Keplin Group Limited Bewertungen 

573
•
TrustScore 4 von 5

4,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute rubbish. The air fryer stopped working within weeks. One side died completely and the customer service was shocking. Just endless emails, no proper help, no solution. Total waste of money, wo... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m really pleased with my Keplin air fryer. The two separate drawers make it so convenient, as I can cook two different foods at the same time without having to wait for one thing to finish before... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought my original air fryer from TikTok shop they were not helpful in the exchange. Went directly to Kremlin explained product stopped working . They were very helpful and exchanged my air fryer. L... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We bought the excellent value Keplin Air Fryer on Amazon. It has been absolutely brilliant and cooked much better than our previous Air Fryer. We had an issue with it after approximately 9 months a... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Haushaltswarengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Premium quality products for everyone in your household.


Kontaktinformationen

4,2

Gut

TrustScore 4 von 5

573 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 40 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,2

Alle Bewertungen

(573)

197 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute rubbish

Absolute rubbish. The air fryer stopped working within weeks. One side died completely and the customer service was shocking. Just endless emails, no proper help, no solution. Total waste of money, wouldn't recommend this brand to anyone.

29. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product support.

Great product support by Carl when my product appeared to be failing. Advised me on things to check which resolved the issue.

28. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Steve,

Thank you so much for the kind words — we’re really glad Carl was able to help troubleshoot the issue and get things working again for you! We’ll make sure he sees this. Don’t hesitate to reach out if you ever need anything else. 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful company help..

Awful company help... rude lady that just said yes when I phoned for help and I said can you help me and again all I got was a yes... All I was trying to do was register my hot water bottle and had to take a photo of proof of purchase from my email and I said I dont know how to do that I DID buy it direct from them too.. I am 74 and not very good on the computer product is great but when I need another one I will NOT be purchasing from them ever again .. so now I havent registered ALL BECAUSE I DONT KNOW HOW and I Purchased from their website so SURELY that should be enough proof
UPDATE they DID NOT REACH OUT TO ME TWICE THEY ARE LYING YET AGAIN.. AVOID this SO CALLED COMPANY

25. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Sally,

Thank you for sharing this and we are so sorry to hear about your experience — that is absolutely not how we want any of our customers to feel, especially when you reached out for help. We completely understand how frustrating this must have been. We did try to reach out to you twice and our team genuinely wanted to help get your warranty registered over the phone, as we know the online process can be tricky. Please don’t worry — we can absolutely still help you with this, and as you purchased directly from our website, we have everything we need to get it sorted for you. Please give us a call on 020 7569 3007 and ask for Arthur, who will personally make sure your warranty is registered without any fuss. We really hope to hear from you soon!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a suitcase from Kelpin prior…

I ordered a suitcase from Kelpin prior to a forthcoming trip the delivery time quoted as 2-4 days which was perfect for my time scale. Unfortunately the courier failed to meet their obligation.I duly contacted Kelpin and Manasi from customer service immediately arranged a refund. The courier eventually delivered the item two weeks later. I duly informed Kelpin who generously informed me to retain the item as a gesture of goodwill which certainly over and above their contractual requirements. Thank you Kelpin

15. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Mr Fletcher,

Thank you so much for such a lovely and detailed review — it really means a lot to us! We’re sorry the courier let you down initially, that’s never the experience we want for our customers. We’re really pleased Manasi was able to get things sorted for you quickly and we’re glad the suitcase eventually found its way to you in time for your trip. We hope you enjoy it and we look forward to welcoming you back whenever you need us!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good communication had a problem but…

Good communication had a problem but man I spoke to helped me quickly satisfaction would use again well already placed another order

12. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Donna,

Thank you so much for the kind words and for already placing another order — that really means the world to us! We’re glad we could get things sorted for you quickly and we look forward to delivering for you again very soon! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I accidentally ordered a duplicate…

I accidentally ordered a duplicate laundry basket and contacted the Keplin group. I was very pleased to hear back from them that very same week and Carl from customer services sorted the issue very efficiently and professionally. Absolutely amazing customer services. Would 100% recommend their products in the future!

4. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Jessica,

Thank you so much for this wonderful review — it really made our day! We’re so pleased Carl was able to get the duplicate order sorted for you quickly and smoothly. We’ll make sure he sees your kind words — he’ll be really chuffed! We look forward to welcoming you back whenever you need us! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We bought the excellent value Keplin…

We bought the excellent value Keplin Air Fryer on Amazon. It has been absolutely brilliant and cooked much better than our previous Air Fryer.
We had an issue with it after approximately 9 months and contacted Keplin who offer a two year warranty.
Their customer service dept are amazing, they understood the issue and sorted a replacement Air Fryer for us, amazing!

1. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Glenn,

Thank you so much for this lovely review — it really means a lot to us! We’re so pleased the air fryer has served you so well and that our team was able to get a replacement sorted for you quickly under the warranty. That’s exactly what our two year warranty is there for and we’re glad it worked as it should! We hope the new one serves you just as brilliantly. Thank you for taking the time to share this and we look forward to welcoming you back! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought my original air fryer from…

I bought my original air fryer from TikTok shop they were not helpful in the exchange. Went directly to Kremlin explained product stopped working . They were very helpful and exchanged my air fryer. Love this air fryer as great for a big family easy to use . Highly recommend . Kipling thank you for making an amazing product . Customer service excellent .

7. Oktober 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Asmah,

Thank you so much for this wonderful review — it really made us smile! We’re sorry TikTok Shop wasn’t able to help initially, but we’re so glad we could get your air fryer exchanged directly and that you’re loving it. Hearing that it’s perfect for your big family means so much to us! Thank you for the kind words and for recommending us — we look forward to welcoming you back! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Helpful customer service

Customer service (Carl) were very helpful. They responded to my query quickly and with helpful information.

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Katie,

Thank you so much for the kind words — we’re really glad Carl was able to help quickly and give you the information you needed! We’ll make sure he sees this. Don’t hesitate to reach out if you ever need anything else. 😊

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

My parcel didn't arrive but their handling of the situation was excellent.

Unfortunately the Group was let down by the delivery company who after a week of changing the delivery day and time finally lost my parcel. Carl was very helpful and when I asked for a refund it was sent almost immediately so the service by Keplin Group was excellent in the despatch of the parcel and the refund, however the service by the courier
- - - - was appalling, their system suddenly lost my tracking details when it was about to be delivered Keplin have had to refund me for a parcel I have not had and has not been returned to them.

29. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words and for being so understanding — we’re really sorry the courier let you down so badly and that your parcel was lost, that is incredibly frustrating and not the experience we want for any of our customers. We’re really pleased Carl was able to get your refund processed quickly for you. We will certainly be looking into this with the courier and we hope we get the chance to deliver a much smoother experience for you in the future. Thank you again for your patience! 😊

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought dual airfyer from tiktok shop

Bought dual airfyer from tiktok shop. Under 6 months and its broken. Apparently my fault because I haven't cleaned it properly.
Very offensive because I am a clean person and the baskets or the alignment guide do not have grease or build up on them. Can't do chargeback with my bank as it is over 120days.

Consumer act states repair, replace or refund under 6 months but this company have their own rules.

Update 7/10/26: Customer service reached out and have sent a replacement airfryer, due to purchasing on tiktok shop I can't have a refund. I received no apology for their warranty team insulting me, the actual CS caller also used the word 'dirty' .... I asked him if he could view the photos as he would see the airfryer is not dirty (no build up of grease or oil).

I have changed/updated the review as requested by the caller, I am appreciative of the replacement (thank you) but I will not be changing my score/ rating I will never purchase from or recommend this company to anyone ever again.

30. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Leah,

Thank you for updating your review and we are truly sorry for everything you have experienced throughout this process. We are really pleased a replacement air fryer is on its way to you, but we want to sincerely apologise for the way you were made to feel during your interactions with our team — the language used was completely unacceptable and does not reflect the standards we hold ourselves to. You deserved to be treated with respect and sensitivity from the very beginning and we fell well short of that. We would very much like to speak with you personally about this. Please do call us on 020 7569 3007 and ask for Arthur, who will ensure this is acknowledged properly and that your experience is used to make sure it never happens to another customer. We are truly sorry, Leah.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Customer service

After an initial complaint about the non issue of a suitcase warranty, customer service responded positively and resolved the issue to my satisfaction.

1. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Gary,
Thank you for reaching out and we are truly sorry to hear that your warranty registration has not been sorted after several weeks — we completely understand how frustrating that must be, and the lack of response to your emails is simply not the standard we hold ourselves to.
We want you to know that we fully intend to resolve this for you and we have already requested the information needed to get this sorted.
We really do look forward to turning this experience into a positive one for you.
Please give us a call on 020 7569 3007 and ask for Arthur, who will personally make sure your warranty is processed without any further delay. We're sorry again and we hope to hear from you very soon.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick response and refund

I bought the small Keplin air fryer only to discover when reading the manual that one can’t use it to cook sausages or home made potato chips. Keplin were very good about arranging a return and I received the refund immediately. Thank you to Carl for sorting this out.

14. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Cheryl-Ann,

Thank you so much for the kind words — we’re really glad Carl was able to get the return and refund sorted so smoothly for you! We’ll make sure he sees this. We hope we get the chance to find you the perfect air fryer for your needs in the future! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely fantastic customer service

Absolutely fantastic customer service. Would purchase from this company again.

24. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Gill,

Thank you so much for the lovely words — we’re really glad you had a fantastic experience with us and we look forward to welcoming you back whenever you need us! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Ordered an XL dog crate and it arrived…

Ordered an XL dog crate and it arrived earlier than expected and is perfect for my 2 medium sized dogs.

24. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Ms Franklin,

Thank you so much for the lovely review — we’re really pleased the crate arrived ahead of schedule and that it’s a perfect fit for your two dogs! We hope they love their new space. Don’t hesitate to reach out if you ever need anything else! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I’m really pleased with my Keplin air…

I’m really pleased with my Keplin air fryer. The two separate drawers make it so convenient, as I can cook two different foods at the same time without having to wait for one thing to finish before starting the next. It cooks quickly, gives really crispy results and makes preparing meals so much easier.

I use it regularly and love how much time it saves compared with using the oven. The two-drawer design is definitely one of my favourite features. Overall, a great air fryer and excellent value for money. I would definitely recommend it!

24. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Priyaa,

Thank you so much for this wonderful and detailed review — it really made us smile! We’re absolutely delighted to hear you’re loving the dual drawer design and getting such great results. It’s brilliant to hear it’s saving you so much time in the kitchen too. Thank you for recommending us and we hope it continues to make mealtimes easier for a long time to come! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service were really helpful…

Customer service were really helpful when my bottle stopped charging properly. They refunded me despite me not having a warranty. Thank you.

17. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Penny,

Thank you so much for the kind words — we’re really glad we could help get things sorted for you and issue a refund. We always want to do right by our customers and we’re pleased this worked out well. Don’t hesitate to reach out if you ever need anything else! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had an issue with my Air Fryer 5 months…

Had an issue with my Air Fryer 5 months old and a piece had broken off. I hadn’t registered the warranty but contacted customer services and they said no problem. Registered it and received a replacement product a few weeks later. Excellent communication and very responsive. Wanted to find out any potential problems and follow up.

18. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Caroline,

Thank you so much for sharing this — we’re really glad we could get your warranty registered and a replacement sorted for you, even without it being registered beforehand. That’s exactly the kind of experience we want for all of our customers! We’re pleased the communication was smooth throughout and we hope the replacement air fryer serves you brilliantly. Don’t hesitate to reach out if you ever need anything else! 😊

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

Excellent customer service, recently had a problem with our airfryer,promptly sent out a replacement no hassle whatsoever

15. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Keplin Group Limited-Logo

Antwort von Keplin Group Limited

Dear Customer,

Thank you so much for the kind words — we’re really pleased we could get a replacement air fryer sorted for you quickly and without any hassle. That’s exactly what we’re here for! Don’t hesitate to reach out if you ever need anything else. 😊

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Update - A Warranty With More Exclusions Than Cover

Update to this review below...

An impressive amount of effort went into avoiding replacing/repairing a suitcase that failed on its second use.

My LUGG Venus 20" cabin suitcase suffered a complete internal zipper failure while I was closing the compartment on only its second use.

There was no resistance, sticking, overpacking, excessive force or unusual strain. It simply broke.

As it was within the one year warranty period, I contacted Keplin Group with photographs and answered every question they sent me. I was asked whether it had been checked into the hold, whether airline or transport staff had handled it, whether there had been unusual pressure, and various other questions which seemed designed to establish how I could possibly have caused the failure.

I was then told to try reattaching the broken slider. I tried, it wouldn't reattach.

Finally, after all the questions and troubleshooting, my warranty claim was rejected because zippers and sliders are considered "wear and tear" even when they fail on the second use.

I challenged this and pointed out the rather obvious problem with describing something as "wear and tear" when it has barely had an opportunity to wear. Their response? Essentially, the same answer repeated again.

Apparently, the expected lifespan of a LUGG zipper is short enough that two uses can constitute wear and tear.

For comparison, we have IT Luggage cases that have been used for almost nine years and are still going strong.

The suitcase may have failed in two uses, but Keplin's ability to avoid accepting responsibility has certainly proved much more durable.

I won't be buying LUGG again, and based on this experience, I wouldn't recommend either LUGG or Keplin Group.

Update 28/09/2026: Following my review, I was contacted by Pranav from Keplin, who was very helpful in resolving the situation. He acknowledged that a zipper failing after only two uses wasn't acceptable and offered me a replacement suitcase.
I have now received that replacement, and I appreciate Pranav taking the time to contact me and get the matter sorted.
I think it's important to be fair and acknowledge this. My original experience with the warranty process was frustrating, and I still stand by what I wrote about that. However, Keplin/LUGG did ultimately listen to my concerns and provide a replacement, which I am grateful for.
So this isn't an "everything was wonderful" review — because it wasn't. But thanks to Pranav, it did eventually have a positive outcome.

8. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr