Ik ben tevreden over mijn ervaring bij…
Ik ben tevreden over mijn ervaring bij Sore.
De eerste communicatie en intake met Bedran verliep super snel en erg prettig. Hij gaf me een eerlijk en realistisch advies, zonder valse verwachtingen. Ik had al meerdere klinieken bezocht, maar bij Sore had ik direct het beste gevoel.
De behandeling zelf duurde behoorlijk lang, maar alles verliep uitstekend. De dames die de behandeling uitvoerden hebben echt een top prestatie geleverd. Ook de nazorg is goed geregeld. Bij vragen kan ik Cem altijd via WhatsApp bereiken en meestal krijg ik binnen een uur al antwoord.
Mijn herstel ging verrassend snel, waarschijnlijk dankzij de DHI-methode. Al met al ben ik superblij met het resultaat en de hele begeleiding. Ik kan Sore absoluut aanbevelen!

Antwort von Soré Haarkliniek







