House Of Brands Furniture Bewertungen 

229
•
TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service! No pushy sales men just leave you to browse around. Very helpful bought a sofa on Saturday collected on Sunday as we needed quite quickly,Thank you House of Brands will... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything ! Starting from the attention given before I ordered to when my sofa arrived. I wasn’t sure of which sofa to choose and the sales man didn’t get angry with me being indecisive; we did live... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good company to purchase from. Dining table and chairs arrived in perfect condition. It was delivered within a few days. Telephone staff were very helpful. Only criticism would be that there was NO no... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m really pleased with this dining table. It looks exactly as described, feels sturdy and well made, and was easy to assemble. The finish is high quality, and it fits perfectly in my dining space. It... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Möbelgeschäft
  2. auch in
  3. Bettenfachgeschäft
  4. Möbelzubehör
  5. Schlafzimmermöbelgeschäft
  6. Sofageschäft
  7. Wohnmöbelgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

✨ Looking to transform your home with luxurious furniture without breaking the bank? Our Manchester‑based furniture store is your go‑to destination for stylish, high‑quality pieces at affordable prices. Whether you’re furnishing a new home or upgrading your current décor, we specialize in elegant sofas, dining sets, bedroom furniture, and statement accessories designed to elevate every living space. 💳 To make your dream home more accessible, we offer flexible financing options, allowing you to invest in premium furniture with ease. Plus, enjoy free delivery on all orders—whether you shop online from the comfort of your home or visit our stunning showroom in Manchester to experience our collections in person. 🏡 Our mission is simple: to provide customers with exceptional value, combining luxury design with unbeatable affordability. With a wide range of modern, classic, and contemporary styles, you’ll find the perfect fit for your taste and lifestyle. 🌟 Don’t settle for less when it comes to your home décor. Choose our trusted furniture store for quality, service, and style. Visit us today or browse online to discover why we’re Manchester’s leading choice for affordable luxury furniture.


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

229 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 75 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,6

Alle Bewertungen

(229)

65 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wow just had my beautiful dining set…

Wow just had my beautiful dining set delivered and set up fabulous quality and 2 delivery guys well excellent customer service could not do enough moved table were I wanted put rubbish in skip just superb can not wait to shop again

24. August 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy customer

Took a while to come. But When it arrived safely all in good order .very nice put some up , looks absolutely lovely very happy 😊

27. Juli 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your lovely review! 😊

We really appreciate your patience while waiting for your order and are delighted to hear that everything arrived safely and in perfect condition.

It's fantastic to hear that you've started putting everything up and that it looks absolutely lovely! We hope you enjoy it for many years to come.

Thank you again for choosing House of Brands, and we hope to see you again soon! ❤️

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding service from start to finish

I can’t recommend Ameer highly enough! From start to finish, the service was absolutely outstanding. Ordering was quick and easy, and Ameer kept me updated throughout the entire delivery process, so I always knew what was happening.

He was able to arrange delivery at the exact time I needed, even with such short notice, which I really appreciated. The delivery team were fantastic too—they arrived on time, assembled my dining table quickly and professionally, and made the whole experience completely stress-free.

I’m absolutely in love with my new dining table. The quality is amazing, and it’s definitely worth every penny. The price was great, the customer service was excellent, and everyone was so friendly and helpful.

I’m absolutely over the moon with my purchase and would highly recommend Ameer and the team to anyone. Thank you for such a fantastic experience!

31. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your incredible review! 🌟

We're absolutely thrilled to hear how happy you are with both your new dining table and the service you received. It means so much to us that you had such a positive experience from ordering through to delivery and assembly.

A huge thank you for your kind words about **Ameer**. We'll be sure to pass your feedback on to him—he'll be delighted to know that keeping you informed and arranging your delivery at short notice made such a difference. We're also pleased to hear our delivery and assembly team provided a smooth, professional and stress-free service.

Knowing that you love your new dining table and feel it was worth every penny is exactly what we strive for. Thank you for placing your trust in House of Brands and for recommending us so highly.

We hope you enjoy your dining table for many years to come, and we look forward to welcoming you back again soon! 🏡✨

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m really pleased with this dining…

I’m really pleased with this dining table. It looks exactly as described, feels sturdy and well made, and was easy to assemble. The finish is high quality, and it fits perfectly in my dining space. It offers great value for the price and has already received compliments from family and friends. I would definitely recommend it. The customer service I received from Ameer was fantastic. He was very informative, professional, and helpful throughout the entire process. He took the time to answer all my questions and made the experience smooth and stress-free. Excellent service—I really appreciate his support.

30. Juli 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for taking the time to leave such an amazing review!

We're absolutely delighted to hear that you're so pleased with your new dining table and that it has exceeded your expectations. It's wonderful to know that the quality, finish and overall value have impressed you, and even better to hear it's already receiving compliments from your family and friends!

A special thank you for your kind words about **Ameer**. We'll be sure to pass on your feedback to him – he'll be thrilled to know his professionalism, knowledge and support helped make your experience smooth and stress-free.

Thank you for choosing House of Brands. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service fast prompt…

Great customer service fast prompt delivery

27. Juli 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your wonderful review! 😊

It was an absolute pleasure welcoming you to our new showroom, and we're delighted to hear you loved the range we have on display. We're so pleased you found the perfect sofa and that our team made the experience enjoyable from start to finish.

We can't wait for you to receive your new sofa and hope you love it just as much in your home as you did in the showroom. Thank you for choosing House of Brands and for taking the time to share your experience.

We look forward to welcoming you back again soon! 🏡✨

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered an LED strip light set for…

Ordered an LED strip light set for slatted wall panels.

Package was never delivered, no evidence of delivery or tracking number provided, even after multiple requests.

Its been 6 months so reversed charges via my bank, only for HOB to appeal this and win, without providing a shred of evidence of delivery.

Customer support was absolutely woeful, typically 3 word responses to emails.

I would stay well clear of these scammers.

IN RESPONSE TO YOUR REPLY

Absolutely unbelievable reply, not a reflection of what happened, seriously, stay away from this company, I can't believe what I'm reading.

THERE WAS NO TRACKING NUMBER PROVIDED.

I ASKED MULTIPLE TIMES FOR IT.

YOU THEN SENT A LOW RESOUTION PHOTO WHICH I RESPONDED TO SAYING I CANT READ THE TRACKING INFO.

2 DIFFERENT SHOPPING TRACKING APPS TO THIS DAY CONFIRM THE PARCEL HASN'T BEEN DELIVERED.

You were only interested in attempting to sort this issue out after you read this review, rather then during the emails, where you offered to send out the missing light in exchange for me removing this review.

Things happen, parcels go missing, all we wanted was some help to try and understand whats happened, like the tracking number, but that was too much like hard work for you.

Only interested after this review appeared.

30. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

We are disappointed to read this review as it does not accurately reflect what happened.

Your LED strip light order was dispatched on **2nd December** via **Evri**, and tracking information confirmed the parcel had been delivered. We did not receive any contact from you regarding this order until **over six months later, in July**, when you advised that you had not received it.

As soon as we received your message, we provided the Evri tracking details again and the delivery confirmation, including the delivery images available to us. Despite the significant time that had passed since the order was delivered, we still offered, as a gesture of goodwill, to send you a **replacement LED strip set** at no cost.

Unfortunately, rather than working with us to resolve the matter, you chose to initiate a chargeback and subsequently blocked communication with us, preventing us from bringing the issue to a satisfactory conclusion.

Your bank ultimately ruled in our favour after reviewing the evidence provided. We always strive to resolve genuine issues fairly and professionally, and we are disappointed that our efforts, including offering a free replacement despite the age of the claim, have not been acknowledged.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very disappointing experience

Very disappointing experience. We ordered an item that was advertised as being in stock, only to be be told several days later that it wasn't available. Communication was poor throughout, our messages went unanswered, and we're still waiting for our refund despite being told it was being processed. Customer service has been extremely disappointing. Unfortunately, I wouldn't recommend this company based on our experience.

22. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

We are sorry that your experience did not meet your expectations.

Unfortunately, although the item was showing as available, a physical stock check with our supplier revealed that it was no longer in stock. As soon as we became aware of this, we contacted you immediately and offered you the choice of a suitable replacement or a full refund.

Once you requested a refund, we processed it from our side straight away. As your order was placed using a finance provider, the deposit refund was subject to their processing times, which are unfortunately outside of our control and can sometimes take a little longer to appear back in a customer's account.

We appreciate that waiting for a refund can be frustrating, however we can confirm that the refund was completed in full. We sincerely apologise for the inconvenience caused by the supplier's stock discrepancy and the delay with the finance provider's processing.

We value all customer feedback and continue to work on improving our communication and service.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Went into the new store today

Went into the new store today, absolutely beautiful! Have a whole range, from dining table sets, to sofas, beds, units, ornaments. You name it they have it! Ordered a sofa which I fell in love with from the website. Great service from start to finish! Now can’t wait for my sofa to arrive :) Thanks Guys, will be back soon!

9. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear you enjoyed visiting our new showroom and found the perfect sofa. It means a lot to us that you had a great experience from start to finish.

We can't wait for your new sofa to arrive, and we're confident you'll love it in your home. Thank you for choosing House of Brands and for taking the time to share your experience.

We look forward to welcoming you back to the showroom again soon!
– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superb

Great communication throughout. Prompt delivery. We got a large corner bench, stool & dining table and the quality is fantastic. Would recommend.

17. Juni 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Hi Jake,

Thank you so much for your fantastic review!

We're delighted to hear that you were happy with our communication, prompt delivery, and the quality of your new corner bench, stool, and dining table. Knowing that you're pleased with both our products and service means a great deal to our team.

Thank you for choosing House of Brands and for recommending us. We hope you enjoy your new furniture for many years to come, and we look forward to welcoming you back in the future!

– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It did take a long time to get my sofa…

It did take a long time to get my sofa but it is gorgeous I love it

17. Juni 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your review!
We really appreciate your patience and understanding while waiting for your sofa. Although it took longer than expected, we're so pleased to hear that you love it and that it was worth the wait.
Your kind words mean a lot to our team. We hope you enjoy your new sofa for many years to come, and we look forward to welcoming you back to House of Brands in the future.
Thank you again for choosing House of Brands!
– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent Furniture

Excellent Furniture

16. Juni 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear you think our furniture is excellent. Your support and kind feedback mean a great deal to us.

We hope you enjoy your furniture for many years to come, and we look forward to welcoming you back to House of Brands again soon!

– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Excellent customer service! No pushy sales men just leave you to browse around.
Very helpful bought a sofa on Saturday collected on Sunday as we needed quite quickly,Thank you House of Brands will definitely return.
*Would highly recommend these guys*

6. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear you think our furniture is excellent. Your support and kind feedback mean a great deal to us.

We hope you enjoy your furniture for many years to come, and we look forward to welcoming you back to House of Brands again soon!

– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I liked the experience the product has…

I liked the experience the product has a good quality, I loved it.

3. Juni 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you for your wonderful review!

We're delighted to hear you think our experience is good quality.
Your support and kind feedback mean a great deal to us.

We hope you enjoy your furniture for many years to come, and we look forward to welcoming you back to House of Brands again soon!

– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely recommend this company

Absolutely recommend this company.
I ordered 4 Porado cream and gold bar stools - I am in Scotland and they are in Manchester.
Communication with them was prompt and easy via what’s app.
Their customer service is fantastic.
Once communication had been made about my order - dispatch and delivery was only a couple of days
The quality of the product is high end and elegant. The comfort is perfect - arms and back support with a lovely deep seat.
Thank you so much - a very happy customer

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your amazing review!

We're delighted to hear that you're so happy with your new Porado cream and gold bar stools. It's wonderful to know that our communication, customer service, and quick delivery all met your expectations, especially with your order travelling all the way to Scotland.

Your kind words about the quality, comfort, and design of the stools truly mean a lot to our team. We always strive to provide beautiful furniture alongside excellent customer service, so it's incredibly rewarding to hear we've achieved that for you.

Thank you again for choosing House of Brands and for taking the time to share your experience. We hope you enjoy your new bar stools for many years to come, and we look forward to serving you again in the future!

– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

cancellation issue!

After making a mistake with an online order, a refund was agreed with no issue. Thanks for your understanding & great customer service, I will definitely be popping to your store in the future. I look forward to receiving my refund. Thanks again

29. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you for your kind review!

We completely understand that mistakes can happen when placing an online order, and we’re glad we were able to assist you quickly and make the cancellation process straightforward.

We really appreciate your understanding and your lovely comments about our customer service. We look forward to welcoming you into our showroom in the future.

Thank you again for choosing House of Brands!

– The House of Brands Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Friendly staff… they sell the best…

Friendly staff… they sell the best quality in England

21. Mai 2026
House Of Brands Furniture-Logo

Antwort von House Of Brands Furniture

Thank you so much for your fantastic review!
We're delighted to hear you found our team friendly and that you're so pleased with the quality of our furniture. Comments like yours mean a great deal to us, and we're incredibly grateful for your support.
Thank you for choosing House of Brands. We hope to welcome you back to our showroom again soon!
– The House of Brands Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr