Amager-Øbro Taxi Bewertungen 34

TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Vi bestilte en vogn fra studiestrædet til Dragør i aftes Meget venlig chauffør Da vi kom hjem opdaget jeg at jeg havde tabt min mobil med alle mine kort i, jeg ringet straks til centralen og den... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Bestilte online. Taxaen kom før den angivne tid. Opdagede ca. 20 min. efter at jeg havde forladt taxaen, at jeg havde tabt min mobil. Ringede til centralen og forklarede situationen. De fandt chauffør... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Why is it Amager-Øbro Taxi is DKK 100 more expensive (400 versus 300) than 4x35 Taxis on a 15km/20mins journey from Kastrup Airport to Frederiksberg? The driver (#13000) was very friendly but couldn't... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Mit fortrukne taxa selskab, det er helt sikkert! Jeg har kun oplevet at i er kommet hurtigt, og har haft flinke chauffører. Dog er der en ting som jeg næsten ALTID oplever, at chaufføren vil ha' at... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Taxiunternehmen
  2. Transportdienst

Informationen, die aus verschiedenen externen Quellen stammen

BYENS TAXI - Taxiobestilling 32 51 51 51.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

34 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastisk tur

Vi bestilte en vogn fra studiestrædet til Dragør i aftes
Meget venlig chauffør
Da vi kom hjem opdaget jeg at jeg havde tabt min mobil med alle mine kort i, jeg ringet straks til centralen og den søde unge mand ville ringe til chaufføren der gik 5 min og der ringede chaufføren tilbage og sagde han havde fundet den og ville komme med den med det samme 20 min efter stod jeg med min telefon igen
Fantastisk service håber i vil overbringe min tak til chaufføren som vi kørte med
Mvh
Peter

23. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hvorfor er der ikke flere anmeldelser ?

Har nu brugt amager-Øbro knapt 50, år det sidste år har det virkelig gået ned af bakke al ære og respekt for vognmænd og chauffører, plus central, der var en app der virkede men det gør den absolut ikke mere, har nu fjernet appen og prøver endnu en gang, jeg er lidt træt af at skrive til jer men hvad skal jeg gøre når tingene ikke virker ? Det værste er at alle dem der kæmper for
at få det til at fungere, kæmper forgæves, især med det flov af chauffører som påstår de virkelig har meget erfaring, ikke kan bruge tastaturet etc , som ikke aner hvor de er henne, ekstra tak til dem som har reageret på navnet, klokker hvor de har stillet op med god service. Hilsen klokker Det er godt nok svært og sende en anmeldelse til jer

20. Juni 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

1343

Taxa Nr: 1343
Navn: Hussain

Fantastisk chauffør, super venlig og glad. Mærkede med det samme om stemningen var til at snakke eller ej.

Stjerne chauffør!

4. Juli 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Totalt respektløs chauffør

I nat klokken 1:45 kørte en Amager-Øbro taxa med fuld musik og åbne vinduer rundt i vores område og holdt til sidst helt oppe ved vores hus og stod der i 10 minutter, så alle vågnede. Chaufføren sluttede forestillingen af med at smide sin tændte smøg ud af vinduet.

8. August 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Endnu engang havde jeg brug for 4×27…

Endnu engang havde jeg brug for 4×27 til at køre til Jungshøjvej i Måløv med min hund.
Chaufføren som var indvandre anede ikke hvilken vej han skulle køre. Brugte ikke GPS.
Jeg måtte guide ham hele vejen. Det er jeg ved at være træt af. Hver gang jeg benytter 4x27. oplever jeg ofte at chaufføren ikke har vej kendskab og skal bede kunden om at være guide. I bør indskærpe over for chaufførerne at de skal bruge deres GPS.
Når de køre med kunder
Hilsen
Henrik Kamp Jensen

27. Dezember 2019
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Tak for en glimrende lektion i jeres…

Tak for en glimrende lektion i jeres kundeservice.
Jeg både satte mig ind i taxien og kørte i flere minutter inden jeg opdagede at turen indtil da havde kostet mig 187 kr. - sådan cirka for de første 800 meter.
Chaufføren pegede (idet han ikke talte dansk) på et gult skilt i det ene hjørne ved forsædet (jeg sad bagi), som annoncerede at I (åbenbart lovligt) har valgt at røvrende jeres kunder noget så eftertrykkeligt og udnytte lovgivningen maksimalt.
Tak for en glimrende lektion i jeres kundeservice, hvor en chauffør knap kan kvække to forståelige ord på dansk og INDEN turen gøre opmærksom på dette.
Jeg håber at I nyder mit bidrag, for I har for altid mistet mig som kunde.

26. Dezember 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Chauffør gider ikke sætte GPS til da…

Chauffør gider ikke sætte GPS til da han siger han kender adressen der ligger tæt på. Da han ikke kan finde husnummeret kører han endnu en runde for at ende samme sted... han siger nu til mig: jeg ved ikke hvor det er du må selv lede efter nr. Jeg beder ham slå taxameteret fra, vende bilen og finde husnummeret. Han nægter og jeg må nu betale for turen uden at være nået mit bestemmelses sted. Jeg stiger ud og ringer til 4x27 iog siger at jeg ikke vil betale for turen. Man lover at kontakte chaufføren. Jeg hører aldrig mere og kan nu se at man har trukket betalingen på mit kort. Dette blot dråben, der efter ture med kørsel af omveje, trillen frem mod grønt lys så man kan holde for rødt osv gør at jeg ikke længere vil benytte Amager Øbro taxa

4. November 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Why is it Amager-Øbro Taxi is DKK 100…

Why is it Amager-Øbro Taxi is DKK 100 more expensive (400 versus 300) than 4x35 Taxis on a 15km/20mins journey from Kastrup Airport to Frederiksberg? The driver (#13000) was very friendly but couldn't explain the difference. I use this route every Wednesday at the same time, but next time I will NOT be using a Amager-Øbro Taxi.

27. September 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Snyder og kører omveje!!!!

Mine venner fra Makedonien landede i går i lufthavnen og skulle have taxa til Herlev Hospital - en tur de tager ca. hver 3. uge, så de kender udmærket vejen. Chaufføren valgte at spille dum og kørte rundt med dem, så en tur, der normalt koster 480 - 510 kr., kom til at koste dem 658,00 kr - men kunne dog være blevet meget værre. Da han opdagede at de kendte vejen og kunne køres rundt på må og få i en evighed, stoppede han taxameteret - meget lang fra Herlev - så hvis ikke de havde vidst bedre, var det nok kommet op på omk. 1000 kr. :(
Så usselt og dårlig behandling - kan bestemt ikke anbefale sådan nogle snydere!

Trods mail samt kopi af taxabon som bevis - har jeg intet hørt! Så for dårligt!!!

15. August 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Trustpilot tillader ikke at beskrive…

Trustpilot tillader ikke at beskrive situationen som den var. Nuvel! En chauffør kunne ikke finde ud af at betjene dankortautomaten i mere end tyve minutter. Jeg tog en taxi hjem for at være fri for at vente i ti minutter på en bus. Nu kunne jeg så vente i tyve minutter før end det lykkes ham at betjene dankortautomaten.

22. Juli 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Her skal du ikke regne med at få din taxa selvom du har bestilt den.

Dette er ikke en enkelt oplevelse men en ting der sker mere eller mindre hver anden eller tredje gang jeg bruger jeres taxaselskab.

En ting er de lange ventetider i telefon køen, en anden er at jeres taxa så enten aldrig dukker op når den er bestilt eller at den holder på en anden gade og tager en helt anden med, som sagt så har jeg oplevet det op til flere gange desværre og det bliver ikke jeres selskab jeg ringer til næste gang jeg skal til et møde eller i lufthavnen.

19. Juli 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Uacceptabel oplevelse med chauffør, som ikke kunne finde vej i indre København

Vi havde bestilt en vogn og havde angivet bestemmelsessted. Chaufføren vidste ikke, hvor vi skulle hen og kendte ikke gaden (Hestemøllestræde). Hans navigationsystem virkede angiveligt ikke og vi kunne udelukkende angive, at det var i nærheden af Gammel Torv/Nytorv. Det var en meget ubehagelig tur, bl.a. hen ad Strøget og ind ad gade med "al indkørsel forbudt". Chaufføren bandede flere gange og troede flere gange, at vi nu var ved målet. Det var vi ikke. Jeg måtte forsøge at hjælpe via min personlige mobil.
Vi skulle til et vigtigt møde i Københavns Byret. Heldigvis havde jeg bestilt afhentning i rigtig god tid, - så vi nåede det lige.
Vh Karin

7. Mai 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

God service

Bestilte online. Taxaen kom før den angivne tid. Opdagede ca. 20 min. efter at jeg havde forladt taxaen, at jeg havde tabt min mobil. Ringede til centralen og forklarede situationen. De fandt chaufføren. Jeg fik hans nummer. Jeg ringede til ham. Han kom 5 min. senere med min mobil. En fantastisk oplevelse. Tusind tak til central og chauffør. :-)

17. Februar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Dårlig service - sur chauffør

Netop landet i lufthavnen og går ud for at tage en taxa. Da vi sidder i bilen og chaufføren får at vide vi kun skal til Englandsvej bliver han sur og kører ganske ubehageligt og taler grimt til min mand der spørger om noget. Da vi ankommer til et bilværksted på Englandsvej går chaufføren ud af bilen og vrisser surt “det for meget at jeg skal køre jer ud for at hente jeres bil”! Og så smækker han døren og suser afsted, godt utilfreds med vi ikke skulle længere.
Mega dårlig oplevelse og hvilken sur chauffør.
Tager aldrig en Amager-Øbro taxa igen :-/

24. Januar 2018
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sidste gang jeg bestilte en taxa

Sidste gang jeg bestilte en taxa, kom der ingen. Denne gang blev jeg bare henvist til et sted i nærheden.
De er tydeligvis ikke interesseret i god service - og åbenbart heller ikke i penge?!

6. Oktober 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Mødte en af jeres taxa biler på en …

Mødte en af jeres taxa biler på en sidevej på Østerbro. Her var anden vil ved og lave en parkering med meget lidt plads. Jeg holdt og hjalp den anden bilist på plads. Imens kommer en af jeres cherfør i høj fart ned af samme gade. Og mener vi bare skal få flyttet os.
Jeres cherfør havde alle muligheder for, at holde ind til siden længer oppe af gaden, men vælger og køre helt ned og stoppe trafikken, hvor efter han ikke vil flytte hans bil så trafikken kan afvikles.
Det er meget flot at havde cherfør som skal være jeres ansigt ud af til, men denne cherfør er blot et dårligt eksempel på ingen forståel over for andre trafikanter.

13. August 2017
Bewertung ohne vorherige Einladung

Ist dies Ihr Unternehmen?

Beanspruchen Sie Ihr Profil, um Zugang zu den kostenfreien Business-Tools von Trustpilot zu erhalten und die Beziehung zu Ihren Kunden zu stärken.

Kostenfreien Account erstellen

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr