utiliser une pince pour dévisser (avec le risque d'abimer le bijou
Déçu par les points fidélité qui ne sont pas crédités en direct et donc non disponible , non utilisable pour les commandes (impossible de comprendre ce qui est disponible de suite .... points fidélité qui expirent assez rapidement )
enfin bijou pas très agréable à porter pour le PA ( surement du a un diametre trop long qui frotte avec mon prépuce) ....
En résumé , pas mal de points négatifs sans être totalement rédibitoires mais qui me donnent plus envie de passer commande

7. Februar 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Inoki-Logo

Antwort von Inoki

Bonjour,
Tout ce qui se visse à la main peut se dévisser naturellement, cela n'a rien à voir avec la qualité d'un bijou ; nous donnons tous les conseils pour un vissage qui tient mieux : utiliser des gants en latex est l'une des meilleures méthodes.
Nous sommes désolés d'avoir des horaires de bureau pour notre service clients par téléphone mais nous ne souhaitons pas faire travailler notre personnel le weekend ou le soir pour quelques demandes uniquement ; nous répondons à tous les emails ou messages sur notre chat, en direct ou léger différé. Consultez-vous votre courrier indésirable ? Nos réponses peuvent parfois y être dirigées.
Les bijoux neufs peuvent avoir des éléments très bien vissés au départ, si vous n'arrivez vraiment pas à les dévisser, le service client se tient aussi à votre disposition pour vous aider ou échanger les bijoux (à nos frais bien sur).
Les points fidélité sont crédités à la fin de la période du droit de rétractation légal (que nous avons allongé, vous disposez de 30 jours pour nous retourner un article), nous ne pouvons pas donner des avantages et vous les reprendre si vous retournez le produit, simple logique. Aucun point fidélité n'expire, jamais, et un graphique montre clairement les points disponibles et ceux en attente (il y a également des explicatifs en texte).
Pour pouvoir avoir des avis vérifiés (donc réels), vous ne pouvez déposer un avis que sur les articles que vous avez commandés, donc avec votre compte... et vous n'avez pas besoin de rechercher une commande, il y a une rubrique clairement identifiée "Mes produits commandés et avis consommateurs" dans "Mon compte", donc accessible en 2 clics et ou s'affichent tous les produits sur lesquels vous pouvez déposer un avis (c'est encore plus simple que de chercher via des commandes).
Cordialement

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Satisfaction totale, merci Inoki

J'ai effectué une commande en novembre 2021 et j'ai été livrée très rapidement. Suite à ça, j'ai posé une question par mail et reçu dès le lendemain un appel pour y répondre de façon très précise et professionnelle. 2 mois après, je viens de poser une nouvelle question et j'ai reçu dès le lendemain une réponse par mail très complète et très précise également. J'ai rarement vu un tel service SAV dans quel domaine que ce soit et surtout lors d'achat en ligne. Bref, satisfaction totale, merci Inoki.

12. Januar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr