orige week heb ik hier een robotmaaier besteld. Deze bestelling werd deze week helaas geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad zou zijn. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klant... Mehr ansehen
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Pelletkachel gekocht met 2 jaar garantie, na 1 jaar blijkt dat er GEEN onderhoud mogelijk blijkt. Hierdoor is de veiligheid van het product niet gewaardborgd. Bauhaus hengelo WEIGERD dit op te losse... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Product is niks mis mee . . . . service is waardeloos Waardeloze tent die Bauhaus, je belt binnen een uur op dat je de Segway hebt besteld maar er geen garage op de factuur staat. Blijkt dat ik heb... Mehr ansehen
Zeer teleurstellende ervaring met BAUHAUS. Specifiek gele trechters besteld. Vervolgens verkeerde kleur ontvangen. Contact opgenomen en expliciet bevestigd gekregen dat het omgeruild zou word... Mehr ansehen
Unternehmensdetails
Vom Unternehmen geschrieben
BAUHAUS biedt altijd dé oplossing voor jouw probleem; voor huis, tuin en bouwplaats. BAUHAUS is de beste bouwmarkt in assortiment, prijs en service. Bij BAUHAUS slaag je altijd. Of je nu naar één van onze bouwmarkten komt, je producten via de webshop besteld en thuis laat bezorgen of je gebruik maakt van de service online Reserveren & Afhalen in de bouwmarkt.
Kontaktinformationen
Regulierenring 2G, 3981 LB, Bunnik, Niederlande
- 0855050111
- klantenservice@nl.bauhaus
- nl.bauhaus
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
Hat 20 % seiner negativen Bewertungen beantwortet
Antwortet meist innerhalb von 1 Monat
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Agressieve medewerker Bauhaus Groningen
Vanmiddag rond hal vijf liep ik achteloos via de kassa doorgang de winkel te Groningen in (ruimte genoeg overigens). Even daarna werd ik achterna gezeten door een opgewonden medewerker die me te verstaan ga dat ik de winkel moest verlaten omdat ik via een andere ingang de winkel had dienen te betreden. Omdat ik daar niet direct gevolg aan gaf reageerde de medewerker steeds agressiever en werd hij zelfs handtastelijk, ik probeerde mij af te weren en kennelijk was dat reden genoeg om hij zo hard te duwen dat ik ternauwernood overeind kon blijven anders was ik languit op de betonnen vloer gevallen. Toen ik weg probeerde te lopen en een foto van hem wilde maken deed hij zelfs een greep naar mijn telefoon. Vervolgens werd ik met geweld de deur uitgezet en werd mij daarenboven te verstaan gegeven dat ik nooit meer de winkel in mocht komen.
Offerte PVC vloer
In de vestiging Den Hoorn een offerte gevraagd voor een PVC vloer. Medewerker komt bij ons thuis opmeten. Daarna nooit meer iets van ze gehoord. Op een mailtje dat we stuurden om hierover te klagen krijgen we alleen antwoord dat ze het hebben doorgestuurd naar de afdeling. Ook daarna geen enkele reactie meer. Geen idee wat er aan de hand is, maar hoeven het nu ook niet meer te horen. We hebben inmiddels een mooie vloer elders gekocht.
Verf afdeling en uitstraling.
Moest bij de verf afdeling bellen om service te krijgen maar hulp komt er niet.. kunnen die telefoon net zo goed weg halen. Personeel loopt ook ongeïnteresseerd rond. Met de handen in de zakken. Slechte zaak.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Pelletkachel gekocht met 2 jaar…
Pelletkachel gekocht met 2 jaar garantie, na 1 jaar blijkt dat er GEEN onderhoud mogelijk blijkt. Hierdoor is de veiligheid van het product niet gewaardborgd. Bauhaus hengelo WEIGERD dit op te lossen! het is alleen maar : "ja maar....." wat men te horen krijgt. alleen maar uitvluchten om onder de productverantwoordelijkheid uit te komen
Update, op 10-11-25 is na enig gedoe deze casus fatsoenlijk afgehandeld, waarvoor dank!

Antwort von BAUHAUS Nederland
Van balie naar balie,tekenen dat levering goed is zonder deze gezien te hebben..?
Na wachten omdat 2 balies onbemand zijn iemand gevonden, deze geeft aan niet te kunnen helpen en haalt vrouwelijke collega die me naar weer een andere balie stuurt en me onderbreekt als ik nog een vraag wil stellen. Vervolgens moet mijn man bij een andere balie tekenen dat de bestelling compleet is zonder deze gezien te hebben(!)Om vervolgens naar de balie gestuurd te worden waar ik weg gestuurd ben.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Sterke vloer & tegelservic
Wij hebben bij Bauhaus onze vloeren gekocht en laten leggen (keramisch parket en laminaat). Alles is tot op de puntjes geregeld en prachtig gelegd, en dat voor een zeer scherpe prijs; we zijn super tevreden.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Slecht bedrijf/ De levering laminaat werd beschadigd afgeleverd
De levering werd beschadigd afgeleverd. Na 3-4 weken wachten op terugkoppeling kregen we te horen dat de order geannuleerd zou worden en dat er een terugbetaling zou volgen die tot op heden nooit is gedaan.
Dit bedrijf handelt uiterst slecht, toont geen eigen verantwoordelijkheid en schuift de schuld op de dropshipper. Wat ook niet kenbaar is op hun website, je denkt met een grote gerenomeerde partij te maken te hebben echter is hier niets van waar.
De klant wordt hiermee volledig in de kou gezet en schadeloosstelling blijft uit.
Mijn advies: bestel hier niet, want je kunt op niets rekenen. Medewerkers zijn niet bereikbaar, en op je e-mail wordt na aankoop niet gereageerd.
Denk je dat het is opgelost mooi niet ze houden je aan het lijntje. Zie onderstaande niet nagekomen reactie.
Reactie: Tino Bauhaus
16-07-2025
Goedemiddag,
Vervelend dat dit je ervaring is met BAUHAUS. Dit is uiteraard niet waar wij voor staan.
Bij deze wil ik je informeren dat we de bestelling annuleren. Het betaalde bedrag wordt binnen 14 dagen aan je terugbetaald.
Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Het BAUHAUS klantenserviceteam
Bovenstaande is nooit voldaan.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Waardeloos
Waardeloos. Ik kwam regelmatig door de drive in, ideaal voor groot bouwmateriaal. Gisteren door de drive in gereden, ik was 2 douglas balkjes nodig van 250cm. Op de website stond dat er nog 62 aanwezig waren. In het vak stonden nog 2 balkjes die helemaal kapot waren. Aan een heftruckchauffeur gevraagd of er nog meer waren. Die waren er volgens hem niet, en zouden eind deze week of begin volgende week weer binnen komen. En dat terwijl ik het volle pak met de balkjes die ik nodig heb boven de stelling zie staan! Maar blijkbaar had meneer daar geen zin aan. Uiteindelijk maar 2 balken van 3 meter mee genomen die 16 euro duurder waren, terwijl ik aan die van 250cm genoeg had.
In de auto naar huis Bauhaus gebeld met de vraag of ze de balken nog hadden. Ik kreeg een jongedame aan de telefoon die even naar de voorraad ging kijken en met een collega ging overleggen. Waren er nog genoeg zei ze !!!
Gezegd dat ik dit heel raar vond en bovenstaand verhaal uitgelegd. Ik zou hier over terug gebeld worden.
Aan het eind van de middag werd ik terug gebeld. Meneer aan de telefoon gaf toe dat de balken er gewoon waren en dat ik onnodig teveel heb uitgegeven.Ik kon wel even 50 kilometer gaan rijden, de balken omruilen voor de lengte die ik nodig was, en maar liefst 2 euro korting krijgen ter compensatie!!!! Schaam je kapot Bauhaus Hengelo!

Antwort von BAUHAUS Nederland
Hondenbeeldje
Bij Bauhaus een honden beeldje besteld voor verjaardag van mijn broer, bij het uitpakken bleek het beeld stuk te zijn door grof vervoer van de bezorger.
Toen ik dat melde bij Bauhaus kreeg ik meteen nieuw beeld opgestuurd en gelukkig dit keer heel aangekomen.
Top service van Bauhaus!

Antwort von BAUHAUS Nederland
Fijne service ook na aankoop
Bij Bauhaus een benzine heggenschaar gekocht die ik niet aan de praat kreeg. De heggenschaar gekocht tijdens een familiebezoek dus moest uur rijden voor bezoek aan de vestiging in Hengelo. Daar namen ze echt de tijd voor het uitzoeken van het probleem, kreeg allerlei handige tips en een kop koffie omdat ik weer een uur moest rijden. Inmiddels doet de heggenschaar het fantastisch (Stiga multitool MT 330). Dank voor de fijne service van de tuinafdeling!

Antwort von BAUHAUS Nederland
Keurige service
Ik had een half jaar geleden 2 plastic dozen besteld met kerst. Omdat ik de dozen pas in de zomervakantie nodig had heb ik ze gelijk op zolder gezet. Toen ik ze wilde gebruiken bleek de inschoven dia’s helemaal kapot te zijn wat ik niet gezien had toen ik ze ontvangen had. Maar na een telefoontje kreeg ik keurig een nieuwe doos toegestuurd. Top

Antwort von BAUHAUS Nederland
Levering snel, klantenservice reactie trager dan een slak
Levering was erg vlug, echter een Vd bestelde artikelen werkt niet volledig zoals het hoort. Contact met klantenservice verloopt ergg stroef, telkens minimaal 7-10 dagen wachten tot ze eens reactie geven, die dan nog niet aansluit op je eerdere reactie waardoor je weer zolang moet wachten op een reactie (als je die al krijgt..)

Antwort von BAUHAUS Nederland
Deze ster is niet verdient
Deze ster is niet verdient. We bestellen voor €435,- bij Bauhaus Nederland incl €25,95 verzendkosten.
De bestelling zou 21-6-2025 bezorgd worden. 23-6-2025 maar eens gaan bellen.
Hoofdkantoor klantenservice zeer slecht bereikbaar. Uiteindelijk krijgen wij een link toegestuurd van Bauhaus. Een post.nl link waaruit blijkt dat het pakket op verkeerde adres is geleverd. Wij naar deze mensen. Die hebben het niet ontvangen.
Wij weer na klantenservice gebeld is het ze duidelijk dat er een ander adres staat ingevuld dan wat het heen moest. Niet door ons. Wij hebben goede adres ingevuld. Nu is het weg. Ze doen weinig om het op te lossen. Het gaat om dakplaten. Nu staat de boel te verregenen. Post.nl gaat ons bellen. Geen concrete afspraak. Wanneer?! Hoe nu platen weg ons geld weg !!!! En nog steeds niet door post.nl gebeld.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Robotgras maaier gekocht
Robotgras maaier gekocht.
Die had probleem.
Netjes door klantenservice verzoek tot terug sturen via dpd.
Is opgehaald en bevestigd terug in magazijn Venray.. en vervolgens belooft Bauhaus al 2 weken dat ze nieuwe opsturen... Totaal niks van gezien..
Slechte ervaring met klantenservice van…
Slechte ervaring met klantenservice van Bauhaus
Kost veel moeite om pakketje terug sturen
Hun bezorgservice verplicht U om als nog pakketje aan te nemen
Terwijl je pakketje mag weigeren

Antwort von BAUHAUS Nederland
Wij vinden de service van Bauhaus …
Wij vinden de service van Bauhaus super we hadden 2 blikken beits besteld is er per ongeluk 1 verkeerde kleur gestuurd contact op genomen het blik terug gestuurd die beits wat wij nodig zijn was en kwam niet meer terug in het assortiment maar klantenservice heeft geregeld dat ik toch nog mijn beits kreeg via een Bauhaus filiaal aan de andere kant van het land we zijn dus super tevreden over BAUHAUS 👍🏻👌🤛💪

Antwort von BAUHAUS Nederland
Keurige en snelle service na twee…
Keurige en snelle service na twee mislukte afleverpogingen van DPD.
Bauhaus heeft snel en correct gehandeld en de de boel opgelost.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Goed opgelost
Per ongeluk verkeerd artikel gestuurd. Bauhaus heeft kort daarna het juiste product gestuurd. Uitstekende service van Bauhaus.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Artikel was kapot gegaan
Artikel was kapot gegaan. Bauhaus heeft kort daarna een vervangend produkt gestuurd, zonder kosten. Uitstekende service van Bauhaus.

Antwort von BAUHAUS Nederland
Koop er geen verf op kleur
Koop er geen verf op kleur. Als je ‘n RAL kleur besteld krijg je ‘t product in mijn geval “Vakverf” (Wijzonol) die vervolgens anders opdroogt. Als je klaagt volgt slap verhaal en heb je ‘t nakijken. Conclusie geld weg en hun klant kwijt. Vestiging Hengelo.

Antwort von BAUHAUS Nederland
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.







