Bestway Store UK Bewertungen 

2.774
•
TrustScore 3.5 von 5

3,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible company, I have an issue with my hot tub liner, leaking and losing water, under warranty but I can't locate the leak, there answer is they can only do something if you find the leak. Your w... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great price for airbed and very good quality very useful with electric pump easy to use.it was like sleeping on a proper bed and being higher of the ground make it easier to get out of. Unfortunately... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Purchased single airbed. Easily inflated/deflated. It has proven to be ideal for our purpose. Item was delivered speedily and we would recommend Bestway to anyone.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Putting it bluntly. The 2 year warranty doesn't exist. I have reported a slow leak to the seam of my Bestway Steel Pro Max. We purchased this item May 26. It is now Sept 26 and the pool seeps water... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

Vom Unternehmen geschrieben

The leader in everything inflatable and above ground pools, we have a host of different innovative and fun products for you to choose from. Including the ultra-comfortable AlwayzAire™ Airbeds, Steel Pro Max™ Above Ground Pools, Fashion Float collection and the incredible Hydro-Force™ SUP range; we have a range that suits your needs. Explore our website and see what you can discover!


Kontaktinformationen

3,3

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

2774 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Inhalte von echten Menschen stehen bei Trustpilot im Vordergrund. Dieses Unternehmen kann jedoch zusätzlich unser KI-gestütztes Antwort-Tool verwenden, um Hilfe beim Verfassen von Antworten zu erhalten.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,3

Alle Bewertungen

(2.774)

215 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bestway selling stock they don't have


Bestway selling stock they don't have
We have purchased a pool direct from bestway stores this was shown in stock and delivey within 5 working days it's been 3 days and the status hasn't changed from order confirmed made contact with customer services zero help they don't know what's happening with the order doesn't even know if they have stock of the item very quick to take £420 but not very keen to answer questions.they have said they will speak to the warehouse next week then they will let me know an updated delivery date this is what I agreed to ive purchased a product in good faith.i requested a manger to escalate this to get further information but there is no manager available to talk to customer services write an email to the manager who will review that and offer feed back to the person that emailed them bit bias and underhand it demonstrates that bestway sell items they don't actually have and leave customers sitting around with no clue what's happening and their money gone.
Stay clear purchase these items from real stores you will get a far better service. Ignore the automated reply from bestway on these reviews they are not doing anything just trying to make an impression on people reading reviews before purchasing.intex far better service honesty support the very opposite of bestway certainly not the market leaders.

24. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They canceled my order

Ordered a 12ft pool with ladders needed it for sons physio everything went through ok all excited kids was to get a email day later saying confirmation that I cancelled order which I did not and i have proof 1hr on customer service to be told they would get back to me did they hell as like very very poor company and customer service dont buy from them go else were

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointing that they haven’t…

Very disappointing that they haven’t even dispatched my order on the 4th day of the 2-5day delivery period. Not a chance it will arrive in that time.

25. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful warranty process

Pool sand filter has stopped working within warranty period. It takes them 7-10 days to reply to every email. Once you reply you go to the back of the line and have to wait another 7-10 days. Problem is they are asking for information they already have…..

Asked to speak to a manager & was told they wouldn’t speak to me, so I asked to make a complaint and was told if I sent an email I’d go to the back of the line again and have to wait another 7-10 days.

23. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely most disgusting company I've…

Absolutely most disgusting company I've ever dealt with, that has a non existent after care service and does not honour any warranty! would never buy anything from this company again. would not recommend at all.

23. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good afternoon Edwin

I note from your warranty claim that you have not provided any evidence of a fault. As you have stated that you have established the cause of the issue, please provide us with evidence if that and we may be able to assist you.

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Please avoid buying from this company

Please avoid buying from this company. I bought a filter for an inflatable pool that I realised on arrival I didn’t need.
I returned it via Evri as per the instructions. Evri have confirmed it arrived.
2 weeks later I am still yet to receive a refund. I have repeatedly asked them what is happening - they never return emails. There is no way of calling them. I keep emailing and it says that they will respond within 3-5 days. They never do.
Unacceptably bad.
Please avoid.

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Broken filter heater set fire to socket and plug

Purchased a sand filter broke on first use raised a warranty claim 2nd June asked for more info gave it and still have a broken filter. Then additionally purchased a pool heater used with old filter and ran ok for a week and half before catching on fire melting the plug and socket and tripping the house. Raised a claim still nothing warranty claims are shocking. I complained about the filter on here asked for info to make it look like they car and then nothing other than need more info. I have the info nearly a week ago but still nothing. Shocking customer service.

13. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The order was never delivered

The order was never delivered. The courier used couldn’t be rearranged or contacted either. Item was lost so they couldn’t give a refund after a month so luckily I’d paid with Klarna so raised a dispute with them. Only then did they refund. Avoid at all costs.

18. Mai 2026
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review. I can see that one of my colleagues has now resolved this for you.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Happy with initial purchase

Happy with initial purchase, but needed to return (not through any fault but no longer required) this was in May, I’m still waiting for a refund. No one is responding to emails either. I’ve sent evidence that it was posted and arrived and yet no refund has been received.

14. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good afternoon

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very poor service from Bestway.

It takes around an hour to get through to customer service by phone, and they quote 7–10 working days just to respond to an email. After waiting more than two weeks for my swimming pool order to arrive, I ended up ordering the exact same pool from Amazon, which was delivered the very next day.

When the Bestway delivery finally arrived, I rejected it because I no longer needed it. I'm still waiting to hear how to return the additional items, such as the pool cover, as the returns process is far from straightforward.

Overall, the customer service, communication, delivery times, and returns process have all been extremely disappointing. I would avoid purchasing directly from Bestway and would recommend buying through a retailer instead.

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order on 26/5 and it said…

I placed an order on 26/5 and it said 2-4 working days delivery. I have rung three different times to be told there is a problem with their warehouse/ courier system. I have been told I will have an email or call back different times no one communicates back ever. I rung today and they have said the item is out of stock ( but they are selling them online as still in stock) and that they will cancel my order. I feel lied to I asked many times is the items in stock to be told they are and they obviously aren't. I ask to speak to someone higher on the phone and I was told I wasn't guaranteed someone will call back. The last two people who I have spoken to shouldn't work in customer services they are so rude. Its disappointing to be treated this way.

Update 12/6 - yesterday they cancelled my order.

10. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a pool 2 weeks ago and still…

Ordered a pool 2 weeks ago and still not turned up I have called and have just been told that there has been issues with the couriers which from the reviews I don’t think that’s the case as it’s not the first time. It was meant to get delivered today but a no show. I had to book a day off work today for no reason.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Great product but really poor customer…

Great product but really poor customer service. Started a warranty claim 10 days ago. No response

Update 1.) so Bestway reached out on trustpilot asking for details. As of this morning no response still…. 13 days and no reply

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Ordered a 12ft steel pro max pool…

Ordered a 12ft steel pro max pool directly from the bestway website on the 26th of may. Delivery was stated as 2-4 business days. As of today 6th of June I am yet to receive the product. I have emailed the company 3 times and had no response.

Update- pool arrived today the 10th of June. No response from bestway via emails or phone. Glad it has arrived.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Failed to deliver - weeks late.

Ordered a pool with 4-days delivery. Still not arrived 2 weeks later. Customer services unable to help and advise me just to “wait and hope”. Shambolic company.

25. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Joke

I ordered May 25th No response from email I sent a week ago, they said 2-4 days delivery time on website well it’s been two weeks and all I have is the starter clean kit no pool disappointing there’s no difficulty for a business like this to send at least a generic apology to customers about the delay in delivery.
Before I ordered I searched on several places such as very and Amazon for example after this I decided it looked better for me to order three items together directly from best way for ease and delivery times stated don’t trust what their site says at least very stated on their site they would not have stock until 2nd of June I seriously wish I had ordered from elsewhere now it puts a bad taste in your mouth… they don’t care otherwise they would give you more than radio silence when they must know for a fact they over sold to what they can deliver on.. if they had integrity this would have been addressed!

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bestway Store UK-Logo

Antwort von Bestway Store UK

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr