Autowesterhout Bewertungen 71

TrustScore 3 von 5

3,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ga vooral door met het rapporteren van de reviews die ik je stuur op Trustpilot. Ik schrijf ze niet voor jou, ik schrijf ze zodat toekomstige klanten erachter kunnen komen wat voor soort persoon je be... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Heb bij dit bedrijf een Renault megane gekocht, de eigenaar Mohamed was zeer eerlijk over de auto, zo vertelde hij direct dat de ventilator niet werkte, deze zou binnen een week gemaakt worden, wat... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vorige week een Opel Astra gekocht bij Westerhout en gisteren opgehaald. Netjes zoals afgesproken gepoetst en getankt. Helaas stond mijn limiet voor overmaken niet goed waardoor ik 4 uur later pas ko... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vermijd dit “bedrijf” Eind Sept 2025 mijn auto gekocht hier, VW polo. Eerste 2 maanden niks aan de hand. Na die 2 maanden (november 2025) lekkage gekregen bij de oliefilter. Bij aankoop... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

71 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Aandacht voor toekomstige klanten

Ga vooral door met het rapporteren van de reviews die ik je stuur op Trustpilot. Ik schrijf ze niet voor jou, ik schrijf ze zodat toekomstige klanten erachter kunnen komen wat voor soort persoon je bent. Je bent geboren om mensen te bestelen en te bedriegen. Een dief en een gemene man. Doe geen zaken met dit bedrijf en de directeur, je zult bedrogen worden.

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

Trustpilot überprüft die Bewertung gemäß unserem Verfahren für gemeldete Bewertungen.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Vermijd dit “bedrijf”!!

Vermijd dit “bedrijf”

Eind Sept 2025 mijn auto gekocht hier, VW polo.
Eerste 2 maanden niks aan de hand. Na die 2 maanden (november 2025) lekkage gekregen bij de oliefilter. Bij aankoop is er 6 maanden garantie gegeven. Gebeld naar meneer om het op te lossen. Het gesprek liep prima tot dat ik vroeg of ik het via een lokale garage kon laten nakijken en/of repareren. Aangezien ik zelf op 2 uur afstand woon. Dat vond hij niet oké. Hele gedoe gehad om iets van een compromis te maken. Uiteindelijk afgesproken om de auto bij hem te zetten op een zondag avond, zodat hij maandag erna kon kijken bij zijn garage. Bij zijn “onderneming” aangekomen in de avond wat afgesproken is. Hem gebeld, geappt en zelfs gemaild. Geen reactie! Uiteindelijk reageert meneer via whatsapp en ontkend de afspraken die gemaakt zijn. Ook dat er ooit afgesproken is dat ik de auto op een zondag avond kon brengen.

En daar begon het nog gekker te worden. Hier zag je wat dit voor persoon is. Hij verklaarde mij voor gek, zei dat ik een therapeut nodig had en daarna een advocaat. Dit allemaal via whatsapp. Waar ik screenshots van heb. Hij weet zelf denk ik niet meer wat hij allemaal doet in zijn leven, reden hiervoor is omdat hij helemaal geen idee had om welke auto het ging en ineens een heel ander prijs zei waarvoor het gekocht is.

Terwijl dit bezig was zijn er nog genoeg andere mensen op dit soort manier gescammed. Ik heb hem de kansen gegeven, teveel kansen zelf om het op te lossen. Deze “onderneming” kan je het beste VERMIJDEN.


Ik hoop dat Mohammed dit ziet en misschien gaat nadenken of dit soort werk wel voor hem is gemaakt.

22. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autowesterhout-Logo

Antwort von Autowesterhout

Beste reviewer,

Bedankt voor uw uitgebreide verhaal. Wij hebben het meerdere keren gelezen, maar moeten eerlijk bekennen dat wij nog steeds niet weten over welke auto het precies gaat.

Volgens uw review heeft u in september 2025 een auto gekocht en besluit u vervolgens maanden later een review te plaatsen zonder kenteken, factuurnummer of andere herkenbare gegevens te vermelden. Dat maakt het voor ons lastig om uw verhaal te plaatsen.

Wat ons ook opviel is het gedeelte waarin u op een zondagavond een auto bij een autobedrijf wilde afleveren. Dat is natuurlijk een creatieve benadering van openingstijden. De meeste autobedrijven werken nog steeds volgens het klassieke concept van werkdagen, waarbij monteurs doorgaans niet op zondagavond klaarstaan met een brug en gereedschapskist.

Daarnaast zijn wij aangesloten bij BOVAG. Mocht er daadwerkelijk sprake zijn van een geschil, dan bestaan daar officiële procedures voor. Opmerkelijk genoeg heeft u daar geen gebruik van gemaakt, terwijl dat juist de aangewezen route zou zijn geweest om een klacht objectief te laten beoordelen.

Voor lezers die zich afvragen hoe dit verhaal afloopt: wij eigenlijk ook.

Mocht u daadwerkelijk klant zijn en een openstaand probleem hebben, dan bent u uiteraard van harte welkom om tijdens reguliere openingstijden contact met ons op te nemen. Met kenteken, factuur of voertuiggegevens erbij wordt het voor iedereen een stuk eenvoudiger.

Met vriendelijke groet,

Team Autobedrijf Westerhout

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Heb bij dit bedrijf een Renault megane…

Heb bij dit bedrijf een Renault megane gekocht, de eigenaar Mohamed was zeer eerlijk over de auto, zo vertelde hij direct dat de ventilator niet werkte, deze zou binnen een week gemaakt worden, wat hij ook na gekomen is! Ook is de apk, zoals afgesproken binnen 2 weken gedaan!
Ben vriendelijk geholpen en blij dat ik hier de auto gekocht heb!
Dank jewel Mohamed!
Mvg. Remco

15. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Niet aan te raden..

als je hier komt lijkt het een net bedrijf die serieus mee denkt en die je altijd te woord zou staan tot je de auto koopt.

Ik heb ze 2 maals bericht over de auto die ik gekocht heb en word kei hard genegeerd.

Je krijgt gewoon geen reactie van ze. Werken nergens meer aan mee en je zoekt het maar uit.

Ik zou oprecht afraden je auto hier te halen.. zijn geen zuivere mensen al lijkt dat wel als je daar staat !

20. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autowesterhout-Logo

Antwort von Autowesterhout

U heeft een auto gekocht van 1500€ en gekozen voor zo mee zonder nieuwe apk of aflevering u heeft precies 695 euro korting gekregen. het is niet de bedoeling om eerst korting te krijgen en dan maanden later aan te geven de airco doet het niet en stabilisator stokje is kapot. Ons antwoord was duidelijk het is of korting of service niet alle twee.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Think twice before you buy a car at Aoutwesterhout

We bought our car- a Volvo S70- from Autowesterhout. Since we live in Sweden, we bought it unseen. We asked if there was any rust or dents, and got the answer that there were no unusual things for a car in this age. The car should be in good shape. There was a movie at advertisement and the car looked good. But we noticed when we got the car that there was a small rust hole at right rear door close to the window, and at front fender at right side there was a lot of small dents. Inner wheel fender at left front side was missing. Seller was very helpful and arranged the transport to Sweden. At first it should be delivered at our home, but after we had our invocie with shipping cost and our agreement- shipping costs suddenly increased with 25% "cause of situation in middle east". We had our agreement, but it could obviously change. Auto Westerhout took a part of the higher cost, we also took our part and offer to pick up the car in Malmö instead of home delivery. When meeting up the transport the car nearly didn't start. That was not a good first impression of the car. We asked the transport guys to call the seller, but since it was Sunday they didn´t get any answer. Our intention was to reduce the price a little bit cause of this starting issue. We paid shipping and document costs in advance, and paid they car with cash to delivery guy. We thought that it would be hard to get any money back as soon as we paid- and it turned unfortunatly out that we were right about it. We e-mailed the seller as soon as we could- less than an hour after delivery. We left the car at our local garage to get the car running properly. After a few e-mail we got anser from seller (Auto westerhout) that we could let them know about repair costs, then we could get some money back. But we had sent three message to Aoutwesterhout, and didn't get any answer. I seems like they dosen't care about satisfied customer. They got their money and now we are worth nothing. So think twice before buying a car from this company!

3. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ik heb op 1 februari een auto gekocht…

Ik heb op 1 februari een auto gekocht na een maand deed de besturing het niet meer. Heb meneer gebeld hierover heeft ie gezegd dat ik na de werkplaats moest. vanaf dat moment was hij niet meer bereikbaar heeft zelfs mijn nummer geblokkeerd. Uiteindelijk kreeg ik hem te pakken via een andere nummer. De beste man was heel chagrijnig en zei dat ik moest wegwezen op een andere manier helaas mag dat niet op Google . Kortom zou geen auto bij auto Westerhoud kopen gevestigd op de Parkweg 92 in Beesd!! Update: wat er hier is geschreven en verteld op de dag van aankoop is heel verschillend. Meneer beweerd dat ik de accu heb veranderd toen ik vroeg om de foto’s van de rapportage te laten zien wou die dat niet doen zei heel leuk wachten we maar op de rechter. Heb ik ook screenshots van daarnaast werd er niet verteld dat de auto mankementen had heeft verteld de auto is zo goedkoop geworden omdat ik ruimte nodig heb. Nu bedreigt meneer ons dat ie een video van ons gesprek op de vestiging gaat plaatsen op internet waarvan ik ook foto’s heb. Heel simpel alleen maar leugens leugens en nog eens leugens.

4. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autowesterhout-Logo

Antwort von Autowesterhout

Beste meneer,

Bedankt voor uw review.

U heeft bij ons een 14 jaar oude Volkswagen Touran gekocht voor €5.000, terwijl de oorspronkelijke vraagprijs €7.890 was. De reden voor deze aanzienlijke korting van €2.890 was dat de auto enkele bekende aandachtspunten had, zoals een vastzittende handrem, versleten remschijven en -blokken en het niet inklappen van de 7e stoelen. Deze punten zijn vooraf met u besproken.

De auto is bovendien voetstoots verkocht, wat betekent dat deze zonder garantie is meegegeven – iets waar u destijds ook mee akkoord bent gegaan.

Toen u later aangaf dat de stuurbekrachtiging niet meer werkte, hebben wij de auto bekeken. Daarbij viel op dat de accu inmiddels vervangen was, en het lijkt erop dat dit mogelijk niet door een professional is gedaan. Dit kan bij moderne auto’s invloed hebben op elektronische systemen.

Ondanks dat de auto zonder garantie verkocht is, hebben wij u alsnog aangeboden om de reparatie tegen kostprijs voor u uit te voeren. Helaas wilde u hier geen gebruik van maken.

Wij vinden het jammer dat het gesprek uiteindelijk niet tot een oplossing heeft geleid, ondanks meerdere pogingen van onze kant om met u (en later ook met uw dochter) tot een redelijke oplossing te komen.

Wij wensen u desondanks veel veilige kilometers toe met de auto.

Met vriendelijke groet,

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Begin december 2025 een citroen c3…

Begin december 2025 een citroen c3 gekocht
Ben daar eerst gaan kijken ,was hij niet aanwezig ( vakantie) maar wel 2 jongens die niks konden doen
Later weer terug geweest ,was hij er wel
Heel goed geholpen door deze meneer ,prima auto
Ik kom zeker terug

2. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Doe geen zaken met dit bedrijf!

Beste lezer,

Lees eerst goed de reviews voor u iets koopt bij dit bedrijf. Prik dan vooral door de veel te positieve heen. Die zijn te mooi om waar te zijn.

De negatieve recensies zullen u meer informatie geven over de werkwijze van deze meneer. Hij is namelijk niet te vertrouwen en verkoopt auto's met gebreken.

Voor problemen of oplossingen hoef je hem daarna niet te bellen, hij neemt niet op of drukt je weg. En als het dan toch lukt om hem te pakken te krijgen en je auto ter reparatie langs te brengen, dan wordt je aan het lijntje gehouden, doen ze net of de auto is gerepareerd, maar in werkelijkheid is er dan vaak niets aan gedaan. Verder lijkt hij bij verkoop bijzonder vriendelijk maar kan hij ook agressief en intimiderend uit de hoek komen als je hem wijst op fouten of dingen die niet kloppen.

Laat dit een waarschuwing zijn en maak niet dezelfde fout als ik. Trap er niet in, je komt bedrogen uit!!!

20. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Klantvriendelijk Auto Bedrijf Westerhout

Het team van Auto Bedrijf Westerhout is ontzettend klantvriendelijk en denkt echt met je mee. Ik heb hier onlangs een auto gekocht en ben hier goed geholpen en kreeg eerlijk en duidelijk advies. Ze nemen de tijd voor je en niets voelt gehaast. Daarnaast hebben ze een ruime keuze aan auto’s, waardoor er voor iedereen wel iets passends te vinden is. Al met al een fijne ervaring en zeker een aanrader!

16. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Opel astra

Kort geleden een auto gekocht,vriendelijk geholpenze komen hun afspraken goed na.
Dankjewel hiervoor ben blij met de auto

17. Januar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Opel Astra gekocht bij Westerhout

Opel Astra gekocht bij Westerhout. Zeer fijn bedrijf. Laag drempelig. Lukte niet met de betaling ivm limiet ik mocht de auto meenemen en volgende dag overmaken. Top service van de mannen van Westerhout

28. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Auto gekocht waarin een gebrek zat

Hier is een auto gekocht waarin een gebrek zat. Dit zou voor overschrijving gerepareerd worden, echter is dit niet gebeurd, terwijl men aantoonbaar beweerde dat dit wel zo zou zijn. Ook bleek er een ander onderdeel op een ondeugdelijke manier gerepareerd te zijn met lijm (...). Volgens een BOVAG garage zelfs gevaarlijk. Of dit door hen zo gedaan is, of dat de auto zo bij hen binnen kwam, weten we niet, echter is hij zo wel verkocht. Getracht voor deze 2 punten een oplossing te vinden, echter werd de telefoon meermaals niet opgenomen of werd de verbinding verbroken als dit wel het geval was. Geen communicatie mogelijk, de hoorn wordt er gewoon opgegooid. Ingebrekestelling gestuurd en we moesten maar gaan procederen.. Inmiddels laatste ingebrekestelling gegeven, hierna volgen juridische stappen.

15. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Autowesterhout-Logo

Antwort von Autowesterhout

Wij herkennen ons niet in deze beschuldiging en weten niet wie de schrijver is of waar deze melding betrekking op heeft. De inhoud is voor ons dan ook niet te herleiden tot een concrete zaak of klant.

Wij nemen klachten serieus en lossen deze normaal gesproken altijd in overleg op. Wij verzoeken de schrijver zich kenbaar te maken en contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen nagaan waar het over gaat en dit zorgvuldig kunnen beoordelen.

Zonder nadere informatie kunnen wij deze beschuldiging niet plaatsen en herkennen wij ons hier op geen enkele wijze in.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Na een lange zoektocht kwamen bij…

Na een lange zoektocht kwamen bij Autobedrijf Westerhout terecht, we kwamen voor een leuke Opel Corsa alleen ging ons keuze toch naar een prachtige Ford Focus! Hartstikke blij met de auto en de bijzondere goede service! Bedankt Mohamed!

Mvg,

Jeroen

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absoluut een aanrader! Professioneel, eerlijk en met echte aandacht voor de klant.

Ik heb onlangs een Citroën C3 gekocht en ben echt ontzettend tevreden! Vanaf het eerste moment werd ik supervriendelijk en snel geholpen. Er werd goed meegedacht en alles werd duidelijk uitgelegd. De auto zelf is in perfecte staat en rijdt geweldig, precies wat ik zocht. De service was top: professioneel, eerlijk en met echte aandacht voor de klant.

Kortom: een geweldige ervaring en een fantastische auto. Absoluut een aanrader!

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Mercedes a180d

Goed telefonisch bereikbaar, auto in het echt zoals omschreven in de advertentie en een mooie prijs.

17. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Prima service

Wij hebben een (extra) auto voor de kinderen gekocht bij Auto Westerhout. Daar hebben ze een ruime keuze uit auto’s voor een scherpe prijs.
Vriendelijk geholpen bij de keuze; konden uitgebreid proefrijden en kwamen snel tot een goede deal.
Bij het afhalen van d auto was helaas een wieldop verdwenen, waarschijnlijk tijdens transport vanaf de poetser. Gelukkig was snel een nieuwe wieldop geregeld.
Vervolgens kregen we binnen een paar dagen een motorstoring. Ook die is snel en vriendelijk verholpen binnen de garantieafspraken.
Kortom: prima service, ook wanneer er iets mankeert na aankoop!

4. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr