Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a personalised banner on 22nd April and paid extra for Royal Mail 24, expecting a prompt turnaround. It’s now 27/04 and there have been no updates at all and no delivery. The party has alr... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered balloons, banners and wrapping paper for my wife’s 40th. I was worried the balloons would deflate as I ordered them quite early before the birthday. After messaging Henry he put me at ease... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought a suitcase which took ages for them to send , had to contact them twice . On the very first use the case cracked and we cannot use it again lost £150 . We contacted them and were basically told... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a Sony Xperia case, which arrived speedily. Unfortunately my phone didn’t fit the case. I’d ordered an X1 instead of X1A. Henry at Dyfor kindly talked ( email) me through finding my phone mo... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Mobiltelefonzubehör

Vom Unternehmen geschrieben

Stunning Monogram phone cases and initials phone cases for all popular mobile phones. Personalise your phone with our stunning range of custom cases & covers.


Kontaktinformationen

2,9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

3489 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 91 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The personalised photo is great but…

The personalised photo is great but this is my second case and this one is not such great quality and not the black impact ordered. Only realised when asked to take photos for website. Disappointed

13. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Michelle, I do apologise for this, we have upgraded to a clear impact case with the DyeFor logo ring, and if you were unhappy with the change I would be happy to accept a return. If this is the case please reach out to me at support@dyefor.com and I will arrange this. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Personalised items

Ordered a couple of personalised items, for 21st bday, contacted Henry to enquire on progress & said that if they were unable to supply in time to cancel my order. Was assured that this would be prioritised & all arrived after event. As these items have 21 on, they will be of no use for any other occasion. Have been refunded less than half of costs. Won’t be using again

4. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Vanessa, I am really sorry to hear of the struggle you faced with the delay, however once you assured us we should ship this item with the potential of it being late, this then meant we were unable to refund you in full as this was a personalised product, but we still refunded 50% as a kind gesture. I am still really sorry to hear you had a bad experience with us. If you reach out to me on support@dyefor.com and explained what has happened I will see what I can do to rectify this for you. Kind regards, Henry

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

I ordered some personalised wrapping paper for my husbands birthday and wasn’t sure if it would get here in time. Henry replied promptly to my email and expedited my shipping to 24 hours and it got here well in time to wrap the presents. The wrapping paper is of exceptional quality and I had so much left over which was great. I’m really happy. Thank you so much!

3. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No replies about an update for my order

I’ve been trying to get an update about an order for over a week with no reply, I ordered at the beginning of June. At first there was a delay for the care but now I’m getting no response. Already gave them a second chance by ordering again. All I would like is an update.

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Louise, we reply within 1-2 working days on our email - please ensure that you are using support@dyefor.com, and if you would like a refund for the delayed case please do just let me know. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a phone case

Ordered a phone case , no delivery within 2 weeks. Emailed Henry - said the printer was broken and would be sent out the next week. Chased again , no phone case. Finally got a refund today. DO NOT USE

1. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Laura, I am really sorry to hear that you ordered when we were having issues with the printer, this was resolved as fast as possible, and I informed you of the delay. I am always happy to provide refunds on products before they are shipped, and I understand this was processed for you. I do apologise about any delays you faced, and this has all been resolved now. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered over a month ago - still not received

Ordered a personalised phone case, chased after a week as order still said confirmed. Reply from Henry saying there had been staff sickness, but would get order shipped out same day. Received nothing after a week so chased again and was told there was an error with the artwork and the graphic designer was looking into it. Nothing received after a further 8 days so emailed asking for a refund. Four days on no response received. So after a month since my order, no phone case and no refund. Shame as I have bought from here previously but won’t be doing so again.

1. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi there, have you received a refund for this now? I would imagine you have but if not please reach out to me via support@dyefor.com. We were having issues with one of the artwork designs but this has since been fixed. Really sorry to hear you did not have a positive experience with us. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order 3 personalised items

Order 3 personalised items. One came in post. When I contacted customer service to ask about the other 2 items they stated that the printer was broken. And it will be fixed and shipped out ASAP. I am still waiting for this. I ordered on the 6th June. There has been no communication. I have messaged multiple times and had probably 2 responses. I wouldn’t have known the order was delayed unless I contacted them. It was a gift to my nan. The money has been taken out my bank but no order?
Absolute shambles.

30. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Olivia, I know we have been in touch since and this has been resolved, however I do apologise again for the delay, I am always happy to provide updates via support@dyefor.com, but as a small business we cannot have 24 hour responses, and so this may take 1-2 working days for a response. I am glad this has all been resolved now, and if you would ever want to order from us again, please let me know via our email and I will find you a discount code! Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Waited over a month for delivery after…

Waited over a month for delivery after being told there was a problem with the printer. When the case finally arrived it was nothing like the quality of the previous case I had purchased from dyefor. The colours were completely washed out, I’ve now had no response to my request for a refund. I wouldn’t bother again, terrible service.

20. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi there, I am really sorry to hear there was an issue with your order - I am sure this has probably been resolved but if not please reach out to me via support@dyefor.com and I will arrange for a replacement to be made for you, as the print quality being bad is not usual for our cases. Kind regards, Henry

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The monogrammed phone case for my…

The monogrammed phone case for my wife’s phone looks great. The only reason I didn’t give a 5 star review was as it took about 4 weeks to arrive from ordering. I did receive an email saying it was delayed due to some technical issues they were having and I was offered the choice of a full refund or to simply wait for it. Glad I decided to wait it looks great and she’s well happy with it

24. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Re: order still not received and no communication from Dyefor

Re: ORDER 421955
I still haven’t received my personalised photo phone case, your confirmation email states 3-5 days and it’s been well over that now l, and no reply to my email chasing my order even though it received an auto reply saying you will be in touch with me in 2-3 working days, it’s been 5! I even tried to contact you on the online chat to be told to allow you 24 hours to get back to me and it’s been 3 days since that! I don’t understand why you won’t respond to me. I chose you again for a personalised phone case as the previous one for my old phone was perfect. If you cannot complete my order for whatever reason then please kindly refund my payment and I will try elsewhere. Please contact me as I have had no choice now but to leave a review like this to get your attention. Thank you Leanne

14. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Leanne, I appreciate this has all been resolved for you now, but I do apologise for the delay in communication and I am glad this has all been resolved now. We would never keep peoples money where they have asked for a refund, if the order has not been shipped, and so I do apologise there was a delay for your refund. If you ever wanted to order from us again please let me know via email and I would find you a good discount code. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Order 3 phone cases

Order 3 phone cases, was told product was delivered but nothing had arrived as I was at home that day the apparently delivered them, Emailed customer services straight away to receive a standard reply I have emailed 3 times since and also contacted Royal Mail who can’t accessible the tracking information as there isn’t any

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Melissa, I do apologise for the late response - we will try and get this sorted for you, but when Royal Mail says this has been delivered, this usually means it is with a neighbour or safe place if you were not in! I have reached out to you on email. Kind regards, Henry

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered some personalised wrapping paper and realised I'd left it a bit late but when I explained, the paper was sent out on overnight delivery at no extra cost …

I have just received the wrapping paper and it's amazingly good quality. I will definitely be ordering from here again, thank you

10. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Julie, really glad we could get this to you in time for the celebrations! Thanks so much for taking the time to write a review! Thanks, Henry

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Impressive quality and service

Excellent service received, fast and professional support and the phone case I received is of exceptional quality.

I am most impressed.

Thank you Dyefor!

6. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Salma, so glad to hear you had a good experience with us! Thanks for the review. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I initially placed one order for…

I initially placed one order for personalised wrapping paper & matching banner on the buy 2 get one free deal which was great no problem.
So i placed another order for my twin grandchildren the following week i had to prompt where it was as it hadn't arrived after a week. When it arrived I had ordered 2 lots of paper n 2 banners but only one of the banners was in the bag, so I emailed straight away which was a Saturday no response so emailed again on Sunday n then again Monday morning they finally responded on Tuesday asking had it arrived separately, this was the day of their birthdays do I then could not use one banner without the other.
When I asked to be refunded he told me he couldn't as I had received it as a free item. I ordered 4 items paid for 3 but only received 3 so one of those items should have been free but they have not replied to my emails just ignored them.
I will mot be using this company again.

2. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi Mandy - I have refunded the banner for you as you had asked for - I explained this was an issue that was out of my control and I hope you can understand, I refunded the further £2 for you. Kind regards, Henry

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Cases not as described on website and poor customer service

Phone cases with printed backs clear on the sides, so colour of the phone shoes through. It is a good job my phone is black other wise it would not have matched the coloured case. I also ordered a snowman case which looked like it had a white background but it is clear, so rather than a white snow scene it looks like a night time snow scene - good job my phone is not yellow as that would have looked odd! None of this was clear on the website.
Order took too long to arrive - ordered on 25/05 and finally arrived on 03/06. I assume the delay was because two of the cases were customised, although, if this were the case, then it should mention likely delivery times on the website. Neither were any of my messages answered when trying to contact the company via the chat, nor the email I sent either / poor customer care too!

I disagree with your reply. Whilst it says the snowman case is clear in the last sentence of the description, it is NOT shown as a clear case in the pictures, and it is the pictures that are the first thing people see. It is shown as a.) having a white background and b.) having black sides. The other two cases I purchased also show as having black sides which they have not - they are clear too. This is misleading.
I note your offer of credit on the shipping, but you are, or should be if you had checked my order, aware that I did not pay shipping costs as my order was over the minimum value, so this offer is pointless. Neither have you made any reference to the chat messages and email that you ignored too.

4. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Hi there, it is clear on our website that the snowman case has a clear background, as it shows differently on each model of case, and we could not have a white background with a white snowman. I do apologise for the delay on your order - if you reach out to us on support@dyefor.com I will issue you a refund on the shipping costs for the inconvenience. Kind regards, Henry

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really helpful with re delivery of…

Really helpful with re delivery of product and great customer service!

30. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Dyefor-Logo

Antwort von Dyefor

Thanks for the kind words Sam! So glad we could get everything sorted for you! Kind regards, Henry

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr