Mijn eerste auto
De 'klant is koning' ervaring: "Voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf en wat een verademing. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor een proefrit en legde alles rustig uit onder het genot van een goede kop koffie. Geen gepush, wel heel veel deskundigheid. Hier kom ik zeker terug!"







