Nu voor de tweede keer dreads laten zetten en er wordt goed mee gedacht met mijn wensen. Super lief dat ze zelfs van te voren lekker even de kachel al had aangedaan dus het was behaaglijk warm binnen... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Nu voor de tweede keer dreads laten zetten en er wordt goed mee gedacht met mijn wensen. Super lief dat ze zelfs van te voren lekker even de kachel al had aangedaan dus het was behaaglijk warm binnen... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Je word daar zo liefdevol ontvangen 🩷 Gezellige sfeer en de dreads zijn amazing !! Diana zelf is een geweldige vrouw gewoon , al met al 100% een aanrader als je geweldige dreads wil en super gezet... Mehr ansehen
Unternehmen hat geantwortet
Ik heb een geweldige dag gehad Plus super blij met me haar
Unternehmen hat geantwortet
Een hele lieve schat, die de mooiste creaties maakt. Vakvrouw en bovendien mega gezellig. Anderhalf uur rijden meeeeeer dan waard. 🩷
Unternehmen hat geantwortet
Voor een set prachtige dreads ,gemaakt hoe jij het wil hebben, ben je bij ons aan het juiste adres! Ook voor installatie van de dreads en leuke en unieke hebbedingetjes zoals kaarsen, edelstenen, tarotkaarten enzovoort, kan je hier je hart ophalen! Altijd tijd voor een gezellig praatje en bakkie koffie of thee. Wees welkom en geniet van je me-time en ga naar huis met een nieuwe look!
Kesteren, Niederlande
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Gisteren voor het eerst dreads bij Diana laten zetten en de set is prachtig geworden!
Snelle en vriendelijke service. Ze geeft goed en eerlijk advies en denkt met je mee. Daarnaast was het ook gewoon gezellig en de tijd vloog daardoor voorbij. Zeker een aanrader en natuurlijk kom ik terug! Dank je wel Diana!

Antwort von Lovitwickeddreads
Wat een ontzettend fijne ervaring! Je voelt je gelijk op je gemak en erg welkom! Professioneel en weet wat ze doet en waar ze het over heeft! Gezellig gekletst en ondertussen een prachtige nieuwe coupe! Ik ben er ontzettend blij mee!

Antwort von Lovitwickeddreads
Zeeer aan te raden .
Ze is n heel lief ,warm en gezellig persoon.ze is stipt met afspraken maakt alles naar wens.echt n dikke 10 van mij .
Thank you meis weer heel blij met m'n kapsel 🫶🥰

Antwort von Lovitwickeddreads
Ik kom regelmatig bij LOVIT omdat ik het super gezellig vind echt een toffe meid die echt naar je luisterd naar je wensen niks is moeilijk alles kan en mag daarom heb ik bij haar ook een cursus gevold om ook dreads te plaatsen en te maken ik kom zeker nog vaker bij haar terug om mijn eigen haar weer mooi te laten maken

Antwort von Lovitwickeddreads
Was super leuk die 2 uurtjes. Kan jezelf zijn en ze luisterde echt na wat ik wou. Raad zeker aan na der toe te gaan voot mooie volle bos haar.

Antwort von Lovitwickeddreads
Supper gezellig , je mag over vanalles praten en ondertussen voor je het weet heb je supper mooie dreads in je haren zitten.
Dankjewel😁
Groetjes Paula Pijnenburg

Antwort von Lovitwickeddreads
Het is erg gezellig bij Diana. Ze is in 1 woord geweldig, ze laat je helemaal genieten... de leukste gesprekken ontstaan der. Eerste keer had ik na een lange tijd een set bij der gekocht, ik voelde me gelijk mooi, nu toch een 2de set gekocht maar ook bij haar in de stoel. Ik voel me beter dan ooit, ik ben eindelijk mezelf. Wat een ervaring, wat heerlijk moment. Ik voel me geweldig met mijn elfjes haren 😜. Tot snel. ♡♡♡

Antwort von Lovitwickeddreads
Ik heb vandaag mijn eerste set laten en ik ben echt super tevreden met mijn nieuwe look!
Een heel warm welkom en een super lieve vrouw die dit met veel plezier doet. Mijn set bleek te weinig te zijn ipv 60 zijn er 70 dreads in gegaan, het aanpassen en omschakelen was geen enkel probleem
De service was top en ik kan dit iedereen aanbevelen❣️

Antwort von Lovitwickeddreads
Set besteld en binnen een week al in huis. De dreads zijn in het echt nog mooier. Mocht je vragen hebben, binnen no time een reactie op de app. Zo tevreden dat ik in mei vanuit limburg naar wicked dreads ga om mijn set er opnieuw in te laten zetten. Kan niet wachten.

Antwort von Lovitwickeddreads
Wat een fijne vibe bij Lovitwickeddreads! Geen haast, geen gedoe – gewoon gezellig, professioneel én met een flinke portie liefde voor dreads. Je voelt je meteen welkom en er wordt echt geluisterd naar wat je wil. M’n dreads zijn supermooi geworden en ik ben helemaal blij! Echt een aanrader als je houdt van een relaxte sfeer en mooie, verzorgde dreads.

Antwort von Lovitwickeddreads
Diana maakt de mooiste dreads met de hand en is een pro in het inzetten, met anderhalf uur een hoofd vol dreads. Een aanrader!!!
Ik ben zo blij met mijn dreads,heb de krullen versie ook al gehad bij Diana. En na beide voel ik me weer zo mooi! Ik blijf vaste klant! Thanks voor mijn mooie haren,en je liefdevolle gesprekken!!! Je bent een topper! 💋
Een aanrader deze dame,
Altijd gezellig
Luisterd naar je wensen en je gaat altijd tevreden weg
Ik hoor inmiddels al anderhalf jaar bij de Lov'it dreads familie en ik kan zeggen het is altijd Wicked 😜 ik heb denk ik al 6 hoogwaardig vervaardigde Dread sets in de kast hangen (want ja ze zijn gewoon herbruikbaar). Reden dat ik er al zoveel heb is dat er steeds nieuwe prachtige kleuren combinaties en technieken in de sets worden gebruikt, en natuurlijk omdat het altijd vet gezellig is met Diana in haar knusse shop. Altijd een gevoel van thuis komen en er weer prachtig uitzien als je vertrekt. Ook buikpijn en kramp in je kaken van het lachen hoort bij de Lov'it Wicked Dreads ervaring. Kortom een aanrader om hier je dreads sets te kopen of zelf samen te stellen en te laten zetten. Zelf heb ik nu een extra lange set met bovenin dreads en onderin curls. Een geweldige set, echt een parel in de collectie ❤️ Voor de prijs hoef je het niet te laten want de prijs kwaliteit verhouding is meer dan oke 🌹 en nieuwe Dread familieleden zijn altijd welkom bij Lov'it Wicked Dreads
Ik ben inmiddels bijna 1.5 jaar klant bij Diana. Ze is niet alleen professioneel maar ook super lief. Ze maakt de meest mooie sets voor me. Ik koop met regelmaat een nieuwe, maar hergebruik ook mijn oude dreads, dat gaat prima. Nieuwe locatie is goed bereikbaar, heerlijk knus. Altijd fijn om daar te zijn❤️
Voor de 2de keer bij Lovitwickeddreads geweest. Eerste keer dreads en nu een super mooie krullen bos haar. Super gastvrij ontvangen kopje koffie en een lieve Diana. Ze is super snel want voordat ik het wist ben ik van een kort haar koppie naar een lange krullen koppie gegaan. Zeer zeker een goede aanrader voor een grote dosis deskundigheid , gezelligheid en service you go Diana. Thnxx voor mijn mooie krullen bos🥰😘
Vandaag voor de 7e of 8e keer geweest en inmiddels 4 sets rijker. Ik wissel graag af en ze denkt altijd met je mee. Dik tevreden!
Vorige week voor de 2e set bij lovitwicked dreads geweest.
Diana stelt je van begint tot eind op rust en houd het gesprek lekker op gang.
Ze luisterd 100% naar je wensen en geeft suggesties.
Ook na het zetten is ze altijd bereikbaar en super toegankelijk voor je vragen.
Geeft passende oplossingen bij bv jeuk de eerste keren ( super fijne anti jeukspray van diana zelf) en stelt je ook gerust als je iets niet weet of zorgen maakt.
Naast dit alles zijn de dreads uiteraard prachtig en is geen enkele combinatie te gek of onmogelijk..
Ik ben ontzettend bij dat ik bij lovitwickeddreads terecht ben gekomen het 1.5u rijden meer dan waard!
Wat een fijne plek voor een mooie bos dreads. Inmiddels heb ik meerdere sets in laten zetten. Kan het iedereen aanbevelen! De nieuwe locatie is prachtig en goed bereikbaar. Veel gezelliger en intiemer!
Top wijf, die verstand van verschillende soorten dreads heeft...zeker een aanrader..

Antwort von Lovitwickeddreads
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.